Hop til indhold

Sophia i Horsens C

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Jeg smutter forbi hende i dag. Vi ser hvordan det går

Skrevet
Wade skrev, for 3 timer siden:

Jeg smutter forbi hende i dag. Vi ser hvordan det går

Husk at fortæl om oplevelsen. Venter i spænding på at høre om de tricks hun påstår at kunne når hun ligger i sengen med en pik i munden. 😬

Skrevet
  • Author

Spild af tid. Hun gjorde intet af det, vi havde aftalt, eller noget af det, hun havde nævnt i sin annonce.

Skrevet
Wade skrev, for 39 minutter siden:

Spild af tid. Hun gjorde intet af det, vi havde aftalt, eller noget af det, hun havde nævnt i sin annonce.

Er det hende på billederne?

Hvad havde i aftalt som hun ikke gjorde ?

Skrevet
  • Author
fedthår skrev, for 15 minutter siden:

Er det hende på billederne?

Hvad havde i aftalt som hun ikke gjorde ?

Billederne er hende, men er taget fra en meget misvisende vinkel. Hun er ret overvægtig – mere end billederne viser.

Vi havde aftalt BJ uden , men hun insisterede på at bruge kondom. Vi havde også aftalt – både via sms og ifølge hendes profil – at jeg måtte komme på hendes ansigt. Men endnu en gang sagde hun nej til det. Hvorfor reklamere det og gå med til det, hvis man ikke har lyst til at gøre det? Hun lever overhovedet ik op til det hun skriver på hendes annonce. Ingen tricks eller noget som helst, kun BJ med gummi og lidt doggy også sluttede hun af med at spille den af for mig.

Jeg betalte 800 for 30 minutter. Jeg var ude igen efter 15 minutter.

Skrevet

Det, du skriver, er hundrede procent rigtigt. Da denne pige var i Randers, kontaktede jeg hende på WhatsApp og aftalte en time med nogle ekstra ting. Men i samtalen sagde hun ting som, at ja, det kunne vi godt gøre, så at det kunne vi ikke, og bagefter at hun slet ikke ville gøre det. Hendes svar og måde at kommunikere på gav slet ikke mening, fordi hun sagde én ting og trak den tilbage igen. Derfor følte jeg mig ikke tryg ved det, og jeg er virkelig glad for, at jeg ikke endte med at besøge hende.

@Wade

Redigeret af Tribal chief

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.