Hop til indhold

Kontakt til GP

Featured Replies

Skrevet

Jeg så i går i et indlæg at der blev omtalt en sex-mail, eller noget i den stil. Hvilket fik mig til at tænke på hvordan man/I kontakter en GP?

Har I en “anden” mail til det og evt. et andet mobil nr I skriver fra eller er det “bare” jeres normale mail/mobil?

Skrevet

Jeg sender en sms på min normale mobil. Jeg har dog sørget for, at mine oplysninger er slettet i de offentligt tilgængelige registre, og hos modtageren kan man kun se mit nummer. Jeg overvejet faktisk at anskaffe en bollofon som ekstra sikkerhed.

Skrevet

Fra min mobil. Har kun én.

Den første gang, jeg i Danmark var i byen for at købe sex, var på en thaiklinik på Vesterbro. Jeg havde oprettet en mail alene til “sex-brug”, og bookede en tid via den. Da jeg kom ned som aftalt, sagde thaimutter med et smil: “Nå, det er dig, som har booket via mail?” Jeg fik indtryk af, at det var jeg måske den første i flere år, som havde gjort.

Siden da har jeg brugt mobilen, og booker normalt via sms. Uanset om det er til massage eller hos en GP, så husk at være specifik, fx noget i stil med “Hej, jeg hedder Svend og vil gerne besøge dig i 60 minutter i eftermiddag. Kan det lade sig gøre kl. 15.30? Svar mig helst inden kl. 13.00. Håber, at vi ses. Vh Svend”.

Skrevet

Bruger alm. mail, offentlligt mobilnummer og mit rigtige navn. Besøger til gengæld kun piger, jeg har tillid til, også selv om de ikke mere altid er danske😉

Jeg har slet ikke lyst til at være intimt sammen med noget, jeg ikke har respekt for og tillid til 😇

Hvorfor skulle en seriøs GP ødelægge sit eget gode ry og sin forretning ved at misbruge mine oplysninger?

Skrevet

Jeg var faktisk lige i færd med at skrive det samme som @køb dansk
Min adresse kan ikke spores på mit navn eller tlf.nr., men de piger jeg kontakter, må gerne kende mit navn via mobilepay.
Vil de, kan de også se mit billede på FB - de ser mig jo alligevel, når de åbner døren 😉

Skrevet
Nysgerrig43 skrev, for 7 timer siden:

Jeg så i går i et indlæg at der blev omtalt en sex-mail, eller noget i den stil. Hvilket fik mig til at tænke på hvordan man/I kontakter en GP?

Har I en “anden” mail til det og evt. et andet mobil nr I skriver fra eller er det “bare” jeres normale mail/mobil?

Jeg har et taletidskort til en telefon, som jeg kun bruger til sådant.

Jeg skal ikke afvise, at jeg ville have benyttet min almindelige mobiltelefon og så have haft skjult navn m.v., men jeg har pt. en firmamobil, og den synes jeg ikke rigtig, at jeg kan bruge til sådant. Den stiller jo om til virksomhedens hovednummer, hvis jeg ikke tager telefonen. Men havde jeg min egen private mobil, så benyttede jeg den nok heller ikke, fordi jeg gerne vil være fuldstændig anonym.

Jeg oprettede i sin tid også en særlig mailadresse til dette. Det er dog ikke rigtig via mail, jeg kontakter glædespiger. Det er via SMS, WhatsApp og lignende. Men om ikke andet, så er det denne sexmail, som er benyttet til at registrere mig her på siden.

For mig har det alle dage været vigtigt, at jeg kan bevare min fulde anonymitet. Jeg har intet ønske overhovedet om at en glædespige kunne risikere at ringe tilbage på min telefon, mens jeg sidder til et møde på arbejde eller til familiefest eller noget.

Skrevet
køb dansk skrev, for 7 timer siden:

Besøger til gengæld kun piger, jeg har tillid til,

Du ved jo bare ikke , om du kan have tillid til hende første gang , du skriver til hende ...

Skrevet
køb dansk skrev, for 8 timer siden:

Bruger alm. mail, offentlligt mobilnummer og mit rigtige navn. Besøger til gengæld kun piger, jeg har tillid til, også selv om de ikke mere altid er danske😉

Jeg har slet ikke lyst til at være intimt sammen med noget, jeg ikke har respekt for og tillid til 😇

Hvorfor skulle en seriøs GP ødelægge sit eget gode ry og sin forretning ved at misbruge mine oplysninger?

Se! Det er jo et godt spørgsmål.

Måske går der et eller andet galt i forbindelse med et besøg, så hun pludselig bliver enormt sur på dig.

Skrevet

Jeg bruger min mobiltelefon med mit almindelige nummer eller mail, hvis GP ønsker det.

Jeg går ikke så meget op i at være anonym og om stedet er diskret.

Jeg går derimod en del op i at nogle GP har behov for at være anonyme af private grunde. Der respekterer jeg fuldt ud.

Skrevet
ensomfyr skrev, for 7 minutter siden:

Se! Det er jo et godt spørgsmål.

Måske går der et eller andet galt i forbindelse med et besøg, så hun pludselig bliver enormt sur på dig.

Ja, jeg tror da, at når mænd foretrækker at være anonyme, er det ofte fordi, de ikke vil stå ved deres egen opførsel.

Måske fordi de skriver til piger, de ikke har planer om at lave aftaler med - eller behandler dem dårligt, hvis de møder dem.

Eller måske handler det bare om, at konen eller kæresten læser med på deres kendte mail eller mobil.

Det sidste anerkender jeg - men det første er en god grund til, at mange piger vælger anonyme henvendelser fra.

Pigerne bliver ikke sure på mig - kun, hvis jeg er for længe om at komme igen 😇 tror jeg da selv, haha 🤪

Skrevet
køb dansk skrev, for 1 time siden:

Det sidste anerkender jeg - men det første er en god grund til, at mange piger vælger anonyme henvendelser fra.

Jeg anerkender, at der kan være nogle udfordringer ved at have et mobilnummer, der ikke kan slås op.
y
Når jeg kontakter glædespiger får jeg i det store og hele svar. Men naturligvis er der nogen henvendelser, som ikke giver noget svar. Hvorfor ved jeg naturligvis ikke, men måske er det netop min hemmelige identitet. Men det kan også være min alder, tidspunktet jeg ønsker at mødes eller noget helt fjerde.

Det har jeg det også fint med. Hvad enten grunden er den ene eller den anden. Jeg har truffet mit valg om at være anonym, og så må jeg jo leve med, at der måske er nogle glædespiger, som ikke ønsker at møde mig. Det går nok. Det har indtil videre ikke været svært at finde andre, som gerne vil lave en aftale med mig.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.