Hop til indhold

Kontakt til GP

Featured Replies

Skrevet

Jeg så i går i et indlæg at der blev omtalt en sex-mail, eller noget i den stil. Hvilket fik mig til at tænke på hvordan man/I kontakter en GP?

Har I en “anden” mail til det og evt. et andet mobil nr I skriver fra eller er det “bare” jeres normale mail/mobil?

Skrevet

Jeg sender en sms på min normale mobil. Jeg har dog sørget for, at mine oplysninger er slettet i de offentligt tilgængelige registre, og hos modtageren kan man kun se mit nummer. Jeg overvejet faktisk at anskaffe en bollofon som ekstra sikkerhed.

Skrevet

Fra min mobil. Har kun én.

Den første gang, jeg i Danmark var i byen for at købe sex, var på en thaiklinik på Vesterbro. Jeg havde oprettet en mail alene til “sex-brug”, og bookede en tid via den. Da jeg kom ned som aftalt, sagde thaimutter med et smil: “Nå, det er dig, som har booket via mail?” Jeg fik indtryk af, at det var jeg måske den første i flere år, som havde gjort.

Siden da har jeg brugt mobilen, og booker normalt via sms. Uanset om det er til massage eller hos en GP, så husk at være specifik, fx noget i stil med “Hej, jeg hedder Svend og vil gerne besøge dig i 60 minutter i eftermiddag. Kan det lade sig gøre kl. 15.30? Svar mig helst inden kl. 13.00. Håber, at vi ses. Vh Svend”.

Skrevet

Bruger alm. mail, offentlligt mobilnummer og mit rigtige navn. Besøger til gengæld kun piger, jeg har tillid til, også selv om de ikke mere altid er danske😉

Jeg har slet ikke lyst til at være intimt sammen med noget, jeg ikke har respekt for og tillid til 😇

Hvorfor skulle en seriøs GP ødelægge sit eget gode ry og sin forretning ved at misbruge mine oplysninger?

Skrevet

Jeg var faktisk lige i færd med at skrive det samme som @køb dansk
Min adresse kan ikke spores på mit navn eller tlf.nr., men de piger jeg kontakter, må gerne kende mit navn via mobilepay.
Vil de, kan de også se mit billede på FB - de ser mig jo alligevel, når de åbner døren 😉

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.