Hop til indhold

Undgå at spilde tid? / No shows?

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved ikke helt hvor det er bedst at spørge, men min kæreste er startet som glædespige. Det har generelt gået okay, men ærligt talt er 90 % af aftalerne spild af tid. Enten dukker de slet ikke op, eller også åbner de bare aldrig døren.

Hvordan minimerer man det?

Annoncelight tillader ikke forudbetaling, så man står bare og venter. Hun har allerede kørt ud til nogen et par gange, som aldrig lukkede op – halvanden time spildt plus benzinen.

Hun er i forvejen ret kræsen: mindstebeløb for møder hjemme, og hun tager som udgangspunkt ikke ud til folk uden navn på Krak eller MobilePay. Alligevel er det netop de typer, der ender med at være næsten rene no-shows.

Nogen der har konkrete tricks til at sortere de værste fra, uden at det bliver endnu mere bøvlet?

Og dem der alligevel ikke har læst opslaget – er det bedst bare at lade være med at spilde tiden på dem? Hun bliver mødt af 10-20 daglige beskeder om ydelser hun ikke tilbyder, eller at hendes priser er for høje (selv om priserne er sat lavere end alle i området).

Eventuelt en med erfaring der vil dele den lidt og give feedback?

Skrevet

Først så skal hun da selvfølgelig have depositum når hun kører ud det er ganske kotume.. Selvom man ikke må skrive det på annoncelight så skriver man det jo bare i besked ved kontakt☺️..

Det gør jeg selv og alle andre piger jeg kender🤷🏼‍♀️..

No shows bliver langsomt formindsket i takt med man lære at gennemskue dem..

Skrevet

Følger lige med her, oplever også meget af folk der virkelig ingen respekt har for andres tid.

Skrevet

Konkrete råd efter +10 år i branchen:

• Lad være med at åbne i undertøj (nogle er idioter, kommer, kigger og gå igen og det var bare det de ville, de var aldrig reelle gæster)

• Få dem altid til at bekræfte inden jeres aftale (bestiller de i god tid så senest dagen før) dette giver også mulighed for at først give en nærmere adresse denne dag så man ikke har givet den til 15 personer der ikke kommer..

• Lad være med at besvarer hemmeligt nummer (den siger sig selv men nogen tænker ikke på det selvfølgelig gør det nemmere at være et asshole hvis man ikke skal konfronteres)

Jeg ville egentlig have tilføjet nogle eksempler på klassisk “no show” adfærd - i kraft af beskeder - men så ville min post blive en km lang.. Men typisk er:

• vulgært sprog (næsten stensikkert ikke seriøst medmindre det er en fast gæst eller en der har mødt dig før)

• ønske om fortælling af dine lyster (nogle af dem er gode nok men andre vil bare skrive frækt så min normalt fremgang er at lukke den ved at skrive “det kan vi snakke om når du er her frække😜” så kan man næsten altid med lidt intuition fornemme udfra svaret om det er en nogenlunde seriøs person)

• Usikker omkring bestilling (trækker den ud men vil skrive om alt muligt)

• Manglende læsning af din annonce

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 1 time siden:

Først så skal hun da selvfølgelig have depositum når hun kører ud det er ganske kotume.. Selvom man ikke må skrive det på annoncelight så skriver man det jo bare i besked ved kontakt☺️..

Det gør jeg selv og alle andre piger jeg kender🤷🏼‍♀️..

No shows bliver langsomt formindsket i takt med man lære at gennemskue dem..

Når du tager depositum skriver du det så ordret? Hun er nemlig bannet to gange fra AL fordi de har indsendt screenshot af samtalen på sms hvor hun skrev hun gerne vil have dækket kørslen ellers tager hun ikke afsted (100km) anden gang skrev hun mere diskret at der skulle dækkes kørsel inden men det blev hun total udelukket for 🙃

Synes se no shows der har været er utrolig luske, hun har haft 3 - 4 stykker på en dag alle "Jeg holder i området send din adresse" sender de sidste detajler så kommer de med de står her ude men der var aldrig nogen

Skrevet

Sørg for at der hvor i beder dem holde er et sted i kan se f.eks. fra vinduet.. Så kan de ikke sige de holder der💪..

Ja det har jeg gjort.. Måske min kontos alder har en betydning.. Den er 10 år gammel😅🫣😂.. Det havde været et meget effektivt “Long con” så at sige..

Skrevet

KæresteGP Jeg er meget overrasket over hvor overdrevet useriøse de aftaler du har sat op har været - jeg tænker at der måske er noget i den måde jeres announce er skruet sammen, som måske appelerer til useriøsitet.

Gode råd fra Jennifer! Det er interessant at få indblik i fra den anden side af telefonen 😁

Jeg er helt enig i at hvis beskederne r meget vulgærer, så kunne det sagtens være godt udtryk for at han har travlt med bare at udleve en fantasi og er mindre interesseret i faktisk at mødes.

Men... hvis man ikke har en etableret GP profil med gode anmeldelser (eller bare nogen anmeldelser overhovedet), så kan jeg ikke se hvorfor nogen ville/bør betale forskud. Det er jo bare at lade sig snyde på den dummest mulige måde.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.