Hop til indhold

Erfaringer med parterapi?

Featured Replies

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 39 minutter siden:

Poienten med indlægget er, at der bliver referet fuldstændig kilde uktirisk til en komerciel service omhandlende parforhold. Om det så er psykoedukation eller salg af mælk som servicen leverer er underordnet, hvis ikke jeg kan stole på det statistike håndværk, som servicen anvender og som @Tribal chief konsekvent promoverer.

Læs nu hvad jeg skriver, tak.

Du kan ikke bruge statistik om mælk til parforhold. Du ved det .

Du er i Erasmus Montanus logik

Du tror din logik omhandler alt. Men forstår ikke hvad det drejer sig om

Hav det godt. Gider ikke vejlede dig mere. Du er faktaresistent !

Redigeret af herrens
Fejl

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 14.9.2026 at 18:11:

Har du personlig erfaring med eller kendskab til, at parterapi enten har gjort en positiv forskel, eller at det ikke hjalp på noget som helst, så skriv et par linjer om det i denne tråd.

Der er tydeligvis nogle, der har dårlige erfaringer - mine egne er heller ikke helt vellykkede, men det var ikke terapeutens skyld. De var i det mindste afklarende!

Måske bortset fra ham, der tydeligvis var mest interesseret i at høre mere om at besøge glædespiger, herunder hvad det kostede 😄

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 2 timer siden:

Poienten med indlægget er, at der bliver referet fuldstændig kilde uktirisk til en komerciel service omhandlende parforhold. Om det så er psykoedukation eller salg af mælk som servicen leverer er underordnet, hvis ikke jeg kan stole på det statistike håndværk, som servicen anvender og som @Tribal chief konsekvent promoverer.

Læs nu hvad jeg skriver, tak.

Du har fuldstændig ret i at det er anekdotisk viden. Men du faldet i fælden og bruger det alligevel til at argumentere ud fra.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.