Hop til indhold

Tilbagetræknings alder for Glædes Piger

Featured Replies

Skrevet

Engang imellem ser vi en GP der takker af. Jeg har jo kun været med herinde får år, men husker da den spændende “Pianistinden”, takkede af med et skriv, men de fleste stopper vel bare i al stilhed.

Men i hvilken alder og hvorfor stopper de fleste GP’er mon?

Skrevet

Slowman skrev, for 55 minutter siden:

Men i hvilken alder og hvorfor stopper de fleste GP’er mon?

Lige som alle andre, når de har tjent penge nok, eller skal på folkepension 🤣

Skrevet

Der er vel flere grunde eller kun en enkelt for GP(Glædespige)

Hvis nu du brugte lidt den logiske sans ..

Så er det vel af : Mæthed af branchen,nye udfordringer i livet , kærlighed, børn, flytning, skilsmisse, udfordringeri livet som dem vi selv møder listen er lang af grunde for de stopper ...

Så kan vi brugere sidde tilbage og undre os -såfremt pigerne ikke giver en evt forklaring på hvorfor og bare glider stille ud eller annoncer hvorfor de stopper...

I bund og grund min optik..skal de ikke retfærdiggøre valget om at stoppe...deres liv til privat og vores ansvar til at respektere valget...

Jeg har igen respekt for dem som bruger tid til at takke af på skrift eller siger det face2face ved sidste besøg ... ved sidste besøg er vel gensidigt respekt og Super fransk som afslutning 😆

Skrevet

Alderen er jo et meget fleksibelt begreb.

Jeg har altid sagt, at der er en kvinde til enhver alder, så man behøver ikke lægge op som 30-årig, hvis man har satset på gymnasiedrenge. Så rykker man bare et trin op og satser på CBS-drenge.

Her på plejehjemmet St. Kødlyst bliver vi ellevilde, når en kvinde på 75+ triller rollatoren over dørtrinnet. Det er rent kuvøseguf. Og der bliver kamp!

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.