Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 2. Juni, 2014 Ja, som spørgsmålet antyder, er jeg interesseret i at vide, om I har forandret jer, efter I begyndte at købe sex…? I så fald… - Til det bedre eller værre? - På hvilke områder? - Har jeres omgivelser kunne mærke forandringen i jer, hvis ja, hvordan har I så formået at forklare den? Dem der efterhånden kender lidt til mine tråde herinde, vil vide, at jeg aldrig stiller spørgsmål, som jeg ikke personligt selv kan identificere mig med i et eller andet omfang… … Jeg har nemlig mærket forandringen, og den kom ret hurtigt – ja, faktisk allerede efter mit andet besøg - og er nu gradvist blevet mere markant... Måske kom den netop så hurtigt, fordi jeg har været mere end klar til dette spring, og da jeg så endelig listede mig ud over kanten, og lod mig flyde med, føltes det bare så godt og så rigtigt… så forløsende… Lige nu nyder jeg en stille middagsstund... Stille i hjemmet og stille i sjælen... Lå i går aftes, sent, og småsummede, som jeg gør så ofte… Reflekterer… Føler efter i den dybe tanke, som ofte er stille - overdøvet af dagligdagens gøremål… Erindrede noget, jeg havde læst for år tilbage, som minder om nedenstående... Mærkede forandringen fra i vinters, hvor jeg tog mine første spæde skridt i denne retning - rent mentalt... En vinter og et forår der var stormfyldt… Fyldt med kraftfulde, udmarvende svømmetag fremad uden at kunne finde et klart mål eller en klar horisont… Alligevel båret videre fremad af en ren vilje - et markant behov - for netop at komme fremad, uden at vide eksakt, hvorhen det ville føre mig… bare frem… videre… Følelsen af at drukne, hvis jeg stod stille, og fandt hvile… ... Men nu hviler jeg i et stille farvand... Glider stille, med små dovne bevægelser, og nyder at være, hvor jeg er... Stille vand med en klar horisont som jeg dovent nærmer mig… Lige nu er det ligegyldigt, hvor langt væk den er, for det er rart at være lige her... og alligevel på vej... ... Og jer der har besøgt mig, begæret mig, indtaget mig, betragtet mig - Ja, delt det mest intime med mig - I driver ligenu afsted lige ved siden af... Følelsen minder om den første solbadning efter en kold vinter… Mærker hvordan frosne knogler, langsomt tør helt op… Det stive, anspændte, vagtsomme forsvinder gradvist, og lader følelsen af ro tage over… Dyb, indvendig ro… Lige nu vil jeg nyde nuet… Ikke spekulere på, hvad jeg gerne vil nå… Min følelse af at ville have travlt og være beskæftiget, fjerner sig, til fordel for nydelsen af nuet... Jeg vil nyde de helt nære ting, den måde mange af mine behov bliver opfyldt, ved bare at være.. her… Jeg elsker og bliver elsket… Favner og bliver holdt om… Lukker ind og bliver lukket ind… Giver og bliver opfyldt… Jeg har forandret mig i den forgagne måned… Mit liv har forandret sig... Jeg er ikke, som jeg plejer… Jeg er noget nyt, noget andet og noget uudforsket… Men noget godt… Og mit sind, mit hjerte og min krop er i ro, for første gang i mange år... … Hvilken glæde overgår dette, og er det ikke netop alle bekymringerne og tilløbene værd..? Min forandring er ikke blot længere, noget der sker i mig... Mine omgivelser bemærker den i kraft af min udstråling - som altid har været stærk - men nu ikke kun stærk men også i et andet lys... Håber I er flere, der vil åbne lidt op for jeres godtepose, - og gerne både blå og lyserøde - da jeg virkelig bliver meget klogere, på denne skyggeside af mig selv , i kraft af jeres svar... Tak... PS. Mudderkast, personhetz og i det hele taget afsporing af tråden, vil jeg blive rigtig ked af... Lad os i stedet vokse, lære og udvise gensidig respekt for hinandens holdninger, Ikke..? 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 2. Juni, 2014 Ja jeg er en noget anderledes person end før jeg startede med at besøge glædespiger, og specielt efter at jeg mødte den skønne Gina Faith. Jeg er langt mere udadvent og selvsikker. Jeg har langt nemmere ved at snakke med nye mennesker, og specielt er det blevet nemmere for at at komme i kontakt med der modsatte køn. Jeg er et meget gladere menneske, og har slet ikke plads til negativitet og mennesker der altid skal brokke sig. Gina fik hamret nogle mure ned jeg havde bygget op over årene, grundet en forfærdelig skole tid, med et lufttryks bor. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 2. Juni, 2014 Jeg har ikke (tror jeg da) forandret mig ved at være begyndt at købe sex. Jeg har forandret mig ved at have prøvet forskelligt i min seksualitet både med min eks og senere som single. Jeg har lært en del om prostitutionsmiljøet gennem en pige, jeg havde noget kørende med. Alt det har forandret mig, men det at betale for sex har ikke forandret mig. Til gengæld er jeg blevet bedre i stand til at opsøge det, jeg vil eksperimentere med. Det tilskriver hev bare min stadigt stigende alder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 2. Juni, 2014 Ja, som spørgsmålet antyder, er jeg interesseret i at vide, om I har forandret jer, efter I begyndte at købe sex…? I så fald… - Til det bedre eller værre? - På hvilke områder? - Har jeres omgivelser kunne mærke forandringen i jer, hvis ja, hvordan har I så formået at forklare den? Dem der efterhånden kender lidt til mine tråde herinde, vil vide, at jeg aldrig stiller spørgsmål, som jeg ikke personligt selv kan identificere mig med i et eller andet omfang… … Jeg har nemlig mærket forandringen, og den kom ret hurtigt – ja, faktisk allerede efter mit andet besøg - og er nu gradvist blevet mere markant... Måske kom den netop så hurtigt, fordi jeg har været mere end klar til dette spring, og da jeg så endelig listede mig ud over kanten, og lod mig flyde med, føltes det bare så godt og så rigtigt… så forløsende… Lige nu nyder jeg en stille middagsstund... Stille i hjemmet og stille i sjælen... Lå i går aftes, sent, og småsummede, som jeg gør så ofte… Reflekterer… Føler efter i den dybe tanke, som ofte er stille - overdøvet af dagligdagens gøremål… Erindrede noget, jeg havde læst for år tilbage, som minder om nedenstående... Mærkede forandringen fra i vinters, hvor jeg tog mine første spæde skridt i denne retning - rent mentalt... En vinter og et forår der var stormfyldt… Fyldt med kraftfulde, udmarvende svømmetag fremad uden at kunne finde et klart mål eller en klar horisont… Alligevel båret videre fremad af en ren vilje - et markant behov - for netop at komme fremad, uden at vide eksakt, hvorhen det ville føre mig… bare frem… videre… Følelsen af at drukne, hvis jeg stod stille, og fandt hvile… ... Men nu hviler jeg i et stille farvand... Glider stille, med små dovne bevægelser, og nyder at være, hvor jeg er... Stille vand med en klar horisont som jeg dovent nærmer mig… Lige nu er det ligegyldigt, hvor langt væk den er, for det er rart at være lige her... og alligevel på vej... ... Og jer der har besøgt mig, begæret mig, indtaget mig, betragtet mig - Ja, delt det mest intime med mig - I driver ligenu afsted lige ved siden af... Følelsen minder om den første solbadning efter en kold vinter… Mærker hvordan frosne knogler, langsomt tør helt op… Det stive, anspændte, vagtsomme forsvinder gradvist, og lader følelsen af ro tage over… Dyb, indvendig ro… Lige nu vil jeg nyde nuet… Ikke spekulere på, hvad jeg gerne vil nå… Min følelse af at ville have travlt og være beskæftiget, fjerner sig, til fordel for nydelsen af nuet... Jeg vil nyde de helt nære ting, den måde mange af mine behov bliver opfyldt, ved bare at være.. her… Jeg elsker og bliver elsket… Favner og bliver holdt om… Lukker ind og bliver lukket ind… Giver og bliver opfyldt… Jeg har forandret mig i den forgagne måned… Mit liv har forandret sig... Jeg er ikke, som jeg plejer… Jeg er noget nyt, noget andet og noget uudforsket… Men noget godt… Og mit sind, mit hjerte og min krop er i ro, for første gang i mange år... … Hvilken glæde overgår dette, og er det ikke netop alle bekymringerne og tilløbene værd..? Min forandring er ikke blot længere, noget der sker i mig... Mine omgivelser bemærker den i kraft af min udstråling - som altid har været stærk - men nu ikke kun stærk men også i et andet lys... Håber I er flere, der vil åbne lidt op for jeres godtepose, - og gerne både blå og lyserøde - da jeg virkelig bliver meget klogere, på denne skyggeside af mig selv , i kraft af jeres svar... Tak... PS. Mudderkast, personhetz og i det hele taget afsporing af tråden, vil jeg blive rigtig ked af... Lad os i stedet vokse, lære og udvise gensidig respekt for hinandens holdninger, Ikke..? Wow, sikke et smukt indlæg. Endnu engang en fornøjelse at læse dine skriverier! Mit svar kommer sikkert til at virke kort og forkølet set i forhold til dit spørgsmål og efterfølgende tanker. Jo, selvfølgelig forandrer det ens verden at være sexkøber. Det er jo en grænse, der skal overskrides, og er den nu engang blevet overskredet, kan man jo ikke vende tilbage. M.a.o.: nu har man jo gjort det, overskredet grænsen, og man kan jo ikke så nemt "skride tilbage" igen ...og det har jeg personligt heller ikke lyst til! For mig drejer det sig om muligheder. Skønne og smukke muligheder. Jeg kan fx. leve et singleliv uden at give afkald på noget så skønt som sex. Det er sgu da dejligt. Jeg kan leve et liv, hvor jeg intet mangler til trods for, jeg ikke har en kæreste. Det giver mig mulighed for at leve mit liv på flere forskellige fyldestgørende måder - at jeg fx. ikke behøver at have en kæreste for at få sex, mærke et andet menneskes nøgne krop, få kropslig (og når det er bedst også åndelig) omsorg. Jo, det giver livsmuligheder og for mig en følelse af frihed, idet jeg ikke føler mig tvunget til at leve et bestemt liv for at få det hele med Med den frihedsfølelse det har givet mig, tror jeg, jeg er blevet et mere åbent menneske - åben over for verden. Da jeg havde købt sex for første gang, tror jeg, at jeg indså tingene kunne være anderledes. Og da det jo som nævnt var en ret stor grænse, i hvert fald for mit vedkommende, der skulle overskrides, følte jeg, at jeg gjorde mig fri for alle mulige konventioner om hvordan og hvorledes, jeg burde leve mit liv; hvad der er rigtigt og forkert. Og den opdagelse kan jeg nu se har spredt sig som ringe i vandet. Jeg er ikke mere bange for at skille mig ud, som jeg kunne være tidligere. Jeg synes, det er ok at være mig og gøre tingene på min måde, også selv om det ikke falder i alles smag. M.a.o.: føler jeg, at jeg har bedre kontrol over mit liv. Bl.a. fordi, jeg har lært mig selv bedre at kende. Det kræver selvfølgelig, at man reflekterer over sit liv! Det kan selvfølgelig lyde som rigtig meget at få ud af et par sexkøb. Og det er selvfølgelig heller ikke sådan, det helt hænger sammen. Men det var helt klart et af de første skridt mod et andet (indre) liv; dvs. en anderledes tankegang. En bevægelse ud af flere mod et nyt sted. Det har som sagt også krævet en del refleksioner for at øjne forandringerne. Men uden refleksion sker der næppe de store forandringer eller værre: at man ikke har sig selv med i forandringerne og herved ikke øjner det nye landskab, man selv har placeret sig i. Forandringer skal gøres til livsduelige muligheder! Jeg håber ikke, at ovenstående virker alt for snørklet. Det handler om livet. Det handler om det gode liv, hvori sex og omsorg er en vigtig ingrediens, der gør livet endnu smukkere og fyldestgørende! Det handler om at tage hånd om sit eget liv og ansvar her for! /Dandy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 2. Juni, 2014 Wow, sikke et smukt indlæg. Endnu engang en fornøjelse at læse dine skriverier! Mit svar kommer sikkert til at virke kort og forkølet set i forhold til dit spørgsmål og efterfølgende tanker. Jo, selvfølgelig forandrer det ens verden at være sexkøber. Det er jo en grænse, der skal overskrides, og er den nu engang blevet overskredet, kan man jo ikke vende tilbage. M.a.o.: nu har man jo gjort det, overskredet grænsen, og man kan jo ikke så nemt "skride tilbage" igen ...og det har jeg personligt heller ikke lyst til! For mig drejer det sig om muligheder. Skønne og smukke muligheder. Jeg kan fx. leve et singleliv uden at give afkald på noget så skønt som sex. Det er sgu da dejligt. Jeg kan leve et liv, hvor jeg intet mangler til trods for, jeg ikke har en kæreste. Det giver mig mulighed for at leve mit liv på flere forskellige fyldestgørende måder - at jeg fx. ikke behøver at have en kæreste for at få sex, mærke et andet menneskes nøgne krop, få kropslig (og når det er bedst også åndelig) omsorg. Jo, det giver livsmuligheder og for mig en følelse af frihed, idet jeg ikke føler mig tvunget til at leve et bestemt liv for at få det hele med Med den frihedsfølelse det har givet mig, tror jeg, jeg er blevet et mere åbent menneske - åben over for verden. Da jeg havde købt sex for første gang, tror jeg, at jeg indså tingene kunne være anderledes. Og da det jo som nævnt var en ret stor grænse, i hvert fald for mit vedkommende, der skulle overskrides, følte jeg, at jeg gjorde mig fri for alle mulige konventioner om hvordan og hvorledes, jeg burde leve mit liv; hvad der er rigtigt og forkert. Og den opdagelse kan jeg nu se har spredt sig som ringe i vandet. Jeg er ikke mere bange for at skille mig ud, som jeg kunne være tidligere. Jeg synes, det er ok at være mig og gøre tingene på min måde, også selv om det ikke falder i alles smag. M.a.o.: føler jeg, at jeg har bedre kontrol over mit liv. Bl.a. fordi, jeg har lært mig selv bedre at kende. Det kræver selvfølgelig, at man reflekterer over sit liv! Det kan selvfølgelig lyde som rigtig meget at få ud af et par sexkøb. Og det er selvfølgelig heller ikke sådan, det helt hænger sammen. Men det var helt klart et af de første skridt mod et andet (indre) liv; dvs. en anderledes tankegang. En bevægelse ud af flere mod et nyt sted. Det har som sagt også krævet en del refleksioner for at øjne forandringerne. Men uden refleksion sker der næppe de store forandringer eller værre: at man ikke har sig selv med i forandringerne og herved ikke øjner det nye landskab, man selv har placeret sig i. Forandringer skal gøres til livsduelige muligheder! Jeg håber ikke, at ovenstående virker alt for snørklet. Det handler om livet. Det handler om det gode liv, hvori sex og omsorg er en vigtig ingrediens, der gør livet endnu smukkere og fyldestgørende! Det handler om at tage hånd om sit eget liv og ansvar her for! /Dandy SMUKT..! - Og du formår at sætte ord på det, jeg manglede i mit indlæg - tak..! Jeg forstår hele molevitten, og er meget enig i dine perceptioner... Specielt de sidste to passager - ej..! Dem alle sammen..! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 2. Juni, 2014 Jeg er ikke begyndt at købe sex endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 2. Juni, 2014 Ja, som spørgsmålet antyder, er jeg interesseret i at vide, om I har forandret jer, efter I begyndte at købe sex…? I så fald… - Til det bedre eller værre? - På hvilke områder? - Har jeres omgivelser kunne mærke forandringen i jer, hvis ja, hvordan har I så formået at forklare den? Dem der efterhånden kender lidt til mine tråde herinde, vil vide, at jeg aldrig stiller spørgsmål, som jeg ikke personligt selv kan identificere mig med i et eller andet omfang… … Jeg har nemlig mærket forandringen, og den kom ret hurtigt – ja, faktisk allerede efter mit andet besøg - og er nu gradvist blevet mere markant... Måske kom den netop så hurtigt, fordi jeg har været mere end klar til dette spring, og da jeg så endelig listede mig ud over kanten, og lod mig flyde med, føltes det bare så godt og så rigtigt… så forløsende… Lige nu nyder jeg en stille middagsstund... Stille i hjemmet og stille i sjælen... Lå i går aftes, sent, og småsummede, som jeg gør så ofte… Reflekterer… Føler efter i den dybe tanke, som ofte er stille - overdøvet af dagligdagens gøremål… Erindrede noget, jeg havde læst for år tilbage, som minder om nedenstående... Mærkede forandringen fra i vinters, hvor jeg tog mine første spæde skridt i denne retning - rent mentalt... En vinter og et forår der var stormfyldt… Fyldt med kraftfulde, udmarvende svømmetag fremad uden at kunne finde et klart mål eller en klar horisont… Alligevel båret videre fremad af en ren vilje - et markant behov - for netop at komme fremad, uden at vide eksakt, hvorhen det ville føre mig… bare frem… videre… Følelsen af at drukne, hvis jeg stod stille, og fandt hvile… ... Men nu hviler jeg i et stille farvand... Glider stille, med små dovne bevægelser, og nyder at være, hvor jeg er... Stille vand med en klar horisont som jeg dovent nærmer mig… Lige nu er det ligegyldigt, hvor langt væk den er, for det er rart at være lige her... og alligevel på vej... ... Og jer der har besøgt mig, begæret mig, indtaget mig, betragtet mig - Ja, delt det mest intime med mig - I driver ligenu afsted lige ved siden af... Følelsen minder om den første solbadning efter en kold vinter… Mærker hvordan frosne knogler, langsomt tør helt op… Det stive, anspændte, vagtsomme forsvinder gradvist, og lader følelsen af ro tage over… Dyb, indvendig ro… Lige nu vil jeg nyde nuet… Ikke spekulere på, hvad jeg gerne vil nå… Min følelse af at ville have travlt og være beskæftiget, fjerner sig, til fordel for nydelsen af nuet... Jeg vil nyde de helt nære ting, den måde mange af mine behov bliver opfyldt, ved bare at være.. her… Jeg elsker og bliver elsket… Favner og bliver holdt om… Lukker ind og bliver lukket ind… Giver og bliver opfyldt… Jeg har forandret mig i den forgagne måned… Mit liv har forandret sig... Jeg er ikke, som jeg plejer… Jeg er noget nyt, noget andet og noget uudforsket… Men noget godt… Og mit sind, mit hjerte og min krop er i ro, for første gang i mange år... … Hvilken glæde overgår dette, og er det ikke netop alle bekymringerne og tilløbene værd..? Min forandring er ikke blot længere, noget der sker i mig... Mine omgivelser bemærker den i kraft af min udstråling - som altid har været stærk - men nu ikke kun stærk men også i et andet lys... Håber I er flere, der vil åbne lidt op for jeres godtepose, - og gerne både blå og lyserøde - da jeg virkelig bliver meget klogere, på denne skyggeside af mig selv , i kraft af jeres svar... Tak... PS. Mudderkast, personhetz og i det hele taget afsporing af tråden, vil jeg blive rigtig ked af... Lad os i stedet vokse, lære og udvise gensidig respekt for hinandens holdninger, Ikke..? hej Sem. Ja så gjorde, du det igen. Du stiller nogle forrygende spørgsmål. Se, jeg holder meget, at besvare intellektuelle spørgsmål. Der pirrer mine små grå i hovedet. Havde ikke lige tænkt på. Om jeg var blevet forandret, eller dvs. overhovedet ikke reflekteret over det, før nu. Men, Ja ifht, mine venner, noget af familien, Ja ikke i tvivl om min søde mor ved det. Ja i vores familie er vi ikke så lukket. Sikker på hun har en mening om det. Men som hun så rigtigt siger. dit liv, dine valg. Se der har, hun så evig ret. Så vil prøve, at svare så godt, jeg nu kan Store og små forandringer er en fast bestanddel af hverdagen i de fleste menneskers liv også i mit, og de fleste mennesker mht dit spørgsmål vil, jeg før eller siden komme til at opleve en eller anden form for forandring. Ved at,købe sex. (en lille antagelse, jeg har). Det kan være forandringer, som eksempelvis indebærer omstrukturering, at skulle lyve for konen (er jo single så ingen problemer der for mig) , mental sætte sig op til besøg, og ikke mindst nydelsen, spændingen ved et besøg, hos en glædespige. men det kan også være indførelsen af nye lyster, jeg har fundet ud af , jeg gerne vil afprøve. (håber det giver mening). De forandringer, som dette tema beskæftiger sig med, er dine/mine/vores personlige forandringer, som involverer store dele af dig/mig/os ,ja vores omgangskreds, (ihvertfald for mig, da mange ved hvad jeg laver og som er langt mere omfattende end almindelige dag-til-dag forandringer. Her mener jeg arbejde/studier osv. Ja mit job ved så ikke mine glæder ved, at besøge søde piger. Forandringer kan være positive og til gunst for mig og den glædespige, jeg besøger, jeg er en sober, sød, kærlig mand. der gerne vil, at pigen også har det godt. Også når, jeg er gået. Så pigen føler sig imødekommet, velkommen, se der mener jeg, at kemien kan opstå. Og en fantastisk stund begynde. men forandringer kan også sætte mit sind i kog og det psykiske luner under pres. (du ved ingen penge ingen glæder. Kan opstå en frustration). Derfor er det vigtigt, at forandringerne gennemføres og håndteres på en velovervejet og god måde. Ihvertfald for mig. Men nu tænker jeg, nok også alt for meget. Men ja. Jeg er forandret, fra den stille unge mand. Der skulle finde sin identitet/plads i livet., Selvværdet der var helt i bund. (så jeg en pige der smillede til mig ja så rødmede jeg. Og skulle bare væk) genertheden der fylder, eller har fyldt alt for meget i mit liv. Til nu hvor jeg prøver mine grænser af. Succes oplevelser,mødet med søde piger der kunne lide mig, for den person jeg nu er. Stadig genert men ved hvem jeg er, hvad jeg kan, og prøver ikke at forgive, at jeg er en anden. Jeg er den i ser med hud og hår. Men reflektere da stadig meget over tingene. Teoretikeren John Kotter, Har jeg brugt lidt i min udvikling af mig selv. Nu vil jeg ikke trætte dig med en langudredning. Men her er lige et par punkter som jeg bruger. Etablere en oplevelse af nødvendighed. Ja min vision er jo blevet, at jeg må erkende at det med at kurtisere en pige. Kunne være bedre derfor søde glædespiger. Ifht. dit spørgsmål. Generering af kortsigtede gevinster. Ja det siger næsten sig selv Altid rart, når man bliver anerkendt, rost, elsket, kort sagt ømhed. Se den søger jeg så ved glædespigen. Den stund hvor, jeg føler mig som midtpunktet i samvær med pigen se den er prisen værd for mig. Ved jo godt det er en kortsigtet følelse men det er så stor rush for mig, at opleve. At jeg sagtens kan følge hvorfor. Misbruger søger deres kick. Glædespiger, er mit kick. Ja søde SEM. Nu fik du tanke virksomheden i gang igen. hos mig. Håber det bare giver en lille smule indsigt og at du forstår mit skriv. Ha en dejlig og skøn mandag. men lyder nu til, du har det godt og det er skønt. Se SEM du, har selv brugt den meget hehehehe. men nu vil jeg bringe den på banen igen. Den passer på det jeg skriver. Og igen passer den på det du skriver SEM. Den etiske fordring ”Den enkelte har aldrig med at andet menneske at gøre, uden at han holder noget af dets liv i sin hånd. Det kan være meget lidt, en forbigående stemning, en oplagthed, man får til at visne, eller som man vækker, en lede man uddyber eller hæver. Men det kan også være forfærdende meget, så det simpelthen står til den enkelte om den andens liv lykkes eller ej.” K.E. Løgstrup, Den etiske fordring, 1957, s. 25. KK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 2. Juni, 2014 hej Sem. Ja så gjorde, du det igen. Du stiller nogle forrygende spørgsmål. Se, jeg holder meget, at besvare intellektuelle spørgsmål. Der pirrer mine små grå i hovedet. Havde ikke lige tænkt på. Om jeg var blevet forandret, eller dvs. overhovedet ikke reflekteret over det, før nu. Men, Ja ifht, mine venner, noget af familien, Ja ikke i tvivl om min søde mor ved det. Ja i vores familie er vi ikke så lukket. Sikker på hun har en mening om det. Men som hun så rigtigt siger. dit liv, dine valg. Se der har, hun så evig ret. Så vil prøve, at svare så godt, jeg nu kan Store og små forandringer er en fast bestanddel af hverdagen i de fleste menneskers liv også i mit, og de fleste mennesker mht dit spørgsmål vil, jeg før eller siden komme til at opleve en eller anden form for forandring. Ved at,købe sex. (en lille antagelse, jeg har). Det kan være forandringer, som eksempelvis indebærer omstrukturering, at skulle lyve for konen (er jo single så ingen problemer der for mig) , mental sætte sig op til besøg, og ikke mindst nydelsen, spændingen ved et besøg, hos en glædespige. men det kan også være indførelsen af nye lyster, jeg har fundet ud af , jeg gerne vil afprøve. (håber det giver mening). De forandringer, som dette tema beskæftiger sig med, er dine/mine/vores personlige forandringer, som involverer store dele af dig/mig/os ,ja vores omgangskreds, (ihvertfald for mig, da mange ved hvad jeg laver og som er langt mere omfattende end almindelige dag-til-dag forandringer. Her mener jeg arbejde/studier osv. Ja mit job ved så ikke mine glæder ved, at besøge søde piger. Forandringer kan være positive og til gunst for mig og den glædespige, jeg besøger, jeg er en sober, sød, kærlig mand. der gerne vil, at pigen også har det godt. Også når, jeg er gået. Så pigen føler sig imødekommet, velkommen, se der mener jeg, at kemien kan opstå. Og en fantastisk stund begynde. men forandringer kan også sætte mit sind i kog og det psykiske luner under pres. (du ved ingen penge ingen glæder. Kan opstå en frustration). Derfor er det vigtigt, at forandringerne gennemføres og håndteres på en velovervejet og god måde. Ihvertfald for mig. Men nu tænker jeg, nok også alt for meget. Men ja. Jeg er forandret, fra den stille unge mand. Der skulle finde sin identitet/plads i livet., Selvværdet der var helt i bund. (så jeg en pige der smillede til mig ja så rødmede jeg. Og skulle bare væk) genertheden der fylder, eller har fyldt alt for meget i mit liv. Til nu hvor jeg prøver mine grænser af. Succes oplevelser,mødet med søde piger der kunne lide mig, for den person jeg nu er. Stadig genert men ved hvem jeg er, hvad jeg kan, og prøver ikke at forgive, at jeg er en anden. Jeg er den i ser med hud og hår. Men reflektere da stadig meget over tingene. Teoretikeren John Kotter, Har jeg brugt lidt i min udvikling af mig selv. Nu vil jeg ikke trætte dig med en langudredning. Men her er lige et par punkter som jeg bruger. Etablere en oplevelse af nødvendighed. Ja min vision er jo blevet, at jeg må erkende at det med at kurtisere en pige. Kunne være bedre derfor søde glædespiger. Ifht. dit spørgsmål. Generering af kortsigtede gevinster. Ja det siger næsten sig selv Altid rart, når man bliver anerkendt, rost, elsket, kort sagt ømhed. Se den søger jeg så ved glædespigen. Den stund hvor, jeg føler mig som midtpunktet i samvær med pigen se den er prisen værd for mig. Ved jo godt det er en kortsigtet følelse men det er så stor rush for mig, at opleve. At jeg sagtens kan følge hvorfor. Misbruger søger deres kick. Glædespiger, er mit kick. Ja søde SEM. Nu fik du tanke virksomheden i gang igen. hos mig. Håber det bare giver en lille smule indsigt og at du forstår mit skriv. Ha en dejlig og skøn mandag. men lyder nu til, du har det godt og det er skønt. Se SEM du, har selv brugt den meget hehehehe. men nu vil jeg bringe den på banen igen. Den passer på det jeg skriver. Og igen passer den på det du skriver SEM. Den etiske fordring ”Den enkelte har aldrig med at andet menneske at gøre, uden at han holder noget af dets liv i sin hånd. Det kan være meget lidt, en forbigående stemning, en oplagthed, man får til at visne, eller som man vækker, en lede man uddyber eller hæver. Men det kan også være forfærdende meget, så det simpelthen står til den enkelte om den andens liv lykkes eller ej.” K.E. Løgstrup, Den etiske fordring, 1957, s. 25. KK Kære KK, Jeg er vild med dit svar..! Mest af alt fordi du er så hudløs ærlig, at det næsten gør ondt... Du er virkelig dygtig til at give dine ord mening, og sammenholdt med de følelser de vækker, er det bare perfekt... Må være noget af et privilegium, at have familie samt venner der anerkender dig - præcis som du er, og med de valg du træffer... Dét er virkelig STORT, men det ved jeg, at du ved... Du er en tænker, præcis som jeg selv, og derfor forstår jeg netop dybden af dit svar... Flere ord er faktisk overflødige her, da de vil ødelægge den grundfølelse, som du vækker i mig - og højst sandsynligt også i andre... Så tak kære, KK, for endnu et gennemført og eftertænksomt svar... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 2. Juni, 2014 Mange tak SEM. For dine søde, venlige, dejlige, og smukke ord. KK Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Escort testeren Skrevet 2. Juni, 2014 (edited) "Nej" Det er en vare som alt andet, som ligger og venter hylden, som en pose chips fra nederste hylde i Irma. Redigeret 2. Juni, 2014 af Escort testeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rockefeller 5 Skrevet 2. Juni, 2014 (edited) Ja, som spørgsmålet antyder, er jeg interesseret i at vide, om I har forandret jer, efter I begyndte at købe sex…? I så fald… - Til det bedre eller værre? - På hvilke områder? - Har jeres omgivelser kunne mærke forandringen i jer, hvis ja, hvordan har I så formået at forklare den? Dem der efterhånden kender lidt til mine tråde herinde, vil vide, at jeg aldrig stiller spørgsmål, som jeg ikke personligt selv kan identificere mig med i et eller andet omfang… … Jeg har nemlig mærket forandringen, og den kom ret hurtigt – ja, faktisk allerede efter mit andet besøg - og er nu gradvist blevet mere markant... Måske kom den netop så hurtigt, fordi jeg har været mere end klar til dette spring, og da jeg så endelig listede mig ud over kanten, og lod mig flyde med, føltes det bare så godt og så rigtigt… så forløsende… Lige nu nyder jeg en stille middagsstund... Stille i hjemmet og stille i sjælen... Lå i går aftes, sent, og småsummede, som jeg gør så ofte… Reflekterer… Føler efter i den dybe tanke, som ofte er stille - overdøvet af dagligdagens gøremål… Erindrede noget, jeg havde læst for år tilbage, som minder om nedenstående... Mærkede forandringen fra i vinters, hvor jeg tog mine første spæde skridt i denne retning - rent mentalt... En vinter og et forår der var stormfyldt… Fyldt med kraftfulde, udmarvende svømmetag fremad uden at kunne finde et klart mål eller en klar horisont… Alligevel båret videre fremad af en ren vilje - et markant behov - for netop at komme fremad, uden at vide eksakt, hvorhen det ville føre mig… bare frem… videre… Følelsen af at drukne, hvis jeg stod stille, og fandt hvile… ... Men nu hviler jeg i et stille farvand... Glider stille, med små dovne bevægelser, og nyder at være, hvor jeg er... Stille vand med en klar horisont som jeg dovent nærmer mig… Lige nu er det ligegyldigt, hvor langt væk den er, for det er rart at være lige her... og alligevel på vej... ... Og jer der har besøgt mig, begæret mig, indtaget mig, betragtet mig - Ja, delt det mest intime med mig - I driver ligenu afsted lige ved siden af... Følelsen minder om den første solbadning efter en kold vinter… Mærker hvordan frosne knogler, langsomt tør helt op… Det stive, anspændte, vagtsomme forsvinder gradvist, og lader følelsen af ro tage over… Dyb, indvendig ro… Lige nu vil jeg nyde nuet… Ikke spekulere på, hvad jeg gerne vil nå… Min følelse af at ville have travlt og være beskæftiget, fjerner sig, til fordel for nydelsen af nuet... Jeg vil nyde de helt nære ting, den måde mange af mine behov bliver opfyldt, ved bare at være.. her… Jeg elsker og bliver elsket… Favner og bliver holdt om… Lukker ind og bliver lukket ind… Giver og bliver opfyldt… Jeg har forandret mig i den forgagne måned… Mit liv har forandret sig... Jeg er ikke, som jeg plejer… Jeg er noget nyt, noget andet og noget uudforsket… Men noget godt… Og mit sind, mit hjerte og min krop er i ro, for første gang i mange år... … Hvilken glæde overgår dette, og er det ikke netop alle bekymringerne og tilløbene værd..? Min forandring er ikke blot længere, noget der sker i mig... Mine omgivelser bemærker den i kraft af min udstråling - som altid har været stærk - men nu ikke kun stærk men også i et andet lys... Håber I er flere, der vil åbne lidt op for jeres godtepose, - og gerne både blå og lyserøde - da jeg virkelig bliver meget klogere, på denne skyggeside af mig selv , i kraft af jeres svar... Tak... PS. Mudderkast, personhetz og i det hele taget afsporing af tråden, vil jeg blive rigtig ked af... Lad os i stedet vokse, lære og udvise gensidig respekt for hinandens holdninger, Ikke..? Du virker som et yderst sensitivt menneske. Det er flot at du formår at kunne skelne mellem følelser og business. Jeg tager hatten af for dig SEM, for dette er en hård branche og taberne i sidste ende er de piger der ligger krop til. Men med din tilgang til tingene, så bliver det spændende at følge udviklingen. Redigeret 2. Juni, 2014 af Rockefeller 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 2. Juni, 2014 Du virker som et yderst sensitivt menneske. Det er flot at du formår at kunne skelne mellem følelser og business. Jeg tager hatten af for dig SEM Det er fuldstændig korrekt observeret... Også én af grundene til at jeg ikke ønsker at sexe med mere end én herre, de dage jeg er disponibel... Og tak 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 2. Juni, 2014 "Nej" Det er en vare som alt andet, som ligger og venter hylden, som en pose chips fra nederste hylde i Irma. Du er altså noget af det mest charmerende og inspirerende... ... En pose chips skriver du... FEDT MANNER..! Men i det mindste er det dem fra Irma, så helt ligegyldige kan de ikke være, selvom de befinder sig på nederste hylde... 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 2. Juni, 2014 "Nej" Det er en vare som alt andet, som ligger og venter hylden, som en pose chips fra nederste hylde i Irma. Wauv Dybt mand. Bliv du endelig nede i thailand. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dandy 405 Skrevet 2. Juni, 2014 hej Sem. Ja så gjorde, du det igen. Du stiller nogle forrygende spørgsmål. Se, jeg holder meget, at besvare intellektuelle spørgsmål. Der pirrer mine små grå i hovedet. Havde ikke lige tænkt på. Om jeg var blevet forandret, eller dvs. overhovedet ikke reflekteret over det, før nu. Men, Ja ifht, mine venner, noget af familien, Ja ikke i tvivl om min søde mor ved det. Ja i vores familie er vi ikke så lukket. Sikker på hun har en mening om det. Men som hun så rigtigt siger. dit liv, dine valg. Se der har, hun så evig ret. Så vil prøve, at svare så godt, jeg nu kan Store og små forandringer er en fast bestanddel af hverdagen i de fleste menneskers liv også i mit, og de fleste mennesker mht dit spørgsmål vil, jeg før eller siden komme til at opleve en eller anden form for forandring. Ved at,købe sex. (en lille antagelse, jeg har). Det kan være forandringer, som eksempelvis indebærer omstrukturering, at skulle lyve for konen (er jo single så ingen problemer der for mig) , mental sætte sig op til besøg, og ikke mindst nydelsen, spændingen ved et besøg, hos en glædespige. men det kan også være indførelsen af nye lyster, jeg har fundet ud af , jeg gerne vil afprøve. (håber det giver mening). De forandringer, som dette tema beskæftiger sig med, er dine/mine/vores personlige forandringer, som involverer store dele af dig/mig/os ,ja vores omgangskreds, (ihvertfald for mig, da mange ved hvad jeg laver og som er langt mere omfattende end almindelige dag-til-dag forandringer. Her mener jeg arbejde/studier osv. Ja mit job ved så ikke mine glæder ved, at besøge søde piger. Forandringer kan være positive og til gunst for mig og den glædespige, jeg besøger, jeg er en sober, sød, kærlig mand. der gerne vil, at pigen også har det godt. Også når, jeg er gået. Så pigen føler sig imødekommet, velkommen, se der mener jeg, at kemien kan opstå. Og en fantastisk stund begynde. men forandringer kan også sætte mit sind i kog og det psykiske luner under pres. (du ved ingen penge ingen glæder. Kan opstå en frustration). Derfor er det vigtigt, at forandringerne gennemføres og håndteres på en velovervejet og god måde. Ihvertfald for mig. Men nu tænker jeg, nok også alt for meget. Men ja. Jeg er forandret, fra den stille unge mand. Der skulle finde sin identitet/plads i livet., Selvværdet der var helt i bund. (så jeg en pige der smillede til mig ja så rødmede jeg. Og skulle bare væk) genertheden der fylder, eller har fyldt alt for meget i mit liv. Til nu hvor jeg prøver mine grænser af. Succes oplevelser,mødet med søde piger der kunne lide mig, for den person jeg nu er. Stadig genert men ved hvem jeg er, hvad jeg kan, og prøver ikke at forgive, at jeg er en anden. Jeg er den i ser med hud og hår. Men reflektere da stadig meget over tingene. Teoretikeren John Kotter, Har jeg brugt lidt i min udvikling af mig selv. Nu vil jeg ikke trætte dig med en langudredning. Men her er lige et par punkter som jeg bruger. Etablere en oplevelse af nødvendighed. Ja min vision er jo blevet, at jeg må erkende at det med at kurtisere en pige. Kunne være bedre derfor søde glædespiger. Ifht. dit spørgsmål. Generering af kortsigtede gevinster. Ja det siger næsten sig selv Altid rart, når man bliver anerkendt, rost, elsket, kort sagt ømhed. Se den søger jeg så ved glædespigen. Den stund hvor, jeg føler mig som midtpunktet i samvær med pigen se den er prisen værd for mig. Ved jo godt det er en kortsigtet følelse men det er så stor rush for mig, at opleve. At jeg sagtens kan følge hvorfor. Misbruger søger deres kick. Glædespiger, er mit kick. Ja søde SEM. Nu fik du tanke virksomheden i gang igen. hos mig. Håber det bare giver en lille smule indsigt og at du forstår mit skriv. Ha en dejlig og skøn mandag. men lyder nu til, du har det godt og det er skønt. Se SEM du, har selv brugt den meget hehehehe. men nu vil jeg bringe den på banen igen. Den passer på det jeg skriver. Og igen passer den på det du skriver SEM. Den etiske fordring ”Den enkelte har aldrig med at andet menneske at gøre, uden at han holder noget af dets liv i sin hånd. Det kan være meget lidt, en forbigående stemning, en oplagthed, man får til at visne, eller som man vækker, en lede man uddyber eller hæver. Men det kan også være forfærdende meget, så det simpelthen står til den enkelte om den andens liv lykkes eller ej.” K.E. Løgstrup, Den etiske fordring, 1957, s. 25. KK Meget fint svar og læsning!! Har ikke yderligere kommentarer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 2. Juni, 2014 (edited) Meget fint svar og læsning!! Har ikke yderligere kommentarer Dandy, jeg takker mange gange. Og ja ilm med de fine ting du har reflekteret og skrevet om i dit indlæg KK Redigeret 2. Juni, 2014 af kanonkongen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 2. Juni, 2014 Tak for den gode post Har jeg forandret mig? Ja det at købe sig til intim samvær har forandret mig på godt og ondt.Den onde del:Når jeg køber mig til de skønne stunder, så går jeg 9 ud af 10 gange efter super hotte kvinder. Og gerne markant yngre end mig selv. Det med at være sammen med en kvinde der kun lige har rundet de 20, er et mega kick for mig. Ganske enkelt fordi det er off limit for mig i mit private liv. Dette har haft den uønskede effekt at jeg er blevet langt mere kræsen når jeg er på udkig efter en elskerinde/kæreste. Ikke fordi jeg er nogen trold af udseende, men det indsnævrer jo mængden af kvinder markant.Ud over at købesex primært drejer sig om selvforkælelse, så er der noget fedt og befriende over et så uforpligtigende samvær som man har med en glædespige i det givne tidsrum. Når tiden er gået, så går man hver til sit. Uden nogen form for anger, forpligtigelse osv. Dette kan jeg nogen gange have svært ved at undvære med kvinder i det private. Eller sagt på en anden måde. Jeg kan måske virke "kold" når jeg har haft et one night stand. Følelsen af at have fået det der var hensigten Ikke helt fair over for kvinderne.Det gode:Tror jeg er blevet en bedre elsker. Hos glædespigerne har jeg fået prøvet og testet fantasier osv. Ting som jeg normalt ville have svært ved hos en "almindelig" pige inden det er prøvet af.Min selvtillid på det sexuelle område har flyttet sig fra at være meget lille, til at være uden hæmninger og generthed. Jeg finder det nu nemt at falde i snak med kvinder, hvor det før i tiden var tæt på utænkeligt at jeg startede kontakten.Måske meget mere positivt som jeg ikke selv er klar over. En ting er dog sikkert. Jeg er mega fan af købesex. Kunne godt ønske mig at budgettet var lidt større ;) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Escort testeren Skrevet 2. Juni, 2014 (edited) Wauv Dybt mand. Bliv du endelig nede i thailand. Jeg er en meget dyb følelsesladet mand. Redigeret 2. Juni, 2014 af Escort testeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Escort testeren Skrevet 2. Juni, 2014 (edited) Du er altså noget af det mest charmerende og inspirerende... ... En pose chips skriver du... FEDT MANNER..! Men i det mindste er det dem fra Irma, så helt ligegyldige kan de ikke være, selvom de befinder sig på nederste hylde... Kald mig "Prince Charming" Det ER en vare som alt andet man betaler for, nogen vælger at gå i irma, andre vælger netto, smag og behag, samt et spørgsmål om kvalitet, nogle er til saltede, andre er til pepper, paprika Osv Osv. Redigeret 2. Juni, 2014 af Escort testeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
rideelsker 8 Skrevet 2. Juni, 2014 Superfed tråd SEM Jeg har også forandret meig til den gode side Jeg har flere forhold bag mig,men det at møde GP er blevet noget vildt godt for mig. Forstået på den måde,at det har nedbrudt en masse nervøsitet,manglende selvtillid,til at kaste mig ud i det - og hvor er det fedt ! Som et ekstra plus har det også givet mig et helt andet syn på branchen,troede meget det var skumle steder med underlige typer,men pigerne er jo ganske "almindelige" mennesker som alle os andre,som også har hverdagens trummerum osv. Rideelsker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 2. Juni, 2014 Kald mig "Prince Charming" Det ER en vare som alt andet man betaler for, nogen vælger at gå i irma, andre vælger netto, smag og behag, samt et spørgsmål om kvalitet, nogle er til saltede, andre er til pepper, paprika Osv Osv. Lidt noget sludder. Selvfølgelig er det en vare man køber og betaler for. Men at sammenligne det med en pose chips fra Irma, er det samme som at sammenligne en Lada fra 1975 med en Porsche 911 GTR årgang 2014. Ja det er begge biler. Men der stopper alt rimelig sammenligning også. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 2. Juni, 2014 (edited) Nogen der har noget troldemad tilovers? Jeg er ude i akutbehov! Redigeret 2. Juni, 2014 af Lady Cherie 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 2. Juni, 2014 Hvis vi nu alle lod være, at svare ham. gjorde han jo sig selv mere til grin. og husk nu hvad SEM.Selv skriver. Ingen mudderkast i tråden. Bare min lille ydmyge holdning. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 738 Skrevet 2. Juni, 2014 Desværre... All out !Men jeg er leverings dygtig i en lettere klistret protein holdig "drik" hvis det kunne friste :P 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 2. Juni, 2014 Nogen der har noget troldemad tilovers? Jeg er ude i akutbehov! Kan den her bruges? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg