Hop til indhold

Afpresning af bander, aflyst gangbang

Featured Replies

Skrevet

De bedste tanker til jer.

Jeg havde ikke tænkt mig at tage til jylland for at deltage, men det gør mig urolig, hvis pigerne nu bliver opkrævet beskyttelsespenge eller hvad det nu hedder. Er det noget som findes i branchen eller har jeg bare grimme tanker??

• Svar 51
  • Visninger 5.7k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Nu ved vi ikke hvad der faktisk er forgået. Havde jeg fået stukket en pistol i ansigtet var min første tanke ikke at skrive herinde kl 2 i nat. Syntes også at det er underligt at der er aktiveret en

• For mit vedkommende handler det om troværdighed og at man at sætte branchen i endnu ringer lys. Begynder det at florere at det er med livet som indsats at arbejde bl.a. i Bording så vil andre piger og

• Først og fremmest håber jeg i er nogenlunde okay efter omstændighederne..gør mig oprindeligt ikke bare sur og rasende(men hævnlystende) at disse kulturarvs typer er her i landet med den afstumpet ment

Skrevet
herrens skrev, for 1 time siden:

Nej det er stoppet i det offentlige rum da de blev forbudt. De bliver arresteret med det samme, hvis de gør det !

Hmmm nej de gør ej 🙃 gå en tur på Blågårds plads..der vil du med garanti se et andet billede til tider... men de er mere forsigtige ..

Skrevet

Det er mærkeligt at der stadig er en annonce på annonceligt fra kl.07.00 hvor der står vejle nu. Er der nogle der ved hvor de var i Bording

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Måske der ikke var tilmeldinger nok men hvad ved jeg!

Det er aldrig rart at skulle aflyse på det grundlag. Så må man jo finde på noget andet at give skylden.

Men skulle der ligge noget i politi rapporten om trusler/skydevåben/Bording online tager jeg alt i mig igen.

Den kommer du til at kigge længe efter midt og Vestjyllands politi udgiver ikke døgnrapporten som andre kredse gør desværre

Redigeret af skovmanden

Skrevet
skovmanden skrev, for 2 timer siden:

Den kommer du til at kigge længe efter midt og Vestjyllands politi udgiver ikke døgnrapporten som andre kredse gør desværre

Pokkers så kan jeg jo ikke tage min udtalelse i mig igen.

Skrevet
MissMelanie skrev, for 17 timer siden:

Hej…

Vi desværre nødt til at aflyse gangbang - banden LTF. Kom og stak en pistol i hovedet på mig.

Og krævede procenter af alt hvad jeg lavede.

Og hvad min kollega lavede, så vi er taget afsted derfra og er nu på vej hjem mod København…

Vi er oprigtig ked af det.

Skræmte og bange.

Vi håber på at se jer et andet sted..

Mvh

Melanie & Nicole Gigi

Har i meldt det til politiet?

Skrevet

Er det virkelig passende at spekulere i rigtigheden af deres aflysning?

Hvis de har været udsat for en traumatiserende hændelse, er det meget upassende at stille sig tvivlende overfor deres forklaring. Og så kan det godt være, at der er nogle ting, der ser lidt underlige ud i forløbet. Men bør man ikke lige lade tvivlen komme dem til gode og vente med at digte alle mulige konspirationsteorier?

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 2 timer siden:

Hvis de har været udsat for en traumatiserende hændelse, er det meget upassende at stille sig tvivlende overfor deres forklaring. Og så kan det godt være, at der er nogle ting, der ser lidt underlige ud i forløbet. Men bør man ikke lige lade tvivlen komme dem til gode og vente med at digte alle mulige konspirationsteorier?

Bording ligger i hvert fald i nærheden af et område med en verserende bandekonflikt…..

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 10 timer siden:

For mit vedkommende handler det om troværdighed og at man at sætte branchen i endnu ringer lys. Begynder det at florere at det er med livet som indsats at arbejde bl.a. i Bording så vil andre piger og gæster for den sags skyld måske holde sig væk. Eller pigerne vil være hunde ræd for at arbejde der.

Plus at nogle gp’er har det svært med at holde sig til sandheden sådan generelt men det er nok en arbejdsskade for at beskytte sig selv.

Men du må da give os ret i at det lyder mærkeligt at efter sådan en omgang så vælger man at aktivere en ny annonce relativt kort efter indenfor kort afstand.

Mon ikke 99,9 procent havde taget en velfortjent fridag .

Skrevet

Det er skræmmende. Det er hørt før, at bandemedlemmer prøver at afpresse penge. Det er derfor jeg virkelig passer på når jeg laver en aftale.

Skrevet

Jeg ved lige så lidt om hændelsen som alle andre.

Men min første tanke da jeg så opslaget i går, var hvorfor skrive det herinde.

Hvis det skulle skrives herinde, ville det være mere logisk at skrive det som kommentar under et evt opslag om arrangementet.

Min tanke endte på det var for at advare andre piger der måtte være i området. Så de kunne rejse væk inden de blev udsat for det samme.

De tilmeldte kunne de jo aflyse med, via privat kontakt.

Alle tvivlere basere det på, hvad rationelle handlinger ville ha været. Men de ha jo netop ikke handlet rationelt.

Annoncerne kan være aktiveret for at signalere til LTF. Vi er smuttet fra Jeres territorium.

For man må jo få ud fra de følger med på diverse annoncesider og måske også herinde, for at opspore pigerne.

Ja det kan skræmme andre piger væk, men det er vel bedre, end at falde i kløerne på LTF. Jeg tænker det er med dem, som alle andre afpressere. Betaler man en gang, sidder man i saksen.

Synes det er modigt de siger fra og “taler” højt om det herinde principielt kan det være sket for andre, både der og andre steder i landet. Hvor pigen/pigerne ikke turde advare andre.

Jeg ved med ret stor sikkerhed, at der var afpresning af beskyttelses penge hos flere piger i Esbjerg for 3-4 år. tilbage.

Var i min sidste arbejds periode i Vejen. Jeg havde en med tilknytning til en pige i Esbjerg som fast kunde, fandt aldrig ud af hvilken rolle han havde, pimp, chauffør eller bodyguard. Og kom heller ikke mig ved. Men han havde meget insider viden. De endte med at skifte lokation da det var for bøvle og utrygt at blive.

Så ja det sker rundt omkring. Om det indledende skriv er sandt? Men vild historie at finde på, hvis det er løgn. En mindre løgn kunne gøre jobbet. Er blevet syg etc.

Skrevet

Jeg er egentlig ikke overrasket over at flere mænd skal lege amatør detektiver 🕵️‍ og gerne hurtigt mistænkeliggør, men at nogen af kvinderne herinde er ligeså medvirkende er vildt at opleve.

@MissMelanie er mere og mere aktiv herinde oplever jeg og det giver ofte interesse og en opmærksomhed der giver nye besøg man kunne spørge sig selv om hvorfor hun skulle opfinde så voldsom og vild en løgn og ødelægge den positive interesse som hun har opbygget ved at være aktiv på forummet.

Tak til @ToxicWaste og @SweettieDK for at udvise lidt større empati og forståelse, for det her rammer jo hovedet på sømmet.

SweettieDK skrev, 1 time siden:

Alle tvivlere basere det på, hvad rationelle handlinger ville ha været. Men de ha jo netop ikke handlet rationelt.

Annoncerne kan være aktiveret for at signalere til LTF. Vi er smuttet fra Jeres territorium

Når nogen oplever noget ubehageligt og traumatisk og adrenalinen kører i kroppen og frygt og nervesystemet kører på overarbejde så handler man ikke altid logisk eller fornuftigt. Og ens egen logik i øjeblikket kan være noget anderledes og påvirket af situationen. 🫤

• Måske var første reaktion at fortsætte de planlagte GB og tage videre til Vejle men så kom en forsinket reaktion og planen blev ændret spontant. 🤷

• Måske aktiverede man annoncen ud af panik og frygt for at lægge et røgslør ud ift. hvor man var kørt flygtet hen mens man vendte snuden i modsat retning så langt derfra som muligt. 🤷‍♂️

Vi ved det ikke men der er mange mulige forklaringer på deres handlinger og har man ikke været i deres sted så kan det være svært at forstå og sætte sig ind i. 🤨

Næste gang en kvinde oplever noget ubehageligt og traumatisk så er det nok ikke herinde hun vælger at advare andre kvinder eller at søge et trygt safe space af forståelse ift. til oplevelser der er for tabu og hemmelige at dele med uforstående udenfor miljøet hvis hun har oplevet den mistænkeliggørelse og den negative reaktion som nogen brugere ligger for dagen her i tråden. 😮💨😔

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet

Jeg undre mig over hvorfor hun endnu ikke har responderet på alt det der er blevet skrev

Forstår man er rystet men når man skriver om noget så voldsomt kunne det være rart at få hendes syn på sagen

Havde det været mig ville jeg have været mere interesseret i mit eget opslag

Skrevet
Madame Illona skrev, 1 time siden:

Jeg undre mig over hvorfor hun endnu ikke har responderet på alt det der er blevet skrev

Nu er det jo egentlig ikke et debatindlæg hun laver. Men ren konkret information. De fleste indlæg er intern snak debatørerne imellem.

Hvorfor skal hun bruge energi på at forsvare sig overfor folk som tydeligt ikke tror på hende.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 5 minutter siden:

Nu er det jo egentlig ikke et debatindlæg hun laver. Men ren konkret information. De fleste indlæg er intern snak debatørerne imellem.

Hvorfor skal hun bruge energi på at forsvare sig overfor folk som tydeligt ikke tror på hende.

Klinger hult …. Ulven kommer … Sorry to say

Skrevet

Klinger hult …. Ulven kommer … Sorry to say

Tyv tror hver mand stjæler som ordsproget siger

Skrevet

Klinger hult …. Ulven kommer … Sorry

Madame Illona skrev, for 3 timer siden:

Forstår man er rystet men når man skriver om noget så voldsomt kunne det være rart at få hendes syn på sagen

Havde det været mig ville jeg have været mere interesseret i mit eget opslag

Spørgsmål? Har du prøvet at stå i en situation som denne .... *er med på trådens begyndelse og det som er skrevet og de evt underlige handlinger efter følgende,som sætter tvivler igang.... men altså en pistol i ansigtet ,gør meget for ens sind og handlinger efterfølgende som ikke alle ville forstå handlingerne af ...

Skrevet
Frodige Ida skrev, den 9.9.2026 at 12:00:

Nu ved vi ikke hvad der faktisk er forgået.

Havde jeg fået stukket en pistol i ansigtet var min første tanke ikke at skrive herinde kl 2 i nat.

Syntes også at det er underligt at der er aktiveret en ny annonce kl 8 i morges andet sted i Jylland.

Det hænger ikke sammen.

Mon ikke det skal tages med en gran salt hvorfor GB er aflyst.

Tusind tak. Uden pis én af de bedste kommentarer, hvis ikke den bedste herinde. Man skal have lov at være lidt kritisk og læse mellem linjerne. Uden at at lyde/være uempatisk.

Man bliver truet med pistol i en by på sin arbejdsplads, og være klar til arbejde næste morgen i en anden by i samme landsdel og annoncere det på nettet. Hm...

Redigeret af Alonzo
Rettelse

Skrevet
Alonzo skrev, for 37 minutter siden:

Tusind tak. Uden pis én af de bedste kommentarer, hvis ikke den bedste herinde. Man skal have lov at være lidt kritisk og læse mellem linjerne. Uden at at lyde/være uempatisk.

Man bliver truet med pistol i en by på sin arbejdsplads, og være klar til arbejde næste morgen i en anden by i samme landsdel og annoncere det på nettet. Hm...

Det samme kan man så ikke sige om din kommentar, altså at det er den bedste. Synes du selv at din kommentar lyder empatisk?

Ved du at de ikke blev truet, eller gætter du bare?

Hvis du havde fulgt lidt med ville du vide at Vejle annoncen der var lagt op morgenen efter blev taget ned igen. Og vi ved jo ikke hvorfor den blev lagt op, men skulle vi ikke lade tvivlen komme dem til gode indtil vi får andet at vide?

Desuden skulle de begge også have været hos Citygirls i Helsingør torsdag, det blev også aflyst og citygirls holdt lukket pga. sygdom ifølge deres hjemmeside.

Skrevet

Der er vel ingen udover de involverede der ved hvad der er rigtigt. Men upassende at beskylde andre for at lyve. Hvorfor ikke bare springe opslaget over hvis man er i tvivl 🤷🏻‍♀️

Tænker det må være enormt ubehageligt at skulle deale med beskyldninger om løgn på EG, efter sådan en voldsom episode.

Håber at i er okay 🩷

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, for 39 minutter siden:

Der er vel ingen udover de involverede der ved hvad der er rigtigt. Men upassende at beskylde andre for at lyve. Hvorfor ikke bare springe opslaget over hvis man er i tvivl 🤷🏻‍♀️

Tænker det må være enormt ubehageligt at skulle deale med beskyldninger om løgn på EG, efter sådan en voldsom episode.

Håber at i er okay 🩷

I de respektive glædespiger som det omhandler...har jo en god troværdighed i deres arbejde i form af ægtehed og anmeldelser... så min tanke er også at de taler sandt og er ærlig😊

Deres troværdighed ville jo blive plettet såfremt de blev opdaget i løgnen....

Skrevet
HumoristenAlfa skrev, for 12 minutter siden:

I de respektive glædespiger som det omhandler...har jo en god troværdighed i deres arbejde i form af ægtehed og anmeldelser... så min tanke er også at de taler sandt og er ærlig😊

Deres troværdighed ville jo blive plettet såfremt de blev opdaget i løgnen....

Har en veninde der var GP for mange år siden og hun blev også truet af en bande i Jylland på et bordel. Det var dog Hells Angels eller bandidos. Kan ikke huske det, men hun har virkelig bange. Det er godt nok mange år siden, men tænker da ikke at det er blevet bedre på det område, med alle de nye bander der er kommet til. Så det lyder på ingen måde usandsynligt for mig. Og ja, hvorfor lyve om det.

Hvis man vil aflyse og ikke fortælle sandheden, findes der mange andre måder at gøre det på. Tvivler på nogle vil stikke så vild i en løgn bare for at aflyse.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.