Hop til indhold

Maja i Viby - fantastisk blow uden

Featured Replies

Skrevet
Alonzo skrev, for 2 timer siden:

MrKing, polsk luder, negermælk, eskimosis? Jeg tror der skal mere end tandpasta og tandbørste til at rengør din mund, unge mand! Eller mere end vand og sæbe for dine fingre. Jeg tror du har tørret din røv med dine fingre så meget at de kun skriver lort. Opfør dig ordentlig! Respekter de piger du sidder og kigger på.

Unge mand ? Hahaha jeg er nok ældre end dig. Du skal ikke belære mig om en skid og jeg syntes du skal skrive al dit røvslikkeri til hende din veninde på sms. Det er patetisk at følge her. En luder der snyder med billederne og ikke kan lide at blive afsløret i det. Ja, det hedder en luder. Og det hedder eskimois. Og meget andet. Tiderne har ændret sig og ja meget må ikke siges og skrives i dag som var naturligt før i tiden. Hvilket jeg personligt ikke anser som noget positivt!

Men at du har behov for, ligesom nogle andre, at lege prinsen på den hvide hest herinde er i min bog totalt til grin.

Har du overhovedet læst hele tråden. Vil du se samtlige 7 beskeder hun sendte til mig i PB? Hop du ned fra din høje hest og brug forummet til det som det er beregnet til. Og det er IKKE at ludere og svindlere skal blande sig i vores anmeldelser, advarsler og efterlysninger. Det er nemlig ofte subjektive betragtninger og hvis vi skal diskutere i lange tråde herinde med ludere og deres store tilhængere, der bliver fornærmede over hvad vi skriver om disse ludere, så bliver det hurtigt enden for Eroguide.

Ps jeg respekterer ikke svindlere og bedragere uanset hvilket fag de bevæger sig i.

Skrevet
udinaturen skrev, for 2 timer siden:

Hey børn.

Hvis jeg nu læser en historie for jer, og i er helt stille imens, så kan det være i får en karamel? Hva? Er det ikke spændende? Godt… Der var en gang en mand, som troede, at han besøgte en ultra slank glædespige, men, han blev slemt skuffet. Glædespigen var større end han regnede med. Manden skrev, at hun havde stjålet alle billederne og han valgte at, at han kalde hende for en fed ko… Glædespigen blev selvfølgelig sur og kaldte manden for en idiot… Og så blev de rigtig uvenner, og de skrev mange dumme beskeder til hinanden…

Så hvad har vi lært? At fordi man bliver ældre, betyder det ikke, at man også bliver voksen.

Haha god historie men du har jo ikke læst tråden.

Det her formastede jeg mig til at skrive i starten af tråden:

“Ja hun giver et fint blow men billederne er tyvstjålne og hun er ret kraftig.”

Så blev jeg tæppebombet i min indbakke af denne polske kvinde/luder.

Og nej, jeg troede IKKE at hun var åleslank da jeg besøgte hende!! Men hun var noget tykkere end forventet! Håber det er ok med alle at jeg brugte ordet TYK?!

Og nej jeg kaldte hende ikke en “stor tyk ko” FØR efter den 7. besked i min indbakke OG efter hun var truende og kaldte mig diverse ting bl.a. “you’re fucking stupid.”

Lad mig nu høre hvad I andre ville have svaret denne hidsige polak på ovennævnte.

Hvad med “thank you for those nice words and so we say you are not using fake pictures and that you are not that Big at all”??

Jeg er sgu bekymret for den danske mand og den udvikling der er sket for ham de sidste 20 år…..

Skrevet
Alonzo skrev, for 2 timer siden:

Hey, Maya. It's nice to see up today pictures in your profile. Well done.

Og her knækker filmen totalt for dig. Her tilkendegiver du at hendes billeder er blevet opdateret! EFTER tråden startede vel at mærke!!! Hvilket nok betyder at det skyldtes min kommentar i starten af tråden! “Ja hun giver et fint blow men billederne er tyvstjålne og hun er ret kraftig.” Hvis ikke der var noget om snakken hvorfor i alverden skulle hun så fjerne billeder og lægge nye op i stedet!!

Mangler du kontakt med kvinder siden du har brug for at skrive sådanne kommentarer til polske ludere? Kunne du evt ikke nøjes med at gøre det på sms? Eller har du brug for at vise herinde hvilken stor gentleman du er? Eller er det mon rabat du er ude på at opnå? Nej du behøver ikke svare mig. Ellers tak. Jeg lukker den her for mit vedkommende!!

Skrevet

Finish it already because everyone has had enough. I wrote privately so as not to litter the forum and you continue yours 🤦🏼‍♀️ Calling you an idiot, you equate cows and whores, congratulations, it's the same. The forum serves not to insult girls and others on it. I ask some administrator/moderator to understand here because the rules says not to offend and it's just sad to look here because one guy thinks he's a god and maybe everything. If you have something else to say, I invite you privately. And if you want to show a message, I have nothing to hide and I certainly didn't threaten you 😂 if so, go to the police with these threats. I finished the discussion with you because it's sick what you do and how you write.

Skrevet

And for your information, none of the photos have been deleted, only new ones have been added.

Skrevet
Maya1234 skrev, for 2 minutter siden:

Finish it already because everyone has had enough. I wrote privately so as not to litter the forum and you continue yours 🤦🏼‍♀️ Calling you an idiot, you equate cows and whores, congratulations, it's the same. The forum serves not to insult girls and others on it. I ask some administrator/moderator to understand here because the rules says not to offend and it's just sad to look here because one guy thinks he's a god and maybe everything. If you have something else to say, I invite you privately. And if you want to show a message, I have nothing to hide and I certainly didn't threaten you 😂 if so, go to the police with these threats. I finished the discussion with you because it's sick what you do and how you write.

And yet you continue with all your lies and bullshit. Wonder why you changed your pics? In my eyes you are cheater!

Lev med det!!

Skrevet
Mrking skrev, for 1 minut siden:

A ty dalej bredzisz te wszystkie kłamstwa i bzdury. Ciekawe, dlaczego zmieniłeś zdjęcia? W moich oczach jesteś oszustem!

Zaakceptuj to!

Goodbye 👋 have a nice day kisses 😘 😘😘😂😂

Skrevet
Mrking skrev, for 2 timer siden:

Jeg er sgu bekymret for den danske mand og den udvikling der er sket for ham de sidste 20 år…..

Og jeg er bekymret for dig og dit velvære. Det kan umuligt være sundt at bruge så meget energi på at være frustreret, brokke sig og være så kraftigt uenig med folk hele tiden her på hjemmesiden.

Det er anden og sidste gang, jeg skriver det til dig. Og jeg siger det udelukkende for din egen skyld: Tag en pause. Træk dig lidt fra det hele og giv dig selv lidt ro.

Skrevet
KalundborgMature skrev, for 12 minutter siden:

@Mrking

"Jeg lukker den her for mit vedkommende!!"

Det gjorde du så ikke alligevel ☹️

Lige præcis dig kan jeg ikke tage alvorligt. Få dig et liv!

Skrevet
Mrking skrev, for 9 timer siden:

Unge mand ? Hahaha jeg er nok ældre end dig. Du skal ikke belære mig om en skid og jeg syntes du skal skrive al dit røvslikkeri til hende din veninde på sms. Det er patetisk at følge her. En luder der snyder med billederne og ikke kan lide at blive afsløret i det. Ja, det hedder en luder. Og det hedder eskimois. Og meget andet. Tiderne har ændret sig og ja meget må ikke siges og skrives i dag som var naturligt før i tiden. Hvilket jeg personligt ikke anser som noget positivt!

Men at du har behov for, ligesom nogle andre, at lege prinsen på den hvide hest herinde er i min bog totalt til grin.

Har du overhovedet læst hele tråden. Vil du se samtlige 7 beskeder hun sendte til mig i PB? Hop du ned fra din høje hest og brug forummet til det som det er beregnet til. Og det er IKKE at ludere og svindlere skal blande sig i vores anmeldelser, advarsler og efterlysninger. Det er nemlig ofte subjektive betragtninger og hvis vi skal diskutere i lange tråde herinde med ludere og deres store tilhængere, der bliver fornærmede over hvad vi skriver om disse ludere, så bliver det hurtigt enden for Eroguide.

Ps jeg respekterer ikke svindlere og bedragere uanset hvilket fag de bevæger sig i.

Ja, jeg siger unge mand fordi jeg dømmer folk på baggrund af deres opførsel og ikke af hvor mange år de har eksisteret i den her verden. Jeg har aldrig besøgt hende, ej heller røvslikker hende selvom jeg kunne finde på det hvis det var bogstaveligt talt. Du ved der er nogen der betaler penge for sådan noget ;-) Men nu siger damen at det skal stoppe. Det er hende er hende der bestemmer fordi det er hende der har guldet mellem benene og ikke dig. Det er pga af hende og piger i hendes erhverv at EG findes. Så.... respekt! 😀. God nat.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.