Hop til indhold

Maja i Viby - fantastisk blow uden

Featured Replies

Skrevet
NN 8000 skrev, for 10 timer siden:

Hej,

Hun er tidligere anmeldt flere gange og nu tilbage i Aarhus. Curvy, sød polsk pige, der giver et fantastisk blæs uden med CIM. Prisen yderst rimelig, som det fremgår af annoncen.

https://annoncelight.dk/showad/410527

NN

Enig. Besøger hende hver gang hun er i Aarhus. Hun kan virkelig sutte pik.

Skrevet

Ja hun giver et fint blow men billederne er tyvstjålne og hun er ret kraftig.

Skrevet

Tak, robi ładnego loda, ale zdjęcia są kradzione, a ona jest dość silna.

Mrking skrev, for 1 time siden:

Tak, robi ładnego loda, ale zdjęcia są kradzione, a ona jest dość silna.

Hello 🙂 Thank you for your opinion that I'm doing a good bj but please send a link to the photos if you accuse me of stealing them.Maja ❤️

Skrevet

I have seen you and I have seen the photos. There is maybe some of Them that is you the rest is not or they are 10 years old.

Skrevet
Mrking skrev, for 45 minutter siden:

I have seen you and I have seen the photos. There is maybe some of Them that is you the rest is not or they are 10 years old.

It's easy to talk about someone but harder to prove 😉

Skrevet
Maya1234 skrev, for 10 minutter siden:

It's easy to talk about someone but harder to prove 😉

Yes and you know that. You have found Them.

Skrevet

What a nice and cultural statement, I don't understand why to make an appointment with a plus size girl where you can see it in the pictures and then write something like that... sad… If something doesn't suit someone, it doesn't stop anyone by force, but I won't allow myself to be offended, so that's why I'm writing this.Of course, I have a lot of regular customers to whom I thank and they have known me for many years. But he will come once and write something like that 🫣

IMG_9599.jpeg

Skrevet
Maya1234 skrev, for 3 minutter siden:

What a nice and cultural statement, I don't understand why to make an appointment with a plus size girl where you can see it in the pictures and then write something like that... sad… If something doesn't suit someone, it doesn't stop anyone by force, but I won't allow myself to be offended, so that's why I'm writing this.Of course, I have a lot of regular customers to whom I thank and they have known me for many years. But he will come once and write something like that 🫣

IMG_9599.jpeg

Do You want me to show the 7 messages you sent me? You try to sound so Nice here 🤦🏽🤣🤣

Skrevet
Medaltrespekt skrev, for 2 timer siden:

@Mrking hvor er du bare pinlig🤦‍♂️ “you big fat cow” hvad er det for noget at skrive?

Åh gud endnu en helligfrans. Ja med det profilnavn kan man jo ikke blive overrasket. Så tonen forarger dig men at hun bevidst snyder med sine billeder og dermed lokker et hav af mænd til at komme på besøg, det har du åbenbart ikke noget imod. Til grin!

Har du læst min kommentar efter hendes seneste opslag ??

Hun har sendt mig 7!!! beskeder på få timer i PB hvor hun har været truende og tilsvinet mig. Så “med al respekt” finder jeg det helt ok at svare på den måde.

Hun viser et brudstykke af kommunikationen og du hopper lige på. Jeg håber ikke du generelt er så naiv!

IMG_6715.png

Skrevet

No comment 😂 am I insulting your appearance? You had to leave if you didn't like something. Anyway, I see that you not only insult me from fat people and you have a problem with yourself. If you don't like bigger girls, why are you coming? You have so many ads of slim girls. Show your photo what kind of model you are 😂

Skrevet

Jeg besøgte Maya for lidt tid siden, og jeg havde en super oplevelse. Virkelig en sød og snaksaglig pige. Jeg vil dog tildels give Mrking ret i, at nogle af billederne er ret gamle og misvisende. Med det sagt, så synes jeg, at det er langt over grænsen at kalde en pige "big fat cow".

Skrevet
Raphael skrev, for 3 minutter siden:

Jeg besøgte Maya for lidt tid siden, og jeg havde en super oplevelse. Virkelig en sød og snaksaglig pige. Jeg vil dog tildels give Mrking ret i, at nogle af billederne er ret gamle og misvisende. Med det sagt, så synes jeg, at det er langt over grænsen at kalde en pige "big fat cow".

Men at hun inden virker truende og kalder dig “You are fucking stupid” er bare helt i orden åbenbart. Hold nu kæft mand…🤦🏽🤦🏽🤦🏽🤦🏽

Skrevet
Mrking skrev, for 16 timer siden:

Åh gud endnu en helligfrans. Ja med det profilnavn kan man jo ikke blive overrasket. Så tonen forarger dig men at hun bevidst snyder med sine billeder og dermed lokker et hav af mænd til at komme på besøg, det har du åbenbart ikke noget imod. Til grin!

Hun har sendt mig 7!!! beskeder på få timer i PB hvor hun har været truende og tilsvinet mig. Så “med al respekt” finder jeg det helt ok at svare på den måde.

Hun viser et brudstykke af kommunikationen og du hopper lige på. Jeg håber ikke du generelt er så naiv!

IMG_6715.png

Mrking skrev, for 16 timer siden:

IMG_6715.png

Hellig Frans ?

Du har åbenlyst mistet dit moralske kompas.

Skrevet
FrækMøstjylland skrev, for 3 minutter siden:

Maya1234 stop comment what that guy mean. Its a fight you can't win and enjoy the support you get from other profiles here. Have a nice day

Jeg er sikker på at du kan få lidt rabat næste gang.

Skrevet
Resp skrev, for 53 minutter siden:

Hellig Frans ?

Du har åbenlyst mistet dit moralske kompas.

Du er jo helt væk. Jeg har ikke mistet en skid. Når en polsk luder ikke kan tåle sandheden og tæppebomber mig med beskeder hvor hun kalder mig diverse ting og er truende så har jeg intet problem med at kalde hende en stor fed ko. Stop din latterlige politiske korrekthed og køb dig en negermælk og en eskimois! Det er pinagtigt at se hvordan røvslikkerne står i kø hver gang der er ludere og svindlere der forvilder sig ind i dette forum og postulerer alverdens ting. Naiviteten er ekstrem blandt mange mænd der anvender Annonceligt og lignende. Og derfor er der efterhånden flere fupannoncer end ægte!!

Mit moralske kompas er fuldstændig i top. Og din mening rager mig en høstblomst!

Skrevet

MrKing, polsk luder, negermælk, eskimosis? Jeg tror der skal mere end tandpasta og tandbørste til at rengør din mund, unge mand! Eller mere end vand og sæbe for dine fingre. Jeg tror du har tørret din røv med dine fingre så meget at de kun skriver lort. Opfør dig ordentlig! Respekter de piger du sidder og kigger på.

Skrevet

Hey børn.

Hvis jeg nu læser en historie for jer, og i er helt stille imens, så kan det være i får en karamel? Hva? Er det ikke spændende? Godt… Der var en gang en mand, som troede, at han besøgte en ultra slank glædespige, men, han blev slemt skuffet. Glædespigen var større end han regnede med. Manden skrev, at hun havde stjålet alle billederne og han valgte at, at han kalde hende for en fed ko… Glædespigen blev selvfølgelig sur og kaldte manden for en idiot… Og så blev de rigtig uvenner, og de skrev mange dumme beskeder til hinanden…

Så hvad har vi lært? At fordi man bliver ældre, betyder det ikke, at man også bliver voksen.

Skrevet
udinaturen skrev, for 13 minutter siden:

Hej dzieciaki.

Jeśli przeczytam ci bajkę, a ty będziesz zupełnie cicho, może dostaniesz karmel? Co? Czy to nie ekscytujące? Dobrze... Był kiedyś mężczyzna, który myślał, że odwiedza ultraszczupłą prostytutkę, ale bardzo się rozczarował. Prostytutka była większa, niż się spodziewał. Mężczyzna napisał, że ukradła wszystkie zdjęcia, a on nazwał ją grubą krową... Prostytutka oczywiście się wściekła i nazwała mężczyznę idiotą... A potem naprawdę się zaprzyjaźnili i pisali do siebie mnóstwo głupich wiadomości...

Czego więc się nauczyliśmy? To, że się starzejesz, nie oznacza, że jesteś dorosły.

It's not about insulting me because I know I'm not size xs and in the pictures you can see that I'm bigger, it's just that he writes about stolen photos, so I asked him to prove it and send me a link to the photos to confirm his words and not unfoundedly accuse. He won't send the link because it's not there. The photos are my property. They come from different periods, some are older and some from yesterday.

Skrevet
FrækMøstjylland skrev, for 2 timer siden:

Maya1234, przestań komentować, co ten facet ma na myśli. To walka, której nie wygrasz. Ciesz się wsparciem, jakie otrzymujesz od innych profili. Miłego dnia.

Yes, I stopped arguing with him because he obviously has something wrong with his head. Everyone can express opinions because that's what this forum is for, but not from insulting.

Skrevet

Hey, Maya. It's nice to see up today pictures in your profile. Well done.

Skrevet
Alonzo skrev, for 6 minutter siden:

Cześć, Maya. Miło widzieć dzisiejsze zdjęcia w Twoim profilu. Dobra robota.

Thank you ❤️ But our self-proclaimed hero will say it's not mine and I stole it again and I'm a fat cow 🫣🫣😂😂

Redigeret af Maya1234

Skrevet
Maya1234 skrev, for 57 minutter siden:

Thank you ❤️ But our self-proclaimed hero will say it's not mine and I stole it again and I'm a fat cow 🫣🫣😂😂

I definetly disagree with him 😂

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.