Hop til indhold

Usmageligt - unge østeuropæiske piger

Featured Replies

Skrevet
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Øhh, hvilke regler? Er der noget, jeg har misset?

Man skal uploade sit pas☺️.. Eller en eller anden form for id.. Jeg synes det er et skide fedt tiltag.. Det har kunne undre at man skal bruge id for at købe smøger men vil man sælge sex så skal der bare bruges en krop og nogen gange behøver du ikke engang bruge din egen du kan bare bruge 6-7 unge pigers🤔..

• Svar 327
  • Visninger 23.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Er glad for der findes mænd der tænker mere på pigernes velbefindende end deres egen udløsning ❤️❤️❤️

• NysgerrigNy
    NysgerrigNy

Har du links til alle de her piger som man ikke bør besøge fordi de er unge flotte kvinder - så jeg kan være helt sikker på at undgå dem ekstra meget 🤩 upassende og dårlig humor kan forekomme...

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har sendt links osv til de forskellige nyhedsmedier og spurgt om de ikke kunne finde på at finde det spændende hvor alle de unge piger kommer fra.. Efter den tråd hvor jeg gjorde folk opmærksom på

Postede billeder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Man skal uploade sit pas☺️.. Eller en eller anden form for id

Det sikrer da i det mindste de/vi reelt er 18 eller over. Men tænker ikke det hjælper de handlede piger. Ofte har bagmændene jo deres pas. Bl.a. for at kontrollere hvornår de rejser hjem. Og indtil videre er det så vidt jeg kan se kun Nympho der igen laver egne regler. Så de kan jo også bare annoncere andre steder.

Skrevet
SweettieDK skrev, for 39 minutter siden:

Det sikrer da i det mindste de/vi reelt er 18 eller over. Men tænker ikke det hjælper de handlede piger. Ofte har bagmændene jo deres pas. Bl.a. for at kontrollere hvornår de rejser hjem. Og indtil videre er det så vidt jeg kan se kun Nympho der igen laver egne regler. Så de kan jo også bare annoncere andre steder.

Jeg tænker det kommer til at blive indført over alle annoncesider hvis de vil forsætte med at bruge kortbetaling☺️.. Jeg har virkelig fundet ud af hvor dårlig vores “sikring” af pigernes alder og frivillighed er i forhold til udlandet.. Har brugt 5 dage på at forsøge at få godkendt en annonce i Amerika😮‍💨.. Har måtte tage alle billeder til verifikation om 3 gange og skrive sedlen man skal lave om 4 gange..

Det måske også et spørgsmål om at gøre det så besværligt som overhoved muligt for pimps og der har Danmark bare været virkelig søde og gavmilde imod dem🤷🏼‍♀️..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.