Hop til indhold

Usmageligt - unge østeuropæiske piger

Featured Replies

Skrevet

12 sider bla bla bla i denne tråd og jeg venter STADIGVÆK på en liste over de purunge piger, vi gamle grise skal forsøge at undgå… 😆

• Svar 316
  • Visninger 21.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Pink Peach
    Pink Peach

Er glad for der findes mænd der tænker mere på pigernes velbefindende end deres egen udløsning ❤️❤️❤️

• NysgerrigNy
    NysgerrigNy

Har du links til alle de her piger som man ikke bør besøge fordi de er unge flotte kvinder - så jeg kan være helt sikker på at undgå dem ekstra meget 🤩 upassende og dårlig humor kan forekomme...

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Jeg har sendt links osv til de forskellige nyhedsmedier og spurgt om de ikke kunne finde på at finde det spændende hvor alle de unge piger kommer fra.. Efter den tråd hvor jeg gjorde folk opmærksom på

Postede billeder

Skrevet

Man må tænde på det man vil, tænder man på børn, hører man jo ikke til et sted hvor man har internet adgang.

Lige dette forum, kan det godt virke lidt underligt at angribe dem der egentlig gør det muligt at have lidt uforpligtende sex med, mod en lille betaling. Som skrevet tidligere er en pige som Jennifer ung for mig, mener du et sted skriver ca 35. En på 18 er for mig et barn, men det var ikke det det startede med. At købe sig til sex, eller sælge det vi er vel lidt i samme båd eller hvor man foretrækker det foregår.

En bekymring for de helt unge piger, og det at de skal ligne børn. Hvis pigen er her fuldstændig bevidst med det formål at glæde kunderne, som jeg ikke er en af. Ok det er ikke ulovligt, men trådstarter havde en bekymring om deres velbefindende nu og senere.

Og det er vel egentlig det vi snakker om.

Skrevet
Cornell skrev, den 2.9.2026 at 21:02:

Yes, tillader mig at være moralens vogter, selvom det sikkert er det forkert forum at være det i. Men lige pt vælter det ind med baltiske piger på 18-20 år i størrelse 45 kilo. Og forummet koger over en begejstring og eufori over at få lov at udnytte disse unge kvinder. For ja, det er at UDNYTTE dem. Om de kommer fra kår, som vi end ikke tør tænke på og har været tvunget ind i gamet siden de var børn, eller om de har et misbrug der skal finanseres, eller om der er psykiske diagnoser bag, det ved jeg ikke, men… De er teenagere, de er taget til et andet land og lader sig bolle i hoved og røv 24/7 af gamle mænd, de har bagmænd, der sætter alt op for dem.

Til jer der bare synes det er helt vildt fedt at gå ombord i … Tænk nu for en gangs skyld med det rigtige hoved!

Kære @Cornell, du mener det sikkert godt, men jeg finder at dit indlæg rammer ved siden af på mange punkter.

For det første mener jeg at vi altid skal tænke os om når vi handler her i livet -ikke mindst når vi besøger gp’er, uanset alder og nationalitet. Hvis vi ser noget der ikke ser ordentligt ud, skal vi handle på det, indberette annoncer, undlade at besøge piger der ser for unge/skrøbelige/kuede ud, vende om i døren hvis det ikke ser ordentlig ud når man dukker op, melde det hvis der er tegn på mishandling. Om de er 20 eller 40 år, kommer fra Letland eller Lolland. Vi skal altid bruge hovedet og handle derefter.

Jeg er med på at 18-20 år er ungt, men hvornår holder de op med at være unge kvinder? Er det når de fylder 21, 22, 23, 24, 25? Allerede her skrider logikken da det ikke er muligt at sætte et specifikt år på og der kan være stor forskel på alder og modenhed, jeg har mødt meget unge piger der var utroligt modne og velovervejede og piger der var 8-10 år ældre uden at der var nævneværdig modenhed at spore.  Du nævner de 45 kg -hvad har vægten med noget at gøre, er der en vægtgrænse hvor du finder det mere acceptabelt? Jeg tror ikke at @JenniferRomantica vejer væsentlig mere -er det også problematisk? er det problematisk hvis en 29 årig pige vejer 45 kg? Er det ok med de unge piger på 18-20 år hvis de vejer over 45 eller 50 kg?

Som flere nævner så skal man heller ikke altid tage den opgivne alder for gode varer, pigerne ved at unge piger er i høj kurs, så en opgiven alder på 18-20 er ikke det samme som at de har den alder. De unge piger jeg har mødt har nok været i starten af 20, jeg går ikke specifikt efter 18-20-årige men efter smukke unge piger med en personlighed der matcher. I en anden tråd nævnes der en pige der opgiver hendes alder til 18 men den er reelt i midten af 20erne.

Din Dickensianske tilgang til at beskrive deres kår er tåkrummende. Prøv at læse lidt op på BNP per capita i de baltiske lande, det står ikke så skidt til som du gerne vil fremstille det, faktis er både Estland, Letland og Litauen kategoriseret som højindkomst lande af Verdensbanken. Flere piger jeg har talt med nævner at indtjeningen her er meget bedre end i deres hjemland -det ville også gælde hvis de kom fra Spanien, Italien, Portugal, da Danmark er blandt verdens rigeste lande, karakteristeret af et højt prisniveau. Det er en komparativ fordel ikke flugt fra dyb armod. Har du dokumentation for at alle de unge piger der besøger Danmark har været tvunget ind i gamet som purunge tager stoffer og/eller er sindslidende? Enkelte er, men du fremstiller det som om det gælder alle uden at have skyggen af bevis for det. Dem jeg har haft fornøjelsen af at møde fortæller ofte om finansiering af studier eller egen virksomhed som drivkraft samt nysgerrighed.

Så er der bagmændene -ja de er der skam i branchen og det er problematisk, men der er uendelig stor forskel på nogle der er med til at skaffe bolig og holde styr på booking og så en flok slaviske bøller med slikket hår og sorte læderjakker der friskt tæver løs på de pigebørn der ikke klarer kvoten. Nej det siger du ikke direkte, men det antyder du.

Din moralisering har med andre ord ikke meget ballast udover dine egne, efter min mening, skingre holdninger hvilket ikke fremmer debatten, men leder til en uskøn pegen fingre og synsninger uden dokumentation. Dette ses der desværre også meget af i den efterfølgende debat der pludselig handler om sexdukker, kvinder der ”ligner børn”, udskamning og hvad ved jeg.

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 18 timer siden:

Man kan godt høre du er en psykisk syg kommunist.

og at du åbenbart tænder på 14-årige

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 10 timer siden:

Bliver jeg kaldt for tyk trunte som er lige så nedladende som luder så får man tilbage af samme skuffe. Havde jeg kaldt manden for anden etnisk-perker mm ville det også blive opfattet som racistisk .

Så jeg holder fast i min opfattelse af hvem der sidder bag tastaturet og lukker lort ud.

Havde han skrevet i en ordentlig tone var vi aldrig endt her.

bare ærgerligt for dig at jeg er pæredansk, tykke.

Skrevet
Detprøvervilige skrev, for 7 timer siden:

Man må tænde på det man vil, tænder man på børn, hører man jo ikke til et sted hvor man har internet adgang.

Lige dette forum, kan det godt virke lidt underligt at angribe dem der egentlig gør det muligt at have lidt uforpligtende sex med, mod en lille betaling. Som skrevet tidligere er en pige som Jennifer ung for mig, mener du et sted skriver ca 35. En på 18 er for mig et barn, men det var ikke det det startede med. At købe sig til sex, eller sælge det vi er vel lidt i samme båd eller hvor man foretrækker det foregår.

En bekymring for de helt unge piger, og det at de skal ligne børn. Hvis pigen er her fuldstændig bevidst med det formål at glæde kunderne, som jeg ikke er en af. Ok det er ikke ulovligt, men trådstarter havde en bekymring om deres velbefindende nu og senere.

Og det er vel egentlig det vi snakker om.

hvis de er 18 er der ikke noget problem.

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 8 minutter siden:

Det gør jeg skam ikke. Men du har måske en lyst der

Så forstår jeg ikke du forsvarer netop dét.....

Mine lyster er ikke i den retning, jeg har derimod gjort ordensmagten opmærksom på tråden, og de har bekræftet de er opmærksomme på skriverierne og hvem der besøger piger der ligner 14-årige. Så lidt får vi da for vores skattekroner

Skrevet
dendanskemand91 skrev, for 12 minutter siden:

hvis de er 18 er der ikke noget problem.

Hvis de lige er fyldt 18 og ligner en på 14, er der potentielt et stort problem..... Hvem ved hvad de finder på næste gang.

Skrevet
TVR 2 skrev, for 11 minutter siden:

hvem der besøger piger der ligner 14-årige

Jeg tror ikke, politiet kan bruge "der ligner" til ret meget, hvis de faktisk er over 18, og det er de nu nok.

Hvordan deres ophold er organiseret, og i hvor høj grad de selv har indflydelse på deres situation, bør de interessere sig for.

Og det bør vi som mænd selvfølgelig også være opmærksomme på.

Skrevet

SORRY!

Her mangler vi jo de to parkeringsvagter , Stabler og Life of Brian .

Dwtte her er kørt helt af sporet!!!

Skrevet
tronheim skrev, for 11 minutter siden:

SORRY!

Her mangler vi jo de to parkeringsvagter , Stabler og Life of Brian .

Dwtte her er kørt helt af sporet!!!

Admin kunne også bare selv hive i bremsen, han påtog sig jo at moderere. Men han er så vidt vides smuttet igen.

Eller folk kunne udvise den selv justits og selvbeherskelse, som flertallet mente at være i stand til. Er utroligt en person er i stand til at hive så mange ned på sit niveau.

Redigeret af SweettieDK

Skrevet
køb dansk skrev, for 15 minutter siden:

Jeg tror ikke, politiet kan bruge "der ligner" til ret meget, hvis de faktisk er over 18, og det er de nu nok.

Korrekt. Så længe de er over 18, har papirerne i orden osv. er det ikke pigerne men kunderne der er interessante. De der potentielt kunne finde på at voldtage et barn

Skrevet
SweettieDK skrev, for 12 minutter siden:

Admin kunne også bare selv hive i bremsen, han påtog sig jo at moderere. Men han er så vidt vides smuttet igen.

Eller folk kunne udvise den selv justits og selvbeherskelse, som flertallet mente at være i stand til. Er utroligt en person er i stand til at hive så mange ned på sit niveau.

HELT ENIG

Skrevet
TVR 2 skrev, for 9 minutter siden:

De der potentielt kunne finde på at voldtage et barn

Så kunne alle sexkøbere vel også potentielt finde på at voldtage en kvinde???

Tror, vi er lidt på tynd is med hensyn til at gøre det til en sag for politiet ...

Redigeret af køb dansk

Skrevet
køb dansk skrev, for 1 minut siden:

Så kunne alle sexkøbere vel også potentielt finde på at voldtage en kvinde???

Tror, vi er lidt på tynd is ...

Du kan jo tro hvad du vil.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.