Hop til indhold

Nogen der har mødt Anora - Kbh/V

Featured Replies

Skrevet
TVR 2 skrev, for 1 time siden:

Så, nu er der guf til de med hang til 15-årige. Jeg håber der er nogle myndigheder der holder øje, så det kan kortlægges hvem der har de tilbøjeligheder.

Klovn 👎

Skrevet

Er der nogen af jer der har haft en aftale med hende, der skulle sende et billede af jer selv? Jeg prøver at lave en aftale med hende i dag, men hun bad om et billede af mig. Jeg har sendt hende et billede (med solbriller på, for vil stadig gerne have lidt anonymitet), men nu vil hun have yderligere et billede hvor jeg laver ️.

Er der nogen der har haft tilkøbt deep throat og/eller anal og kan give feedback på om hun kan det eller det er en skuffelse man ikke skal betale for? 🤔

Skrevet

Jeg skulle også sende et med 2 fingere og nu har hun ikke tid i dag ( men jeg prøvede at få aftale i morgen gg ) man får stress af deres evne til at svare på beskeder

Skrevet
Nsfw skrev, for 26 minutter siden:

Jeg skulle også sende et med 2 fingere og nu har hun ikke tid i dag ( men jeg prøvede at få aftale i morgen gg ) man får stress af deres evne til at svare på beskeder

Sjovt nok har hun pludselig heller ikke tid i dag på det aftalte tidspunkt efter jeg sendte billede, men prøvede at skubbe mig videre til hendes veninde Sofia https://nympho.dk/n36080/sofia. Det virker lidt skummelt eller også er hun meget selektiv om sine kunder. 🤔

Skrevet
Knabe79 skrev, for 1 minut siden:

Sjovt nok har hun pludselig heller ikke tid i dag på det aftalte tidspunkt efter jeg sendte billede, men prøvede at skubbe mig videre til hendes veninde Sofia https://nympho.dk/n36080/sofia. Det virker lidt skummelt eller også er hun meget selektiv om sine kunder. 🤔

Vent lidt, så du siger jeg er grim 😀 hmmm ja måske

Skrevet
Knabe79 skrev, for 4 timer siden:

skulle sende et billede af jer selv

nu vil hun have yderligere et billede hvor jeg laver ️.

Præcis samme fremgangsmåde som den knaldede østbande brugte for et par år siden. Noget kunne tyde på, at de er tilbage igen.

I for dig bedste fald ser de dine billeder, opfatter dig som en seriøs kunde, og du er fra nu af inde i varmen, hvis du en anden gang vil booke tid hos en af gruppens piger.

Mere problematisk er det, hvis dine billeder på et senere tidspunkt bliver anvendt til afpresning af dig, enten af gruppen selv eller af nogen, de sælger informationer til. Måske endda først om mange år, når du har en vigtig stilling og derfor er værd at bruge energi på for dem.

Så kan man jo selv vurdere, hvad man synes risikoen er.

Skrevet
Nsfw skrev, for 49 minutter siden:

Vent lidt, så du siger jeg er grim 😀 hmmm ja måske

Ja og også jeg. 😂

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 26 minutter siden:

Præcis samme fremgangsmåde som den knaldede østbande brugte for et par år siden. Noget kunne tyde på, at de er tilbage igen.

I for dig bedste fald ser de dine billeder, opfatter dig som en seriøs kunde, og du er fra nu af inde i varmen, hvis du en anden gang vil booke tid hos en af gruppens piger.

Mere problematisk er det, hvis dine billeder på et senere tidspunkt bliver anvendt til afpresning af dig, enten af gruppen selv eller af nogen, de sælger informationer til. Måske endda først om mange år, når du har en vigtig stilling og derfor er værd at bruge energi på for dem.

Hmm, jeg håber på det første, men har slettet mine billeder i chatten med hende, selvom de nok har kopieret mine billeder nu. Hun skrev dog godt nok hun ville ses en anden dag og skubbe mig som sagt mod hendes veninde. Der er jo også andre der skriver de har mødt hende, så hun må jo være real på en eller anden måde. 🤔

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 29 minutter siden:

Ikke meget de kan afpresse mig med 😂 men fik en aftale med Kira uden at skulle vise noget ( Kan jo være Anora sidder lige ved siden af og griner.)

Skrevet
Knabe79 skrev, for 5 minutter siden:

Ja og også

Knabe79 skrev, for 6 minutter siden:

Ja og også jeg. 😂

Vi har det ikke let 😄

Skrevet
dhnmdst skrev, for 11 timer siden:

Klovn 👎

Jajaja, fik du det bedre?

Skrevet
Nsfw skrev, den 7.9.2026 at 14:32:

Fik du lavet en ny aftale med Anora og hvordan gik din aftale med Kira? 🤔

Skrevet
Knabe79 skrev, for 4 minutter siden:

Fik du lavet en ny aftale med Anora og hvordan gik din aftale med Kira? 🤔

Nej jeg er tøsse fornærmet :) jamen det gik ok, som jeg beskriver i en tråd om hende, ultral vanilje sex, ikke meget lyd og hun brød sig ikke om at lege med sig selv, så den var svær, men waooo en krop og fisse 😱

Skrevet

Hun er jo meget petit, så mit spørgsmål er, om hun rent faktisk kan tager en pik, over gennemsnittet?

Har selv været ved en anden Petit pige for nyligt, hvor hun kun kunne tager spidsen af 20cm hvilket var lidt skuffende..

Så hvis der er nogen der har erfaring med at hun godt kan modtage, selvom hun er petit og lille?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.