Hop til indhold

Forudbetaling ved besøg

Featured Replies

Skrevet

Er der andre som mig, der gerne vil have at der er betalt når man møder op, jeg har ikke den store erfaring inden for dette univers.

Men med den smule erfaring jeg har, at stå med fedtede kontanter og skulle betale det er sgu lidt et turnoff.

Er da helt klar over at der er betalt for det der skal foregå, men det virker bare øv.

kunne være at man kunne vende sig til det med tiden, men GFE delen ryger sgu for mig.

Det skal siges at jeg kun har besøgt en med gode anmeldelser. så for mig er dette forum guld værd, er totalt ligeglad med prisen.

men når der er andre der har beskrevet hende som behagelig, venlig og hvad der ellers bruges.

Blev snydt ved mit første besøg før jeg fandt dette forum, havde booket en dame som jeg synes så smuk ud, pisse god tekstforfatter.

hun fik betalingen og så gik jeg igen. er nok ikke så meget til overtusset bedstemor fra thailand, når man havde forestillet sig 35 årig smuk lyshåret dame som kunne tale dansk.

Men vi lærer så længe vi lever

Skrevet
Detprøvervilige skrev, for 14 minutter siden:

Men med den smule erfaring jeg har, at stå med fedtede kontanter og skulle betale det er sgu lidt et turnoff.

Er da helt klar over at der er betalt for det der skal foregå, men det virker bare øv.

Jeg kan godt se din pointe, men alternativet er værre. Du skal ikke læse ret mange tråde her på EG, førend du falder over medlemmer, som er blevet snydt i forbindelse med, at pigen beder om forudbetaling. Derfor er der også mange advarsler mod at forudbetale.

Se du hellere din betaling på stedet som en investering i, at hende du har booket tid hos rent faktisk er den, hun i annoncen udgiver sig for at være. Og i virkeligheden går det jo også ret hurtigt med at få betalingen overstået.

Skrevet

Måske du bare skulle arbejde lidt med hele konceptet: “Du betaler en kvinde, og hun giver noget tilbage i form af sex.”

I bund og grund handler det jo måske mindre om selve betalingen og mere om, at betalingen åbner muligheden for rigtig mange fede seksuelle oplevelser. Man behøver jo ikke føle sig som en taber, fordi man vælger at betale for noget, der ellers måske ville være svært eller umuligt at få adgang til. Tværtimod kan man se det som en måde at udvide sine seksuelle muligheder på.

Skrevet
Detprøvervilige skrev, for 29 minutter siden:

Er der andre som mig, der gerne vil have at der er betalt når man møder op

Det eneste scenarie jeg ville kunne se for mig det kunne foregå nogenlunde sikkert. Er hvis du finder dig en fast pige. Så kan du spørge hende om det er muligt at betale inden ankomst. Måske bare halv time før. Når i begge er sikre på aftalen holder, ingen uforudsete forhindringer.

Eller alternativt ville det være bedre for dig betalingen skete efter sex? Så øv delen først kommer når GFE har været der og du er på vej hjem. Eller tror du du vil spekulere på betalingen lige ind til den er sket.

Skrevet

Det kan siges ganske kort

Forudbetaling = NEJ TAK!

Lad nu være med at betale forud hvis du ikke vil tages ved røven igen.

Skrevet

Som en anden er inde på, så er der stor risiko for at blive snydt ved forudbetaling, så gør det aldrig.

Hvis du ikke er meget for at stå og fiske pengesedler op af tegnebogen, så læg det aftalte beløb i en lille kuvert, og ræk pigen kuverten når du er kommet ind af døren, fået overtøjet af og sagt pænt goddag. Kald for hendes gave, hvis ordet betaling også er lidt anstrengende for dig.

Skrevet
  • Author

Jo man kan blive snydt, med dette forum giver alligevel en del sikkerhed.

Jeg føler mig faktisk ikke som en taber, når jeg står med pengene.

Jeg er fuldstændig med på hvad jeg laver, og betaler for en ydelse.

Pengene, skulle jeg miste dem, fylder væsentlig mindre.

Det skal sige at jeg har bestilt og betalt forud langt ud i tiden blev ikke spurgt, bad selv om det.

Kan godt fornemme at jeg står lidt alene med den😄

så må jeg komme med et indlæg om 10 dage, hvor jeg tuder over at være blevet snydt.

så har i pligt til at finde den store høvl frem.

det er sgu nok egentlig en del af det for mig.

Skrevet

@Detprøvervilige

Ved du, det at betale forud giver faktisk pigerne en form for tryghed, og så kan de bedre være til stede – især når det er første gang, man mødes.

Hvis du har fundet en dejlig pige, som du gerne vil blive ved med at ses med, kan du jo faktisk en gang imellem putte lidt ekstra i kuverten – måske 50-100 kr. mere.

Når hun opdager, at du har givet lidt ekstra, tror jeg sagtens, du fremover bare kan lægge pengene i en kuvert på køkkenbordet eller et andet sted uden hun checker med det samme.

Måske med en lille prali æske, så ligner det jo mere som en gave hvilke man også gør for en kærste.

Måske med beløbet skrevet på kuvert. Og så kan I måske med tiden finde en anden måde at aftale betalingen på, som fungerer naturligt for jer begge.

Men vær altid sød at vente med at gå igen, til hun lige har kigget i kuverten, så hun ved, at der overhovedet er noget i den.

Bare en idé 😊

🌹🌹🌹AmmaRose

Redigeret af AmmaRose

Skrevet
Detprøvervilige skrev, 1 time siden:

Jeg føler mig faktisk ikke som en taber, når jeg står med pengene.

Jeg er fuldstændig med på hvad jeg laver, og betaler for en ydelse.

Hvad er så egentligt problemet ?? 🙂

Skrevet
TheVoice skrev, for 29 minutter siden:

Netop!

Skrevet

Altså, det at få pengene overrakt inden vi går i gang, er et af mine tændningspunkter 😁

Det giver det lige et ekstra kick ved at være købt. Og et boost til selvtilliden, for tænk at ud af alle de smukke GPer der er, så vælger han mig… Det er da mega fedt at vide…

Jeg håber du kan få det vendt til noget positivt eller brug det gode råd, med at putte dem i en kuvert.

Skrevet
  • Author
TheVoice skrev, for 52 minutter siden:

Jeg ser det jo ikke som et problem, spørger om der er andre der har det sådan.

Skrevet

Så er det nok bare mig, der mig det læser nedenståede som et problem. Jeg kunne måske så spørge, hvorfor er det et turnoff

kunne være at man kunne vende sig til det med tiden, men GFE delen ryger sgu for mig.

Skrevet
  • Author
CamillaHusmor skrev, for 1 minut siden:

Altså, det at få pengene overrakt inden vi går i gang, er et af mine tændningspunkter 😁

Det giver det lige et ekstra kick ved at være købt. Og et boost til selvtilliden, for tænk at ud af alle de smukke GPer der er, så vælger han mig… Det er da mega fedt at vide…

Jeg håber du kan få det vendt til noget positivt eller brug det gode råd, med at putte dem i en kuvert.

Hvis det var andet besøg og jeg fik serveret det sådan, når jeg skrev, så ville det jo nok være noget andet.

Jeg går jo ikke fuldstændig blåøjet ind i det, Revolut, PayPal og mobilepay. Så kan man da tjekke. Hvis pigen kalder sig Grethe og det er Hans jeg betaler til, så bliver det nok ikke til noget.

Det er jo det et forum kan, man får indspark.

Tak for det.

AmmaRose skrev, for 1 time siden:

@Detprøvervilige

Ved du, det at betale forud giver faktisk pigerne en form for tryghed, og så kan de bedre være til stede – især når det er første gang, man mødes.

Hvis du har fundet en dejlig pige, som du gerne vil blive ved med at ses med, kan du jo faktisk en gang imellem putte lidt ekstra i kuverten – måske 50-100 kr. mere.

Der rammer du den nok lidt, jeg vil gerne vise at jeg er seriøs, har man fundet en man gerne vil besøge. Så.. ja det er bare bedre når der er styr på den del.

Hvis man besøger igen, så kan man vel bare betale når man har aftalt møde forud, så er det da ikke farligt.

Og som jeg kan se er der forskellige ønsker ang betaling, og det er jo en del af oplevelsen også.

TheVoice skrev, for 45 minutter siden:

Så er det nok bare mig, der mig det læser nedenståede som et problem. Jeg kunne måske så spørge, hvorfor er det et turnoff

Det ved jeg jo faktisk ikke, det var jo egentlig derfor jeg oprettede indlægget. Jeg synes bare at det var rarere at betale forud, end at stå og rode rundt i tegnebogen efter pengene. Kunne jo nok også lige have foreberedt mig lidt, med lige penge.

Jeg er jo nok lidt for ny

Skrevet

Jeg betaler altid først ved ankomst og aldrig forud. De meget få kvinder, der har bedt om betaling på forhånd, har jeg altid svaret, at jeg først betaler, når jeg er fremme.

Når jeg ankommer, betaler jeg altid med det samme. Tiden og ydelsen er allerede aftalt, og det samme er prisen. Derfor giver jeg pengene samlet og på én gang direkte i hånden. Som regel lægger hun dem i en skuffe eller går kortvarigt ud og lægger dem et sted.

Jeg har aldrig oplevet, at kvinden står og tæller pengene. Jeg synes egentlig, det er en meget diskret måde at gøre det på. Hun skal heller aldrig stå og bede om betaling – det skal komme fra en selv.

Skrevet
  • Author
Alfa72 skrev, for 15 minutter siden:

Jeg betaler altid først ved ankomst og aldrig forud. De meget få kvinder, der har bedt om betaling på forhånd, har jeg altid svaret, at jeg først betaler, når jeg er fremme.

Når jeg ankommer, betaler jeg altid med det samme. Tiden og ydelsen er allerede aftalt, og det samme er prisen. Derfor giver jeg pengene samlet og på én gang direkte i hånden. Som regel lægger hun dem i en skuffe eller går kortvarigt ud og lægger dem et sted.

Jeg har aldrig oplevet, at kvinden står og tæller pengene. Jeg synes egentlig, det er en meget diskret måde at gøre det på. Hun skal heller aldrig stå og bede om betaling – det skal komme fra en selv.

Jeg kan godt følge dig hvis du bliver bedt om betaling, jeg har jo selv bedt om at at betale.

Men men må anerkende, den der står jeg alene med.

Skrevet
  • Author
SweettieDK skrev, for 5 timer siden:

Det eneste scenarie jeg ville kunne se for mig det kunne foregå nogenlunde sikkert. Er hvis du finder dig en fast pige. Så kan du spørge hende om det er muligt at betale inden ankomst. Måske bare halv time før. Når i begge er sikre på aftalen holder, ingen uforudsete forhindringer.

Eller alternativt ville det være bedre for dig betalingen skete efter sex? Så øv delen først kommer når GFE har været der og du er på vej hjem. Eller tror du du vil spekulere på betalingen lige ind til den er sket.

Nu svarer jeg jo lidt på bagkant, efter flere svar.

Det er jo for min egen skyld jeg betaler, hende jeg besøger kender jo ikke mig, jeg har alle muligheder for at læse her inde. Når nu det er GFE jeg søger, så er det nok for mig en del af det at betale forud. Jeg bruger nok lidt mere end 5 min på en beslutning, om kontakt.

Skulle jeg blive snydt, værre er det vel ikke.

Skrevet

En grund jeg har hørt til at kvinderne gerne vil have kontanterne i spil i hvert fald i første møde er at det er mere tydeligt at begge parter kan sige nej, hvis de føler dårlig kemi eller det ikke lever op til forventningerne.

Har du først betalt, vil nogen føle det som et pres for at gennemføre eller at du føler dig presset.

Jeg tvivler på at du få meget held med at ændre det i et førstegangsmøde.

Ved efterfølgende møder er det nemt at undgå og helt standard at f.eks. telen tager pengene med ud til kvinden man skal være sammen med.

Skrevet
Refresh skrev, for 8 timer siden:

En grund jeg .... er at det er mere tydeligt at begge parter kan sige nej, hvis de føler dårlig kemi eller det ikke lever op til forventningerne.

Har du først betalt, vil nogen føle det som et pres for at gennemføre eller at du føler dig presset.

Der kan ligge en god pointe her.

Skrevet

Når det betales med det samme, handler det selvfølgelig også om pigens sikkerhed for, at hun får den aftale betaling for sine ydelser. Udskydes betalingen til efter sex, er det jo desværre ikke utænkeligt, at en stodder ikke kan eller vil betale, eller på bagkant synes, at oplevelsen ikke var det aftalte beløb værd. Og så står GPen der forgæves med alle sine talenter.

Skrevet
Alfa72 skrev, for 10 timer siden:

Jeg betaler altid først ved ankomst og aldrig forud.

Det gør jeg også - næsten altid. Jeg har afveget fra denne praksis en enkelt gang - det var med @Pink Peach, som er ret aktiv her på Eroguide, og som har et væld af gode anmeldelser. Jeg var meget opsat på at møde hende, og der havde kort forinden været en tråd om de mænd, der booker aftaler og ikke møder op. Og da jeg følte mig ret sikker på, at jeg kunne stole på hende, valgte jeg at forudbetale - og det var på mit initiativ for at signalere, at jeg var til at stole på. Men det er ikke noget, jeg har gjort siden.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 45 minutter siden:

Når det betales med det samme, handler det selvfølgelig også om pigens sikkerhed for, at hun får den aftale betaling for sine ydelser.

Jeg har selv af vanvare været ude for tilfældet for ret mange år siden. Jeg besøgte Gina Faith i Rødovre. Jeg sad i venteværelset og kunne høre hende hende trippe rundt i stiletter inde bag døren. Det var ret pirrende og skabte forventninger.

Da jeg blev sluppet ind, sagde Gina, at pengene kunne vente. Vi havde en god hyggestund med god kemi, og da tiden nærmede sig for afsked, tog jeg tøj på og gik efter lidt småsnak. Jeg var nået ca. 20 meter væk, da Gina kom løbende og gjorde opmærksom på betalingen. Jeg gik med tilbage, og Gina fik selvfølgelig pengene.

Hun var godt klar over, at det var af vanvare, men jeg følte mig så flov, at jeg altid har betalt, inden løjerne gik i gang.

Skrevet

Det sker da nogen gange at en gæst gerne vil betale før han ankommer og så gør vi jo bare det💁‍♀️.. For mig er det et fedt..

Jeg forstår så udemærket godt sin følelse og jeg tror egentlig mange af os kvinder - især med gæster vi har kendt i mange år - føler lidt den samme følelse.. At det føles “cheap” på en eller anden mærkelig måde der ikke helt kan kvantificeres.. Jeg kan i hvertfald godt selv have den følelse..

Ved mange af mine stamgæster der rør jeg heller ikke pengene før de er gået ud af døren fordi de bare ligger dem på bordet🥰.. Jeg har ikke behov for at tælle efter.. Det gør jeg nu aldrig uanset😅😂.. Medmindre vi snakker meget store beløb eller gæsten selv beder mig om at tælle efter.. Netop fordi det føles “cheap”..

Skrevet
Detprøvervilige skrev, for 17 timer siden:

Du kunne jo lægge pengene i en konvolut med en seddel med lidt søde ord som du giver kvinden ift. illusionen

Skrevet

Jeg ligger altid pengene diskret, så hun kan se de er der og ikke skal bede om dem med udstrakte hænder

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.