Hop til indhold

En rodet lejlighed og andre observationer

Featured Replies

Skrevet
Mike kvalitets bedømmelse skrev, for 3 timer siden:

Vi bliver alle nød til at stå sammen om at få stoppet det i tide

Glem det, det er fuldstændig umuligt!

Eneste løsning er at lære at navigere i det, både som ny sælger og køber.

Eneste reelle mulighed for mere gennemskuelige vilkår vil være yderligere legalisering og det er vidst ikke lige på trapperne.

Det vil højst sandsynligt også fjerne de billige muligheder i kender 😉

Som Eva Nadime så flot skriver

Nu har Eva jo også sin egen dagsorden og ikke monopol på sandheden. Desuden ved jeg ikke hvilken kontekst hun har udtalt det i, for det er vel ikke i denne tråd med mindre jeg har overset noget.

Skrevet
Titommeren skrev, for 10 timer siden:

Jeg skal nok prøve på at anstrenge mig mere med forberedelserne fremover Refresh. Det havde jeg slet ikke tænkt over. Heller ikke den med at pris og kvalitet altid hænger sammen på det marked… For dælen da det var god lærdom… 😉

Men hvis du føler dig snydt 9 ud af 10 gange, så må du vel reflektere lidt, for der er da et eller andet der er skævt. Det omvendte - at man føler sig snydt 1 ud af 10 gange er mere min oplevelse.

Men held og lykke fremover😇

Skrevet
Mike kvalitets bedømmelse skrev, for 9 timer siden:

Men måske vi kunne sætte det på ønskelisten, så det kunne blive ændret -)

Jeg bryder mig nu ikke og den slags karakter bedømmelser. Det vigtigste, set med mine øjne, er om annoncen beskriver fakta altså om billeder og beskrivelser er retvisende. Om oplevelsen var god og det praktiske/fysiske rammer er gode.

Mon ikke vi bare skal lave anmeldelser som vi selv vil, så kan andre bruge dem eller lade være.

Skrevet

Nej det har du ret i. Men jeg synes det er fint at hun stiller skarpt på fakta. Hun er jo trods alt selv en glædespige, så fakta kommer indefra.

Du har vidst meget at lære, hvis du tror at kvinderne i branchen er en homogen masse som en enkelt kan udtale sig på vegne af.

Det citat du tager Eva til indtægt for er jo et reelt angreb på andre kvinders forretning. Det du anser for at være fakta kunne lige så let være misundelse...

Jeg har ingen som helst ide om det er det ene eller det andet, men er dybt uenig i at det kan ophøjes til fakta, især når det refereres fuldstændig nøgent.

Skrevet
Mike kvalitets bedømmelse skrev, for 15 timer siden:

Nej det har du ret i

Det er smart at citere lidt af teksten fra den du svarer, eller er det svært at vide hvem du henvender dig til.
Du overstreger nogle nøgleorde i teksten, trykker på citervinduet som popper frem.
På den måde tagger du den du svarer og vi andre kan se hvilket indlæg du kommenterer

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.