Hop til indhold

Sociale medier

Featured Replies

Skrevet

Ooooh looord hvor opdager man bare at man er gammel når man tænker “lad os da prøve noget nyt”😬😂..

Besluttede mig for at åbne en OnlyFans bare for at se hvad det er alle de andre snakker om.. Men som med alt andet hvor der er den mindste risiko for at det giver noget dopamin så har det ligesom taget overhånd og jeg er nu igang med at planlægge den helt store karrierer😂🤣..

Meeeen fåååårk mit liv hvad angår Reddit, X og insta som apparently er virkelig vigtigt for at få subs på OF er virkelig bare ikke mig eller måske er jeg for uteknisk til at blive OF famous😮💨.. Såååå nu kommer jeg her ind hvor nogen af jer kan lide mig og de fleste kender mig.. Har lyst til at synge 🎶Sometimes you want to go where everybody knows your name🎶🤣..

Såååå hvis der var nogle spekulationer omkring hvorvidt det kan betale sig så det vist kun hvis man føler sig betalt af dopamin💁‍♀️😂🤣.. I hvertfald kontra tid anvendt..

Skrevet

Jeg tror nu du har rimelig gode forudsætninger for at få en fornuftig karriere/sidegechæft op at stå på Onlyfans med alle de gentlemen, som i forvejen har et godt øje til dig herinde.

Største hurdle for de fleste, som vil åbne en Onlyfans er netop det der med "fans". Dem skal man jo først ud at støve op, hvis man er en lækker, men ganske ukendt person. Derfor behovet med den aggresive markedsføring på adskillige platforme. Der har du nok alt andet lige et forspring, alt afhængig af hvor stort overlap der er mellem kunderne i virkeligheden og Onlyfans abonnenter.

Held og lykke med projektet!

Skrevet
  • Author

Jeg tror sku ikke overlappet er voldsomt😅..

Jeg har nu heller ikke givet op endnu.. Så engang en stand-up komiker der fortalte om hvordan Amazon Express ikke var hurtigt nok men at han ville have Amazon Before altså han ville have tingene før han vidste han ville have dem og sådan fungerer min hjerne nok bare i alt🤷🏼‍♀️🤣.. Det skal virke før det virker tak og også gerne før jeg ved at jeg ønsker at det skal virke eller hvad det er der skal virke💁‍♀️..

Skrevet

Hmmm... Jeg tænker at OF i stor stil handler om "drømmen om at møde" dig. Den faktor er jo lidt væk for de mænd du allerede kender.

Personligt tror jeg ikke at jeg ville betale for online content fra en kvinde jeg allerede har været i seng med.

Men jeg tror de fleste undervurderer hvor svært det er at få en god forretning ud af OF, hvilket statistikkerne også klart viser.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 8 minutter siden:

Det skal virke før det virker tak og også gerne før jeg ved at jeg ønsker at det skal virke eller hvad det er der skal virke💁‍♀️

Sig efter mig: Be-hovs-ud-sky-del-se 😉🤣

Skrevet

Det tager altså bare lidt ekstra tid for nye trends at nå hele vejen tværs over Storebælt og ud på de jyske heder, så det giver perfekt mening, at OnlyFans først rammer i 2026! Måske finder I også ud af, hvad TikTok kan, om et par år.

Men hvis du ikke magter X, Reddit eller Instagram, kunne den sorte / orange side måske også være en mulighed. Jeg har da set nogen stykker oploade 10-20 sekunders klips fra deres OF content på siden for at generere noget traction. Hvilket jeg selvfølgelig kun ved af rent videnskabelige og researchmæssige årsager. 😁

Redigeret af McLovin

Skrevet
  • Author

Det må man sige @McLovin jeg aner ikke engang hvad det der orange og sorte noget du snakker om er🤷🏼‍♀️😂😂..

*Dooooh for helved.. I know now🙄😂..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Nu prøver jeg, om ikke andet kan det jo hive nogle gode minder fra de første fredagsbarer frem 😈😋

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Jeg har nu heller ikke givet op endnu.. Så engang en stand-up komiker der fortalte om hvordan Amazon Express ikke var hurtigt nok men at han ville have Amazon Before altså han ville have tingene før han vidste han ville have dem og sådan fungerer min hjerne nok bare i alt🤷🏼‍♀️🤣.. Det skal virke før det virker tak og også gerne før jeg ved at jeg ønsker at det skal virke eller hvad det er der skal virke💁‍♀️..

Det der har min kone haft styr på i årevis... Jeg får tit en skideballe længe før jeg har fortjent den 😂

Skrevet

Hvordan finder man så din onlyfans? 😅

Redigeret: fandt den gennem din annonce. Har givet dig et abonnement i en måned. Så er du i gang 😂

Redigeret af Elprebsi

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.