Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Jeg har altid ment at man skal kalde en spade for en spade.

Jeg har selv blevet spanket en gang eller to af moderatorflokken så at de bliver spanket lidt har jeg intet imod men man skal gøre det når man har en sag så. Jeg griner altså lidt af det her og Århuselskerens mærkelige indlæg, Cheries utålmodighed og det slagborende xs indlæg der straks vejrer morgenluft når ledelsen skal spankes.

Det er så urkomisk er at de tre skyder løs når de ikke har noget grundlag at gøre det på, udover at de bare vil være efter ledelsen og skabe lidt ballade. Ballade er også meget sjovt men mener man noget seriøst med at man vil af med ledelsen eller bare være efter dem eller hvad man nu vil så vælg jeres kampe med omhu, for I afslører jer selv og skyder jer selv i foden. :D

Redigeret af Fraiser
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg kan godt undre mig over folks opførsel! Alleviator melder ud " vi kan vist alle ændre mening ved nærmere eftertanke" man skal ikke have meget omløb i hovedet for at regne ud, at Administrationen vist ser det som en fejltagelse.

Hvordan burde man så reagere på det? ved at sige " fair nok, der er jo heller ingen skade sket" det var jo bare en tegning :-)

Jeg har i hvert fald ikke så store forventninger til administrationen som visse andre åbenbart har! De småbeløb jeg har doneret til siden, kan på ingen måde dække at de skulle side herinde alle 5 ( eller hvor mange de nu er) i døgndrift og overvåge alle indlæg meget nøje og træffe lutter korrekte beslutninger uden den mindste fejl imellem.

Så ærlig talt, klap nu hesten og få nogle realistiske forventninger til dette fantastiske site

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Jamen jeg kommer ikke uden om at da jeg startede den her streg, havde jeg overhovede ingen intention om at angribe admin og Co,

 

 overhovede, jeg var vred over at man kunne være så følesekold, at man overhovede kunne finde på at poste sådan et indlæg.

 

Og som ude i samfundet ved man at hvis man røver nationalbanken....ja så får du xx år i straf og skriver du herinde: du er zxzzxxzxzzxcxgrumf !

 

så får hvad i straf? altså hvad er konsekvensen? og det var det jeg ville vide? altså om det var det værd?

 

Først senere som i kan læse i stregen, opdager jeg at omtale streg er slettet.

 

Min fegl, Klart, Jeg burde før jeg havde startede denne streg havde tjekket om omtale streg stadig var der!

 

og den der med Konspirationsteorier og andet, Mont. har du set for mange agent film? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
og den der med Konspirationsteorier og andet, Mont. har du set for mange agent film? :D

 

Tjae, det har jeg muligvis - mere nærliggende er det nok at jeg efterhånden har set lidt af hvert herinde, ikke mindst fra din side ;)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes dels at EG er en fantastisk dejlig portal, og dels at dem der driver stedet på frivillig basis, gør en fantastisk indsats, i deres bestræbelser på at gøre alle tilfreds. 

 

Stort respekt og taknemmelighed herfra.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Kære Århuselsker

 

 

 

Hvis du har læst indlæggene i denne debat, hvori du skriver, ved du at det var Organizer.

 

Jeg forstår ikke hvor du vil hen med dine to indlæg, medmindre du bare vil være yppe kiv. Vi har ikke regler for hvorledes alle mulige indlæg skal tackles, hvordan uanstændig opførsel på chatten eller pms skal takcles. Vi kommer ud for massevis af forskellige indlæg, pms, opførsel på chatten, som vi skal tage stilling til, og vi kan ikke have et fantasifuldt regelsæt på flere hundrede paragraffer der tager højde for f.eks. hvorledes et indlæg et uanstændigt indlæg om døvstumme og voldtægt skal tackles eller alle mulige andre indlæg, handlinger på chatten eller grove pms til andre. Men vi har ledelsesretten (!!!) til at handle på det vi mener skal gøres. Ja min gode kollega, som i øvrigt bruger rigtig mange timer i sin fritid på dette forum, var lidt for hurtig ude, men han er altså kun et menneske, og der blev i løbet af meget kort tid (cirka en time) truffet en anden afgørelse og strengen blev slettet, lang tid før Cherie startede denne debatstreng op. Mener du da at indlægget ikke skulle være slettet ?

Hånden på hjertet, Cherie og Århuselsker, I har også begge skrevet indlæg som måske ved nærmere eftertanke ikke har været velovervejede og som har været på kant med regelsættet på EG og god tone, kan I så ikke forstå, at alle er mennesker, også min gode kollega, og gør man noget som man senere fortryder så retter man op på det.

Det var jo noget andet, hvis vi i ledelsen skrev, at det indlæg skulle der fandme være plads til. Vi har slettet indlægget ret hurtigt efter det var skrevet, og også ret hurtigt efter min kollega skrev sit indlæg i strengen, fordi det var over grænsen og dybt uanstændigt, hvad ET skrev, og det har han også fået en hilsen om fra Admin. Det er vi jo enige om, og det er vel det vigtigste. Det virker lidt som om at I bare er ude efter ledelsen uanset at vi er enige med jer, uanset at vi har slettet strengen længe før Cherie begyndte hendes lidt hidsige angreb på hvorfor strengen ikke var slettet, der var den såmænd allerede slettet for længe siden, uanset at ET har fået en hilsen fra Admin om at sådanne indlæg er ikke velkomne her osv osv.

 

Kære Moderator

 

Det var da noget af en klamamse at vågne op til.

 

Jeg ville faktisk slet ikke noget med mine indlæg, andet end:

1. Påpege det morsomme i at et meget bobastisk indlæg, blev omstødt. At jeg finder der morsomt, er ikke ensbetydende med at jeg ikke respekterer man kan skifte mening. jeg sad faktisk og tænke på J.O. Krag, da jeg læste at indlægget var slettet.

2. Sætningen: "Ikke mine ord" skrev jeg, idet det forekom mig at Kausten troede det var mig der ikke mente indlægget stred mod reglerne.

 

Mere var der vitterligt ikke i det.

 

Derfor er jeg stærkt forbavset over du kan lægge så mange ting i de to små indlæg, og tolke dem som du gør.

 

Da du starter med at skrive Kære Århuselsker, går jeg ud fra at hele indlægget er rettet mod mig.

 

Jeg har gumlet lidt her i formiddag på hvorfor der kom denne kraftige reaktion.

Jeg hæfter mig ved at du mener jeg er ude efter ledelsen, og du kommer også ind på alle de timer I ulønnet bruger, og den manglende anerkendelse herfor - indirekte.

 

Jeg har før skrevet, både til dig i PM og her på siden at jeg har stor respekt for ledelsens arbejde. Og der er ikke anvendt nogen for for ironi her. eg har vitterlig stor respekt for det.

 

Det er sådan med frivilligt ulønnet arbejde at der alligevel er lønnet - på en eller anden måde.

Lønnen er ikke i kroner. Det kan være gratis PC stillet til rådighed, rigelig diæter i forbindelse med rejser o.l. men som oftest, og også her på EG er lønnen den anerkendelse man får for sit arbejde, og det man lærer undervejs.

Jeg fornemmer tydeligt, at du mangler denne anerkendelse til jeres moderator gruppe. Det vil jeg tildels give dig ret i, selv om jeg synes i ofte får et klap på skulderen.

Det får i lige her igen - 2 faktisk

 

KLAP, KLAP og tak, oprigtigt tak.

 

Kunne vi to så ikke begrave stridsøksen? Min er faktisk begravet for længe side, og jeg kan for min død ikke huske hvorfor vi købte en hver, i sin tid? :-P

 

God søndags rest til dig, solen skinner, og jeg har faktisk set piger i bikini idag :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae, det har jeg muligvis - mere nærliggende er det nok at jeg efterhånden har set lidt af hvert herinde, ikke mindst fra din side ;)

 

Og jeg vil stadig gerne have svar på mit spørgsmål tidligere i strengen: Hvad skulle det helt nøjagtigt være for en linie, jeg vil diktere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da fløjtende ligeglad med hvad du vil - du har ikke krav på en skid og jeg skylder dig ikke noget som helst.

Men uden at jeg gider pløje de mange tusinde indlæg igennem, som du har set det nødvendigt at berige/ belemre EG med, for at finde et quote kan jeg da sige følgende.

Du har ved gentagne lejligheder lagt pres på ledelsen når de ikke modererer efter dit hovede, og nægtet at acceptere de udmeldinger der er kommet.

Det gælder generelt om sprogbrug. Men i særdeleshed når det gælder omtale af pigerne - mest udtalt omkring brug af ordet luder.

Og at man farer i blækhuset så snart der sker en lille fodfejl - hvor resultatet i første omgang ikke passer herren - er da i den grad et angreb på ledelsen og den linje de lægger.

Sidst kunne jeg da godt tænke mig en bekræftelse fra Moderator vedr. Din påstand, når du nu uden skam vælger at bruge ham som legitimering af dit virke herinde.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er da fløjtende ligeglad med hvad du vil - du har ikke krav på en skid og jeg skylder dig ikke noget som helst.

Men uden at jeg gider pløje de mange tusinde indlæg igennem, som du har set det nødvendigt at berige/ belemre EG med, for at finde et quote kan jeg da sige følgende.

Du har ved gentagne lejligheder lagt pres på ledelsen når de ikke modererer efter dit hovede, og nægtet at acceptere de udmeldinger der er kommet.

Det gælder generelt om sprogbrug. Men i særdeleshed når det gælder omtale af pigerne - mest udtalt omkring brug af ordet luder.

Og at man farer i blækhuset så snart der sker en lille fodfejl - hvor resultatet i første omgang ikke passer herren - er da i den grad et angreb på ledelsen og den linje de lægger.

Sidst kunne jeg da godt tænke mig en bekræftelse fra Moderator vedr. Din påstand, når du nu uden skam vælger at bruge ham som legitimering af dit virke herinde.

Hold da op en tone her er brugt.. Jeg burde nok ikke blande mig, men synes helt ærligt det er meget ubehageligt, nedladende, og alt for personligt... Ledelse eller andet Nick, jeg er ligeglad, den tone der synes jeg bestemt ikke gavner stedet og kommunikationen på stedet ,og da slet ikke i forsøg på at løse dette her, som Ledelse, Nick ja eller begge hatte... Øv det dårlig karma...

Vi har alle vores ømme punkter/ grænser, tror bare vi skal blive bedre til, at huske at vi skal blive ved os selv... Spørge os selv; er det her mit følelsesregistere der går igang, eller har jeg andres meninger, gøren og laden med i mine overvejelser. På den måde tror jeg, at man undgår at det bliver for personligt, hvad enten der ligger provokation eller følelser bag tingene... Og nej jeg er ikke god til det heller, men vi kunne vel prøve at huske hinanden på det???...

Synes der bliver gjort meget fra ALLE til, at stedet her fungere og det gør det jo. Så hvis hver mand/ kvinde kigger indad , så tror jeg mange af disse udbrud og ikke mindst forsøg på at provokere og Trolle osv kunne undgåes... Måske jeg tager fejl, men vil nu heller vælge den glade og positive tilgang til tingene end det modsatte, og ja jeg kan heller ikke altid efterleve den...

Mange knus fra mig

Dette indlæg skulle have være under det øverste men blev så her og kan ikke finde ud af at flytte det og tænker i forstår mig alligevel...

Redigeret af Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er da fløjtende ligeglad med hvad du vil - du har ikke krav på en skid og jeg skylder dig ikke noget som helst.

Men uden at jeg gider pløje de mange tusinde indlæg igennem, som du har set det nødvendigt at berige/ belemre EG med, for at finde et quote kan jeg da sige følgende.

Du har ved gentagne lejligheder lagt pres på ledelsen når de ikke modererer efter dit hovede, og nægtet at acceptere de udmeldinger der er kommet.

Det gælder generelt om sprogbrug. Men i særdeleshed når det gælder omtale af pigerne - mest udtalt omkring brug af ordet luder.

Og at man farer i blækhuset så snart der sker en lille fodfejl - hvor resultatet i første omgang ikke passer herren - er da i den grad et angreb på ledelsen og den linje de lægger.

Sidst kunne jeg da godt tænke mig en bekræftelse fra Moderator vedr. Din påstand, når du nu uden skam vælger at bruge ham som legitimering af dit virke herinde.

 

Sludder og vrøvl fra ende til anden. Men det er det sædvanlige med dig.

 

Med mit indlæg til Moderator havde jeg egentlig sat punktum for min del i denne streng, så jeg forstår ikke, hvorfor jeg absolut skulle involveres i yderligere polemik.

 

D.v.s. det forstår jeg faktisk godt.

Jeg er udmærket godt klar over, at du, uvist af hvilken grund, bærer rundt på et gammelt nag til mig, og så skulle du liiiiige udnytte en opstået situation til et touché.

 

Det er jo slet ikke seriøst, det du foretager dig, for du kan jo slet ikke svare på mit spørgsmål, men lufter i stedet nye udokumenterede påstande som en afledningsmanøvre.

 

Jeg imødeser da med største sindsro en eventuel udmelding fra Moderator om mit virke herinde. Men jeg tror ærlig talt ikke, at han kan lokkes ud i dette ærinde.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjae, det har jeg muligvis - mere nærliggende er det nok at jeg efterhånden har set lidt af hvert herinde, ikke mindst fra din side ;)

 

Mont, Det glæder mig rigtig meget at du ser at jeg er alsidig, og ikke kører i samme spor :D :D:D

 

Jeg er ked af jeg har fået Admin og Co på overarbejde her i week-enden, hvor i har burde nyde week-enden, I gør et rigtigt godt job, og klart som alle os andre laver i osse til tider ting, man kan håbe man kunne lave om...som jeg kunne have håbe jeg aldrig have startede denne streg, Undskyld til jer!

 

Tror Toddy skrev et indlæg på et tidspunkt om at vi burde have en "bokseforum" hvor vi kunne boxe og være grimme i munden mod hinnanen, kunne klart være en ide. Har da en person jeg bestemt kunne tænke mig at tage en "svingom med", Og jeg går ind for ufine pigetricks! :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Helt fint Århuselsker, og din analyse rammer faktisk rigtig godt. At være moderator slider faktisk mere på en end folk tror og for det meste får man utak i hovedet. Jeg kunne skrive side op og ned om det du skriver, for du rammer plet, jeg er faktisk overrasket over at du har læst mig så godt, den havde jeg ikke set komme.

Kritik er velkomment, hvis den er saglig og der er substans i den, og den er relevant. Så kan vi kun lære af kritik. Jeg lytter meget gerne til folk, jeg ligefrem kontakter nogle gange andre brugere herinde for at høre deres holdning til konkrekte sager, det ved en håndfuld i hvert fald, hvis ikke nogen fra ledelsen er til stede. Man kan kun blive bedre af ordentlig saglig kritik, og det er altid godt med flere øjne på sagerne.

Vi har ændret moderatorteamet bl.a. fordi folk synes vi var for langsomme til at reagerer, vi har skærpet den hidtige moderationslinje bl.a. fordi brugerne kom med saglig kritik af at den var for slap, så vi lytter. Men samtidig er vi tro mod den linje som Admininstrator har udstukket for Eroguide og som han stadig ønsker praktiseret.

 

Hvor får du i mit tilfælde det forbandede ævl fra? Hvad skulle det helt nøjagtigt være for en linie, jeg vil diktere? Jeg har da tværtom mange gange i tidens løb udtrykt min opbakning til ledelsens linie.

Hvilket Moderator sikkert også vil anerkende. Så stik bare piben ind.

Sidst kunne jeg da godt tænke mig en bekræftelse fra Moderator vedr. Din påstand, når du nu uden skam vælger at bruge ham som legitimering af dit virke herinde.

Nu skal jeg igen passe meget på, at jeg ikke analysere eller tolker noget forkert, så jeg vil blot påpege hvad jeg ved er faktum og kan læses i indlæg. Borende X har tidligere i sin fortid flere gange bakket op om ledelsens linje, men det er et stykke tid siden jeg har set det, og på det seneste har han nu et par gange gange åbenlyst kritiseret ledelsen så snart nogen har støbt nogle kugler til ham om emnet som i dette tilfælde. Jeg har ikke noget imod kritik, heller ikke fra Borende X, bare den er saglig, der er substans i den. I og med at Alleviator og jeg på side 1 redegør for at der var sket en fejl og at der er rettet op på det (hvad mere kan vi gøre ?), undrede det mig, og åbenbart også andre, at Borende X forsatte på side 2. Han har før i andre sammenhænge skrevet kritik af ledelsen, som har været relevant og haft substans, det har været velkomment, og det har jeg sat pris på, men jeg anede ikke hvad jeg mere skulle gøre med hans kritiske indlæg til ledelsen på side 2, for jeg synes svaret var på side 1 fra Alleviator og jeg, og jeg undrede mig som sagt noget over hans indlæg, men jeg mente ikke jeg kunne gøre andet end at gentage mig selv igen endnu tydligere og skrive endnu mere klart at der var begået en fejl, og at vi var blevet klogere, selvom det også stod på side 1. Det var så det han ville have at vide igen, og så fandt vi fint hinanden der i en pæn tone, som Borende X og sædvanligvis altid har med hinanden. Hans formål med hans indlæg på denne streng aner jeg intet om og kan selvfølgelig ikke udtale mig om.

Jeg synes måske også at sagen er kørt lidt op efterhånden :)

Helt fint Cherie :)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil  i al stilfærdighed henvise til en god sang fra 1982.

 

Der kunne man købe bajere i pladeforretninger - 9 kolde fra kassen.

 

Her kommer Nicole: Ein bischen Frieden

 

default.jpg

 

Øv. Det virker ikke. Den er fundet på Youtube.

 

Hjælp til korrekt visning er ønskelig.

Redigeret af Krølle Bølle

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Moderator.

 

Tak for din respons. Lad mig tage den afsnit for afsnit, så vi kan få glattet de eventuelt sidste ting ud:

 

Nu skal jeg igen passe meget på, at jeg ikke analysere eller tolker noget forkert, så jeg vil blot påpege hvad jeg ved er faktum og kan læses i indlæg. Borende X har tidligere i sin fortid flere gange bakket op om ledelsens linje, men det er et stykke tid siden jeg har set det, og på det seneste har han nu et par gange gange åbenlyst kritiseret ledelsen så snart nogen har støbt nogle kugler til ham om emnet som i dette tilfælde.

 

Som jeg tidligere har skrevet, har jeg helt tilbage til Arilds tid bakket op om ledelsen. Med enkelte undtagelser. Men det har vi jo talt om.

 

Jeg er sikker på, at den faste, men alligevel gelasne moderation er årsagen til EG's succes. Det betyder dog ikke, at jeg i et og alt er 150% enig i, hvad ledelsen mener og gør. Alt andet ville da være underligt.

 

Jeg er f.eks ikke enig i den tilsyneladende ubekymrede accept af ordet "luder", som ledelsen lægger for dagen. Det kan være det, som du tænker på, når du nævner "på det seneste".

 

Jeg har ikke noget imod kritik, heller ikke fra Borende X, bare den er saglig, der er substans i den.

 

Det har jeg heller ikke indtryk af, og jeg forsøger da at være saglig i min virksomhed herinde.

 

I og med at Alleviator og jeg på side 1 redegør for at der var sket en fejl og at der er rettet op på det (hvad mere kan vi gøre ?), undrede det mig, og åbenbart også andre, at Borende X forsatte på side 2.

Han har før i andre sammenhænge skrevet kritik af ledelsen, som har været relevant og haft substans, det har været velkomment, og det har jeg sat pris på, men jeg anede ikke hvad jeg mere skulle gøre med hans kritiske indlæg til ledelsen på side 2, for jeg synes svaret var på side 1 fra Alleviator og jeg,

 

Der, hvor det nok går galt, er, at både Cherie og jeg skriver hvert vort indlæg på baggrund af noget, der på dette tidspunkt allerede er slettet, uden at vi er blevet adviseret om det.

 

Og efterfølgende næsten bliver vi bebrejdet for det.

Det havde været hensigtsmæssigt, om I havde ladet strengen stå, dog slettet alle indlæg, men efterladt en kommentar som indlæg 1 om, at strengen havde været for hård kost. Selv for EG

 

Da der også indirekte i dit indlæg ligger en kritik af mig – sådan som jeg opfatter det – i og med, at du skriver noget i retning af, at "også andre i strengen tidligere har nydt godt af", så reagerer jeg, som jeg gør.

 

En anden ting i denne forbindelse er, at jeg synes, at Cherie – ja, hold dig nu fast! – har fået en alt for hård medfart.

Nu er jeg ikke kendt for at være en af Cheries allervarmeste fans, omend min respekt for hende har været stigende, så at jeg reagerer her, må da vække til en vis eftertanke?

 

og jeg undrede mig som sagt noget over hans indlæg, men jeg mente ikke jeg kunne gøre andet end at gentage mig selv igen endnu tydligere og skrive endnu mere klart at der var begået en fejl, og at vi var blevet klogere, selvom det også stod på side 1.

 

Det var sådan set bare det, jeg ville have præciseret for at være helt sikker. Jeg skriver jo tydeligt, at det er menneskeligt at fejle, og det accepterer jeg – om nogen. Jeg så bare et misforhold imellem opfordringen til at anmelde og det faktum, at Cherie fik på puklen for at gøre det.

 

Det var så det han ville have at vide igen, og så fandt vi fint hinanden der i en pæn tone, som Borende X og sædvanligvis altid har med hinanden. Hans formål med hans indlæg på denne streng aner jeg intet om og kan selvfølgelig ikke udtale mig om.

 

Jeg håber, at mit formål nu er blevet lidt klarere, og jeg vil slutte af med at udtrykke den samme respekt for dig, som du udviser mig i dette indlæg. Jeg har ingen yderligere vanskeligheder med hverken dig eller ledelsen i den anledning.
 

 

Hilsen

 

BX

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil  i al stilfærdighed henvise til en god sang fra 1982.

 

Der kunne man købe bajere i pladeforretninger - 9 kolde fra kassen.

 

Her kommer Nicole: Ein bischen Frieden

 

default.jpg

 

Øv. Det virker ikke. Den er fundet på Youtube.

 

Hjælp til korrekt visning er ønskelig.

 

Pladeforretninger?

 

Looooooooooooooooooooooooooool

 

Er der nogen af jer drenge herinde der har overvejet at med alle de der ord i kan bruge at i risikere at forstanderinden på plejehjemmet indrager jeres mimrekort og hiver stikket til puteren og ruller jer ud i kosteskabet?

 

Med lyset slukket? Så kan I lære det ! :D :D :D

 

(og jow jeg har siddet derude længe, jeg har fået til opgave at stable vatpindene på højkant) :-|

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Er der nogen af jer drenge herinde der har overvejet at med alle de der ord i kan bruge at i risikere at forstanderinden på plejehjemmet indrager jeres mimrekort og hiver stikket til puteren og ruller jer ud i kosteskabet?

 

Jow tak.

Det er min evige bekymring og "mein ewiger Kampf".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Nej, vi skal da have originalen:

Bemærk lige forskellen på dels kvalitet af optagelsen, og især Nicoles forandring fra lille uskyldig pige, til lårkort læder og blondehår :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, vi skal da have originalen:

Bemærk lige forskellen på dels kvalitet af optagelsen, og især Nicoles forandring fra lille uskyldig pige, til lårkort læder og blondehår :)

 

 

Ja ja  -  det er bemærket.

 

Hvem foretrækker du?

 

Jeg er mest til originalen.

 

Men hun er nu sød  -  selv om hun er en tysker!!!

 

Hvad er der ellers over de gode gamle schlagere?  Ved det ikke.

 

Nutidens musik virker for mig. som når en elefant går ind i en isenkræmmerbutik.

 

Jodle Birge  -  Teddy Edelmann  -  John Mogensen  -  Peter Belli og mange mange andre:

 

Man kunne høre og forstå teksterne og muzakken var bare lige i øret.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja ja - det er bemærket.

Hvem foretrækker du?

Jeg er mest til originalen.

Men hun er nu sød - selv om hun er en tysker!!!

Hvad er der ellers over de gode gamle schlagere? Ved det ikke.

Nutidens musik virker for mig. som når en elefant går ind i en isenkræmmerbutik.

Jodle Birge - Teddy Edelmann - John Mogensen - Peter Belli og mange mange andre:

Man kunne høre og forstå teksterne og muzakken var bare lige i øret.

Den originale version. Hendes stemme er meget klarere. Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...