Hop til indhold

Piger kom i gang - vi bliver jo også snydt af og til !!!

Featured Replies

Skrevet

Når nu her er så mange steder på denne side hvor “udsatte og snydt” mænd kan advarer andre mod at besøge piger så er mit spørgsmål til Eroguide

Hvorfor er der ikke en side hvor piger kan advarer mod useriøse mænd

For dem er der absolut rigtigt mange af

Vi laver lidt sexevent engang imellem og vi har tilmeldinger via mail og vi har en no go liste (over 500 mail) hvor vi registrerer useriøse fyre

Så hvorfor ikk se at få oprettet en side for piger kan advarer hinanden

Skrevet

Fordi det er rigtig svært at gøre åbent og ærligt, da det let kan være ulovligt.

En privatperson må gerne referere til en erhvervsdrivende, men en erhvervsdrivende må ikke dele personlige og personhenførbare oplysninger hverken offentligt eller virksomheder imellem.

Der er og har været lister, hvor kvinder fra branchen deler telefonnumre på useriøse og ubehøvlede kunder. Mener Nympho har noget...

Skrevet

Når der advares mod kvinder, kan man typisk henvise til deres annoncer eller deres login på EG.

Kvinder har ikke helt samme mulighed for at advare hinanden på den måde, bortset fra at henvise til en profil som f.eks. her – og det batter jo ikke det store.

Hvad skulle de så gøre? Ja … mon ikke telefonnumre er det mest udbredte. Og uden at vide det, har nogle kvinder sikkert deres egne blacklist-lister, og hvis de har gode kolleger, mon ikke de også indimellem deler oplysninger med hinanden?

Konklusionen må derfor være, at det nok ville være en rigtig dårlig idé at lave en galgebakke på EG.

Skrevet

Den korte version: Fordi Mændene sidder på magten.

Nej — det giver ikke mening (hverken for Os mænd eller for nogen andre).

Den forklaringsmodel, som jeg selv benytter, ser således ud:

• Antag, at mænd er grundlæggende usikre på, om deres indflydelse i samfundet er legitim (eksempelvis at indflydelse er forankret i relevante tidligere opnåede resultater).

Hermed forklares, hvorfor ét af de helt centrale aspekter af et velfungerende fællesskab — civiliseret afgivelse af magt — opleves af mænd som en eksistentiel trussel, i særdeleshed når overgangen sker på tværs af kønnene.

Forklaringsmodellen fungerer i øvrigt også fint i andre sammenhænge hvor Mænd forstyrrer.

Skrevet

Sådan en liste ville være ulovligt ifølge GDPR loven. Derudover ved jeg ikke hvor værdifuld sådan en liste ville være. Alle mennesker er forskellig og en som jeg anser som useriøs, kan være din stamgæst.

Mit bedste råd er nok at lave din egen blacklist. Muligvis med telefonnummer da det koster lidt at skifte og ikke bare kan oprettes ny ligesom mail.

Useriøse vil altid være der - men man får klart flest indtil man får blokeret de fleste af dem🤷🏻‍♀️

Skrevet

Funnyevent24 skrev, for 1 time siden:

Hvorfor er der ikke en side hvor piger kan advarer mod useriøse mænd

For dem er der absolut rigtigt mange af

vi har en no go liste (over 500 mail) hvor vi registrerer useriøse fyre

Personligt ville jeg aldrig lave aftaler over mail, mænd kan nemt lave flere falke mail, også nye hvis i blokerer dem, jeg har altid haft en telefon kemi samtale, rat lide at høre det er en mand, og dansker og og følger ud med vi vil det samme hygge.

Ja der er nogle useriøse mænd, men heldigvis lang i mellem. Så overveje om du/i ikke skal lave aftalerne på en anden måde, og have jeres egen liste, blokererdem i ikke ønsker.

Og giver SiaUngQ ret i vi også har forskellige go og no go, nogle tager de helt unge, andre fortrækker de gamle, er udlæninger no go? Fx går jeg op i deres måde at take på i telefonen. Fra da jeg tilbød dvs sensuelle ydelser, var mænd der spurte efter samleje uden kondom nogo.

Skrevet

Jeg bruger mail til at lave aftaler, men har også erfaret at mail er for nemt at oprette nye af og man kan ikke rigtig tjekke folk inden med deres mail. Derfor har jeg indført at folk skal sende deres tlf nr i første mail. Så skriver jeg en sms de skal bekræfte. På den måde kan jeg tjekke folks seriøsitet på den famøse hjemmeside vi ikke nævner. Jeg slipper samtidig for at have et tlf nr frit fremme så fremmede mænd kimer mig ned. Det fungerer virkelig godt!

Jeg har ikke brugt det til gangbangs før, kun 1:1 aftaler, men i fremtiden bliver det også et krav til GB.

Skrevet
Pink Peach skrev, for 55 minutter siden:

den famøse hjemmeside vi ikke nævner

Jeg er ikke i tvivl om, at den side har reddet mig for ubehagelige oplevelser.. Når min mavefornemmelse siger det, så tjekker jeg på den side. Og når en mand har 10-38 advarsler, så tænker jeg de fleste kan se at vores sikkerhed er vigtigst.

Jeg vil aldrig bruge mail som kontakt, da jeg synes det er bøvlet, ganske enkelt. Og mail kan man oprette i en uendelighed , så det gør det sværere at blokere nogen.

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 1 time siden:

Jeg er ikke i tvivl om, at den side har reddet mig for ubehagelige oplevelser.. Når min mavefornemmelse siger det, så tjekker jeg på den side. Og når en mand har 10-38 advarsler, så tænker jeg de fleste kan se at vores sikkerhed er vigtigst.

Jeg vil aldrig bruge mail som kontakt, da jeg synes det er bøvlet, ganske enkelt. Og mail kan man oprette i en uendelighed , så det gør det sværere at blokere nogen.

Jeg tjekker alle uanset min mavefornemmelse. Har redet mig for afbrændinger, men vigtigst af alt dem der er rapporteret voldelige 🙏

Ja de kan oprette nye mails, men de skal jo sende tlf nr i første mail, så de bliver afsløret med det samme hvis de gør.

jeg har min bollefon tænd 24/7 og derfor giver mail mest mening for mig så den ikke ringer konstant. Ville gå glip af mange aftaler hvis jeg ikke havde den tændt og tjekkede ofte, pga den måde jeg arbejder på. Men det er jo individuelt hvad det passe til en, mit system er helt perfekt til mig :)

Skrevet
Pink Peach skrev, for 7 timer siden:

jeg har min bollefon tænd 24/7

Det er min også, men den er på lydløs og jeg tjekker den som regel kun når jeg har annonce på, og selvfølgelig derfor skal have booket tider ind.

Jeg anfægter ikke din brug af mail, skriver bare at det er bøvlet for mig. Det er for uoverskueligt at holde styr på når jeg ikke kan give dem navne, og bare træls at logge ind på….

Skrevet
CamillaHusmor skrev, for 13 minutter siden:

Det er min også, men den er på lydløs og jeg tjekker den som regel kun når jeg har annonce på, og selvfølgelig derfor skal have booket tider ind.

Jeg anfægter ikke din brug af mail, skriver bare at det er bøvlet for mig. Det er for uoverskueligt at holde styr på når jeg ikke kan give dem navne, og bare træls at logge ind på….

Haha ja det er ikke alt der er lige let med mail 🤣 det vil jeg gerne medgive

Skrevet

Useriøse henvendelser, afbud og folk der spilder ens tid er desværre en fast del af gamet, uanset om man sælger biler, klipninger eller andre serviceydelser. Det er irriterende, men det er en præmis i stort set alle servicefag.

Samtidig skal man også huske den rent menneskelige og fysiske grænse. Hvor mange kunder har man reelt brug for at trække igennem for, at det løber rundt økonomisk? Man har jo hverken fysisk eller mental kapacitet til at håndtere hundredevis af kunder på en kort periode. Ingen kan holde til 500 kunder, og det er heller ikke det, der gør en forretning sund.

I sidste ende handler det vel bare om at sortere fra og passe på sig selv, ligesom i ethvert andet fag, i stedet for at tro, at hver eneste henvendelse skal ende i en handel.

Som der også bliver nævnt, har Nympho en funktion. Der er 180. Mobilepay. Så det er jo ikke fordi I kæmper totalt i blinde.

Skrevet

En AirBnB type hjemmeside kunne være løsningen - både vært og gæst bliver anmeldt af hinanden?

Skrevet
Resp skrev, for 2 timer siden:

En AirBnB type hjemmeside kunne være løsningen - både vært og gæst bliver anmeldt af hinanden?

Er kun muligt, fordi konceptet er udlejning fra private til private.

Hvis der er tale om egentlig erhverv (altså hvis lejligheden ikke beboes af udlejer normelt el.lign.) så vil det være klart ulovligt i hvert fald hvis det på nogen som helst måde kan henføres til en enkeltperson og uden det ryger hele formålet på gulvet.

Skrevet
Refresh skrev, for 5 timer siden:

Er kun muligt, fordi konceptet er udlejning fra private til private.

Hvis der er tale om egentlig erhverv (altså hvis lejligheden ikke beboes af udlejer normelt el.lign.) så vil det være klart ulovligt i hvert fald hvis det på nogen som helst måde kan henføres til en enkeltperson og uden det ryger hele formålet på gulvet.

Jeg er med på at GDPR delen er vigtig og at det er ikke bare lige er et quick fix.

Men tanken om at alle de falske annoncer forsvandt samtidig med at GP'erne fik større tryghed er appellerende.

AirBnB er måske kortvarig boligudlejning men teknisk set er begge dele jo en udveksling af en ydelse. Jeg tænker at de har de samme udfordringer ift. sikring af private data. De har løst det ved at den indledende kommunikation sker på en lukket platform mellem anonyme profiler. Det er først når der er indgået en aftale at der udveksles person henførbare data imellem parterne.

I virkeligheden er eroguide platformen tæt på at kunne gøre det - hvis de åbnede et booking modul samt mulighed for en gensidig scoring efter ydelsen var udvekslet og så sikrede at scoringen af kunden kun var synlig i bookings fasen i et anonymiseret format så burde det være compliant.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.