Hop til indhold
RBN

19årige Kira på Midtfyn sendte mig, i den syvende himmel!

Recommended Posts

Jeg har også besøgt hende før, faktisk 3 gange. Bestiller altid 15 min. Jeg kan ikke "klare" den stramme fisse - kommer altid for hurtig...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er er aktiv stadig væk. Jeg har kommet der en del gange, og kunne ikke være mere tilfreds. Og jeg synes IKKE at hun er dyr, ikke i forhold til MANGE andre piger.☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

nej, 700kr for 15 min er ok, men 1400 for 30 er altså dyrt, også i forhold til ALLE andre piger :)

 

Kun bifalde de positive anmeldelser der er på hende :)

 

Virkelig kvali !!.. Og totalt helt nede på jorden.. En af de sødeste piger jeg har mødt -ud af vel 500+

 

Desværre bor jeg langt væk.. Ellers sikkert også brugt alt for mange penge der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre tilbyder hun ikke super fransk mere, hvilket er forbandet ærgerligt, da hun ellers var en verdensmester til det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besluttet ikke at komme der mere. 

 

Misforstå mig ikke, Kira er skam rigtig sød men hendes eneste force er hendes spinkle krop og ungdom. Hun gir ikke den ringeste service i forhold til andre piger og slet ikke i forhold til prisen.

 

Ingen kys, vil ikke slikkes, nu heller ingen superfransk, og hendes kæreste sidder altid i rummet ved siden af ( og bliver brugt som undskyldning til hvorfor hun ingenting vil ), hvilket faktisk irriterer min blindtarm........

 

Desuden er der bare ikke hyggeligt i hendes arbejdsværelse......

 

Jeg tror faktisk heller ikke Kira og jeg har god kemi sammen, men det er jo IKKE hendes skyld. Hun er jo stadig smilende sød og venlig imod mig.

 

Hun kan jo stadig anbefales til andre der tænder på netop hendes type, hun er bare ikke til mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af at blive snydt af hende. Hun tilbød webcam sex, jeg overførte beløb og væk var hun. Har naturligvis SMS'et, ringet og skrevet til hende på Skype.

Dårlig stil, selvom det er små penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja dårlig stil må man sige..

 

Ved ikke om det har været noget dumhed hun afprøvede nogle få gange -eller noget hun stadig af og til benytter.. I såfald falder alt min sympati.. Selvom hun er så sød så man dårligt kan tro det er den samme, og spekulerer om det er hendes fyr.. Uanset hvad så ikke i orden !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

God Påske alle sammen....

 

Så har Kira vist lige snydt en igen igen, er der virkelig ikke nogen sugardaddy som vil tage hende under vingerne. Tror hun vil have godt af en fast indtægt.

 

Hun er en god og sød hestepige på Sydfyn (nærheden af Faaborg), ville selv tage hende i fold, men har allerede en, samt er lige ikke til de helt unge... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

God Påske alle sammen....

 

Så har Kira vist lige snydt en igen igen, er der virkelig ikke nogen sugardaddy som vil tage hende under vingerne. Tror hun vil have godt af en fast indtægt.

 

Hun er en god og sød hestepige på Sydfyn (nærheden af Faaborg), ville selv tage hende i fold, men har allerede en, samt er lige ikke til de helt unge... 

 

Jo det havde jeg godt villet :wink:  -lige min type og utroligt sød.. :)

 

Også skamrost hende, -men bor desværre bare langt fra hende :sad:

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det hende her der kører ud nu

https://annoncelight.dk/showad/172870

 

​Er det ikke, i annoncelight er hendes profil navn Kira, ikke Kira1. Kira1 har altid kørt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror desværre ikke der er tale om den samme pige :( jeg har desværre ikke nået at opleve Kira IRL....! Gad ellers godt prøve den stramme mis ;)  hun skriver at hun KUN tilbyder webcam shows under navnet Littlemissdenmark ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Er det ikke, i annoncelight er hendes profil navn Kira, ikke Kira1. Kira1 har altid kørt ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der har prøvet kira1

Jep. Hun er sød nok, Goe Sili-boobs dog liige til den hårde side (og hun vil ha dem lavet endnu større!). Rigtig mange tattoo's og piercinger. Og kommunikation kan halte lidt. Nok den type man kan kalde en "trashy" pige. Hun ankom i posede hip hop bukser :) vil gætte hende til lige godt 30år ca. Skal retfærdigvis siges at, hun forsøger det bedste at give god service. Og hun får nemt ægte orgasme ved oral.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep. Hun er sød nok, Goe Sili-boobs dog liige til den hårde side (og hun vil ha dem lavet endnu større!). Rigtig mange tattoo's og piercinger. Og kommunikation kan halte lidt. Nok den type man kan kalde en "trashy" pige. Hun ankom i posede hip hop bukser :) vil gætte hende til lige godt 30år ca. Skal retfærdigvis siges at, hun forsøger det bedste at give god service. Og hun får nemt ægte orgasme ved oral.

​Link til trunte pigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...