Hop til indhold
RBN

19årige Kira på Midtfyn sendte mig, i den syvende himmel!

Recommended Posts

Gæst

Jeg overvejer et besøg hos hende, men jeg kan se på billederne at hun er meget meget tynd - jer som har været hos hende, er hun ok ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sådan et fint lille nips, på den frække måde. Og så er hun så sød og dejlig og imødekommende. Plus at hun sutter som en drøm, og er virkeligt stram. Jeg glæder mig virkelig til, at jeg skal besøge hende i næste uge igen.☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skulle have besøgt den kære Kira i dag.Men er blevet brændt af! Hun svarer ikke på sms, og ikke til at få fat i. Det pisser mig af, når man får sådan en behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

havde en smule kontakt med hende for noget siden, der forstod jeg på hende, at hun levede lidt fra dag til dag, og da hun ikke har annonce på idag, tror jeg bare hun har besluttet sig for, at hun ikke er i stødet til besøg, uanset hvad hun så har lavet af aftaler, det tror jeg, man må leve med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

havde en smule kontakt med hende for noget siden, der forstod jeg på hende, at hun levede lidt fra dag til dag, og da hun ikke har annonce på idag, tror jeg bare hun har besluttet sig for, at hun ikke er i stødet til besøg, uanset hvad hun så har lavet af aftaler, det tror jeg, man må leve med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik endelig kontakt med hende, og hun sagde så at hendes telefon var blevet væk. Om det så passer eller ej, ved jeg så ikke...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmmm Hun er for alt for slank til min smag på de billeder.....

 

rettet pga stødende sprogbrug konteksten er den samme mvh Alleviator

Redigeret af Alleviator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er som jeg skriver tidligere, at de billeder IKKE yder hende nogen retfærdighed. Hun er en spinkel petite pige,men SÅ tynd er hun altså heller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er blevet kontaktet af en herinde, der forsøgte at få mig til, at udlevere Kiras adresse. Bare lige til oplysning, sådan noget gør jeg IKKE! Og jeg syntes i den grad at det er respektløst, at OVERHOVEDET spørge om det.

Redigeret af RBN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var mig og det er naturligvis ikke pænt, men alligevel en ret normal adfærd herinde at spørge en broder om den slags i en PM. Det ved jeg med sikkerhed at vi er mange der kan finde på :P

 

Men nok om det. Jeg er netop hjemvendt efter et besøg ved Kira.

 

Hun er en rigtig sød og naturlig lille ung pige :)

 

Der er nok ikke den store grund til at beskrive selve oplevelsen, men sexen var dejlig, og det bliver ikke sidste gang jeg besøger hende.

 

Det ville bestemt pynte med en klat maling og noget rent sengetøj uden hundehår i bollerummet, men jeg er sgu alligevel så nærsynet at jeg kun ser pigen når brillerne er af :)

 

Klar anbefaling herfra:)

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg så hende annoncere for 2 dage siden ca. på Annoncelight.dk, så hun skulle stadig være aktiv.

 

Der er også en anden Kira der annoncere der inde, så pas på du ikke forveksler dem. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det er første annonce længe, men havde da lige overset den. Er jeg den eneste, som er træt af, at Annoncelight har fjernet datomærkningen på annoncerne? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

var forbi hende forleden dag, ok sex, bestilte 15min, men jeg kom hurtigt, hun er meget stram. dog ligner billederne ikke, hun er ikk så tynd mere som på billederne, faktisk pænere irl, men det er ikke den gylden kulør på huden, hun er rimelig bleg/lys i huden. længe siden jeg har prøvet en så stram fisse :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

det er første annonce længe, men havde da lige overset den. Er jeg den eneste, som er træt af, at Annoncelight har fjernet datomærkningen på annoncerne? 

 

Nej jeg er også rigtig irriteret over de manglende datoer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

lige præcis hendes stramme mis, og krop i det hele taget, er det der gør, at jeg er ret interesseret. Men ud fra beskrivelserne, er hun en lidt speciel type, og i et specielt miljø, hvor man nok er lidt på udebane, så har ikke lige taget mod til mig endnu. Men det skal nok snart ske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er altså supersød og venlig, der er intet at være nervøs for.

 

Hendes sted er meget skrabet, det er rigtigt, men Kira selv er altid frisk fra bad, og klar på en fræk omgang hygge :)

 

Ung og lillebitte, med smukke bryster og superstram mis.

 

Men hun er dyr og vil ikke kysse eller slikkes.......

 

Alligevel er jeg nødt til at besøge hende ind imellem :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...