Hop til indhold

Forskelsbehandling på AL

Featured Replies

Skrevet

Sidste år blev min profil incl alle mine annoncer og betalte point slettet på Annoncelight efter jeg var blev anmeldt for salg IRL af videoer som gæsterne kunne filme til eget brug . Til eget brug med dem og jeg som artister. Intet andet.

Jeg ser at et utal af andre gp’er reklamer med salg IRL og online af billeder samt videoer.

Jeg er ganske enkelt der at må jeg ikke reklamere med salg må de andre heller ikke.

Jeg anmelder det konsekvent og intet sker. Intet.

Her tænker jeg at AL må sidde og tænke at disse kvinder skal da have lov og andre ikke.

Jeg har lagt maaaaaange penge hos dem siden 2016 med fast betalte annoncerings .

Lige et surt opstød herfra.

Nu vil jeg gå på job og forsøde min dag og sælge videoer udenom dem.

Nyd det skønne vejr

Knus

Redigeret af Frodige Ida

Skrevet
  • Author
Kyndig skrev, for 19 minutter siden:

AL og EG er to forskellige hjemmesider.

men @Frodige Ida hvorfor ikke tage den med AL? De har et ganske fint support der faktisk svarer på henvendelser, er min erfaring. Det er vel heller ikke din opgave at lege Politikvinden Ida. (fræk tanke)

Det har jeg skam gjort både ved rapportering og via samtale. Jeg mener bare at det bør være lige for alle hvad der må skrives i annoncerne.

Så længe jeg har forbud mod at reklamere ser jeg vitterlig ingen grund til at andre skal have lov så kald mig bare betjent.

Man kan sammenligne det med at Føtex kun sælger visse af deres vare til visse kunder så æv bæv at man ikke er en af dem. Det tænker jeg alle ville finde meget upassende.

Skrevet
  • Author
Pite skrev, for 2 timer siden:

De 2 sider har intet med hinanden at gøre.

Her ligger jeg ikke tusinde vis af kr pr mdr, det gør jeg på den anden side.

Så jeg forventer at jeg får noget for min penge da jeg er med til at holde siden kørende.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Her ligger jeg ikke tusinde vis af kr pr mdr, det gør jeg på den anden side.

Så jeg forventer at jeg får noget for min penge da jeg er med til at holde siden kørende.

Prøv at skrive til Admin. Jeg mener – korrigér mig, hvis jeg tager fejl – at han ejer begge sider.

Skrevet

Jeg ville også blive sur hvis andre må sælge video optagelser til gæster, men ikke mig.

nedenfor kommer reglerne, og det er rigtigt nok at man ikke må, men så skal det også gælde alle

Betingelser for brug af Annoncelight

• Man skal være mindst 18 år gammel for at benytte Annoncelight.

• Det er ikke tilladt at sælge medicin eller stoffer på Annoncelight.

• Det er ikke tilladt at sælge billeder, videoer, telefonsex eller camshows på Annoncelight.

• Det er ikke tilladt at efterspørge forudbetaling, depositum eller anden betaling uden et møde på Annoncelight.

• Det er ikke tilladt at tilbyde eller efterspørge dyresex på Annoncelight.

• Hvis din bruger bliver spærret grundet brud på vores regler, vil du ikke være berettiget til at få refunderet eventuelle køb du har lavet.

• Hvis du reklamerer for en klinik, skal du have oprettet dig som en "Klinik"-bruger.

• Hvis du reklamerer for en hjemmeside, skal du have oprettet dig som en "Website"-bruger.

• Du må ikke uploade billeder, du ikke selv har ophavsret til.

• Vi gemmer din e-mailadresse som en sikkerhed, hvis du skulle glemme din adgangskode, da den så automatisk kan blive sendt til din e-mail

• Ved oprettelse af profil på Annoncelight giver du samtidigt samtykke til, at vi må vise din profil for de øvrige brugere på Annoncelight, herunder både via e-mail og på sitet. En profilvisning vil indeholde præcis de informationer, du har indtastet på din profil. Hvis du ønsker at tilbagekalde dette samtykke, skal du slette din profil.

• Opbevaring af betalingskortsoplysninger: Når betalingskortsoplysningerne bliver gemt vil Dimoco Payment gemme en afkortet version. Vi vil varsko dig direkte pr. mail hvis der sker ændringer i aftalen mens du er abonnent. Oplysningerne bliver gemt for at kunne gennemføre betalinger så længe at du har et aktivt abonnement på Annoncelight. Aftalen løber så længe at du har et aktivt abonnement.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

(..)

Jo, eroguide og annoncelight har samme ejer

Skrevet

Som jeg forstår det, er der forskel mellem

1. at lade nogen filme det som en ekstra service, og

2. at sælge videoer og billeder til nogen, man ikke har mødt.

Det er pkt. 2, som jeg mener er omfattet af forbuddet hos AL – ikke pkt. 1.

Det giver i hvert fald god mening, hvis AL’s ønske er, at siden ikke skal overfyldes med annoncer fra kvinder og AI-kvinder (mænd), der kun sælger billeder og videoer.

Hvis du har tilbudt begge dele, giver det derfor mening at få en advarsel for overtrædelse. Hvis andre kun annoncerer med pkt. 1, er det rimeligt, at de ikke bliver straffet.

Hvis nogen både tilbyder 1 og 2 og alligevel slipper, er det selvfølgelig unfair – så burde de også rammes.

Skrevet
Miss Christina skrev, 1 time siden:

Er det noget folk er interesseret i? At tilkøbe at man må filme at man f.eks. får et blowjob?

Ja!

Skrevet

Gud det var jeg slet ikke klar over at man ikke må. Det er da egentlig en underlig regel. Jeg sælger en del videoer. 😅

Skrevet
NysgerrigNy skrev, for 28 minutter siden:

Det er pkt. 2, som jeg mener er omfattet af forbuddet hos AL – ikke pkt. 1.

Det giver i hvert fald god mening, hvis AL’s ønske er, at siden ikke skal overfyldes med annoncer fra kvinder og AI-kvinder (mænd), der kun sælger billeder og videoer.

Hvis du har tilbudt begge dele, giver det derfor mening at få en advarsel for overtrædelse. Hvis andre kun annoncerer med pkt. 1, er det rimeligt, at de ikke bliver straffet.

Hvis nogen både tilbyder 1 og 2 og alligevel slipper, er det selvfølgelig unfair – så burde de også rammes.

Ah okay, det giver mening. Tak! :)

Skrevet
Pink Peach skrev, for 2 minutter siden:

Gud det var jeg slet ikke klar over at man ikke må. Det er da egentlig en underlig regel. Jeg sælger en del videoer. 😅

Kunne være jeg skulle overveje det så 😊

Skrevet
  • Author
Miss Christina skrev, for 10 timer siden:

Er det noget folk er interesseret i? At tilkøbe at man må filme at man f.eks. får et blowjob?

Ja absolut.

Jeg har solgt mange til frække mænd.

Så har de den at hygge sig med til jeg jeg er i området igen ifølge dem selv.

Skrevet
  • Author

Der må ikke reklameres med salg af billeder/videoer uanset om de sælges IRL hvor gæsten filmer eller online ifølge Annoncelight. Den diskussion har jeg haft med dem.

Jeg har aldrig reklameret med at jeg sælger online kun at gæsten må filme til eget brug.

Redigeret af Frodige Ida

Skrevet
NysgerrigNy skrev, for 13 timer siden:

Det må jeg være uenig i. Der står intet om det kun er “salg til nogen man ikke møder irl”.

Men helt overordnet:

• Det er ikke tilladt at sælge billeder, videoer, telefonsex eller camshows på Annoncelight.

Hvorfor @Frodige Ida nu oplever andre ikke får lukket deres profil er mystisk. Får de plejede netop at slå hårdt ned på det. Ingen advarsel, ingen forudgående kommunikation om lige at fjerne det fra sin annonce.

Bare hele ens eksistens på AL væk.

Blev selv ramt af det, på et tidspunkt. Nogen plagede for Cam-sex. Jeg lod mig overtale, for der ikke blev noget at diskutere om hvad der var aftalt prismæssigt, skrev jeg det offentligt i annoncen, som jeg så udover det privat skriftligt aftalte, kunne henvise til det står i annoncen og prisen ikke var til forhandling.

Nå men der gik under en uge så var min profil lukket, efter megen undskyldning og forklaring, fik jeg lov at oprette en ny profil. Men ny profil ID. De tal i søger på. Så mega irriterende.

I mit tilfælde tror jeg ærligt talt det var en fælde fra personens side, så han kunne anmelde min profil og få mig til at stoppe i branchen, så slutmålet opnåede han ikke. Men stadig en træls situation.(men det er så en helt anden snak)

Havde også en periode med vrede, frustration osv. hvor jeg anmeldte andre annoncer for samme forseelse. Men gik hurtigt over, var jo i sidste ende min egen fejl jeg ikke havde tjekket reglerne inden jeg lagde nye ydelser op.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.