Hop til indhold

Utro - Thaibesøg

Featured Replies

Skrevet

Hvad er utroskab for dig ? Er et besøg ved en lækker thaipige med massage/ hånd/blow eller FP. Utroskab for dig ?

Eller er det ved besøg ved " en fra kontoret" som du har et lille forhold til eller bare sex med ?

Hvor mange der besøger Thai er gifte mænd ? Er det de fleste, enkelte eller ?

Selvf. Kan man kun gisne om det, men folk kunne jo evt. Skrive det 😊

Jeg er gift og nyder thai besøg uden min hustrus viden.. forkert ja da, men jeg har så mine grunde..

Skrevet
yxes skrev, for 41 minutter siden:

Jeg er gift og nyder thai besøg uden min hustrus viden.. forkert ja da, men jeg har så mine grunde..

Så man er ikke sådan rigtig utro, når bare man har en grund?
Alle har en grund - uanset om man er utro med kontorpigen eller man får en uskyldig omgang thaimassage, og begge dele er utroskab, når det er uden konens viden/tilladelse.

Skrevet

Du er naturligvis utro, men det kan, i visse situationer, efter min mening være ok at være utro.

Skrevet

Mange kvinder ønsker ikke samme mængde sex som en mand gør i et forhold. Det er utroskab ja - men hvis kvinden ikke ønsker at hjælpe manden med hans ustyrlige hormoner, er der nærmest ingen vej udenom. Det kan drive en til vanvid hvis man ikke får noget.

Skrevet

Utroskab er for mig ALT hvad der foregår i hemmelighed!

Om det er online flirt, GP besøg, pokerspil eller aktiespekulation er for mit vedkommende et fedt.

Vores troskabsløfte er vel at vi møder verden og udfordringerne sammen og det kan man ikke hvis man har hemmeligheder...

Jeg kan sagtens forstå at der er situationer hvor man både lader sig friste eller føler sig berettiget, men jeg er evigt taknemmelig for ikke selv at være i den slags situation og jeg tror mange kunne blive lykkeligere ved at tillade sig selv at stå helt frem.

Redigeret af Refresh

Skrevet

Utroskab defineres af den partner man er sammen med, ikke af en selv. Jeg tror de fleste mænd inderst inde godt kender deres partners grænse.

Skrevet
yxes skrev, for 2 timer siden:

@yxes Egentlig et interessant spørgsmål som vi aldrig får svar på. Selvom en stribe brugere svarede ja eller nej kan du jo ikke bruge svaret til noget alligevel )
Jeg tror godt du ved at alle de ting du nævner er utroskab, uanset grunden. Som andre skriver er det springende punkt at din hustru ikke ved det, du siger jo selv "forkert ja da"

På mig lyder det lidt til at du går med en (måske ubevidst) skyldfølelse, og søger at retfærdiggøre eller lette din samvittighed med at andre også er utro, eller hvordan?

Skrevet

Er man utro hvis konen/kæresten har lukket for det varme vand og ikke gider/kan hverken hj/bj osv? Det skal siges at hun, i mit tilfælde, ikke vil snakke om tingene.
Såhh. Utroskab, nej ikke i dette tilfælde. Selvfølgelig kun min mening!

Skrevet
Bjørn skrev, for 1 minut siden:

Er man utro hvis konen/kæresten har lukket for det varme vand og ikke gider/kan hverken hj/bj osv? Det skal siges at hun, i mit tilfælde, ikke vil snakke om tingene.

I min optik er begge utro! Two wrongs don't make a right...

Hun er utro ved ikke engang at ville tale om det og han er utro i mere klassisk forstand.

Men hvorfor er det vigtigt? Det bliver sådan et mærkeligt kapløb om hvem der har skylden og hvem der er offer.

Hvis hun vitterlig ikke engang vil tale om det, så må du forholde dig til det og beslutte dig til om du kan/vil leve med det og om der skal udstikkes ultimatum, bekendtgøres at du vil finde sex andet steds eller om planen er at udleve det i det skjulte.

Uanset hvad, så find fred i din løsning og glem andres dom.

Redigeret af Refresh

Skrevet
arnen skrev, for 12 timer siden:

Mange kvinder ønsker ikke samme mængde sex som en mand gør i et forhold. Det er utroskab ja - men hvis kvinden ikke ønsker at hjælpe manden med hans ustyrlige hormoner, er der nærmest ingen vej udenom. Det kan drive en til vanvid hvis man ikke får noget.

Hvorfor så ikke bare afslutte forholdet ??

Skrevet
Bjørn skrev, for 8 timer siden:

Så flyt .. svære er den ikke ..

Skrevet
yxes skrev, for 13 timer siden:

Hvad er utroskab for dig ? Er et besøg ved en lækker thaipige med massage/ hånd/blow eller FP. Utroskab for dig ?

Eller er det ved besøg ved " en fra kontoret" som du har et lille forhold til eller bare sex med ?

Hvogfor kan folk ikke bare være åben i deres forhold og sige hvad de vil , sig til din kone at du er vild med thai og vil gerne have lov til at bruge en masse penge på det. Så kan du jo vurdere på hendes svar om hun mener det samme ,.. ellers bliv skilt drop det ene besøg og søg om skilsmisse via borger.dk koster 1200 kr bom så er det sat i værk

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 13 minutter siden:

Et forhold er mange forskellige ting ud over sex og især når der er børn involveret kan det være en decideret bedre løsning at udleve sin seksualitet i det skjulte.

Der er også mange mennesker der oplever stor kærlighed til deres partner på trods af manglende sex.

Vores stereotype syn på at det monogame forhold er naturligt og at den rette kærlighed gør det let er en illusion, hvilket de fleste mennesker må sande i løbet af deres liv.

Skrevet
Refresh skrev, 1 time siden:

Et forhold er mange forskellige ting ud over sex og især når der er børn involveret kan det være en decideret bedre løsning at udleve sin seksualitet i det skjulte.

Der er også mange mennesker der oplever stor kærlighed til deres partner på trods af manglende sex.

Vores stereotype syn på at det monogame forhold er naturligt og at den rette kærlighed gør det let er en illusion, hvilket de fleste mennesker må sande i løbet af deres liv.

Ikke i det skjulte ... Man skal sku aldrig blive i et forhold for børnene skyld .. og gør det i det skjulte giver karma senere ... Så være dog en mand og mand dig på og sig til din kone , du vil have et åbent forhold , siger hun nej jamen så er det måske tid til en 7 / 7 ordning .. hvad tror du såre hende mest hvis hun finder ud af det ? Og dine børn ? Hvis du bliver opdaget og konen har levet på en løgn i f.eks 10 år .. har personligt aldrig været hos en GP hvis jeg var i fast forhold .. utro er utro om man bilder sig selv ind det jo kun er en håndtrold af en fremmede

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 13 minutter siden:

Så være dog en mand og mand dig på og sig til din kone , du vil have et åbent forhold

Det tror jeg ikke du behøver sige til @Refresh, han knalder løs til højre og venstre mens konen gladeligt står og laver aftensmad til den udmattede Refresh 😅.. Hvis hun da ikke selv er med på hus.. 😊🤣

Skrevet

Der kan være mange årsager til at mænd vælger at have sex ved siden af deres fast partner uden at partnere ved det. Alt dette vil jeg ikke komme ind på her, men blot konstatere, at det altså finder sted.

Da jeg selv startede med købesex for mere end 10 år siden var jeg også i et fast parhold. Det var et kompliceret forhold og der var nogle ting i det, der gjorde, at jeg altså endte med at opsøge en glædespige.

Var det utroskab?

Jeg tror, at utroskab i høj grad skal defineres af den anden part. Boller jeg ved siden af, så er det jo min partners vurdering, om det er utroskab.

Efter at jeg første gang havde været sammen med en glædespige, så ville min partner sandsynligvis have vurderet det som utroskab. Det var absolut heller ikke sikkert, at hun havde følt, at det var helt i orden, at jeg havde været sammen med en glædespige.

Men for mig personligt følte jeg ikke, at det var utroskab. Jeg elskede fortsat min partner lige så meget bagefter som før. Jeg havde jo absolut ingen følelser involveret i relationen til glædespigen, da det jo blot var en kortvarig fysisk relation. Og om jeg som mand måske har et mere løst forhold til sådant, ved jeg ikke, men så længe der ikke er følelser involveret, så følte jeg jo på mange måder ikke, at det var utroskab. Havde det derimod været en kvinde, som jeg var begyndt at få en form for følelser for, f.eks. en kollega der ender med at blive en elskerinde, så ville jeg helt sikkert føle, at det var utroskab.

Var det i orden, det jeg gjorde? Efter al sandsynlighed var det ikke i orden ud fra min partners synspunkt. Men for mig eget vedkommende havde det ikke styr betydning. Jeg må indrømme, at jeg på ingen måde havde den mindste dårlige samvittighed over det. Men omvendt, så havde jeg heller ikke ligefrem god samvittighed.

Skrevet

Hvis man har brug for at holde det hemmeligt, må man jo være af den overbevisning at partneren ikke ville bryde sig om det.. og så har man jo svaret allerede der.

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 7 timer siden:

Hvogfor kan folk ikke bare være åben i deres forhold og sige hvad de vil , sig til din kone at du er vild med thai og vil gerne have lov til at bruge en masse penge på det. Så kan du jo vurdere på hendes svar om hun mener det samme ,.. ellers bliv skilt drop det ene besøg og søg om skilsmisse via borger.dk koster 1200 kr bom så er det sat i værk

Jeg har været turen igennem med skilsmisse (ikke grundet utroskab, men andre forhold) inklusiv fælles barn, set i det lys fremtstår din bemærkning tæt på stupid.

Så længe man ikke har børn sammen, så er det muligt at gå "hårdt til værks", som du lægger op til, men når der barn involveret, så er det et helt andet game, med mange både praktiske og føleselsmæssige kompleksiteter både hos dig selv, din ex-kone og ikke mindst hos dit barn - dermed ikke sagt at man ikke skal have en skilmisse, men komplikatioerne og reparatioerne derefter er bare en faktor 10 større samenholdt med situationen uden børn.

Skrevet

Alt dette omkring monogami kom med den kristne indførelse, før dette kunne både mænd såvel kvinder have flere partner uden at det blev set skævt til.

Men ja, ægteskabligt/moralsk er det utro hvis man er sammen med andre end sin partner. Men som flere nævner, kan der være flere grunde til man alligevel vælger dette, sygdom, manglende lyst hos den ene part (hvilket kan skyldes mange ting) osv. Burde den partner som så ikke har lysten mere, ikke acceptere at partneren så får sex et at andet sted med god samvittighed. Hvorfor have den tanke gang, at når jeg ikke har mulighed/ lyst mere til sex, så skal min partner heller ikke have det mere.

Ved besøg hos klinikker eller GP, handler det jo ikke om kærlighed/følelser men om forløsning. Kærlighed / følelser tilhører jo stadig partneren og mange forhold hvor sex mangler kører måske netop godt på alle andre parametre, fordi partneren besøger GP i det skjulte.

Det kan jo også være at ens partner godt ved at man besøger GP, men har samme syn vedrørende forholdet og derfor lukker øjnene. Nogle gange er ting svære at tale om så vi ignorerer det.

Det er jo også voldsomt at rive familien over specielt hvis der er børn involveret, eller man skal til at finde nye boliger ved at stå fast og ikke ønsker et åbent forhold, på det område er vi stadig fanget i det moralske opdrag at det gør man ikke.

Dermed siger jeg ikke at man skal sige til sin partner, at nu går jeg til GP, da det nok kan såre, men så har man dog klare retningslinjer og samvittighed, når man besøger i det lidt skjulte.

@Refresh er heldig at han har det forhold til sin kone han har, og det er nok misundelses værdig hos mange som besøger GP i det skjulte.

Det blev et længere skriv end jeg lige havde regnet med og ovenstående gælder også når det er kvinder der er utro, hvis det er manden som ikke har lyst, selvom det primært nok læses modsat.

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har været turen igennem med skilsmisse (ikke grundet utroskab, men andre forhold) inklusiv fælles barn, set i det lys fremtstår din bemærkning tæt på stupid.

Så længe man ikke har børn sammen, så er det muligt at gå "hårdt til værks", som du lægger op til, men når der barn involveret, så er det et helt andet game, med mange både praktiske og føleselsmæssige kompleksiteter både hos dig selv, din ex-kone og ikke mindst hos dit barn - dermed ikke sagt at man ikke skal have en skilmisse, men komplikatioerne og reparatioerne derefter er bare en faktor 10 større samenholdt med situationen uden børn.

Jeg har børn , men jeg har da aldrig ville have mine børn skulle opleve mig og min eks havde det dårligt det smitter af i familie dynamikken , uanset hvordan du vender og drejer det jeg er skilsmisse barn selv og da min mor og far blev skilt da jeg var 10 år blev mine forældre helt anderledes de blev begge gladere osv og det smittede af på mig så blev jeg også mere åben .. så det er så egoistisk at blive sammen for børnenes skyld .. at man er en klovn inden man blev gift ikke at lave en ægtepagt og det er pga det og hus villa og vovse er det endnu mere dumt ..

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 21 minutter siden:

da min mor og far blev skilt da jeg var 10 år blev mine forældre helt anderledes de blev begge gladere osv og det smittede af på mig så blev jeg også mere åben .. så det er så egoistisk at blive sammen for børnenes skyld .

Jeg er også skillesmisse barn og ved godt hvordan det var. Du har bestemt ret i at man ikke skal blive for børnenes skyld, men der skal dog mere til at gå fra hinanden end hvis man ikke har børn, og manglende sex er jo nok ikke en udløsende faktor i sig selv til dette. Når folk går fra hinanden, er der nok flere ting som sammenlagt har været begrundelse.

Massage-testeren skrev, for 26 minutter siden:

at man er en klovn inden man blev gift ikke at lave en ægtepagt og det er pga det og hus villa og vovse er det endnu mere dumt ..

Så skal ægtepagten nok mere handle om hvad gør vi den dag den ene part mister lysten, at det er acceptabelt at den anden så kan få taget trykket hos en GP evt. Men man tænker aldrig det ind i at forhold at det kan ske i fremtiden og hvad gør vi så. Det er det tråden handler om.

Skrevet
Den erfarne skrev, for 7 timer siden:

Det tror jeg ikke du behøver sige til @Refresh, han knalder løs til højre og venstre mens konen gladeligt står og laver aftensmad til den udmattede Refresh 😅.. Hvis hun da ikke selv er med på hus.. 😊🤣

Lorteliv!!! 😉

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 7 timer siden:

Ikke i det skjulte ... Man skal sku aldrig blive i et forhold for børnene skyld .. og gør det i det skjulte giver karma senere ... Så være dog en mand og mand dig på og sig til din kone , du vil have et åbent forhold , siger hun nej jamen så er det måske tid til en 7 / 7 ordning .. hvad tror du såre hende mest hvis hun finder ud af det ? Og dine børn ? Hvis du bliver opdaget og konen har levet på en løgn i f.eks 10 år .. har personligt aldrig været hos en GP hvis jeg var i fast forhold .. utro er utro om man bilder sig selv ind det jo kun er en håndtrold af en fremmede

Den holdning havde jeg også engang, men jeg må indrømme at den har ændret sig med årene...

Børn fortjener glade forældre og skilsmisser skaber meget ofte ikke særligt glade mennesker. Der er tit ikke en perfekt løsning, men jeg har efterhånden mødt en del mennesker der har levet i lykkelig uvidenhed i årevis og hvis det kan holde familien samlet og glad, så tror jeg at det nogle gange kan være den bedste af en række dårlige muligheder.

Har du selv nogensinde skulle tage beslutningen om at gå fra dine børns mor? Jeg har ikke, men jeg er sikker på at jeg ville gøre meget skade på mig selv før jeg sårede mit barn så dybt som det ville have gjort.

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 14 timer siden:

Tingene er mere komplicerede end blot lige at afslutte et forhold. Jeg er ikke teenager længere. Og kommentaren var nu heller ikke en invitaion til at fortælle mig hvad jeg skal gøre.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.