Hop til indhold

Fantastisk oplevelse ved Lady Cherie

Featured Replies

Skrevet

Lady Cherie havde meddelt at slaven skulle afsĂŠtte 6 timer til besĂžget!!

Som altid havde slaven kun et at gþre – ADLYDE!!

Op til besĂžget havde slaven mange fantasier om, hvorledes Lady Cherie ville bruge den i disse 6 timer.

Slaven ankom selvsagt pĂ„ prĂŠcist det tidspunkt, som den havde fĂ„et ORDRE pĂ„ og lagde sig pĂ„ knĂŠ uden for dĂžren med det KRÆVEDE honorar i slavekĂŠften.

Slaven blev modtaget af Lady Cherie ifÞrt hendes lÊderoutfit med lÄrlange hÞje stÞvler.

”PĂ„ knĂŠ slave og kys din herskerindes stĂžvler” var den korte og kommanderende besked, slaven blev mĂždt med.

”Ind med dig slave og smid dit tþj, nu vil Fruen bruge din slavekrop FULDSTÆNDIG, som Fruen þnsker”.

Slaven kravlede efter den gudesmukke frÊkke Lady Cherie. Lady Cherie bandt nu slaven fast med hÄndjern og reb og flÄede honoraret ud af kÊften pÄ slaven.

”Slaven har jo vĂŠret ulydig og derfor skal den i dag straffes ekstra hĂ„rdt uden mulighed for at undgĂ„ dens straf”

Ladyen satte en gag i munden pĂ„ slaven og derefter en lĂŠdermaske over dens hoved og strammede snorene stramt. Samtidigt blev ”klapperne” pĂ„ masken lukket, sĂ„ledes at den intet kunne se.

Slaven var sÄledes fastbundet og totalt hjÊlpelÞs og kunne kun hÞre lydene, nÄr Ladyen bevÊgede sig rundt!! Alle dens sanser var total aktiveret og frygtede/hÄbede pÄ det nÊste trÊk!!

Lady Cherie bandt nu slavepikken stramt op og pludselig kunne den mĂŠrke noget koldt ved dens rĂžvhul!!

”Nu skal du have pik slave - og jeg ved jo, du elsker at blive kneppet med min stĂ„ldildo”

Langsom begyndte Ladyen at presse stÄldildoen lÊngere og lÊngere op i slavens rÞv, indtil den var helt oppe i slave.

”ja nu kan slaven ligge der og nyde pikken i dens rĂžv, men det er ikke nok - nu skal den ogsĂ„ have smerte”

Tankerne vÊltede rundt i slavens hoved indtil den hÞrte en raslende lyd af metal. Kort efter satte Ladyen hÄrde metalklemmer i slavens brystvorter og drejede dem hÄrdt rundt.

Slaven vred sig i smerte men nĂžd det samtidigt

”NĂ„ slave – nu har jeg nogle flere aftaler, jeg skal have pĂ„ plads med andre slaver, sĂ„ nu kan den ligge for sig selv i den nĂŠste time!!”

Ladyen efterlod nu slaven total fastbundet, uden mulighed for at se, med stÄldildoen helt oppe i dens rÞv, pikken bundet stramt op samt med klemmer i dens brystvorter!

Slaven kunne i det fjerne hÞre hvordan Ladyen lavede den ene aftale efter den anden med andre slaver, der skulle komme dagen efter og hvorledes hun skarpt gav dem ordrer pÄ at mÞde op. Samtidigt vred slaven sig i den fastlÄste stilling og smerten fra klemmer i brystvorterne blev mere og mere intens.

Pludselig kunne den hÞre lyden af Ladyens stÞvler nÊrme sig og som lyn fra en klar himmel vred Ladyen klemmerne endnu hÄrdere rundt pÄ slavens brystvorter!!

” NĂ„ slave – det er jo ikke et hvilehjem – nu bliver den lĂžsnet – og sĂ„ vil Fruen ud at spise et fint sted med slaven”. Fruen lĂžsnede nu slaven og tog klemmer, gag og masken af.

”Pikken bliver stadig opbundet og stĂ„ldildoen ligesĂ„ – find den restaurant vi skal spise pĂ„ mens jeg lige fĂ„r de sidste aftaler pĂ„ plads til i morgen”

Slaven fik bestilt bord pĂ„ restauranten og afsted gik det – Lady Cherie stadig i lĂŠderbukser mens ellers lidt diskret pĂ„klĂŠdning.

Vi ankom til restauranten og fik anvist et bord lidt for os selv. Fruen Ăžnskede at starte med lidt bobler, hvilket selvsagt blev bestilt.

Maden blev bestilt og vi sad og smalltalkede i de nÊste par timer, mens vi nÞdt maden og hinandens selskab. Under hele middagen mÊrkede slaven konstant stÄldildoen i dens rÞv samt den opbundne pik. Ladyen bemÊrkede dette flere gange, men smilede bare ondskabsfuldt

Da vi var fĂŠrdige kom tjeneren hen til bordet, hvor Lady Cherie hĂžjt udtalte til tjeneren:

” MIN SLAVE VIL BETALE NU”

SĂ„vel tjeneren som slaven blev lidt mundlamme – men tjeneren fik dog fremstammet – Javel Frue!!

PĂ„ vej ud af restauranten glemte slaven at holde dĂžren for Fruen – og straks kom konsekvensen – en svingende lussing og ordene ” Slave – den trĂŠnger til at lĂŠre pli – men det skal vi nok klare om lidt”. Slaven sĂ„ ikke om personalet opfattede dette lille optrin,men skyndte sig ud til bilen, hvor den selvsagt Ă„bnede dĂžren for Ladyen til bilen!!

I bilen pĂ„ vej tilbage blev tone lidt mere skarp fra Ladyen – hun var ikke tilfreds med dens opfĂžrsel og glĂŠdede sig til at fĂ„ den afretter – som hun sagde.

”Ind med dig slave – nu skal du mĂŠrke mine piske og spanskrĂžr overalt pĂ„ din slavekrop – af med tĂžjet og gĂžr dig klar til din afstraffelse”

Slaven blev atter bundet fast med spredte ben og stod klar. Ladyen havde igen taget hele sit lÊderoutfit pÄ og de lÄrlange stÞvler og lignede den GUDINDE, hun er!!

Slagene fra Fruens piske begyndte langsomt at hagle ned over slavens baller og ryg. Da den var blevet varmet op fortsatte slagene fra bullwhippen hÄrdere og hÄrdere. Slaven vred sig i smerte men ogsÄ vellyst, hvilket Fruen straks bemÊrkede!!

”Nu er det jo ikke meningen at slaven skal nyde dette – fornĂžjelsen er pĂ„ min side!! Nu skal den fĂ„ kĂŠrligheden at fĂžle med mine spanskrĂžr og isĂŠr det med piggene pĂ„ – ikke slave” – smilede Ladyen!!!

Det kan nok vÊre at smilet stivnede lidt pÄ slaven, da Fruen begyndte hÄrdere og hÄrdere med spanskrÞret. Slaven nÞd det dog i fulde drag og isÊr da den sÄ at Ladyen nÞd at afrette slaven.

Ladyen ved godt, at slaven er vild med at blive pisket til blods!

”Se her hvad jeg har slave” og viste spanskrþret med piggene – ” Nu skal vi rigtigt lege”

Slagene kom nu uafbrudt – kun afbrudt af smĂ„ pauser, hvor slavens krop blev inspiceret for hvor dybt piggene bed i slavens krop.!!

Desvérre stoppede Ladyen – téndte sig en smþg og kiggede den ind i þjnene.

”Har slaven snart lért hvordan den skal opfþre sig?”

Ja svarede slaven - og tiggede igen om mere pisk/smerte

Fruen kiggede djÊvelsk ondt pÄ den og udtalte:

”Jeg skal give slaven smerte” – hvorefter Fruen langsomt begyndte at brĂŠnde slavens brystvorter med sin cigaret, indtil hun hĂ„rdt slukkede smĂžgen pĂ„ slavens bryst og sagde:

” Tag dit tĂžj pĂ„ slave og gĂ„. Det er midnat og jeg gider ikke bruge den mere i dag” samtidigt med denne ordre fik slaven en svingende lussing og forstod, at nu var det slut for denne gang.

Slaven takker mange gange for, at den fik ĂŠren af at tjene DEM

Slaven venter nu spÊndt pÄ, om Lady Cherie stadig har ledige tider og gider art se den, nÄr hun besÞger Aalborg d. 2. og 3. september 2026!!

http://www.Cherie.dk

• 3 weeks later...
Skrevet

Tak for din forrygende oplevelse hos Lady Cherie.

Venlig hilsen

Heliot

Skrevet

Ja, hun er en hĂ„rd kvinde. Jeg tĂžr ikke mĂžde hende 😅

• 2 weeks later...
Skrevet

Fint i har et langt forhold

Men for nye er det.mÄske ikke interessant og sÄ er Lady c mÄske

OgsÄ ved at vÊre er gammel krage + 60 + det kan ogsÄ tÊnde?

Skrevet

@bygger

Jeg snublede over dit indlÊg her - og tÊnker, hvad er dog dit formÄl med det?

Jeg bliver personlig stÞdt over dit nederdrÊgtige sprogbrug - og tÊnker det samme mÄ gÊlde henrivende Lady Cherie, som ogsÄ er medlem/bruger af EG og skal udsÊttes for den slags.

Som hendes faste slave - og hun har en del - har jeg/vi dyb respekt for Hendes personlighed, smukke vĂŠsen, kunnen og erfaring som Top-Domina. Hun giver mig/os meget mere end du overhovedet kan forestille dig. Hun er det dejligste menneske i mit liv. Derfor gĂžr det ondt at lĂŠse dit tarvelige indlĂŠg.

Det er sÄ uendelig nemt at kaste smuds pÄ andre mennesker. Men dette kaster kun smuds pÄ dig selv. Og det er velfortjent.

Skrevet
  • Author
bygger skrev, den 1.10.2026 at 10:59:

Tsk tsk 😉

Jo jo - tĂŠnker misundelse er svĂŠrt!!

Vi er heldigvis nogle slaver, der har ĂŠren af at vĂŠre udvalgte, til at tjene Lady Cherie!!

Det er noget, som man skal gĂžre sig fortjent til - og ikke alle forundt!

RÞdvin bliver bedre og bedre med Ärene - og sÄdan er det ogsÄ med Lady Cherie!

Og ja - Lady Cherie er ikke 30 eller 40 Ă„r - som hun skriver - 103 Ă„r😎

At vĂŠre i Lady Cheries nĂŠrvĂŠr og se denne GUDESMUKKE QUINDE i fuld LÆDEROUTFIT og pels - sĂ„ bliver det ikke bedre!!

Lady Cherie nyder at pine hendes slaver med pisk og hvis man er heldig slukker hun sin cigaret hÄrdt og kontant pÄ slaverne.

SĂ„ deeeeet😎

Heliot skrev, den 30.9.2026 at 13:24:

@bygger

Jeg snublede over dit indlÊg her - og tÊnker, hvad er dog dit formÄl med det?

Jeg bliver personlig stÞdt over dit nederdrÊgtige sprogbrug - og tÊnker det samme mÄ gÊlde henrivende Lady Cherie, som ogsÄ er medlem/bruger af EG og skal udsÊttes for den slags.

Som hendes faste slave - og hun har en del - har jeg/vi dyb respekt for Hendes personlighed, smukke vĂŠsen, kunnen og erfaring som Top-Domina. Hun giver mig/os meget mere end du overhovedet kan forestille dig. Hun er det dejligste menneske i mit liv. Derfor gĂžr det ondt at lĂŠse dit tarvelige indlĂŠg.

Det er sÄ uendelig nemt at kaste smuds pÄ andre mennesker. Men dette kaster kun smuds pÄ dig selv. Og det er velfortjent.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlÊg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, sÄ log ind her for at oprette et indlÊg med den bruger.

GĂŠst
Svar pÄ denne trÄd...

Account

Navigation

SĂžg

SĂžg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.