Hop til indhold

Skal til Pattaya i Oktober 2026, har i nogle anbefalinger/links?

Featured Replies

Skrevet

Da turen snart går en smut forbi Pattaya, her i Oktober kunne det være fedt, hvis der var nogen herinde som kunne hjælpe os med nogle anbefalinger/Links til gode steder i Pattaya. Vi er et par gutter som skal afsted så det kunne være godt med gode råd ift. massage steder (fuld service), bedste steder til flotte unge freelancer og bar piger.

Vi er lidt i tvivl om Freelancerne/bar pigerne og med at invitere dem med hjem til hotel osv. så del gerne jeres erfaringer anmeldelser.

Gerne nogle fornuftige steder at gå i byen og selvfølgelig må der også gerne nogle advarsler (steder/ting hvor vi skal holde os fra).

På forhånd tak og håber i kan hjælpe os med nogle feder steder i Pattaya

Skrevet

Det vrimler med piger/damer der vil det hele.

Start fra en ende af, og gør jer jeres egne erfaringer.

Go’ tur 🙂

Skrevet

Der er bedre sikkerhed i at købe en pige ud fra en bar end at løbe med en freelancer, så det er mit råd. Hold dig til barer og massage steder.

Søg op gentlemen clubs f.eks.
Besøg soi 6, Soi Bukao i LK Metro området er der meget sjovt, Treetown.

Walkingstreet er ret meget dyrere end forud omtalte områder. Men forhandle om pris først. Nogle barer forsøger sig med flere tusind bath i barfine. Det er helt unødvendig.

Så er der Nuru House for massage oplevelser. Ret nyt så har ikke været der selv.

God tur!

Skrevet
Prebsii skrev, den 19.8.2026 at 16:52:

Da turen snart går en smut forbi Pattaya, her i Oktober kunne det være fedt, hvis der var nogen herinde som kunne hjælpe os med nogle anbefalinger/Links til gode steder i Pattaya. Vi er et par gutter som skal afsted så det kunne være godt med gode råd ift. massage steder (fuld service), bedste steder til flotte unge freelancer og bar piger.

Vi er lidt i tvivl om Freelancerne/bar pigerne og med at invitere dem med hjem til hotel osv. så del gerne jeres erfaringer anmeldelser.

Gerne nogle fornuftige steder at gå i byen og selvfølgelig må der også gerne nogle advarsler (steder/ting hvor vi skal holde os fra).

På forhånd tak og håber i kan hjælpe os med nogle feder steder i Pattaya

Du skriver "bedste steder til flotte unge freelancer og bar piger" Så skal i ikke tage på gentleman clubs, det er hovesageligt lidt mere ældre, standard damer. De unge og smukke piger finder man i soi6. og nogle enkelte beværtninger omkring LK metro, soi buakhao. Derudover på diverse Agogo klubber (koster knaster). Freelancere af medium/højere kvalitet finder man Candy club. Højere kvalitet af freelancere kan findes på natklubber i walking street. Nat klubberne Republic, Insomnia, 808 osv. er gode steder at finde unge smukke freelancere.

Hvis i har penge nok så bare tag på agogo bar. Hvis i har "almindelige" penge findes der 2 billigere muligheder af "agogo" klubber. Rumrunner og Heaven above. Hvis i er total fattigrøve, så ville jeg gå på candy club og samle nogle freelancere op. Hvis i er total broke som i gælds fattig. så er beachroad en mulighed.

Jeg har en youtube kanal der giver lidt indblik i sagerne. God tur -)

Skrevet
  • Author
Kontant skrev, den 19.8.2026 at 23:11:

Det vrimler med piger/damer der vil det hele.

Start fra en ende af, og gør jer jeres egne erfaringer.

Go’ tur 🙂

Takker :)

Skrevet
  • Author
skunken skrev, for 15 timer siden:

Du skriver "bedste steder til flotte unge freelancer og bar piger" Så skal i ikke tage på gentleman clubs, det er hovesageligt lidt mere ældre, standard damer. De unge og smukke piger finder man i soi6. og nogle enkelte beværtninger omkring LK metro, soi buakhao. Derudover på diverse Agogo klubber (koster knaster). Freelancere af medium/højere kvalitet finder man Candy club. Højere kvalitet af freelancere kan findes på natklubber i walking street. Nat klubberne Republic, Insomnia, 808 osv. er gode steder at finde unge smukke freelancere.

Hvis i har penge nok så bare tag på agogo bar. Hvis i har "almindelige" penge findes der 2 billigere muligheder af "agogo" klubber. Rumrunner og Heaven above. Hvis i er total fattigrøve, så ville jeg gå på candy club og samle nogle freelancere op. Hvis i er total broke som i gælds fattig. så er beachroad en mulighed.

Ok tak for input :D har du et link til youtube kanal ?

Skrevet
  • Author

Tak for input :)

Skrevet
  • Author

Tak for input :)

BigDaddiz skrev, den 21.8.2026 at 00:41:

Der er bedre sikkerhed i at købe en pige ud fra en bar end at løbe med en freelancer, så det er mit råd. Hold dig til barer og massage steder.

Søg op gentlemen clubs f.eks.
Besøg soi 6, Soi Bukao i LK Metro området er der meget sjovt, Treetown.

Walkingstreet er ret meget dyrere end forud omtalte områder. Men forhandle om pris først. Nogle barer forsøger sig med flere tusind bath i barfine. Det er helt unødvendig.

Så er der Nuru House for massage oplevelser. Ret nyt så har ikke været der selv.

God tur!

Tak for input :) og ja Nuru massage har vi også kigget lidt på så det skal prøves.

Skrevet
KraceiYaw skrev, for 38 minutter siden:

Jeg kan anbefale en mere underholdende tur fra lufthavnen i stedet for den kedelige bus: https://www.gentsclubs.com/vip-airport-transfers

Det var en sjov tur.

Gents clubs synes jeg er bedst, men der er sjældent "unge og smukke" piger. Enig med @skunken

Altså lige for at man ikke tror noget forkert. Jeg elsker også gents clubs -) Jeg elsker de muligheder der er de steder til ingen penge. Jeg var i soi bonkot hvor jeg fik 2 damer over som jeg så for 500 bath hver suttede løs mens jeg sad og drak videre. det er omkring 200 kr. for dobbelt blowjob. Man kunne endda have en ven med så få 4 piger over, så kunne man få dobbel guffer, mens man lige kunne diskutere hvor man skulle gå hen senere og skåle osv. Gents clubs kan altså noget. Men ok det er ikke piger der ender på forsiden af diverse magasiner. men det syntes jeg ikke betyder så meget når de bare skal sutte. og måske kneppe hvis man er i stødet.

Skrevet

Nu skriver I selv unge og top ende af piger.

Så er der i min erfaring følgende muligheder:

Soi 6 ram den omkring kl. 17-18 tiden. Dette er en ST gade hvis man vil have LT så er det blevet meget dyrt i da 2500-3500 BF og 10 drinks minimum i 95% af barerne. Dog falder prisen i mange barer efter kl. 22 og igen kl. 24.00. Men ST i baren ovenpå er billigt ca. 400 BF til baren og så 1500-2.000 til pigen for 1 times hygge.

Så videre til gogo klubberne på WS: Pin-up - XS - Atmos - Chick og så Shark & Farenheit (Det her er mega dyrt. BF 1500-3500 og 5 drinks minimum og 4000 (ST)-8000 (LT) til Pigen - prisen kan svinge fra 2500-12.000 på de priser jeg har skrevet alt efter hvor glad pigen er for dig.). Kl. 20-22

Så til klubberne og der er det Myst eller Republic. Der blev nævnt andre men kvaliteten / alderen er anerlede. 808 er mest til Thick girls og hiphop, Insomnia og Lucifer er mere lidt ældre pigere altså 28-40 år du kan godt finde dem yngrer men de piger kommer oftere i Myst eller Republic. Candy Club som er nævnt det er klart mere de ældre piger altså 30+

HUSK intet knald er gratis pigen skal altid betales også selvom hun samles op på en klub. 2.000-5.000 fra klubberne aftal det inden når du er ny.

Skrevet
lonesome skrev, for 11 timer siden:

Thaifriendly er også en mulighed

Ja eller tinder. man skal bare lige være opmærksom på at en stor % del ligner ikke deres fotos når de møder op. og jeg kender en der endda en der fik besøg på hotellet af en ladyboy, hvilket er i orden hvis det er det man ønskede. men her var det ikke det som min ven bestilte. Jeg har også prøvet det med blandede oplevelser, nu går jeg ud og møder kvinderne i virkeligheden og ved hvad jeg får.

Skrevet

Til newbee

Nu skriver du om alle de dyre steder, Soi 6, Go Go barer, WS og div natklubber

Der findes 100 vis af barer i området omkring Buakhaow : LK, Tree Town, SOI: Diana, Honey, Pothole, Made in Thailand/Myth Night osv hvor prisen på BF er 500 og ikke et tilkøb på 10 LD og hvor prisen på den udkårne ❤️ er til at betale 🙂 også ved LT 😁

Jernsvinet skriver meget om Bamboo Bar i svinget ved WS, hvor Freelancer kommer senere på aftenen.

Butterfly

Skrevet
butterfly skrev, 1 time siden:

Til newbee

Nu skriver du om alle de dyre steder, Soi 6, Go Go barer, WS og div natklubber

Der findes 100 vis af barer i området omkring Buakhaow : LK, Tree Town, SOI: Diana, Honey, Pothole, Made in Thailand/Myth Night osv hvor prisen på BF er 500 og ikke et tilkøb på 10 LD og hvor prisen på den udkårne ❤️ er til at betale 🙂 også ved LT 😁

Jernsvinet skriver meget om Bamboo Bar i svinget ved WS, hvor Freelancer kommer senere på aftenen.

Butterfly

Han efterspurgte unge og smukke. Det finder man ikke i bamboo bar. Bamboo bar er lidt ala gents club. Damer fra 20/25 år som samtidig er slanke og lækre koster knaster og hænger ikke ud på billige bare. man kan ramme ramme jackpot på nogle enkelte bare men det er unicorns..

Skrevet

Ja ja 🙂 bruger heller ikke det sted, nu var det sted, jerngrissen omtalte 😉 foretrækker selv Soi Buakhaow osv som jeg kender.

Der findes stadigvæk masser af unge piger, men igen øjnene der ser 🤓

Skrevet
butterfly skrev, for 13 timer siden:

Ja ja 🙂 bruger heller ikke det sted, nu var det sted, jerngrissen omtalte 😉 foretrækker selv Soi Buakhaow osv som jeg kender.

Der findes stadigvæk masser af unge piger, men igen øjnene der ser 🤓

Stedet er sq fint nok, det handler om smag, jeg er til det hele også bamboo bar. Men de spurgte bare om unge og smukke, og ikke om hvor man får alt andet end det. Men igen hvis de er over 60 år ville de måske syntes at en 45 årig dame var ung og smuk. afsender er også vigtig -)

Skrevet

Ung, smuk og value-for-money: Soi 6 (Lyt ikke til de tabere der påstår andet). Et råd vil dog være at spørge om man skal bestille en drink hvert tiende minut, til den dame man sidder med, hvis man skal, så gå.

Steder at holde sig fra: Walking Street, alt alt for dyrt. Beach Road (Slang for det er Coconut bar og Coconut street) for at samle damer og ladyboys op. Du risikerer de har mentale problemer, seksuelt overførte sygdomme og misbrugsproblemer. Jeg vil også holde mig fra de damer og ladyboys der tilbyder seksuelle ydelser sent om natten på tilfældige gadehjørner.

Høj chance for at finde "diamonds in the rough" Tree Town. Meget undervurderet sted, hvor man sagtens kan finde smukke unge piger, hvis man har øjnene åbne. Samme med Myth Night Beer Bar Town

Hvis man er til ladyboys så er Katoeys Are Us på Soi Buakhao det sted med de flotteste.

Soi Made in Thailand er godt sted at drikke og spille pool, men der er alt for mange barer der, der streamer på youtube, så vær påpasselig med, hvis I ikke vil "opdages" i jeres aktiviteter.

Soi LK Metro og Soi Boomerang har gode agogo og gentlemen's clubs (pænere ord for hvad der i realiteten bare er stripklubber). Og generelt er pigerne yngre end hvad stederne har rygte for.

Langs Soi Buakhao er der også nogle barer ligesom dem på Soi 6, med smukke unge piger og private værelser ovenpå og god "value for money".

Massagesteder med fuld service er sjældne, der er det bedre at finde en massør på ThaiFriendly og spørge hvad hun tilbyder. De fleste massagesteder tilbyder happy ending, men ikke full package.

Nuru massage er dyrt og pigerne skruer så meget op for AC at geleen til massagen bliver iskold. Jeg ville ikke gøre det igen, men prøv det hvis I er nysgerrige. Soapy massage er også dyrt, men i det mindste fryser man ikke, mens man får det.

ThaiFriendly er god "value for money", hvor man sagtens kan forhandle prisen på hvad man ønsker et par hundrede baht ned.

Advarsel/råd: Lyt ikke til de tabere der siger Thailand/Pattaya var meget bedre for 20 år siden. Det har de sagt de sidste 20 år. Vær opmærksom på at der er mange barer der streamer online nu og generelt bare mange der streamer online i Pattaya. Dobbelttjek om jeres hotel er guestfriendly/joiner friendly, eller om man skal betale en "fee" og hvad den nedre aldersgrænsen for ens gæst er.

En god ressource, til alt man vil vide om Pattaya er Buzzin Pattayas discord gruppe: discord.gg/KU7Jqs6nrW

Hvis du/I vil have råd til specifikke priser kan du/I skrive en pm

Og så hav det sjovt, nyd det og husk på at vi alle laver fejl, ligemeget hvor meget vi prøver at forberede os.

Skrevet

Prebsii skrev, den 19.8.2026 at 16:52:

Barpigerne skal i ikke være i tvivl om.
Hvis i bliver snydt eller bestjålet, så kan i gå tilbage til baren og tage det op med bar manager / mamasan.

Det kan i ikke med Freelancere.

Dog har jeg aldrig haft problemer med freelancere.
Det handler bare om sund fornuft.

Men ellers så er alt nævnt af andre i tråden.

Personligt holder jeg mig til Soi 6, GO GO barer.

GOGO barer der kan anbefales, er Top Gun i LK Metro & XS på walkingstreet.
XS er den største i pattaya, og de har virkelig et bredt udvalg af piger.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.