Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lige kommet tilbage fra et dejligt møde med Anny.

https://annoncelight.dk/showad/465400

Hun er ikke blevet anmeldt før, men billederne fristede så jeg besluttede mig for at tage en for holdet.
Jeg blev ikke skuffet.
Hun holder til på en privatadresse i Randers NV. God parkeringsmuligheder direkte ved døren.

Hun åbnede døren i en gennemsigtig kort kjole. Der havde man god udsyn på hendes petit krop og de dejlige silikonebryster hun har.
Hendes egne beskrivelser passer nok meget godt.
Vi startede med at udforske hinandens kroppe. Jeg slikkede hende, hvilket hun tydeligt nød. En omgang dejlig sex, hvor hun klynkede lidt men sagde at alt var i orden.
Derefter fik jeg en god omgang massage.
Det var ikke verdens hårdeste eller bedste massage jeg har fået, men det var heller ikke bare noget olieplaskeri. I forhold til hvad jeg ellers allerede har oplevet, var hun over middel.
Hun masserede først godt og grundigt på ryg og ballerne, hvorefter hun opfordrede mig til at vende om.
Her blev der dejligt pirret, indtil jeg fik en dejlig våd blowjob.
Vi afsluttede med analsex, hvilket hun også klarede rigtig fint efter lidt opvarmning.

Det eneste minus jeg har er, at det er tydeligt at hun vaper. Hun bor i et et-værelses-lejlighed, og selvom hun havde vinduer på kip, så havde jeg altså lidt hovedpine efter den time var gået.
Men hvis man kan abstraherer fra det, så venter her en smuk petit thaidame.

Skrevet
  • Author

Okay. Så har hun ændret annonce siden. Jeg søgte ikke efter navn.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.