Hop til indhold

Brugernes anonymitet på Nympho

Featured Replies

Skrevet

Hej

Der var en snak om brugernes telefonnumre på nympho i en anden tråd. Jeg ville ikke afspore den yderligere, så derfor denne tråd.
Tråden og opslaget det startede i er her: https://www.eroguide.dk/forum/topic/216115-lena-love-p%C3%A5-frederiksberg/#findComment-1785327

Som jeg forstår på @McLovin kan pigerne på nympho "flage" kundernes telefonnumre i en database der. Og dermed sortere kunder fra som tidligere er blevet markeret af andre piger. Det er nok fint, og er noget vi har hørt om før hvor nogle piger deler "lister" over useriøse kunder. 180 dk bruges også til dette har jeg set.

Mit spørgsmål er om ens brugerprofil på nympho så kan fremsøges ud fra telefonnummer, hvis man har oplyst sit nummer i sin profil der?
Eller om det kører helt uafhængigt af hinanden?

Hvis det første er tilfældet synes jeg det er lidt skræmmende og burde oplyses brugeren ved oprettelse.

Skrevet

Du må da gerne få hele retur svaret, så der ikke opstår spekulationer i hvordan funktionen fungerer.

"Tak for din henvendelse og for at beskrive dine bekymringer på en ordentlig måde.

Vi forstår fuldt ud, at privatliv og håndtering af personoplysninger er et følsomt emne, og det er noget, vi tager meget alvorligt.

For at præcisere:

Nympho har ikke lukkede grupper, hvor brugere kan dele navne, billeder, screenshots eller fulde telefonnumre på kunder. Vi tillader heller ikke deling af frit tekstindhold om identificerbare personer. Alt content bliver manuelt gennemgået af support.

Det, du muligvis har hørt omtalt, er en begrænset sikkerhedsfunktion, som udelukkende er etableret med henblik på forebyggelse af grov chikane, trusler eller personfarlig adfærd.

I denne funktion kan der kun registreres de første 6 cifre af et telefonnummer, i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslovgivning. Det er ikke muligt at tilføje navne, billeder, screenshots eller andre personhenførbare oplysninger. Alle opslag bliver manuelt gennemgået af vores support for at sikre, at de overholder gældende krav. Funktionen er desuden kun tilgængelig for aktive, verificerede profiler.

Formålet er ikke at udstille eller stemple almindelige, respektfulde mænd, men at give kvinder et minimumsværktøj til at reagere på gentagne alvorlige hændelser. Almindelige henvendelser, prisforespørgsler eller dialog er ikke i sig selv et problem og falder naturligvis ikke ind under dette. Det kan dog forekomme, at værktøjet bruges i situationer, der er mindre alvorlige end tilsigtet.

Vi er meget opmærksomme på balancen mellem tryghed og privatliv, og løsningen er bevidst designet, så den ikke muliggør identifikation af enkeltpersoner, men alene fungerer som et advarselssignal i særlige tilfælde.

Nympho tillader ikke deling af private oplysninger uden legitimt grundlag, og misbrug af platformens funktioner kan medføre sanktioner.

Vi håber, dette giver klarhed og forhåbenligt ro omkring emnet."

Citat slut.

Skrevet
  • Author

@McLovin Tak for hurtigt svar.

Jeg synes dog ikke det besvarer mit egentlige spørgsmål, som er om brugerprofiler indeholdende telefonnumre bliver "kørt sammen med" den omtalte funktion.

Lad os nu siger at jeg kontakter en pige på nympho på sms (eller whatsapp) hvor hun kan se mit nummer. Pigen og jeg mødes, eller mødes ikke men vi bliver uenige om et eller andet og hun synes jeg skal "flages" i dette system, til advarsel for andre piger. Hun lægger mit nummer ind i systemet og vupti kobles det sammen med min nympho bruger (selvom jeg ikke har oplyst denne til hende) Jeg er klar over at mit rigtige navn ikke afsløres på denne måde, men det vil give utilsigtet adgang til flere oplysninger, uden jeg er klar over det.

Skrevet
Dieve IV. - New Hope skrev, for 3 minutter siden:

No worries, it's reopening from next month.

But it will probably be less usefull once WhatsApp usernames are rolled out in Denmark. 🙁

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet

@Den erfarne

@JenniferRomantica kom vidst i forkøbet. Som nævnt i den anden tråd fik jeg det at vide af to kvinder uafhængige af hinanden. Derfor spurgte jeg Nympho ind til funktionen.

Jeg synes overordnet set at det var så fint at kvinderne havde et værktøj til at frasortere de væreste psykopater. Men som svaret jeg fik på mail også indikere "Det kan dog forekomme, at værktøjet bruges i situationer, der er mindre alvorlige end tilsigtet", så har funktionen nok også været misbrugt. Og det er selvfølgelig ærgeligt at det har skulle gå ud over flertallet.

Edit: nevermind. @Dieve IV. - New Hope ødelagde min pointe 🥲

Redigeret af McLovin

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.