Hop til indhold

Manglende priser i annoncer bliver mere og mere almindeligt

Featured Replies

Skrevet
enjoyvinter skrev, 1 time siden:

a) "Langt de færreste GP'er har evnerne (undskyld 🙏) eller interessen i at være selvstændige ", hvilken undesøgelse eller talmateriale bekræfter det postulat ? - der er både pros/cons ved at være funktionær lignende ansat vs. have egen virksomhed. Vi snakker jo ikke etablering af AS virksomhed her.

Kun personlige erfaringer fra de kvinder jeg har lært at kende i branchen. Jeg er i øvrigt i samme situation selv. Jeg er utallige gange blevet opfordret til at gå selvstændig som konsulent og ville uden tvivl have kunnet tjene en formue, men jeg har ikke diciplinen og orker ikke ansvaret og bøvlet, med planlægning, regnskaber og ville være ALT for dårlig til at spare op.

Jeg siger i øvrigt ikke alle, men mange ville trives bedre, hvis der var mindre at forholde sig til, men lovgivningen gør det bare problematisk.

Slowman skrev, 1 time siden:

b) "da det indebærer en masse arbejde, ansvar og bøv", forkert postulat. Du har øjensynligt ikke sat dig ind i reglerne for brug af forskellige selskabstyper og hvilke muligheder der findes for hjælp. En kvinde i min ex-kones omgangskreds var GP i en årrække. De sidste 2-3 år hun var GP havde hun eget selskab som hun købte sig hjælp til at få administreret via en revisor - så vidt jeg husker, lå denne adminstrator pakke på ca. 12-15.000 kr / år

Selvmodsiger du ikke dig selv her??? Hvis der ikke er ansvar og bøvl, hvorfor pokker skulle man så betale en reviser 12-15 klik om året for at stå for det? Desuden kræver det vel at man lavere firma og betaler både moms og skat for at en revisor vil nærme sig det med en ildtang? Selv med ordnede forhold vil jeg tro at der er mange revisorer der ikke vil tage chancen, på samme måde som bankerne ofte ikke ønsker samarbejde.

Ud over det økonomiske er der alt det praktiske med markedsføring, prissætning, analyse af kundesegmenter og strategier og hvad ved jeg. De fleste GP'er kopierer bare hvad de ser andre gøre, men der er altså også en del der ikke lykkes med at få success, fordi de ikke forstår hvad deres værdi er i forhold til det andre udbyder eller hvordan de skal differentiere sig. Resultatet er det vi kender, hvor langt de fleste GP'er knap nok ved hvad der står i deres egen annonce og et nærmest edssvoret princip om at priserne ikke er til forhandling, selv om det naturligvis ofte er tilfældet i nogle segmenter og under særlig vilkår (hvilket kun er rimeligt).

enjoyvinter skrev, for 1 time siden:

c) "men i modsætning til GP'er har de mulighed for at gå konkurs" , hvor mange GP'er har du dokumentation på er gået konkurs med deres eget enkelmandsselvskab eller ApS ?

Er lidt i tvivl om du har misfortået det jeg skriver eller om jeg misforstår, hvad du skriver!

Jeg skriver jo netop at GP'erne, fordi de ikke opretter selskaber og derfor ikke har leverandørkreditter, indgående moms og mulighed for officielle lån osv. ofte får gæld på andre måder. Og når lokummet så brænder, så er der altså ingen kære moder stat, der stå klar til at dække udgifterne, så man har en chance for at slippe helskindet igennem. Jeg har mødt kvinder der på trods af at de var til stede i branchen på en ret fornuftig måde, pludselig befandt sig i en situation, hvor de blev nødt til at arbejde mere end de havde lyst til eller kunne overkomme, fordi der ikke er ret meget sikkerhedsnet for selvstændige og slet intet når man ikke kører officiel virksomhed.

enjoyvinter skrev, for 1 time siden:

d) "Rigtig mange glemmer pension og opsparing til ferie, sygdom og sløve tider", tal / dokumentation ? .... eller er det bare din personlig overbesivning du deler her ?

Du er rigtig glad for at bede om dokumentation, men jeg synes nu ikke selv du tilbyder ret meget?!? Og jeg ved ikke rigtig hvilken form for dokumentation du forestiller dig?

Jeg kender personligt 5-6 mennesker der er gået konkurs, fordi de brugte alle pengene imens det hele gik godt og pludselig stod med håret i postkassen ifm. sygdom eller nedgangstider i deres branche. Det har medført at de måtte gå fra hus og hjem og ofte skilsmisse og alvorlig deroute. Ud over selvstændige, så er lønmodtagere med meget store bonusordninger også i farezonen. Jeg har været i banksektoren i mange år og har sågar oplevet selvmord, når markedet vender og der ikke var taget højde for at det kunne ske i den økonomiske planlægning.

Og jeg kender et par gamle kolleger der grinede af mig fordi jeg var fastansat i stedet for at følge dem ud i de store penge som konsulent, som i dag kigger misundelig efter min pensionsopsparing.

Ja, der er fordele og ulemper, men mennesker der vil sælge sex, har i Danmark ikke andet valg end at være selvstændige og derfor stå med hele (eller i hvert fald de væsentligste dele af) ansvaret selv.

Redigeret af Refresh

• Svar 59
  • Visninger 2.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• køb dansk
    køb dansk

Det er da en underlig holdning. Pigerne har også et liv med præcis den samme inflation som os andre. Mine referencer er danske piger på klinik eller tilsvarende, og deres priser er i hvert fald ikke h

• Min chef synes også jeg skulle have en lønstigning i år. Desværre ikke så meget som jeg kunne have ønsket, men sådan er det jo hvert år 😁 Så hvorfor skulle glædespigerne ikke ønske ønske en lønstignin

• Hvis en annonce ikke indeholder priser, og en bruger skriver til en god anmeldelse "Hvad skulle du give for sådan en omgang" Her ville jeg svare "spørg pigen "

Postede billeder

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

Og hvor lang tid var hun så i Danmark for de udgifter, ved du det?

Sidst var det 12 dage

Skrevet
Borende X skrev, for 33 minutter siden:

Sidst var det 12 dage

God morgen , Ja med 1 kunde om dagen , er det sgu ikke en dans paa roser ,

Men med f.eks 3 kunder om dagen er ca 50000 kr skattefrit vel ikke saa daarligt!

Eller !!

God dag til jer

Skrevet

Lige en kort kommentar til snakken om bøvl og om være selstændig osv

1) prostition anerkendelse ikke som et erhverv, derfor ikke en helvedes masse regler der skal overholdes

2) det er lovligt at modtage betaling for sex.

3) man skal betale skat moms af sin indkomst

Tanker om at gøre det til et lønmodtager job kan være spændende, men ender som regel altid med, at kvinderne ikke ønsker det.

Skrevet
TheVoice skrev, 1 time siden:

1) prostition anerkendelse ikke som et erhverv, derfor ikke en helvedes masse regler der skal overholdes

Skat har ikke en dedikeret navngiven branchekode for Prostution, men har bestemt branchekoder til dette formål. Kig fx på virksomheden https://thaismilewellness.dk
registreret med CVRnr her: https://cvrapi.dk/virksomhed/dk/thai-smile-wellness/43666886
... og ja , rigtigt gættet du kan selv finde andre lignende virksomheder.

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 5 minutter siden:

Skat har ikke en dedikeret navngiven branchekode for Prostution, men har bestemt branchekoder til dette formål. Kig fx på virksomheden https://thaismilewellness.dk
registreret med CVRnr her: https://cvrapi.dk/virksomhed/dk/thai-smile-wellness/43666886
... og ja , rigtigt gættet du kan selv finde andre lignende virksomheder.

Det er måske meget godt, at man selv kan vælge noget, som ikke direkte sammenkæder ens indkomst med prostitution

Skrevet
tronheim skrev, for 7 timer siden:

God morgen , Ja med 1 kunde om dagen , er det sgu ikke en dans paa roser ,

Men med f.eks 3 kunder om dagen er ca 50000 kr skattefrit vel ikke saa daarligt!

Eller !!

God dag til jer

Nej, sikkert ikke. Men det er jo penge, der skal på bordet, inden den første kunde viser sig.

Skrevet
Borende X skrev, for 28 minutter siden:

Nej, sikkert ikke. Men det er jo penge, der skal på bordet, inden den første kunde viser sig.

Skal jeg sige, hvad jeg mener ! Saa tror jeg ikke du helt kender denne her branche , og husk

ikke alle er stakler i denne her branche , men korrekt ! som jeg tidligere har skrevet ,

se lidt paa hvad New Zealand har gjort , for at liberalisere prostitutionsloven.

sorry hvis jeg staver forkert , men mange aar ,har jeg levet udenlandsk, And i love it

Skrevet
McLovin skrev, den 12.8.2026 at 11:22:

Det er en mærkelig kultur at opbygge i et forum, der reelt opstod for at dele erfaringer og hjælpe hinanden.

Jeg er enig med @McLovin.

Eroguide er vil til for at vi kan dele erfaringer og informationer med hinanden.

Der er ingen tvivl om at vi skal respektere pigerne, men det skal ikke være i form af overdreven ærefrygt.

Hvis man deler information om priser så kan det betragtes lidt som vejledende priser. Dvs. hvis jeg køber en vandmelon i Rema 1000 til en pris, så er der vel ikke ret mange som forventer at prisen er identisk et par måneder senere. Samtidigt forventer vi heller ikke at prisen er voldsomt ændret. Information om priser vil altså kunne betragtes som en slags referenceramme.

Hvis priser ikke kan deles, så er der måske mange andre informationer som man kan diskutere om de så kan deles. Altså der er ikke mange profiler der beskriver alt om pigerne...

Billeder kan have fjernet tatoveringer eller piercinger. Vil vi så kunne dele disse oplysninger med hinanden...

Skrevet
pdkman skrev, for 3 timer siden:

Hvis priser ikke kan deles, så er der måske mange andre informationer som man kan diskutere om de så kan deles. Altså der er ikke mange profiler der beskriver alt om pigerne...

Hvis en annonce ikke indeholder priser, og en bruger skriver til en god anmeldelse

"Hvad skulle du give for sådan en omgang"

Her ville jeg svare "spørg pigen "

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.