Hop til indhold

Fra 18 til 99 år: Hvor meget 'pynt på facaden' accepterer vi egentlig?

Featured Replies

Skrevet
køb dansk skrev, Lige nu:

Så er det pigen, der må bede ham om at vende om i døren - efter han har betalt ;-)

Hvad mener du?

Skrevet
Frodige Ida skrev, Lige nu:

Hvad mener du?

Han har jo allerede købt din tid, men ikke det, du står for!

Og så kan han måske lære det...

Burde i det mindste betale et gebyr.

Redigeret af køb dansk

Skrevet
køb dansk skrev, for 1 minut siden:

Han har jo allerede købt din tid, men ikke det, du står for!

Burde i det mindste betale et gebyr.

Du mener hvis pigen ikke er ærlig? Så skal gæsten vende om og vel skal pigen intet have udover at blive oplyst at det ikke var det han kom efter ifølge annoncen.

Og snydes der med ydelser og tid skal han da kræve at få refunderet nogle af hans surt tjent penge ellers er denne side udemærket til at oplyse andre om det manglende hos den pågældende gp.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 15 minutter siden:

Du mener hvis pigen ikke er ærlig?

Nej, jeg mener, at hvis manden møder op med forkerte forventninger, fordi han ikke har læst annoncen - så kan du sende ham hjem og læse på lektien til næste gang.

Det sker nok ikke...

Skrevet
køb dansk skrev, for 38 minutter siden:

Nej, jeg mener, at hvis manden møder op med forkerte forventninger, fordi han ikke har læst annoncen - så kan du sende ham hjem og læse på lektien til næste gang.

Det sker nok ikke...

Ok på den måde.

Ja det har jeg prøvet en enkelt gang i Hadsten for år tilbage.

Klaphatten kom ind med en sidevind med skæve solbriller på. Vidste på et halvt sekund at han aldrig havde i sinde at blive uanset hvordan jeg så så ud.

Han tog elevator blikket og fnøs at jeg jo var tyk. Øhhh ja har du ikke læst annoncen hvor der står jeg er FRODIG .

Men jeg var mere end buttet.

Annoncen siger frodig klaphat.

Jeg åbnede døren og eneste gang jeg har talt højt. Ud din idiot og kom aldrig tilbage.

Jeg havde aldrig fået 1 kr for spildt booking af idioten.

Derfor forventer jeg der er læst op på lektierne inden frem møde.

Skrevet
  • Author
Frodige Ida skrev, for 4 timer siden:

andre kendetegn der er let genkendeligt men hvor mange kollegaer venner og familiemedlemmer har set pigen nøgen? Så stor forskel er der altså ikke på en bar dame at hun kan genkendes med og uden tøj på.

Det er en interessant pointe om den nøgne krop. Men genkendelighed handler jo sjældent om, hvorvidt kollegaen har set vedkommende uden tøj på.

Genkendelsen sidder i de små ting: ansigtsform, læber, frisure, udstråling og kropssprog. Jeg har selv oplevet at spotte kvinder inde på annonce siderne, som jeg kendte i forvejen fra datingapps eller Instagram, hvor vi i forvejen havde samme interessere, udelukkende ud fra deres frisure eller læbeform, før der overhovedet var aftalt noget møde.

Det viser bare, at hvis en almindelig gæst kan lave den kobling ud fra ganske få detaljer, så kan en nysgerrig bekendt eller kollega altså også.

Det er måske netop den frygt, der får mange til at 'stramme skruen' med ekstra sløring, filtre og ændrede stamdata på profilerne. Ikke nødvendigvis for at føre kunden bag lyset, men for at lægge et ekstra lag afstand til deres civile liv.

Men jeg er helt enig med dig i, at det er en illusion, hvis man tror, at redigeret 'marcipanhud' og fiktive data fjerner genkendeligheden 100 %, hvis de velkendte træk alligevel er der.

Skrevet
McLovin skrev, for 29 minutter siden:

Genkendelsen sidder i de små ting: ansigtsform, læber, frisure, udstråling og kropssprog.

Hvis ansigtet ikke vises og andre synlig tegn så tror jeg at chancen for at blive genkendt er mere end et minimum.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 21 timer siden:

Og præcis dette er rigtig ærgerligt.

@Frodige Ida : Beklager, min fejl. Jeg ikke fik præciseret hvad jeg mente med begrebet "floromvundne annonce tekste".
Jeg læser med 100% sikkerhed hvilke ydelser, der tilbydes og ikke ønskes tilbudt i en annonce, og jeg stiller faktisk også afklarende spørgsmål pr SMS/Whatsapp om nødvendigt.
Men brug af lovprisninger, stemningsbeskrivelser, beskrivelse af GP'ens evne og lyst til at levere sine ydelser springer jeg over - det bliver der for meget Tik-Tok over.

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 28 minutter siden:

Men brug af lovprisninger, stemningsbeskrivelser, beskrivelse af GP'ens evne og lyst til at levere sine ydelser springer jeg over - det bliver der for meget Tik-Tok over.

Men nu er det ikke Tik-Tok vi er på men en side hvor vi sælger sex og møde i IRL . At man ikke vil bruge de 2 min det tager at læse annoncen siger mig at man ikke er seriøs.

Fint at nogle gp’er har tiden til at chatte via sms, whatsapp. Det har jeg hverken tiden eller lysten til.

Derfor jeg har lavet og betaler for min annonce.

Hyg dig

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 2 timer siden:

At man ikke vil bruge de 2 min det tager at læse annoncen siger mig at man ikke er seriøs.

@Frodige Ida : Jeg både kan, vil og anvender i praksis gerne 2 minuttter på en annonce ... og bestemt også din, hvis jeg ellers boede i Jylland 😊
Jeg respekterer bestemt, at du spenderer din tid på en sigende annonce, men læser man nogle af dine konkurenters annoncer, så tænker jeg du fint kan udfordringen fra købers side.

For at være helt skarp her, når jeg læser en annonce, så kigger jeg efter fakta og ikke sagprosa - og ja, det lyder dødsygt, da et massage besøg for mig er en oplevelse, men det er her mit kombinerede løgn detektor og bullshit filter sætter ind 😉
Så hvad omfatter fakta ?

• Billeder

• Bio data som vægt, højde, alder, kropsform

• Kontakt metodik: SMS, Whatsapp

• Ydelser og no-go ydelser

• Åbningstider

• Geografisk beliggenhed

• Priser ( og meget lidt betalingsmuligheder da jeg betaler kontant)

Og ja, det koster altså ofte mere end 2 min at kigge på og læse 😇

Men her er et eksempel på noget af en tilfældig beskrivelse, som ryger direkte i bullshit filteret:
"I am a sweet and with a friendly attitude, full of energy and I like to spend a good time in a nice company and share great moments with a special man like you. You will be really satisfied with the time we share! Unhurried and sensual company, comfortable and relaxing, easy fun! I have impeccable manners, grace and charm. You won't regret seeing me!!!"

Skrevet

Ok det forstår jeg så enligt godt hvorfor du springer over den del da de fleste udenlandske gp har det med at overdrive i vidt udstrækning og skrive alt mulig der ofte ligger langt fra virkeligheden.

Jeg er dansk og voksen og her får man det der er annonceret i min annonce. Hvis man opfører sig som en gentleman.

Men fylder heller ikke min tekst med den slags skriv.

Men heldigvis læser mange hvad jeg har skrevet i min annonce ellers finder de bare en anden😉

Redigeret af Frodige Ida
Tilføjelse

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.