Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Today I had a session with Sif http://www.sexyclub.dk/girls/sif2/index.php at sexyclub.

Before the meeting I told her that it was my second time having sex and during the meeting i understood that she had remembered that.

The session started with Sif massaging me and talking to me at the same time to get me relaxed.

And it worked a little later I was rock hard, she asked Wich position I preferred and and I told her cowgirl, it was incredible with her on top of me, looking into her eyes, her moaning and perfect boobs swinging back and forth.

The session ended with her giving me the perfect handjob with me cumming harder than I ever had before.

After that we just lay down and talked about everything, I will definitely book her again in the future, becurse she made me feel very relaxed, listened to my wishes and made me more confident as a person in the end )

She feels like the person that can make anyone relaxed )

Skrevet

Nice Review , but again :) if its the second time you have sex you cant compare with much .. but as long you got what you came for its what matter .. so now go for a 3rd time .. :)

Skrevet

Thank you ❣️

Valuable info for other unexperienced fellows, that Sif is a good first (second) experience with the patience and understanding it takes.

Skrevet
Refresh skrev, for 3 minutter siden:

Thank you ❣️

Valuable info for other unexperienced fellows, that Sif is a good first (second) experience with the patience and understanding it takes.

Hun er bestemt et besøg værd.

Skrevet

Muligvis mine fordomme her: Jeg er ikke vild med at hun har opslag på Nympho med snefnug-emojis.

Skrevet
Lauersen skrev, for 1 minut siden:

Muligvis mine fordomme her: Jeg er ikke vild med at hun har opslag på Nympho med snefnug-emojis.

Hvad går det ud på?

Skrevet
Skiderik skrev, for 3 minutter siden:

Hvad går det ud på?

Nok noget med kokain.

Skrevet
Lauersen skrev, for 2 minutter siden:

Nok noget med kokain.

Okay vild nok fordom. Har været sammen med Sif masser af gange og kan overhovedet ikke nikke genkendende til den slags.

Skrevet
Skiderik skrev, for 2 minutter siden:

Okay vild nok fordom. Har været sammen med Sif masser af gange og kan overhovedet ikke nikke genkendende til den slags.

Det kan jo tænkes at Sif ikke er opmærksom på at snefnug emojien er et helt almindeligt tegn på at pigen er frisk på at tage kokain sammen med kunderne og af og til også kan skaffe det.

Men du kan jo gøre hende opmærksom på det næste gang du ser hende og høre om det er intentionen eller ej 😉

Lige præcis kokain har jeg et ret afslappet forhold til. Jeg har aldrig selv taget det, men har kendt mange der havde et vist forbrug. Jeg har også mødt et par GP'er der af og til tager en bane ved festlige lejligheder, uden at det på nogen som helst måde har været en del af vores samvær.

Skrevet

Jeg har kneppet hende for nogle år siden, synes hun er kedelig; og tror altså ikke det var noget med mig; jeg er helt ok som kunde, høflig, respektfuld og slet ikke en “klammo” haha:) Hun var bare kedelig, dårlig service, men det er jo nogle år siden, så måske hun har oppet sig, meget muligt!

Skrevet
Borat skrev, for 2 timer siden:

jeg er helt ok som kunde, høflig, respektfuld og slet ikke en “klammo”

Ikke for at være fræk, men den slags er bare mere overbevisende, når det kommer fra en anden person end én selv. Jeg tror de fleste vil beskrive sig selv sådan 😉🤪

Skrevet
MichellinMan skrev, for 49 minutter siden:

Ikke for at være fræk, men den slags er bare mere overbevisende, når det kommer fra en anden person end én selv. Jeg tror de fleste vil beskrive sig selv sådan 😉🤪

Haha ja.. det var bare fordi ellers ville der sikkert være folk der ville påstå at jeg sikkert er en rigtig dårlig kunde… jeg synes selv jeg er god, men haha spointen er bare: jeg mener bestemt ikke jeg på nogen måde er en “forfærdelig” kunde der bare fortjener dårlig service; om jeg så er middel eller go - men bare ikke “rigtig dårlig og uhumsk” det mener jeg bestemt er helt forkert. Så min pointe er mere at jeg som en “ikke alt for dårlig” kunde havde en meget middelmådig oplevelse ved hende…

Skrevet
Skiderik skrev, for 8 timer siden:

Okay vild nok fordom.

Det er ikke en fordom, at snefnug emoji’en betyder kokain - det er et faktum. Om hun selv tager det, eller “blot” tillader kunder, der tager kokain er jo ikke til at vide. Men hun bliver helt sikkert fravalgt pga. dette - men sikkert også tilvalgt. Om det så er bevidst, at hun bruger det, kan du jo spørge hende om. Hun har også “fest” servicen på Nympho. Det dækker typisk over alkohol eller stoffer.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 13 timer siden:

Det er ikke en fordom, at snefnug emoji’en betyder kokain - det er et faktum. Om hun selv tager det, eller “blot” tillader kunder, der tager kokain er jo ikke til at vide. Men hun bliver helt sikkert fravalgt pga. dette - men sikkert også tilvalgt. Om det så er bevidst, at hun bruger det, kan du jo spørge hende om. Hun har også “fest” servicen på Nympho. Det dækker typisk over alkohol eller stoffer.

Haha okay det har jeg squ aldrig hørt om, men det rager jo heller ikke mig hvad andre render og laver.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.