Hop til indhold

Trusler fra tlf.52744453

Featured Replies

Skrevet

Efter at ha sendt en besked til dette nummer, blev jeg ringet op af en fyr med temmelig meget “walla” accent.

Fik at vide hvad fanden jeg sendte besked til “hans søster på 14 år” og hans bror var betjent, og de skulle nok finde mig.

Forstår ikke logikken i det 🤷‍♂️🤷‍♂️

Skrevet

Et link til annoncen du havde kontaktet, vil være fint, så andre ikke får samme trusler.

Skrevet

Du burde henvise til annoncen istedet for telefonnummeret.

https://annoncelight.dk/showad/380160

Logikken er ren afpresning eller chikane mod et uskyldigt nummer. Hvis det er afpresning, håber de på, at du panikker og betaler for at slippe for ballade. Du bør straks tippe moderatorerne om den specifikke annonce, så den bliver fjernet, og dertil afbryde enhver kontakt til nummeret.

Skrevet

Nu er det jo slet ikke mistænkeligt at DU retter telefonnummeret i overskriften til et helt andet nummer.

Det gør det kun endnu mere gennemskueligt. Hvis din historie passede, ville du ikke sidde og skifte numre ud i overskriften. Det ligner efterhånden mest af alt et forsøg på enten at chikanere tilfældige numre eller køre et spil af herinde. Det bør @Administrator kigge nærmere på.

Screenshot_20260808-184301.png

Skrevet
McLovin skrev, for 2 timer siden:

Nu er det jo slet ikke mistænkeligt at DU retter telefonnummeret i overskriften til et helt andet nummer.

Det gør det kun endnu mere gennemskueligt. Hvis din historie passede, ville du ikke sidde og skifte numre ud i overskriften. Det ligner efterhånden mest af alt et forsøg på enten at chikanere tilfældige numre eller køre et spil af herinde. Det bør @Administrator kigge nærmere på.

Screenshot_20260808-184301.png

Men hvordan ved du nummeret er skiftet der står da ikke det telefon nummer i overskriften du skriver ? Og du linker til en annonce som han ikke nævner ? Jeg er forvirret fordi dh annonce du linker til har været aktiv siden 2016 ?

Skrevet
Massage-testeren skrev, for 12 minutter siden:

Men hvordan ved du nummeret er skiftet der står da ikke det telefon nummer i overskriften du skriver ?

Det er derfor jeg har indsat et screenshot af min søgehistorik. Nu skal I jo ikke belemres med alle de øvrige lumre sider jeg har besøgt. 😁 Så jeg indsnævrede billedet.

Til at starte med henviser han til et xxxx0580. Pludselig retter han det til xxxx4453. Så her er ikke bare tale om en slå fejl.

Skrevet
McLovin skrev, den 8.8.2026 at 18:49:

McLovin skrev, den 8.8.2026 at 21:36:

Til at starte med henviser han til et xxxx0580. Pludselig retter han det til xxxx4453. Så her er ikke bare tale om en slå fejl.

Normalt når en bruger selv retter overskriften inden for den time hvor man kan det, står det under opslaget at det er rettet.
Feks. som i dette opslag: https://www.eroguide.dk/forum/topic/217292-s%C3%B8ger-dansk-pige-jeg-kan-give-massage/

Der står ikke noget om en rettelse i denne tråd, så hvis overskriften er rettet, er det gjort af enten en superbruger eller af admin. (Når en superbruger retter en overskrift, kan det ikke ses af andre brugere)
Det gør det ikke mindre mistænkeligt/mystisk hvis der er flere med i dette.
Det kan jo også være at TS har trykket på "Foreslå bedre overskrift", har skrevet det nye nummer ind i overskriften, og en superbruger har godkendt rettelsen. På denne måde tror jeg heller ikke det vil fremgå at den er blevet rettet. Men superbrugeren som evt. har godkendt dette burde jo ikke bare auto-godkende rettelsen, men forholde sig kritisk til hvorfor..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.