Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

https://nympho.dk/n35349/lucy

Var en af hendes første kunder og den er god nok! What you see is what you get!

Derudover var hun virkelig sød, nysgerrig på København og meget indlevende i akten.

Det er pebret, men alt er inkluderet, så at sige.

Skrevet
  • Author
niceguyhimself skrev, for 16 timer siden:

Hun er meget smuk, er det hotel eller lejlighed?

Hotel

Ubeskriveligt skrev, for 36 minutter siden:

Når du siger alt er inkluderet gælder det så alle de ydelser der står på hendes serviceliste på nær CIF-CIM som koster ekstra?

Præcis

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 48 minutter siden:

Når du siger alt er inkluderet gælder det så alle de ydelser der står på hendes serviceliste på nær CIF-CIM som koster ekstra?

Der står det koster 400kr oven i. Så 2.400kr for 30 min med cim 🙈

Skrevet
  • Author

Meget service-minded, men kunne ikke klare hårde, dybe stød.

Hendes engelsk var ok.

Skrevet

Syntes der er kommet nogle nympho- piger, på det sidste som har hævet priserne en del for 30 min.

Dette er endda helt i den tunge ende, med 2k for 30 min.

Men mange af de andre tager nu 1300kr for 30 min.

Og fair nok, man kan jo betale eller bliver væk, det er blot en konstatering af priserne "stille og roligt" hæves

Skrevet

JohnDoesen skrev, for 8 minutter siden:

Men mange af de andre tager nu 1300kr for 30 min.

Og fair nok, man kan jo betale eller bliver væk, det er blot en konstatering af priserne "stille og roligt" hæves

Ja det er lidt vildt når man tænker på andre tager 700-800 for en god halv time, det er alligevel 500kr som for mange nok gør en forskel.

Skrevet

@JohnDoesen Jeg tror der er to grunde.

1: Hvis en GP gentagne gange oplever, at det føles som om 30 minutters besøg vælges primært for at spare penge, fordi folk så alligevel liiige trækker den 2-3 minutter, og så går der liiige 5 minutter mere, før de er helt ude af døren, mens at mange 1 timers besøg måske er færdige og ude af døren efter 55 minutter, så kan jeg sgu godt forstå, at de hæver prisen.

Og 2: Forberedelsestiden er jo den samme (bad, børste tænder, sengetøj, håndklæde, makeup, kommunikation på tlf., planlægning, og hvad der nu ellers måtte være). Så et 60 minutters besøg tager måske i alt 90 minutter for pigen, mens et 30 minutters besøg (+overtid) tager 75 minutter. Så er det jo kun naturligt at prisen for 30 minutter er langt tættere på den fulde timepris end på den halve.

Man kan selvfølgelig bare lade være med at tilbyde 30 minutter, men så mister man jo nok endnu flere kunder.

Redigeret af MichellinMan

Skrevet

@MichellinMan så du mener 5 min. skal koste 500kr ?

Jeg tror de har lige så mange kunder, der betaler for 30/60 min. og ikke bruger hele tiden. Personligt vælger jeg mest 30 min. og har ikke ondt i røven, hvis jeg er færdig efter 20-25 min. og ude af døren, hvis oplevelsen alligevel var fin.

Men den udvikling der er på nympho- lige nu, så vil 30 min. hurtig blive 13-1500kr inden for et år.

Skrevet

@JohnDoesen Jeg mener ikke, at jeg skrev min personlige mening om hvor høj nogen pris skulle være. Kun forholdet mellem timepris og prisen for 30 minutter. Og så beskrev jeg blot, hvad jeg tror er grunden til at prisen for 30 minutter hos nogle er en del højere end halvdelen af prisen for en fuld time.

5 minutter er useriøst. Men i princippet ja. En pris på 500 for at kommunikere, , børste tænder, tage et bad og sætte håret, ordne sengen, og så lukke en fremmed ind i sit hjem til sex (vel at mærke af typen der synes 5 min er en god oplevelse).. tja, det lyder sgu egentlig meget rimeligt.

30 min er allerede 1300-1500 kr., hvis du vil have velanmeldt, god kvalitet, og sikkerhed derom.

Redigeret af MichellinMan

Skrevet

Ja, lækker ser hun ud, men 2.000 for 30 minutter, for én GP uden anmeldelser, fuck nej. Selvfølgelig sætter de altid selv prisen og sådan skal det også være. Men når der ikke engang er CIM eller CIF med i pakken. Ej, så er jeg ude.

Redigeret af ½angel

Skrevet
½angel skrev, for 1 time siden:

Ja, lækker ser hun ud, men 2.000 for 30 minutter, for én GP uden anmeldelser, fuck nej. Selvfølgelig sætter de altid selv prisen og sådan skal det også være. Men når der ikke engang er CIM eller CIF med i pakken. Ej, så er jeg ude.

Ja, den pris er helt ude af proportion. Her kan man hos mange andre få to besøg á 60 minutter til samme pris – og det er endda i den højere ende.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.