Hop til indhold

Dark Room Fun i Video6 Aalborg på Fredag d. 07-08-26 ca. kl. 17.30

Afstemning 16 medlemmer har stemt

1. 1. Ses vi?

• Øh ja! Du skal høvles igennem!
      56%
      9
    • Nej, desværre.
      43%
      7

Denne afstemning er lukket for nye stemmer

Afstemning automatisk lukket den 08/07/26 kl. 16:00

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Hey derude!

Det hænder jeg befinder mig i det mørke jylland, og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig et frækt rendeveous i Video6's dark room i Aalborg på fredag. Jeg bør være der ca. 17.30, hvis vejr og vind holder på de danske veje.

Samleje er med gummi i både mis og røv. Oral er uden. Ingen fingre i mis eller røv pga. risiko for rifter. Det er gratis at deltage minus entrébilletten til Video6.

Kravene for at kunne deltage er som følger:
👌 Du er 40+ år gammel. Jeg foretrækker voksne mænd.
👌 Du er dansk etnicitet (hvid) og taler dansk.
👌 Du er renlig med god hygiejne, rask, ordentlig og normal. Ingen handicaps eller lidelser, tak.
👌 Du er diskret og forstår at overholde en aftale. Skulle vores veje krydses i det virkelige liv, så kender vi ikke hinanden.
👌 Du møder op upåvirket af hverken alkohol eller andre stoffer.
👌 Du er ikke-ryger.
👌 Du har en pik på mindst 13 cm og forstår at bruge den.

Ses vi og får skudt weekenden godt i gang?

PS! Skriv gerne en privat besked, hvis du kan hjælpe med at skaffe flere deltagere. Vil gerne høvles godt og grundigt igennem og slå nogle rekorder 😁

Skrevet
Chefen123 skrev, for 22 timer siden:

Er spændt på at høre om hun blev høvlet godt igennem. Blev desværre selv forhindret pga. E45!

Af hensyn til pigen, vil jeg ikke ud med min oplevelse her for åben skærm. Men jeg kan sende dig en PB, hvis du ønskerr det !

.... ikke længere en Helgen .......

Skrevet
Helge N skrev, for 13 timer siden:

Af hensyn til pigen, vil jeg ikke ud med min oplevelse her for åben skærm. Men jeg kan sende dig en PB, hvis du ønskerr det !

Send gerne mig en 👍🏻

Skrevet
Helge N skrev, for 14 timer siden:

Jeg vil også gerne høre hvordan det gik.

Skrevet
Helge N skrev, for 16 timer siden:

Send gerne pb tak ;-)

Skrevet
Helge N skrev, for 17 timer siden:

Jeg vil også gerne høre om hvordan det gik

Skrevet
  • Author

Hej alle interesserede!

Så er jeg retur fra en god (og fræk) weekend i Aalborg, og har nu tid til at give en beskrivelse af min egen oplevelse 😏

Mit første besøg i Video6 i Aalborg forløb helt som jeg havde håbet med fantasien om at blive befamlet og taget i mørket af masse fremmede mænd. Det var kaotisk, svedigt og fræk med pikke i alle huller og fordi der var helt mørkt, fik de andre sanser frit spil. Dark room er nok ikke for alle, men for mig kan det helt sikkert noget helt specielt.

Tak til de der dukkede op og som bidrog til en god og fræk start på weekenden.

Skrevet
Vendelboen skrev, den 9.8.2026 at 12:56:

Det er mærkeligt , at der skal være så meget hemmelighedskræmmeri om dette arrangement ...

Ja

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.