Hop til indhold

Fræk blaffertur

Featured Replies

Skrevet

Jeg har blaffet en del fordi din nedlæg i bussen der hvor jeg boede..

Eller fordi der ikke har gået bus den vej jeg skulle.

Nu har jeg godt nok fået bilen, men nogle gange blaffer jeg enten fordi at der lige er noget galt med bilen eller hvis jeg skal på en tur hvor at det ikke duer at jeg kører..

Et par gange hvor jeg har blaffet har jeg fået et tilbud af forskellige typer..

Blandt andet en oplevelse jeg havde må jeg sad med en velduftende og behagelig mand slut 40ene..

Han synes jeg var en utrolig smuk og dejlig kvinde, Vi sad og snakkede om løs og fast, pludselig spørger han om han ikke godt må købe mine trusser, jeg siger så til ham at det ikke lige er en mulighed, han starter med han gerne vil give 500 for dem, Jeg rødmer lidt og siger tak for tilbuddet, men det er desværre ikke en mulighed selvom det er meget fristende, der siger han Jamen hvis nu at han må give 1500 så vil han gerne selv have lov til at pille dem af, Jeg synes det var mange penge for et par trusser, og jeg er helt klart Jeg kunne godt bruge pengene..

Men jeg rødmer og svare Det er et meget generøst tilbud og jeg synes han var en meget tiltalende mand, men jeg har altså ikke trusser på i dag siger jeg så..

Han smilte lidt sjovt..

Har I nogensinde oplevet noget frækt i forbindelse med enten at have blaffet eller have en blaffer med hvor det er endt med at blive meget interessant..

Jeg har haft flere oplevelser i forbindelse med at blaffe som har været utrolig frække og hvor det er kommet ud af den blå luft..

Redigeret af en hyggelig veninde

Skrevet

Tror du har fået mange herinde til at overveje at give lift til blaffere fremadrettet 😅

Skrevet

Selvom jeg arbejder i branchen - vil jeg finde det aldeles upassende hvis en mand uopfordret kom med tilbud og det ville blive afvist uden tøven - uanset beløbet… 😬😅 Men der vi jo så forskellige☺️

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 7 minutter siden:

Selvom jeg arbejder i branchen - vil jeg finde det aldeles upassende hvis en mand uopfordret kom med tilbud og det ville blive afvist uden tøven - uanset beløbet… 😬😅 Men der vi jo så forskellige☺️

Nu ville jeg slet ikke tage blaffere med op , uanset hvordan de så ud ... Og hvis jeg gjorde og jeg hav sådan er tilbud ville jeg gå fra at være hjælperen til krænkeren .. folk er så sarte nu til dags 😁

Skrevet
Massage-testeren skrev, den 4.8.2026 at 19:44:

Nu ville jeg slet ikke tage blaffere med op , uanset hvordan de så ud ... Og hvis jeg gjorde og jeg hav sådan er tilbud ville jeg gå fra at være hjælperen til krænkeren .. folk er så sarte nu til dags 😁

Det handler ikke om at være sart, men det er enormt utrygt og grænseoverskridende at en fremmede mand tilbyder det når der ikke har været nogen optakt til det og man sidder som kvinde i en fremmede mands bil. Tror ikke rigtig I forstår hvor meget vi konstant skal være på vagt som kvinder. Det kan lynhurtigt udvikle sig til en farlig eller ubehagelig situation. Og vi ved aldrig hvem der overskrider grænser. voldtager han mig? Slår han mig ihjel? Gramser han uden tilladelse? Flipper han ud om lidt og sviner mig til? Det er de tænker jeg ville få. For mænd er det bare uskyldigt og et tilbud, for os er det et angstprovokerende foreslag.

Da Mia blev slået ihjel himlede alle op om hvorfor hun gik ind i bilen til en fremmede mand. Samtidig får vi at vide vi er sarte hvis vi ikke vil sælge brugte trusser til den fremmede man vi gik ind i bilen til 🫩

desuden var der vist rimelig stor enighed om (i et andet opslag) at veninden er en mand og derfor lyder denne historie også utroværdig. Tvivler på hun bare ville smile og sige nej hvis hun virkelig havde været en kvinde.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Altså… nogen herinde får det til at lyde som om størstedelen af alle mænd er opportunistiske voldtægts forbrydere 😂

Skrevet
McAllister skrev, for 2 timer siden:

Altså… nogen herinde får det til at lyde som om størstedelen af alle mænd er opportunistiske voldtægts forbrydere 😂

Det var noget af en overfortolkning.

Skrevet
McAllister skrev, for 11 timer siden:

Ikke hvis du følte det var dit bidrag jeg refererede til.

Der var ikke andre end mig der skrev om frygten for voldtægt, så hvem skulle du ellers referere til?. Men der er langt fra at frygte en grænseoverskridende fremmede kunne finde på noget, til at tro de fleste mænd er potentielle voldtægtsfordrydere. Det er en voldsom overfortolkning. Men det må du jo selv ligge og rode med hvis du følte dig truffet.

Går ud fra du aldrig har prøvet at være en attraktiv kvinde, ellers ville du vide hvad jeg mente med det jeg skrev.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, den 11.8.2026 at 18:32:

desuden var der vist rimelig stor enighed om (i et andet opslag) at veninden er en mand og derfor lyder denne historie også utroværdig. Tvivler på hun bare ville smile og sige nej hvis hun virkelig havde været en kvinde.

Helt enig . Jeg tager det som en " mandefantasi " der aldrig bliver virkelighed.

Skrevet

Som @Pink Peach skriver så man ikke sart bare fordi man ikke vil have uopfordret tilbud i utrygge situationer..

Jeg oplevede selv noget da jeg var 24 år hvor jeg kom gående ned igennem den lille landsby jeg bor i på vejen til børnehaven for at hente min mindste søn.. En helt fremmed mand antastede mig.. Jeg gå rundt i mine egne tanker hen over sportspladsen da en mand råber “hey undskyld mig” efter mig og jeg stopper op fordi måske vil han spørge om vej eller sådan noget og han kommer hen.. Han spørger mig så noget usikkert “jeg vil bare hører hvor gammel du er” og jeg studser lidt over spørgsmålet men svarer at “jeg er 24” og han ånder synligt lettet op og siger så “det var bare fordi jeg så dig på gaden og syntes du var voldsomt smuk så jeg ville spørge om jeg må se dig nøgen”….. Jeg blev meget befippet og svarede bare “nej ellers tak” og han sagde “jeg vil gerne betale for det” imens han stod med sin pung i hånden😅.. Igen svarede jeg bare endnu mere paf “Nej ellers tak” og så sagde han “beklager så” og gik🤷🏼‍♀️😂😂.. Det var virkelig mærkeligt og faktisk ubehageligt.. Der var ikke et øje i nærheden udover os..

En anden gang blev jeg oppasset af en mand der gerne ville spørge om han måtte inviterer mig ud “fordi nu havde han kigget på mig de sidste par km”😬🫣.. Sleeeet ikke mærkelig adfærd at først følge efter folk i km🤣..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Nu er jeg typen, der samler blaffere op. Det har jeg over årene gjort mange gange. Men når det er sagt, så er sker det jo kun ganske ganske sjældent, at man overhovedet støder på en blaffer nu til dags. Så mange gange er stadig sjældent over mange år.

Mit indtryk er at blaffere som regel er i 20'erne. De fleste gange har det været to blaffere sammen. Både to unge mænd og også mand og kvinde. Har aldrig samlet to unge kvinder opsamtidig. Men jeg har også nogle gange samlet en enlig fyr eller enlig kvinde op.

Jeg er bestemt ikke for god til ikke at have frække fantasier, når jeg samler en sådan ung kvinde op. Jeg kan sagtens fantasere om, at hun som tak for turen tilbyder et blowjob, eller dengang jeg faktisk satte hende af ved hendes gadedør, at hun som tak inviterede mig op til et hurtigt knald.

Men det er kun fantasier. Det vil efter min mening være totalt upassende, at jeg tilbyder noget sådan, og som @Massage-testeren skriver, vil jeg gå fra at være hjælperen til krænkeren.

Det skal så også siges at i alle mine fantasier, så er det HENDE, der tilbyder det frække. Det er ikke mig, der tilbyder hende noget.

Så hvis vi vender den om, så min fantasi faktisk bliver til virkelighed. At jeg samler en ung kvinde op, og hun så tilbyder mig måske et blowjob? Det ville jeg nok heller ikke være helt tilpas ved, tænker jeg. Så jeg ville nok sige nej tak og få sat hende af snart. Og så vil jeg sikkert efterfølgende fantasere lidt om hvordan det ville være gået hvis jeg havde haft mod til at sige ja tak 😃

Skrevet
ensomfyr skrev, for 4 minutter siden:

Har aldrig samlet to unge kvinder opsamtidig.

Hvorfor egentlig ikke? Er det af principielle årsager, eller er du bare aldrig stødt på tilfældet?

Skrevet
Borende X skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor egentlig ikke? Er det af principielle årsager, eller er du bare aldrig stødt på tilfældet?

Jeg er faktisk bare aldrig stødt på tilfældet.

Jeg vil lige så gerne tage to kvinder med som to mænd eller en mand og en kvinde.

Og med to kvinder kan fantasierne jo blive desto mere spændende 😁

Skrevet

Da jeg som 18-årig og nybagt billist med egen (gammel) bil for mange år siden var på vej til Sydsjælland, hvor mine forældre boede, mødte jeg på landevejen mellem to små landsbyer en kvindelig blaffer.

Jeg stoppede og spurgte hvor hun skulle hen. Hun ville bare gerne køre med til den næste/nærmeste landsby og hoppede ind.

Hun havde tydeligvis været i byen og var meget snakkesalig. Efter et par minutter kiggede hun direkte på mig og sagde " jeg vil altså gerne betale" mens hun lavede "tungen mod kinden bevægelser" og vendte det hvide ud af øjnene.

Jeg spurgte om hun mente det, hvorefter hun åbnede mine bukser og tog kalorius frem.

Jeg gjorde efter bedste evne plads til hende, mens vi nærmede os byskiltet.

Jeg kom ret hurtigt, hun slugte, slikkede sig om munden og sagde, at jeg bare kunne holde ind ved købmanden.

Hun sagde tak for turen, steg ud af bilen og forsvandt uden at se sig tilbage.

Skrevet

Som ung, omkring 1980 til 1995, kørte jeg landet tynd som sælger
Efter en stribe besøg på Jyllands vestkyst, var jeg på vej til Århus, hvor jeg skulle overnatte et par dage

Efter kort tids kørsel står 3 unge mennesker med tommel op. Jeg stopper, det gjorde jeg altid dengang. Det viste sig at være et kærestepar, som erobrede bagsædet og ellers gik i gang med at snave og sådan noget. En meget smuk solbrun pige med langt lyst hår og skinnende blå øjne satte sig på forsædet. En lille tanktop og nogle små og meget stramme shorts, sundhedssandaler. Det var påklædningen. BH var der ikke, sås tydeligt.

Vi kørte øst på og sludrede om løst og fast. Hun på syngende fynsk. Efter noget tid, blev vi enige om at finde en P plads med toilet og restaurant. Vi kørte ind et sted, hvor det lå en gnattet pølsevogsagtig ting og et toilet. Parkering var bagved på en grusplads med en del buske og træer. Meget diskret
Kæresteparret gik på toilet, og veninden bemærkede at de skulle nok knalde. Tror du spurgte jeg.
Hu nikke og spurgte og spurgte om vi ikke også skulle hygge. Jeg kiggede på hende. Ja kys, slik og så videre. Jeg blev forbavset, og takkede pænt nej. Jeg var gift og havde små børn, så sidespring var slet ikke noget jeg havde tænkt på. Ikke fordi jeg ikke havde lavet mange sjove ting i mine yngre dage. Var nok lullet ind i det lykkelige monogame ægteskab.

Kors hvor har jeg fortrudt mange gange. Hun var utrolig flot og rigtig sød.

Og så en helt anden oplevelse
I udkanten af Aalborg står en mand i pyjamas og sutsko og blafrer. Det er koldt og regner lidt. Jeg stopper for det ser mærkeligt ud. Han smutter ind på forsædet. Hvor skal du hen, spørger jeg. Ind til byen. Jeg tøver og spørger hvor han kommer fra. Sygehuset, men der gider jeg ikke være.

Det er nok bedre jeg kører dig derhen igen, tror du ikke. Han siger joeeee. Tager telefonen, kanal 16, og beder den venlige dame om at forbinde mig til Aalborg sygehus. Gerne, gå til kanal xx. Det var VHF mobilradio dengang 😄

Får kontakt og forklarer situationen. Nåe der er han. Bare kør ham ind til skadestuen, og tak.

Jeg havde på den måde mange sjove oplevelser, og mødte mange interessante mennesker.
Fynboen var dog den eneste der direkte tilbød sex. Der var andre hvor der var et eller andet i luften, som jeg ikke greb.

Skrevet
Voiggodrengen skrev, for 22 minutter siden:

Kors hvor har jeg fortrudt mange gange. Hun var utrolig flot og rigtig sød.

Ja, jeg genkender situationen fra min ungdom, hvor jeg var (for) meget tilbageholdende og derved snød mig selv for en masse gode oplevelser.

Jeg har siden lært, at hvad der sker uden for hjemmet, forbliver også uden for hjemmet.

Skrevet
Pink Peach skrev, den 11.8.2026 at 18:32:

Tror ikke rigtig I forstår hvor meget vi konstant skal være på vagt som kvinder. Det kan lynhurtigt udvikle sig til en farlig eller ubehagelig situation. Og vi ved aldrig hvem der overskrider grænser. voldtager han mig? Slår han mig ihjel?

Hele din kommentar fortjener at blive gentaget, for det er både rigtigt og klogt.

Jeg prøvede at udtrykke noget lignende i en anden tråd, men det er svært som mand ikke at blive sat lidt på plads, hvis vi formaster sig til at fortælle hvad man opfatter der sker i kvinder.

Til sidst skriver du at ingen eller meget få kvinder bare ville tage episoden med et smil.

Jeg kender kvinder, som jeg er ret sikker på ville tage den i stiv arm, men det er absolut et fåtal og adfærd som den beskrevne er derfor aldeles uacceptabel.

Skrevet

Ikke fordi det er erotisk på nogen måde, men det mindede mig lige om...

Jeg samlede et par blaffere op for nogle måneder siden. De stod i regnen og så triste ud, men blev virkelig glade da jeg tog dem op og fortalte at de kunne komme med helt til Vejle (fra Greve på Sjælland).

Det var en ung kvinde og mand, som ikke dannede par, men skulle på højskole reunion og var blevet enige om at blaffe.

Da de spurgte hvad jeg skulle, svarede jeg som det var, at jeg skulle på tantra kursus.

Det blev en ret interessant køretur, hvor de unge mennesker spurgte nysgerrigt ind og vi kom både forbi seksualitet og åbne forhold.

Det var super berigende og jeg håber de kom godt frem.

Skrevet
Pink Peach skrev, den 15.8.2026 at 08:28:

Går ud fra du aldrig har prøvet at være en attraktiv kvinde, ellers ville du vide hvad jeg mente med det jeg skrev.

Skyldig, omend hvad der er attraktivt afhænger af øjet der ser. Men kvinde det er jeg ikke. Det betyder dog ikke at jeg er fuldkommen blind for mine omgivelser.

Jeg syntes dit indlæg tegnede et meget snævert billede og ja jeg syntes du fik det til at lyde langt værre end virkeligheden er (baseret på at vi ikke konstant høre om kvinder der bliver voldtaget fordi de blaffede imellem Køge og København).

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.