Hop til indhold

Mange af jer har ikke helt forstået forskel på en sugar babe og GP og derfor ødelægger konceptet

Featured Replies

Skrevet

Forskellen på en Sugar Babe og en Prostitueret (Og hvordan du kontakter dem)

Mange mænd begår den fejl at blande sugardating og prostitution sammen. Det er to vidt forskellige verdener, og hvis du kontakter en Sugar Babe på den forkerte måde, bliver du blokeret med det samme.

1. Forskellen på de to verdener

• En prostitueret (sexarbejder): Sælger en ren forretningsmæssig, seksuel ydelse. Du betaler en fast timepris for sex, og så går I hver til sit. Der er ingen personlig relation.

• En Sugar Babe: Søger en relation og en livsstil. Hun leder efter en succesfuld mand (en Sugar Daddy), der kan forkæle hende med dates, gaver, rejser eller økonomisk hjælp. Hun sælger ikke sex på timebasis. Hun deler sit selskab og sin tid med en mand, hun har god kemi med.

2. Forskellen på at tage kontakt

Måden, du skriver på, afslører med det samme, om du har forstået konceptet:

• Hvis du kontakter en prostitueret: Skriver du kort og praktisk for at aftale tid, sted og pris. Det er en ren handel.

• Hvis du kontakter en Sugar Babe: Skriver du IKKE bare "Hej", "Hvad koster du?", eller "Er du ledig i aften?". En Sugar Babe er en kvinde, der søger en gentleman. Et dovent "Hej" viser nul indsats og nul respekt. Du skal skrive til hende, ligesom du ville skrive til en kvinde på en almindelig dating-app – med interesse for hendes personlighed.

Den gode første besked til en Sugar Babe indeholder:

• At du har læst hendes profiltekst.

• Et kompliment af hendes stil eller udstråling (ikke noget groft eller seksuelt).

• En introduktion af, hvad du som Sugar Daddy kan tilbyde af forkælelse og rammer.

Kort sagt:

En prostitueret betaler du for en ydelse. En Sugar Babe skal du forføre og forkæle. Hvis du skriver til en Sugar Babe, som om hun er en vare, du kan købe i fem minutter, har du tabt på forhånd.

• Svar 92
  • Visninger 4.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• McAllister
    McAllister

Du skal snakke lidt med dine medsøstre på sugardaters, de har heller ikke helt forstået forskellen og ødelægger konceptet for dem selv.

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Såååå ligesom vi fucking alle gerne vil have eller🤷🏼‍♀️😂😂.? Tror du selv vi “almindelige ludere” gider lorte beskeder.? Vi svarer dem bare ikke💁‍♀️.. Måske hvis i billige sugarbabes ikke tog 1500 kr

• Er det kun mig der har en fornemmelse af, at veninden her er af hankøn?

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 14 minutter siden:

Kort sagt:

En prostitueret betaler du for en ydelse. En Sugar Babe skal du forføre og forkæle. Hvis du skriver til en Sugar Babe, som om hun er en vare, du kan købe i fem minutter, har du tabt på forhånd.

Det afhænger da af definitioner. Hvis man lægger til grund, at der modtages en erkendtlighed for sexuelle ydelser, ser jeg ingen forskel. Om erkendtligheden så er fysiske gaver eller kolde kontanter er underordnet.

Skrevet

Du skal snakke lidt med dine medsøstre på sugardaters, de har heller ikke helt forstået forskellen og ødelægger konceptet for dem selv.

Skrevet

Begge typer findes på Sugardating. Altså både dem der responderer på en kort besked om pris og dem der foretrækker en mand der skriver lidt om sig selv og har et mere langsigtet formål. Så det gælder begge veje. Kvinder der ikke forstår sugardating og mænd der ikke gør. Og sådan er det sjovt nok med de fleste ting i livet :)

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 17 minutter siden:

Begge typer findes på Sugardating. Altså både dem der responderer på en kort besked om pris og dem der foretrækker en mand der skriver lidt om sig selv og har et mere langsigtet formål. Så det gælder begge veje. Kvinder der ikke forstår sugardating og mænd der ikke gør. Og sådan er det sjovt nok med de fleste ting i livet :)

Så skulle du prøve at være mand ( 56 ) år på sugardaters med alm pænt opdateret billede og en sober profil. Jeg fik ca 2-4 beskeder hver dag fra piger ml 18/20 år og op til 40 plus om hvad jeg søgte og de tilbød sjovt nok alle sex ca 1500-1800 kr for en time, så det stemmer desværre ikke helt overens med din smukke fortælling.

Skrevet
Amagerbro skrev, for 5 minutter siden:

Så skulle du prøve at være mand ( 56 ) år på sugardaters med alm pænt opdateret billede og en sober profil. Jeg fik ca 2-4 beskeder hver dag fra piger ml 18/20 år og op til 40 plus om hvad jeg søgte og de tilbød sjovt nok alle sex ca 1500-1800 kr for en time, så det stemmer desværre ikke helt overens med din smukke fortælling.

Jeg ved ikke hvad du hentyder til ikke stemmer med min smukke fortælling. Jeg siger jo netop at begge typer findes på Sugardating. Så måske du skal læse mit indlæg igen :)

Skrevet
  • Author
McAllister skrev, for 36 minutter siden:

Jeg kan ikke gøre for at der er champagneluder der udnytter at der er dumme mænd der ikke kender forskellen..

Det er rigtig nok at Sugar babes er begyndt at være nød til at tage et beløb til at starte med indtil man har fundet ud af om der er en relation fordi der har været en del mænd der har udnyttet Sugar babes konceptet og brugt sugar babe som gratis luder..

Men så er I så mænd selv nødt til at kunne vurdere Er det en ludder eller en sugar babe vil hun bare have jeres pik og jeres penge så er det ikke en sugar babe så er det en champagne luder..

Vil hun derimod have at man skriver ordentligt til hende præsenterer sig selv viser sit ansigt og opfører sig ordentligt og at der er en Connect altså kemi og Kommunikation fungerer godt sammen Så er der større chance for det er en sugar babe..

Skrevet
  • Author
Ubeskriveligt skrev, for 36 minutter siden:

Ja det er rigtigt at der er nogle kvinder der udnytter Sugardating og ikke kender forskellen eller rettere sagt det kender godt forskellen Men de håber på at fange mænd der ikke gør så de bare kan få nogle penge, eller som gerne vil kaldes for Sugar babes fordi de synes det lyder pænere end at være luder..

En almindelig luder koster normalt mellem 300 til 500 en champagne lyder koster 1500 i timen, De behøver hverken relation eller noget som helst Det er bare lige på knalde og farvel og så tager de måske ind igen 10 minutter senere..

Det kan godt være en Sugar babes har flere daddies Alt efter om Daddy kun kan ses to gange om måneden eller om han kan ses en gang om ugen en sugar babe søger en dybere relation Selvfølgelig vil hun gerne forkælet men hun søger også kommunikationen nærvær og en hel masse andet Det er ikke bare seks med en sugar babe det er også oplevelser det er forskellige ting og så kan der forekomme seks en gang imellem når de mødes men det ikke hver gang, med andre ord end date man har lyst til at forkæle og råd til at forkæle

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 12 minutter siden:

Jeg ved ikke hvad du hentyder til ikke stemmer med min smukke fortælling. Jeg siger jo netop at begge typer findes på Sugardating. Så måske du skal læse mit indlæg igen :)

Jeg placerede den forkert ;-) sorry !

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er rigtigt at der er nogle kvinder der udnytter Sugardating og ikke kender forskellen eller rettere sagt det kender godt forskellen Men de håber på at fange mænd der ikke gør så de bare kan få nogle penge, eller som gerne vil kaldes for Sugar babes fordi de synes det lyder pænere end at være luder..

En almindelig luder koster normalt mellem 300 til 500 en champagne lyder koster 1500 i timen, De behøver hverken relation eller noget som helst Det er bare lige på knalde og farvel og så tager de måske ind igen 10 minutter senere..

Det kan godt være en Sugar babes har flere daddies Alt efter om Daddy kun kan ses to gange om måneden eller om han kan ses en gang om ugen en sugar babe søger en dybere relation Selvfølgelig vil hun gerne forkælet men hun søger også kommunikationen nærvær og en hel masse andet Det er ikke bare seks med en sugar babe det er også oplevelser det er forskellige ting og så kan der forekomme seks en gang imellem når de mødes men det ikke hver gang, med andre ord end date man har lyst til at forkæle og råd til at forkæle

Jeg er sådan set ikke uenig, jeg tror bare konklusionen bliver at der kan være et idealbillede af hvad Sugardating betyder og så er der den virkelig verden inde på Sugardating, hvor man sagtens kan købe et hurtigt knald for 2k ligesåvel som man kan ansætte en Sugarbabe til 20k plus gaver og rejser om måneden som man ser jævnligt. Og så er der alle dem midt imellem...

Redigeret af Ubeskriveligt

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 6 minutter siden:

En almindelig luder koster normalt mellem 300 til 500

Hvor finder du dem henne?

De fleste jeg kigger på tager 1000 - 1200 for en halv time 😊

Skrevet
Borende X skrev, 1 time siden:

Det afhænger da af definitioner. Hvis man lægger til grund, at der modtages en erkendtlighed for sexuelle ydelser, ser jeg ingen forskel. Om erkendtligheden så er fysiske gaver eller kolde kontanter er underordnet.

nej, det afhænger det ikke af og du er så en af dem på siden som sugarbabes bliver trætte af henvendelser fra, fordi du ikke fatter hat af konceptet. Men det fortæller da noget om dit syn på kvinder ! eller for at gøre det helt tydeligt, så er du åbenbart i stand til at gøre alt til en transaktion om penge eller gaver. Hvis du ikke kan lave en relation til andre , så lad være med at tro andre ikke kan det , og sætter pris på det, og synes det er noget væsentligt.

Redigeret af herrens
manglede noget

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 24 minutter siden:

Hvor i alverden får du det fra? Det tyder ikke på, at du har større indsigt. Kigger du rundt i diverse annoncer, får du ikke en "almindelig" luder til 300-500 kr. Den gængse pris for en time er typisk 1.500-1.800 kr.

Hvad er i øvrigt en "almindelig" luder?

Skrevet
  • Author
Ubeskriveligt skrev, for 45 minutter siden:

Jeg er sådan set ikke uenig, jeg tror bare konklusionen bliver at der kan være et idealbillede af hvad Sugardating betyder og så er der den virkelig verden inde på Sugardating, hvor man sagtens kan købe et hurtigt knald for 2k ligesåvel som man kan ansætte en Sugarbabe til 20k plus gaver og rejser om måneden som man ser jævnligt. Og så er der alle dem midt imellem...

Jeg tror du skal holde dig helt væk fra Sugar datinguniverset..

Man ansætter ikke en sugar babe en sugar babe er en sød og dejlig kvinde som man dater og har lyst til at forkæle, en sugar daddy er en som har råd og lyst til at forkæle en kvinde han dater..

Hvis man ansætter en person har de pligt til at agere at være på en bestemt måde en sugar babe skal bare være hende selv..

Det er meget nedladende og respektløs at sige at man ansætter en sugar babe, du køber en ydelse ved en luder du dater en sugar babe

Skrevet

Kære @en hyggelig veninde

Jeg er med på at dit fokus er hvordan kontakt helst skal foregå imellem sugarbabe og sugardaddy, og er som sådan enig med dig langt hen ad vejen, uden dog rigtigt at have det store kendskab til den verden (det udviklede sig lidt for mig sidste år med en jeg troede jeg skulle have mere almindelig købesex med. Det var ikke lige meningen at det skulle være et sugar forhold, men blev det lidt).

Der hvor kæden lidt hopper af for mig er nok dit syn på den mere almindelige købesex, som du giver udtryk for her.

Det ville klæde dig at nå dertil hvor du også kan se de piger der sælger seksuelle ydelser som mennesker, der lige som dig selv fortjener respekt om det de foretager sig.

Man kontakter bestemt ikke en pige der sælger sex med en hej, adress, price besked hvis man skal opføre sig ordentligt. Din prissætning er forkert (2000-3000 for en time er mere korrekt), og der kan på sådan en time foregå masser af forspil, bad sammen, pillowtalk, fælles frækhed og dejlige følelser man nyder sammen. Det er ikke bare ind-ud, og kan være ret specielt at mødes med en pige man har haft et godt møde med tidligere.

Men enig med dig at dem der ønsker at finde en sugarbabe skal gøre mere for at forstå den verden de begiver sig ind i. Bare lad være med at lave en sammenligning med noget du nok ikke selv har forstået særligt godt, da du på den måde bare fremstår som fordomsfuld.

Skrevet
  • Author
torben35 skrev, for 46 minutter siden:

Hvor finder du dem henne?

De fleste jeg kigger på tager 1000 - 1200 for en halv time 😊

De sku ikke svære at finde, og man får altid en god gave med fra dem så man kan få lov til at besøge lægen bagefter..

Og du kan få gratis luder ind på scor, Hvor der er kvinder der tænder på at lege ludder, nogle af dem altså sammen med en 3-4-5 mænd på en dag uden de får noget for det dem inde på skoene skal ikke have noget for det Men til gengæld risikerer man kønssygdomme ved dem der leger luder og erfaren i det

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 58 minutter siden:

Vil hun derimod have at man skriver ordentligt til hende præsenterer sig selv viser sit ansigt og opfører sig ordentligt og at der er en Connect altså kemi og Kommunikation fungerer godt sammen Så er der større chance for det er en sugar babe..

Såååå ligesom vi fucking alle gerne vil have eller🤷🏼‍♀️😂😂.? Tror du selv vi “almindelige ludere” gider lorte beskeder.? Vi svarer dem bare ikke💁‍♀️..

Måske hvis i billige sugarbabes ikke tog 1500 kr for to-tre timers sex uden kondom så ville det gøre os dyre ludere den tjeneste at færre tror de kan tillade sig at spørge os uden😋..

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 2 minutter siden:

De sku ikke svære at finde, og man får altid en god gave med fra dem så man kan få lov til at besøge lægen bagefter..

Troll, tænker ikke vi skal bruge mere tid på “hende” ;)

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 5 minutter siden:

Det er meget nedladende og respektløs at sige at man ansætter en sugar babe, du køber en ydelse ved en luder du dater en sugar babe

What the actual fuck🤔.. Så du veeeed godt selv det er respektløst men vælger selv at skrive sådan om andre kvinder🤨.?

Skrevet

Vrøvl!

Lad være med at tro du bestemmer hvad andre gør og mener.

At du mener andre kvinder er mindre værd og bruger et negativt sprogbrug omkring os (og dig selv), gør dit desperate forsøg på, at redegøre overfor dig selv, at sugardater også er ludere, falder til jorden med et brag. Kort og godt.

At du mener det er i orden at henvende sig til andre med ligegyldige beskeder og være nedværdigende, siger en del om dit syn på andre mennesker.

Redigeret af CamillaHusmor

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 14 minutter siden:

Kære @en hyggelig veninde

Jeg er med på at dit fokus er hvordan kontakt helst skal foregå imellem sugarbabe og sugardaddy, og er som sådan enig med dig langt hen ad vejen, uden dog rigtigt at have det store kendskab til den verden (det udviklede sig lidt for mig sidste år med en jeg troede jeg skulle have mere almindelig købesex med. Det var ikke lige meningen at det skulle være et sugar forhold, men blev det lidt).

Der hvor kæden lidt hopper af for mig er nok dit syn på den mere almindelige købesex, som du giver udtryk for her.

Det ville klæde dig at nå dertil hvor du også kan se de piger der sælger seksuelle ydelser som mennesker, der lige som dig selv fortjener respekt om det de foretager sig.

Man kontakter bestemt ikke en pige der sælger sex med en hej, adress, price besked hvis man skal opføre sig ordentligt. Din prissætning er forkert (2000-3000 for en time er mere korrekt), og der kan på sådan en time foregå masser af forspil, bad sammen, pillowtalk, fælles frækhed og dejlige følelser man nyder sammen. Det er ikke bare ind-ud, og kan være ret specielt at mødes med en pige man har haft et godt møde med tidligere.

Men enig med dig at dem der ønsker at finde en sugarbabe skal gøre mere for at forstå den verden de begiver sig ind i. Bare lad være med at lave en sammenligning med noget du nok ikke selv har forstået særligt godt, da du på den måde bare fremstår som fordomsfuld.

Jeg er helt enig i at lyder vælger deres Vej og skal respekteres som menneske..

Og jeg er på ingen måde nedladende over for det, Jeg skriver bare som det er..

Og jeg ved godt at der er nogle piger der tror at de har guld imellem benene, som er med til at presse prisen højere og højere op..

Og De tror de sælger guld..

Som menneske kan det være fantastisk men der er sgu nogle af de unge piger der bevæger sig ind i luderbranchen som ikke engang ved hvad det vil sige at være en del af den branche..

Og De sætter nogle urimelig høje priser for en time, og så tror de at de kan leve af det..

Jeg har faktisk sendt mig mere ind i det end du lige tror for jeg er generelt nysgerrig på alt og inden jeg overhovedet gik ind i Sugardating undersøgte jeg alting fordi jeg var i tvivl om det var det samme som at være en luder, for jeg vidste hvad det er jeg søger og hvad Jeg forventer og ønsker..

Jeg havde hørt lidt om Sugar dating igennem en kammerat og sat mig lidt ind i dens oprindelse og hvad det indebærer..

Lige så vel som jeg har sat mig ind i hvad det vil sige at være luder og valder jeg er og hvad dogging er hvad svinger er og så videre og så videre fordi jeg skulle finde ud af hvor jeg vil tage mit næste eventyr..

Skrevet

Er det kun mig der har en fornemmelse af, at veninden her er af hankøn?

Skrevet
  • Author
yannye skrev, for 1 minut siden:

Er det kun mig der har en fornemmelse af, at veninden her er af hankøn?

Tror mere Det er dig der er transkønnet jeg blev født med en skede og ved du hvad Det har jeg sgu stadigvæk og min bryster kan stadigvæk give mælk fordi de skulle ikke fyldt med alle mulige ting hvis jeg en dag skulle finde på ville have børn..

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 34 minutter siden:

Og du kan få gratis luder ind på scor, Hvor der er kvinder der tænder på at lege ludder, nogle af dem altså sammen med en 3-4-5 mænd på en dag uden de får noget for det dem inde på skoene skal ikke have noget for det Men til gengæld risikerer man kønssygdomme ved dem der leger luder og erfaren i det

De kønssygdomme må være din egen erfaring - faktisk er det meget mere ærlig business at være "almindelig luder" med klare aftaler, i stedet for alle de uafklarede ønsker og forventninger, som sugar dating består af, det er en opskrift på bedrag og udnyttelse...

Redigeret af køb dansk

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.