Hop til indhold

Mange af jer har ikke helt forstået forskel på en sugar babe og GP og derfor ødelægger konceptet

Featured Replies

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 1 minut siden:

De kønssygdomme må være din egen erfaring - faktisk er det meget mere reel business at være "almindelig luder" med klare aftaler, i stedet for alle de uafklarede ønsker og forventninger, som sugar dating består af...

Nej desværre ikke Jeg er ikke en mand så jeg har ikke brug for at gå til luder jeg kan godt nøjes med at smide en god vibrator op i underlivet, og jeg har rigeligt at vælge imellem..

Men de der 300 kr ludder hvor du kan komme og knalde dem uden gummi og alt muligt Det er ikke altid De er helt i orden

Men skal vi ikke lukke den der Det var nu ikke luder Det handlede om det her opslag..

Du må have en dejlig dag og så må du hygge dig med det der gør dig glad nu vil jeg hygge mig med det der gør mig glad..

• Svar 92
  • Visninger 4.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• McAllister
    McAllister

Du skal snakke lidt med dine medsøstre på sugardaters, de har heller ikke helt forstået forskellen og ødelægger konceptet for dem selv.

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Såååå ligesom vi fucking alle gerne vil have eller🤷🏼‍♀️😂😂.? Tror du selv vi “almindelige ludere” gider lorte beskeder.? Vi svarer dem bare ikke💁‍♀️.. Måske hvis i billige sugarbabes ikke tog 1500 kr

• Er det kun mig der har en fornemmelse af, at veninden her er af hankøn?

Skrevet
yannye skrev, for 7 minutter siden:

Er det kun mig der har en fornemmelse af, at veninden her er af hankøn?

Nej slet ikke efter at have læst hendes/hans tråd om blaffeture.. lyder som en mand.

udtryk som: “smide en vibrator op i underlivet” lyder også som noget kun en mand ville sige

Især fordi vi mest bruger dildoer i fissen og vibrator på klitten 🤷‍♀️

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, for 28 minutter siden:

Nej slet ikke efter at have læst hendes/hans tråd om blaffeture.. lyder som en mand.

udtryk som: “smide en vibrator op i underlivet” lyder også som noget kun en mand ville sige

Især fordi vi mest bruger dildoer i fissen og vibrator på klitten 🤷‍♀️

"Underlivet" kunne måske også være mere bagtil, analt... bare en bagtanke 😝

Redigeret af køb dansk

Skrevet
køb dansk skrev, for 1 minut siden:

"Underlivet" kunne måske også være mere bagtil... bare en bagtanke 😝

Har stadig aldrig hørt en kvinde udtrykke det sådan. Det lyder mere som noget en mand ville sige..

Men jeg kan selvfølgelig tage fejl

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, 1 time siden:

..... Og jeg er på ingen måde nedladende over for det, Jeg skriver bare som det er..

Jeg skriver såmænd også bare, som det er – jf. mit første indlæg.

Efterhånden må jeg komme frem til det resultat, at der er tre slags ludere: Der er den almindelige luder, så er der champagneluderen, og endelig er der – som dig – fritidsluderen.

Redigeret af Borende X

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 2 timer siden:

En almindelig luder koster normalt mellem 300 til 500

Links tak 🙏

Skrevet
Borende X skrev, for 11 minutter siden:

Efterhånden må jeg komme frem til det resultat, at der er tre slags ludere: Der er den almindelige luder, så er der champagneluderen, og endelig er der – som dig – fritidsluderen.

Enig. Alle der tager penge/gaver for sex er ludere. Sugarbabes er også ludere, selvom de sælger en relation, fordi den altid inkluderer sex også.

Skrevet

Jeg ved ikke hvorhen du vil med dit opslag, men ærligt du lyder meget usympatisk og nedladende i dit sprog brug om andre mennesker, det har jeg ingen respekt for.

At kalde glædes piger for ludere og snakke nedsættende om dem, vinder du ikke meget respekt på.

Skrevet
Lauersen skrev, for 1 time siden:

Der hvor kæden lidt hopper af for mig er nok dit syn på den mere almindelige købesex, som du giver udtryk for her.

Det ville klæde dig at nå dertil hvor du også kan se de piger der sælger seksuelle ydelser som mennesker, der lige som dig selv fortjener respekt om det de foretager sig.

Man kontakter bestemt ikke en pige der sælger sex med en hej, adress, price besked hvis man skal opføre sig ordentligt. Din prissætning er forkert (2000-3000 for en time er mere korrekt), og der kan på sådan en time foregå masser af forspil, bad sammen, pillowtalk, fælles frækhed og dejlige følelser man nyder sammen. Det er ikke bare ind-ud, og kan være ret specielt at mødes med en pige man har haft et godt møde med tidligere.

Bingo 💪 100% enig.

Og der er masser af mulighed for relationsdannelse i købesex, selv om rammerne naturligvis er lidt anderledes.

Redigeret af Refresh

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 18 minutter siden:

Hvis Du Tør at sige det foran mig så sørg for at bestille din et værelses først

Skrevet
Refresh skrev, for 1 minut siden:

Bingo 💪 100% enig.

Og der er masser af mulighed for relationsdannelse i købesex, selv om rammerne naturligvis er lidt anderledes.

Helt, helt enig. Jeg sidder selv i "relationsdannelse" med et par bekendte fra branchen.

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 1 time siden:

De sku ikke svære at finde, og man får altid en god gave med fra dem så man kan få lov til at besøge lægen bagefter..

Og du kan få gratis luder ind på scor, Hvor der er kvinder der tænder på at lege ludder, nogle af dem altså sammen med en 3-4-5 mænd på en dag uden de får noget for det dem inde på skoene skal ikke have noget for det Men til gengæld risikerer man kønssygdomme ved dem der leger luder og erfaren i det

Af et menneske der forventer forståelse fra andre, udviser du ufatteligt lidt forståelse selv!

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 2 minutter siden:

Hvis Du Tør at sige det foran mig så sørg for at bestille din et værelses først

Selvfølgelig tør jeg da det. Hvad er det, du bliver så fortørnet over, at du ligefrem udsteder mordtrusler?

Redigeret af Borende X

Skrevet
  • Author
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

Selvfølgelig tør jeg da det. Hvad er det, du bliver så fortørnet over, at du ligefrem udsteder mordtrusler?

Jeg har ikke udset nogen mordtrussel men du skal fandme ikke kalde mig for en luder..

Og så vil jeg gerne bede om at du lader være med at kommentere mine opslag eller noget som helst Vi to skal ikke have kontakt til hinanden fra starten af Har du faktisk ikke været særlig behagelig type og Du presser en til at blive rigtig pist off

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 1 time siden:

Og jeg ved godt at der er nogle piger der tror at de har guld imellem benene, som er med til at presse prisen højere og højere op..

Og De tror de sælger guld..

Som menneske kan det være fantastisk men der er sgu nogle af de unge piger der bevæger sig ind i luderbranchen som ikke engang ved hvad det vil sige at være en del af den branche..

Og De sætter nogle urimelig høje priser for en time, og så tror de at de kan leve af det..

kære Hr “en hyggelig veninde”

Jeg tænker faktisk jeg passer ret godt ind på den beskrivelse. Jeg var 24 år da jeg startede i branchen og ja, jeg vidste da hvordan man havde sex men jeg kendte ikke specielt meget til branchen og har også lavet mine fejl i tidernes løb💃 F.eks startede jeg med at tilbyde blow uden kondom… hvilket jeg ALDRIG ville gøre i dag 😅 Jeg troede faktisk ikke jeg kunne leve af det, jeg var bare lige blevet single og tænkte ikke hvorfor ikke kombinere både sex og ekstra lommepenge 😋 Jeg blev positivt overrasket. I løbet af de sidste 4 år har jeg lært meget om branchen - men jeg har stadig meget at lære endnu. I løbet af de sidste 4 år, har jeg levet af at mødes med søde mænd. Jeg er har fået uforglemmelige oplevelser og mennesker ind i mit liv jeg aldrig ville være foruden🙏

Jeg startede på 1500.- for en time, men jeg ændrede det ret hurtigt til 1800.- det syntes jeg selv er meget fair - og mine gæster gør tilsyndeladende også siden de betaler det igen og igen😏

Nå det blot mit take på din lille ‘fordom’😌

Skrevet

Tråden skal måske flyttes over i dagens vits:

Kender i den om Sugar Baben der ikke vidste hun var luder? 🤣🤣🤣

Skrevet
Refresh skrev, for 2 minutter siden:

Kender i den om Sugar Baben der ikke vidste hun var luder? 🤣🤣🤣

Og så hende der vidste, hun ikke var det 😂😂

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 3 timer siden:

Forskellen på en Sugar Babe og en Prostitueret (Og hvordan du kontakter dem)

(en gang eminent mundlort der sikkert lød godt på papir)

Det er jo grinagtigt dumt opsat, nærmest ChatGPT-simpelt - desværre er der ej heller skyggen af ironi at spotte.

Jo, de to 'købe-piger' du opsætter, kan i en ordbog måske opsættes så side-om-side og passe på beskrivelserne. Realiteten er en komplet anden, og er ikke så sort-på-hvid.

Jeg kunne bruge tid og energi på at male dig et billede af hvor forkert du har grebet forståelsen af de to købe-sex/dating verdener an, men det tyder ikke på du er her for at diskutere og lære. Det lyder til du har læst et par Google-svar om ..

.. dens (Sugardatings) oprindelse og hvad det indebærer..

Lige så vel som jeg har sat mig ind i hvad det vil sige at være luder og valder jeg er og hvad dogging er hvad svinger er og så videre og så videre ..

.. og dermed mener du er kvalificeret til at belære os om vores personlige erfaringer med kontakt til GPer, sugardaters, swingere, dogging, og 'champagne ludere'.. for ikke at tale om undergrave adskillige glædespigers erfaringer, metoder, og præferencer. Det er pinligt ignorant, og tåkrummende naivt.

Og jeg er på ingen måde nedladende over for det, Jeg skriver bare som det er..

Du ér nedladende, og du ved det egentlig godt.
"Jeg skriver det bare som det er" er den typiske overbærende tåbes vrangforestilling om et "Gå fri af fængsel"-kort til at være en uhøflig skid.

Som hvis jeg kaldte 95% af sugar-babes for 'ludere i flormelis' - "det er ikke nedladende, jeg skriver det bare som det er.." 🙄

Skrevet
  • Author

Jeg synes det har været rigtig ubehagelig at starte den her tråd Jeg prøvede på at sætte fokus på noget helt simpelt men visse personer har valgt at køre den ud af sporet og gå ind og gøre det til et personligt angreb mod mig..

Jeg reagerer selvfølgelig ikke positivt på at man begynder at angribe mig som person..

Og jeg kan mærke jeg føler mig rigtig presset nu Jeg er vant til man opfører sig ordentligt over for hinanden Jeg sætter mig ind i tingene og undersøger tingene før jeg går ind i noget..

Hvis I ser mit første oprindelige opslag som var det der startede det hele..

Det var egentlig det man skulle forholde sig til men visse personer vælger at gå ind og skabe en debat og få en presset ud over kanten Det er ikke en tryg side at være på Jeg har ellers været mange forskellige sider igennem tiden men her har i åbenbart en rigtig dårlig personlighed og en mangel på respekt overfor andre I sidder og gemmer jer og synes det er fedt at I kan sidde og være usynlige og dårlige overfor andre hvis nogen var sådan over for jeres kone og kæreste og søstre veninder Vil I så være ligeså fantastisk eller Vil I reagere ved at få svar den person kvinde som bliver behandlet som i selv behandler andre..

Jeg lavede mit opslag udelukken stille og rolig men det har virkelig taget en trælstregning jeg har kontaktet dem der styrer siden og bedt om at de sørger for at slette den her tråd for jeg ved ikke hvordan man selv sletter den og så prøver jeg på at slette min profil fordi jeg ved i hvert fald Jeg vil ikke omgås mennesker som får mig til at føle at jeg bliver presset ud over kanten eller bliver jeg ked af at starte en stille uskyld i tråd Jeg synes virkelig det har været en ubehagelig oplevelse og jeg håber at de mennesker der har valgt at gøre en ellers stille og roligt debat til noget ubehageligt Jeg håber fandme deres røv med svig..

Normalt er jeg en sød og kærlig og rolig kvinde med hjertet på rette sted men ja jeg bliver fandme pist off når folk begynder at lave personlig angreb

Skrevet

Nej desværre ikke Jeg er ikke en mand

Jeg er ked af det, men det er jeg ret overbevist om at du er...

Jeg vil krydre det op med at du er imellem 30-45 år, hælder mere til 45 end 30, har en kort til middellang uddannelse, så er du single men aktiv på en række dating sider, du arbejder muligvis med undervisning, evt. på en Erhvevsuddannelse, mest fordi du skriver struktureret, analytisk og regelorienteret - du ønsker også meget tydeligt at være en autoritet med dit indlæg, sælger eller måske noget IT admin er også et bud. Er jeg inden for skiven her? smid det evt. i en PM - rent. professionelt er jeg lidt nysgerrig.

Så jeg er desværre overbevist om at du er en klassik "troll" - der måske skulle give sugardating en pause.

Redigeret af McAllister

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 1 minut siden:

Jeg synes det har været rigtig ubehagelig at starte den her tråd Jeg prøvede på at sætte fokus på noget helt simpelt men visse personer har valgt at køre den ud af sporet og gå ind og gøre det til et personligt angreb mod mig..
...
Jeg lavede mit opslag udelukken stille og rolig men det har virkelig taget en trælstregning

Du skulle måske have overvejet hvordan dit indledende oplæg lød for folk der kender branchen, kender forskelle og manglen-på-samme, og ikke behøver have udtryk og definitioner udpenslet af en nyankommen.

Du kom anstigende som en der skulle belære os om en verden du netop lige har læst og undersøgt om, men som mange af os har bevæget os igennem i årtier. Kommentarerne det avler, går ikke tilbage til en æterisk ånd.. De kommer direkte til dig, om dit skriv, og til dine holdninger - for du skrev dem. Sådan har debat alle dage fungeret.

At du føler dig angrebet fordi folk går dig på klingen, er ene og alene dit at håndtere. Lidt forbehold og åbent sind, havde måske gavnet dig til at lære af dem der ved bedst - glædespigerne og deres glædeskøbere, sugarbabes og deres sugardaddies.

Redigeret af Argent
Formattering

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 21 minutter siden:

Jeg har ikke udset nogen mordtrussel men du skal fandme ikke kalde mig for en luder..

Og så vil jeg gerne bede om at du lader være med at kommentere mine opslag eller noget som helst Vi to skal ikke have kontakt til hinanden fra starten af Har du faktisk ikke været særlig behagelig type og Du presser en til at blive rigtig pist off

Nå, da. Når du skriver, at jeg skal bestille en et-værelses, kan jeg ikke forstå det på anden måde, end at det drejer sig om en ligkiste.

Selvfølgelig er du luder. Definitionen er en kvinde, der modtager penge eller andre erkendtligheder for sexuelle ydelser. Du har selv tidligere defineret, at der findes almindelige ludere og champagneludere. Nu har jeg så tilføjet fritidsluder, for det passer meget godt til det signalement, du giver af dig selv.

Du kan overhovedet ikke forbyde mig at kommentere dine opslag (Hellerup-attitude?) herinde. At du betegner mig som en ubehagelig type, tager jeg kun som en stor kompliment. Tak.

Skrevet
  • Author
Argent skrev, Lige nu:

Du skulle måske have overvejet hvordan din tråd lød fra folk der kender branchen, kender forskellen (og manglen på samme), og ikke behøver have udtryk og definitioner udpenslet af en nyankommen.

Du kom anstigende som en der skulle belære os om en verden du netop lige har læst og undersøgt om, men som mange af os har bevæget os igennem i årtier - der kommenteres der ikke til en flyvsk og æterisk ånd.. Nej, der kommer kommentarerne direkte til dig, på dit skriv, og dine holdninger - for du skrev dem. Sådan har debat alle dage fungeret.

At du føler dig angrebet fordi folk går dig på klingen, er ene og alene dit at håndtere. Lidt forbehold og åbent sind, havde måske gavnet dig til at lære af dem der ved bedst - glædespigerne og deres glædeskøbere, sugarbabes og deres daddies.

Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Nå, da. Når du skriver, at jeg skal bestille en et-værelses, kan jeg ikke forstå det på anden måde, end at det drejer sig om en ligkiste.

Selvfølgelig er du luder. Definitionen er en kvinde, der modtager penge eller andre erkendtligheder for sexuelle ydelser. Du har selv tidligere defineret, at der findes almindelige ludere og champagneludere. Nu har jeg så tilføjet fritidsluder, for det passer meget godt til det signalement, du giver af dig selv.

Du kan overhovedet ikke forbyde mig at kommentere dine opslag (Hellerup-attitude?) herinde. At du betegner mig som en ubehagelig type, tager jeg kun som en stor kompliment. Tak.

Du ved absolut ingenting om mig og nu skal du lade mig være jeg har ikke fortjent at sådan en ubehagelig idiot som dig skal blive ved med at chikanere mig til at blive kastreret og lad mig være..

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 21 minutter siden:

en mangel på respekt overfor andre I sidder og gemmer jer og synes det er fedt at I kan sidde og være usynlige

Altså - os reelle glædespiger, luder, sugardaters, sexarbejder, kært barn har mange navne - er faktisk rimelig offentlige i kraft af vores arbejde hvor markedsføre os. Hver gang vi er på vagt er byen oplyst og man skal blot booke tid for adressen. Der ligger mere eller mindre letpåklædte billeder af os. Så jeg kan ikke lige se hvor vi gemmer os? Jeg tvivler os på de fleste af herrerne gemmer sig for andre end deres kone herinde 😅😏

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tvivler os på de fleste af herrerne gemmer sig for andre end deres kone herinde 😅😏

Hæ, hæ, hæ.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.