Hop til indhold

Mange af jer har ikke helt forstået forskel på en sugar babe og GP og derfor ødelægger konceptet

Featured Replies

Skrevet
McAllister skrev, for 22 minutter siden:

Jeg er ked af det, men det er jeg ret overbevist om at du er...

Jeg vil krydre det op med at du er imellem 30-45 år, hælder mere til 45 end 30, har en kort til middellang uddannelse, så er du single men aktiv på en række dating sider, du arbejder muligvis med undervisning, evt. på en Erhvevsuddannelse, mest fordi du skriver struktureret, analytisk og regelorienteret - du ønsker også meget tydeligt at være en autoritet med dit indlæg, sælger eller måske noget IT admin er også et bud. Er jeg inden for skiven her? smid det evt. i en PM - rent. professionelt er jeg lidt nysgerrig.

Så jeg er desværre overbevist om at du er en klassik "troll" - der måske skulle give sugardating en pause.

“Hendes” svar er proppet med stavefejl, manglende tegnsætning og manglende ord. Tvivler på underviser. Tror det første opslag var med hjælp fra chat gpt.

Tænker mere det er en 45 årig der bor i sin mors kælder……

Redigeret af Pink Peach

• Svar 92
  • Visninger 4.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• McAllister
    McAllister

Du skal snakke lidt med dine medsøstre på sugardaters, de har heller ikke helt forstået forskellen og ødelægger konceptet for dem selv.

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Såååå ligesom vi fucking alle gerne vil have eller🤷🏼‍♀️😂😂.? Tror du selv vi “almindelige ludere” gider lorte beskeder.? Vi svarer dem bare ikke💁‍♀️.. Måske hvis i billige sugarbabes ikke tog 1500 kr

• Er det kun mig der har en fornemmelse af, at veninden her er af hankøn?

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 30 minutter siden:

Og jeg kan mærke jeg føler mig rigtig presset nu Jeg er vant til man opfører sig ordentligt over for hinanden Jeg sætter mig ind i tingene og undersøger tingene før jeg går ind i noget..

Hvis I ser mit første oprindelige opslag som var det der startede det hele..

Men allerede i dit oprindelige opslag var din manglende indsigt og foragt for de kvinder du kalder ludere tydelig og derfor bliver du angrebet...

Man ligger som man har redt og du har gjort dig rigtig uheldigt bemærket fra første færd!

Jeg tvivler på at du finder meget forståelse på dette forum uden en decideret undskyldning til dine medsøstre, for din nedladende og fordomsfulde måde at omtale dem på.

Vi er faktisk mange der respekterer og holder af dem og vi finder os ikke i at der er nogen der taler så grimt og respektløst om dem, som du gjorde her.

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 9 minutter siden:

Jeg tvivler os på de fleste af herrerne gemmer sig for andre end deres kone herinde

Nogle af os ikke engang for dem 😉

Skrevet
Pink Peach skrev, for 4 minutter siden:

“Hendes” svar er proppet med stavefejl, manglende tegnsætning og manglende ord. Tvivler på underviser. Tror det første opslag var med hjælp fra chat gpt.

Du har ret. Jeg har undervist på aftenskole og burde have afluret forholdet.

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 20 minutter siden:

Du ved absolut ingenting om mig og nu skal du lade mig være jeg har ikke fortjent at sådan en ubehagelig idiot som dig skal blive ved med at chikanere mig til at blive kastreret og lad mig være..

Nu ved jeg ikke, om det er Argent eller mig, du kalder idiot. Men prøv at kigge dig selv i spejlet. Bare en enkelt gang.

Skrevet
Borende X skrev, for 5 minutter siden:

Nu ved jeg ikke, om det er Argent eller mig, du kalder idiot. Men prøv at kigge dig selv i spejlet. Bare en enkelt gang.

Synes godt nok heller ikke jeg mindes noget snak om kastration.. Det var alligevel en voldsom læsen-mellem-linjerne

Skrevet
Pink Peach skrev, for 24 minutter siden:

“Hendes” svar er proppet med stavefejl, manglende tegnsætning og manglende ord. Tvivler på underviser.

Det er ikke for at træde nogle over fusserne, men undervisere på erhvervsskoler har ikke altid ovenstående som en prioritet. Mange har ikke haft den bedste folkeskole oplevelse (men kan stadigt være fremragende undervisere).

Borende X skrev, for 13 minutter siden:

Men prøv at kigge dig selv i spejlet. Bare en enkelt gang.

Det tror jeg desværre ikke er en evne trådstarter besidder. Når man kigger på hvordan trådstarter omtaler andre, fuldstændig uden hæmninger og samtidig bliver svært fornærmet over modstand. Selvindsigt er ikke det første der falder mig ind.

Det er lige før (men også kun det) at man savner en moderator, tråden her opnår intet andet end at sviner en masse mennesker til, på et uoplyst grundlag.

Skrevet
McAllister skrev, for 4 minutter siden:

Det er ikke for at træde nogle over fusserne, men undervisere på erhvervsskoler har ikke altid ovenstående som en prioritet. Mange har ikke haft den bedste folkeskole oplevelse (men kan stadigt være fremragende undervisere).

Det tror jeg desværre ikke er en evne trådstarter besidder. Når man kigger på hvordan trådstarter omtaler andre, fuldstændig uden hæmninger og samtidig bliver svært fornærmet over modstand. Selvindsigt er ikke det første der falder mig ind.

Det er lige før (men også kun det) at man savner en moderator, tråden her opnår intet andet end at sviner en masse mennesker til, på et uoplyst grundlag.

Erhvervsskoler – hvis det er mig, du refererer til – er jeg universitetsuddannet og ved faktisk en hel del om dét, jeg har undervist i. Vist nok med nogen succes.

Nu er det imidlertid ikke mig, det handler om, men om TS. Her jeg enig med dig – udover at jeg ikke savner de gamle moderatorer.

Skrevet
Borende X skrev, for 7 minutter siden:

Erhvervsskoler – hvis det er mig, du refererer til

Det var det ikke :) det var trådstarter jeg refereded til. Opfølgning til min tese om trådstarters uddannelse/erhverv.

Skrevet
McAllister skrev, for 1 minut siden:

Det var det ikke :) det var trådstarter jeg refereded til. Opfølgning til min tese om trådstarters uddannelse/erhverv.

Tusind tak. Ja, her er jeg bestemt ikke imponeret over TS.

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 5 timer siden:

Begge typer findes på Sugardating. Altså både dem der responderer på en kort besked om pris og dem der foretrækker en mand der skriver lidt om sig selv og har et mere langsigtet formål

@en hyggelig veninde : Du har ikke engang tæt på styr på fakta fra real life, så lad mig prøve med noget så kedeligt som fakta fra den virkelige verden ...

For ca 5-6 år siden havde jeg over en periode på 4 måneder en profil på sugardaters. Min historie er faktisk 101% identisk med @Amagerbro .

Jeg datede danske 9x kvinder i den periode i alderen fra 30-45 år. (var selv i medio/ultimo 40'erne dengang og helt normal af udseende og størrelse). Alle, og jeg gentager: alle - without execptions, præsenterede mig for et "menu" kort med priser og tider/perioder, der var fuldt eller tæt på sammenlignlige med hvad en dansk GP typisk tilbød. Den primære forskel var blot om jeg blev præsenteret for "menu" kortet før eller efter det/de første kemi møder. Det skal endvidere siges, at jeg allerede i det indledende forløb frasorterede de sugar babes som i praksis var GP'er i forklædt som sugar babes eller som helt åbentlyst kommunikerede, at de ikke ønskede kemimøder, da det var spild af tid.

@en hyggelig veninde : Hvis der findes sugarbabes som du beskriver dem, så tænker jeg, at den mængde er noget vi arbejder med på 3. eller 4. decimal 😉

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
herrens skrev, for 5 timer siden:

nej, det afhænger det ikke af og du er så en af dem på siden som sugarbabes bliver trætte af henvendelser fra, fordi du ikke fatter hat af konceptet.

Det her lydere mere og mere some Askepot version 2.0 ... Disney mangler også noget indtjening: Så, Kære Disney: Kontakt nogle af de mange "sande" Sugarbabes (i hvilket habitat denne form af Homo sapiens så lever i er meget uklart) og fat den spidse forfatter pen. Glæder mig allerede helt vildt til at se den pyntede historie med kleenex og kiks ved min side 🥳

Skrevet

Ja ok, jeg er tilbøjelig til at være enig i vi har med en god gammeldags og sandsynligvis mandlig troll at gøre her. Dem har vi ikke haft så mange af her på det sidste, men de må jo også finde herind i ny og næ ) Fortsat god fornøjelse.

Redigeret af Ubeskriveligt

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 9 minutter siden:

@en hyggelig veninde : Du har ikke engang tæt på styr på fakta fra real life, så lad mig prøve med noget så kedeligt som fakta fra den virkelige verden ...

Ja, du har netop ikke styr på noget som helst. Du er bare braset ind i branchen uden at kende til noget til noget som helst.

Skrevet

Helt enig. Sukker er ret udefineret. Jeg er aldrig i mine 17 år i branchen stødt på kønssygdomme.

Jeg har dog fået et ret tæt forhold til et par glædespiger, hvor jeg har fået lov til "at gøre det" uden. Men det har været, hvor tilliden er gensidig – og til begges fornøjelse.

Min erfaring er, at glædespiger beskytter sig langt bedre, end hvis man går i byen og får et tilfældigt knald med hjem.

Skrevet

Jeg har dog endnu ikke fået en klar tilkendegivelse af, at du tør møde mig. Min foretrukne kirkegård er imidlertid Holmens på 2100 Østerbro.

Du spurgte, om jeg turde møde dig. Det tør jeg godt.

Spørgsmålet er bare, om det skal være på pistol, sværd, pik eller pisk.

I sidste tilfælde bør jeg jo nok grundet din almindelige tøven over for den veletablerede branche have lov til at mobilisre @Lady Cherie for en ordentlig røvfuld.

Hvilken sekundant ønsker du?

Skrevet
Amagerbro skrev, for 7 timer siden:

Så skulle du prøve at være mand ( 56 ) år på sugardaters med alm pænt opdateret billede og en sober profil. Jeg fik ca 2-4 beskeder hver dag fra piger ml 18/20 år og op til 40 plus om hvad jeg søgte og de tilbød sjovt nok alle sex ca 1500-1800 kr for en time, så det stemmer desværre ikke helt overens med din smukke fortælling.

Nej, men så er du sgu´heldigere end mig. Jeg prøvede i mine yngre dage på Scor og fik nul henvendelser. Jeg var nok for ærlig. Scor og andre lignende steder er kvindernes marked.

Skrevet
en hyggelig veninde skrev, for 7 timer siden:

Tror mere Det er dig der er transkønnet jeg blev født med en skede og ved du hvad Det har jeg sgu stadigvæk og min bryster kan stadigvæk give mælk fordi de skulle ikke fyldt med alle mulige ting hvis jeg en dag skulle finde på ville have børn..

Tror ikke han mente transkønnet, men at du var helt almindelig mand som keder sig lidt for meret

Skrevet

Spændende udlægning af forskellen på en GP og SB.

De eneste SB jeg har været i kontakt med har fuldstændig samme forretningsmodel, tilbud og priser som GP’er. Eneste forskel er at det dem der har kontaktet mig. Dog er der en enkelt (enlig mor) som udover kontant økonomisk bidrag også meget gerne ville have hjælp til at få overblik over sin privatøkonomi og få den struktureret osv. Det var faktisk en god oplevelse, men hun fandt desværre (eller heldigvis selvfølgelig) en sød kæreste.

Jeg har tænkt at forskellen måske også er at SB ikke har lyst til at annoncere, men finder emner her og på FB sider for singler +50 fx

Redigeret af Slowman

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 5 timer siden:

Det her lydere mere og mere some Askepot version 2.0 ... Disney mangler også noget indtjening: Så, Kære Disney: Kontakt nogle af de mange "sande" Sugarbabes (i hvilket habitat denne form af Homo sapiens så lever i er meget uklart) og fat den spidse forfatter pen. Glæder mig allerede helt vildt til at se den pyntede historie med kleenex og kiks ved min side 🥳

Ej fedt du abonnerer på Disney Chanel hvor du sidder med clenex og hygger til askepot. Tja nogle kommer nok aldrig videre !

Pssst Der findes en side som hedder sugardaters, det er ikke en tegnefilm fantasi. Men den kender du åbenbart ikke , så nu er det afklaret for dig.

Hils på Disney

Skrevet
Borende X skrev, for 10 timer siden:

Hvor i alverden får du det fra? Det tyder ikke på, at du har større indsigt. Kigger du rundt i diverse annoncer, får du ikke en "almindelig" luder til 300-500 kr. Den gængse pris for en time er typisk 1.500-1.800 kr.

Hvad er i øvrigt en "almindelig" luder?

Det er vel en kvinde, der vil kneppes for 300 kr. Hvor end de findes 🤔

Skrevet
Ubeskriveligt skrev, for 6 timer siden:

Ja ok, jeg er tilbøjelig til at være enig i vi har med en god gammeldags og sandsynligvis mandlig troll at gøre her. Dem har vi ikke haft så mange af her på det sidste, men de må jo også finde herind i ny og næ ) Fortsat god fornøjelse.

Han er nok dukket op igen 🤔

Skrevet
herrens skrev, for 3 timer siden:

Pssst Der findes en side som hedder sugardaters, det er ikke en tegnefilm fantasi. Men den kender du åbenbart ikke , så nu er det afklaret for dig.

Det engelsksprogede citat: "you are barking up the wrong tree", passer perfekt her.

Hvis du havde spenderet 2 minutter, yes - ved godt jeg er streng her - og havde læst mit indlæg, lige før mit repsonse til dit indlæg, så ville du have opdaget, at jeg netop har prøvet sugardaters for nogle år siden. Og de oplevelser jeg havde dengang var på igen måde signifikant anderledes end dem jeg har oplevet i den mere klassiske del af sex-for-værdier branhcen.

Der findes sikkert nogle solstråle eksempler, der modbeviser, mine egne erfaringer, men alt hvad jeg oplevede ud af 9x konkrete eksempler var: same-same, blot i en anden celefon indpakning, dog med et klart mere tvist af mere selv-højtidlighed og vilje til selv-bedrag sammenholdt med den klassiske del af branchen.

Jeg kan stadigvæk huske nogle af de "gode" helt-væk-fra-spillepladen udtalelser kvit og frit leveret af nogle af de 9x piger jeg mødte, men dem kan vi gemme til en anden festlig lejlighed

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 5 timer siden:

Det engelsksprogede citat: "you are barking up the wrong tree", passer perfekt her.

Hvis du havde spenderet 2 minutter, yes - ved godt jeg er streng her - og havde læst mit indlæg, lige før mit repsonse til dit indlæg, så ville du have opdaget, at jeg netop har prøvet sugardaters for nogle år siden. Og de oplevelser jeg havde dengang var på igen måde signifikant anderledes end dem jeg har oplevet i den mere klassiske del af sex-for-værdier branhcen.

Der findes sikkert nogle solstråle eksempler, der modbeviser, mine egne erfaringer, men alt hvad jeg oplevede ud af 9x konkrete eksempler var: same-same, blot i en anden celefon indpakning, dog med et klart mere tvist af mere selv-højtidlighed og vilje til selv-bedrag sammenholdt med den klassiske del af branchen.

Jeg kan stadigvæk huske nogle af de "gode" helt-væk-fra-spillepladen udtalelser kvit og frit leveret af nogle af de 9x piger jeg mødte, men dem kan vi gemme til en anden festlig lejlighed

tja efter 13 år på siden og faste sammenlagt i over 7 år, har jeg for en måned siden for første gang fået sendt et spisekort , så man finder måske det man leder efter, og du spørger jo selv efter hvilket habitat de lever i ?
tak for svaret

Redigeret af herrens
manglede noget

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.