Hop til indhold

Deepthroat til lidt større pikke

Featured Replies

Skrevet

Der er mange piger, som pt. reklamerer med deepthroat i deres annoncer.

Erfaringsmæssigt gælder deres usagn kun de lidt kortere udgaver, dvs mindre end 18 cm.

Hvordan ligger landet for tiden med gode deepthroatere?

Skrevet

Kære “18 cm wannabe” - du laver ikke andet end at snakke om, at GP’erne ikke kan deepthroate dine 18 cm. Hvor gammel er du?

Og ved du, hvad man siger om dem, der har meget travlt med at snakke om deres store pikkemænd?

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
MrHands skrev, for 7 minutter siden:

Tilgiv mit ringe vid! Men hvad f.... Er så godt ved deep throat?

Jeg tænker måske det er følelsen at ydmyge kvinden…men det er måske bare min perverse tankegang )

Skrevet
vovse skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tænker måske det er følelsen at ydmyge kvinden…men det er måske bare min perverse tankegang )

Haha ja pervers tankegang lyder fint. Det er nok mig der har svært ved at finde det fede i det.

Skrevet
MrHands skrev, for 47 minutter siden:

Er vel en blanding af flere ting.

Hun 'tager' og 'accepterer mig komplet og uden forbehold,' der er en snert af dominans ved at bruge hendes mund og hals som et hylster til at oral-onani, det er typisk et meget stramt 'hul', og det at pigen enten pruster og overvinder lidt ubehag ved at have en pik installeret i halsen for at tilfredsstille mig, eller kan overvinde brækrefleksen, og kan lave 'synke øvelser' som masserer/klemmer pikken..

Det er anderledes, og i bund og grund føles det bare rart på pikken :) Et dejligt bidrag til en god guffer

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 59 minutter siden:

Men for at besvare spørgsmålet i tråden: @Pink Peach er ganske go’ til dette 😀

Tak men han har flere gange påstået at jeg ikke kan. Han svarer dog aldrig når jeg spørger hvordan han ved det, da jeg ikke kan se at vi skulle have mødtes.

Jeg kan kun huske én som jeg har mødt der var utilfreds med mig, som jeg ikke deepthroatede så dybt som han ville have.

Og det var fordi: 1 ikke havde betalt for det, 2. Ville bruger kondom (tilbyder ikke deep med kondom), 3. Ville bruge en stilling hvor jeg har svært ved det, 4. Der var dårlig kemi

Desuden betyder deepthroat ikke at man tager pikken til roden, hvilket mange åbenbart tror. Men ens halslængde er forskellig og jeg har oplevet nogle komme så langt ned at de rør bronkierne og det gør ONDT! Deepthroat betyder jo sådan set bare at den skal langt ned i halsen, men ikke nødvendigvis til roden.

Så det er nok en detalje der er god at skrive hvis det specifikt er det man søger

Any ways kan jeg på en god dag tage 21 cm til roden.

Men uanset om geo har besøgt mig før eller ej, så frabeder jeg henvendelser og besøg fra ham 😬

Men tak for anbefalingen 😅

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Argent skrev, for 7 timer siden:

' der er en snert af dominans ved at bruge hendes mund og hals som et hylster til at oral-onani

En snert? 😄

Jeg synes det er meget dominerende at blive brugt sådan. Og jeg elsker det! 🤤

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
Pink Peach skrev, for 3 minutter siden:

En snert? 😄

Jeg synes det er meget dominerende at blive brugt sådan. Og jeg elsker det! 🤤

Hehe, ja jeg skulle måske have brugt fed skrift til at fremhæve underdrivelsen 😍

Skrevet
MrHands skrev, for 9 timer siden:

Nu kan jeg kun svare som kvinde. For mig er det virkelig et kæmpe turn on at få pikken helt ned i halsen hvor jeg ikke kan trække vejret. Både føles det enormt overvældende og “forkert” at få proppet noget ned i halsen - men på en virkelig hot måde. At blive kvalt i pik. At blive brugt som en kneppedukke. At han tager mig ligepræcis som han vil, for hans egen tilfredsstillelse, selvom det ikke er super behageligt for mig. Det er jo heller ikke direkte ubehageligt fordi jeg tænder så meget på det - men puha den dominans og overgivelse der ligger i det, den hjælpeløshed man føler når man ikke kan trække vejret pga for meget pik 🤤🤤🤤🤤🫠🫠🫠

Nå nu skal jeg tænke på noget andet, eftersom jeg ikke har tid til sex i dag 🥵

Skrevet
ToxicWaste skrev, for 13 timer siden:

Og ved du, hvad man siger om dem, der har meget travlt med at snakke om deres store pikkemænd?

... At de i virkeligheden har mere travlt med at tælle i millimeter?

Eller at de måler fra røvhuller og op.

Skrevet
MrHands skrev, for 10 timer siden:

Haha ja pervers tankegang lyder fint. Det er nok mig der har svært ved at finde det fede i det.

Ved ikke hvor gammel du er, men det burde ikke komme som nogen overraskelse for de fleste voksne mennesker at folk har vidt forskellige præferencer, og at vi alle tænder på noget forskelligt.

Skrevet
MrHands skrev, for 13 timer siden:

MrHands skrev, for 13 timer siden:

det er da bare lækkert når HELE pikkemanden får opmærksomhed! Jeg elsker når læberne klemmer omkring roden, men så er der også 19cm der skal være et eller andet sted.... Baleri er dygtig og kunne tage hele mig, men hendes hals klemte om mit pikhoved på en måde jeg ikke syntes var behagelig og det føltes hårdt og ikke blødt. Det er ikke mange jeg har oplevet der kan tage mig til roden, men Baleri og Milena er nogle af dem der kan, Milena er ubetinget verdensmester i blowjobs, hvis jeg skulle uddele den titel!

Skrevet
Pink Peach skrev, for 11 timer siden:

Nu kan jeg kun svare som kvinde. For mig er det virkelig et kæmpe turn on at få pikken helt ned i halsen hvor jeg ikke kan trække vejret. Både føles det enormt overvældende og “forkert” at få proppet noget ned i halsen - men på en virkelig hot måde. At blive kvalt i pik. At blive brugt som en kneppedukke. At han tager mig ligepræcis som han vil, for hans egen tilfredsstillelse, selvom det ikke er super behageligt for mig. Det er jo heller ikke direkte ubehageligt fordi jeg tænder så meget på det - men puha den dominans og overgivelse der ligger i det, den hjælpeløshed man føler når man ikke kan trække vejret pga for meget pik 🤤🤤🤤🤤🫠🫠🫠

Nå nu skal jeg tænke på noget andet, eftersom jeg ikke har tid til sex i dag 🥵

Tak for en... Farveri beskrivelse! Blev en kende varm inden i 😜

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.