Hop til indhold

Branchens “fald”

Featured Replies

Skrevet
Gøgleren skrev, for 51 minutter siden:

Nej dette er det ca lovlige at tage for et værelse om måneden.i et hus eller lejlighed med fælles bad og køkken. Afhængig af staden og beliggenhed mm. Så når udlejer tager 1000 kr. om dagen sort så er det ikke lovligt mere.

Du kan jo ikke sammenligne at leje på dagsbasis med at leje på månedsbasis. Det er jo to vidt forskellige forretninger.

Sammenlign med billige hoteller, det er langt mere relevant.

Redigeret af Slowman

• Svar 135
  • Visninger 6.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Refresh
    Refresh

Jeg har kun fulgt branchen i 7-8 år, men føler ikke den store ændring... Man har hele tiden skulle være påpasselig og bruge sin fornuft og der har løbende være sager med direkte afpresning. Eneste ænd

• enjoyvinter
    enjoyvinter

det sker bestemt, man kunne overveje om det ville give mening med en Inkubationsperiode for nye medlemmer, fx noget med fint at kunne kommentere på andres indlæg fra dag #1, men ikke selv kunne oprett

• SweettieDK
    SweettieDK

Som gp oplever jeg det heller ikke hverken værre eller bedre. Den eneste grund jeg har færre afbrændere er evnen til at gennemskue de fleste. Og mindre behov for at tage chancen med nye. Men når man

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 26 minutter siden:

Indrømmet @enjoyvinter jeg deducerede at han mente 90% af alle de udenlandske piger☺️.. Jeg er ikke helt enig i procentsatsen men jeg tror heller ikke den er helt ved siden af..

Jeg ville oprigtigt ønske man kunne indsamle noget troværdigt tal materiale på dette, det ville gøre dialogen mere oplyst herinde en den evindelige brug af tillægsordene meget, mindre, større, lidt og stort ...

JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

Igen påpeger jeg at jeg fuldstændig ligeglad med om pigerne så blive behandlet som prinsesser så længe der er en anden der sidder og laver deres aftaler og tager en del af kagen så hører det ikke til i Danmark i mine øjne og så det en bagmand..

Forstår og deler til fulde din holdning til bagmænd ... MEN den forretningsmodel du referer til her, er fuldt lovlig, anvendt og ganske udbredt her i Danmark uden for GP industrien.

Lad mig blive konkret: I den branche jeg arbejder i til hverdag anvendes eksterne konsulenter i stor stil som alternativ til fastansatte medarbejdere.

Ønsker man at være en ekstern konsulent (dvs udleve GP rollen), så opretter man et ApS selskab til dette formål.

Nu er det bare sådan, at de i mellemstore og store virksomheder i Danmark (dvs. kunderne til GP'erne) ønsker at presse time prisen og ikke gider for meget administrativt bøvl med at have de eksterne konsulenter, så derfor handler de mellemstore og store virksomheder med såkaldte konsulenthuse (en broker rolle ala beskrivelsen af din bagmand), der organiserer de eksterne konsulenter.

Disse konsulenthuse kender ved gud deres værd i hele dette supply-chain setup, og snupper nemt 20-25 % af konsulentens timeløn til egen lomme, OG bestemmer tillige hvilke konsulenter, som bliver tilbudt nye kundeopgaver some de første - altså jo flere penge en ekstern konsulent tjener til konsulenthuset jo længere og bedre opgaver bliver han/hun tilbudt - altså: bow down and kiss the ring.

Beklager min kynisme, men virkeligheden er bøvlet.

Skrevet
Slowman skrev, Lige nu:

Du kan jo ikke sammenligne at leje på dagsbasis med at leje på månedsbasis. Det er jo to vidt forskellige forretninger.

Sammenlign med billige hoteller, det er langt mere relevant.

Er du helt væk

De piger jeg taler om lejer jo et værelse pr måneds basis og det mest normale for udenlandske piger. De tager en måned af gangen.

Du er enten total uvidende om hvad der foregår omkring dig eller blind med vilje.

Men lev i dit narrativ hvis det gør dig glad. I øvrigt hopper jeg ud af tråden har givet mit besyv med. Så er det jo op til folk selv at bruge deres sunde fornuft. God aften.

Skrevet
Gøgleren skrev, 1 time siden:

Fra de knap så flekteret steder som du siger du besøger

Prøv nu at argumentere seriøst tak, har jeg skrevet, at jeg frekventerer GP'er til 3-4.000 kr / timen - nej, vel ?
Så her er hvad jeg HAR skrevet; "Så nej, jeg besøger ikke purunge baltiske tøser på 18 år, og jeg undgår tillige de billige østeuropæiske GP'er."

Gøgleren skrev, 1 time siden:

80 % af alle de udenlandske.

Det er tal fra deres egen mund siger bare det tal der er gennemgående når jeg har talt med pigerne. Fra de knap så flekteret steder som du siger du besøger. Men de piger der arbejder i en kælder eller kontor bygning eller et gammelt hus.

Du har fortsat ikke svaret på de super krtisike spørgsmål for din undersøgelse, så jeg prøver igen:
a) hvad er n = ? for din undersøgelse
b) hvilken udvælgelsesmetode / samplingmetode har du anvendt ?

Skrevet

Men… @enjoyvinter har i da ikke som mænd lyst til at skrive med kvinderne selv.?

Nu bruger du konsulenthuse som eksempel og anfører “bøvl med at have dem” som grund til at man som mellemstor virksomhed (mænderne) kontakter et konsulenthus (Pimp).? Jeg tror vi er derude hvor man ikke kan sammenligne.. Jeg håber jo for guds skyld ikke det er sådan det skal læses.. Nu er klokken selvfølgelig sent så jeg kan misforstår noget.. Og jeg indrømmer da gerne blankt at de humanitære fag var mere min kop the🤣..

I det hele taget så håber jeg sku edermame aldrig nogensinde det er en sexkøber der har siddet og tænkt “gid der dog bare var en mand der ville samle 10-15 unge piger under samme paraply, tage en stor del af deres penge og sørge for de arbejder hver dag imens de er her for at gøre det dejlig nemt for mig”🫣..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Men… @enjoyvinter har i da ikke som mænd lyst til at skrive med kvinderne selv.?

Jo da 100%, og slet ikke med andre tak.😊

Min poiente er at den forretningsmodel du inderligt hader, desværre er fuldt lovlig i DK - jeg så gerne denne forretningsmodel forbudt ved lov sammen med parkeringsselskaberne 😉

Skrevet

Der er jo masser af mennesker der arbejder for andre og blot bliver tildelt kunder og kun modtager en del af det kunden betaler til indehaveren. Det er faktisk næsten det mest almindelige.

Kun selvstændige får hele betalingen selv men afholder jo så også alle udgifter selv.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 30 minutter siden:

I det hele taget så håber jeg sku edermame aldrig nogensinde det er en sexkøber der har siddet og tænkt “gid der dog bare var en mand der ville samle 10-15 unge piger under samme paraply, tage en stor del af deres penge og sørge for de arbejder hver dag imens de er her for at gøre det dejlig nemt for mig”🫣..

Tja, hvis du gerne vil vide, om dit håb kan indfries, kan du jo starte med at give det en tanke, om nogen har været meget positive over for det setup, som Scandic Ladies har stablet på benene.

Skrevet

Nu har jeg aldrig besøgt nogen af de nye unge baltiske piger.

Jeg har dog gennem længere tid besøgt ret mange udenlandske piger, og dem jeg ender med at besøge gentagende gange er jeg ret sikker på arbejder frivilligt og selvstændigt uden nogen decideret pimp. Jeg har kommunikeret nok med dem til at gennemskue hvad der foregår, og selvfølgeligt siger de meget bullshit ind i mellem, men jeg kan ligesom godt filtere mig frem til hvad der passer og ikke passer over tid.

Jeg går dog aldrig til de piger som har skummelt lave priser eller dårlige anmeldelser - og skulle det ske at der er blevet snydt med billeder vender jeg om igen med det samme - men det er længe siden at jeg er blevet snydt af falske billeder. Så jeg har jeg har en nok en biased sample henimod at jeg har sorteret problemerne fra inden jeg møder nogen.

Af mine gengangere vil jeg sige at 0% er tvunget - men mange har brug for at tjene penge til et eller andet som haster. De kvikkeste af dem lykkes over tid med at samle penge sammen til noget fast ejendom i det Østeuropæiske hjemland. Men samtidigt vil jeg dog sige at næsten 100% er nødt til at leje sig ind et sted heroppe til en leje, som i 0% af tilfældende ville blive godkendt at huslejenævnet!

En gang imellem er der en pige, som har lykkedes med at finde en god AirBnB, men over tid ender de med at blive banned fra det site.

Så der er helt sikkert nogen bagmænd/bagkvinder som tjener ekstra mange penge på at udleje værelser til pigerne. Og disse udlejere er nok fuldt ud klar over at de bryder loven.

Over tid ender man nogen gange på den samme adresse, selvom man er der for at besøge en helt anden pige....

Det sker også en gang imellem at man får en adresse på et billig-hotel. Det er vist mest, hvis der er gået noget galt - hotellerne må jo ikke udleje værelser til prostitution, så den går heller ikke i længden.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Tja, hvis du gerne vil vide, om dit håb kan indfries, kan du jo starte med at give det en tanke, om nogen har været meget positive over for det setup, som Scandic Ladies har stablet på benene.

Jeg håååber lidt at hønen kom før ægget her.. Altså der var nogle bagmænd der øjnene en mulighed og ikke nogle sexkøbere der har eftersøgt en bagmand🫣😂..

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 2 timer siden:

Jo da 100%, og slet ikke med andre tak.😊

Min poiente er at den forretningsmodel du inderligt hader, desværre er fuldt lovlig i DK - jeg så gerne denne forretningsmodel forbudt ved lov sammen med parkeringsselskaberne 😉

Det er den bare ikke rigtig når det handler om sexsalg☺️..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.