Hop til indhold

Ung Petite skønhed gangbang 6/8 kl. 11 - Frederiksberg/Kbh

Featured Replies

Skrevet

Jeg har brug for jeres hjælp

Min smukke svenske veninde ønsker at blive gennem kneppet til hendes første gangbang. Ægte lyst og amatør pige

Hun har fantaseret om denne dag længe så kom og vis hvad danske mænd kan )

Knep igennem og bad hende i sperm

Hun vrider sig allerede ved tanken nu

https://annoncelight.dk/showad/464201

IMG_8225.jpeg

IMG_8224.jpeg

IMG_8223.jpeg

Skrevet

Lyder dejligt men det er en dyr pris ift hvad andre tilbyder her i sommervarmen.

Skrevet
  • Author
AGB skrev, for 8 minutter siden:

Lyder dejligt men det er en dyr pris ift hvad andre tilbyder her i sommervarmen.

Ret billigt for den her kvalitet

Skrevet

Hvor seriøst er dette?

Og skal man dele de 90min med 10 andre mænd hvor nogle måske er lidt mere grådige med deres tid? Er lidt et buzz-kill at skulle skændes med en fremmede fyr frem for at få lov til den meget flotte kvinde i stedet

Skrevet
  • Author
NysgerrigNy skrev, for 4 minutter siden:

Hvor seriøst er dette?

Og skal man dele de 90min med 10 andre mænd hvor nogle måske er lidt mere grådige med deres tid? Er lidt et buzz-kill at skulle skændes med en fremmede fyr frem for at få lov til den meget flotte kvinde i stedet

Det er et gangbang.

Jeg har afholdt mange før . Du kan evt søge dem frem herinde og læse anmeldelserne. Du kan også sende mig en privat besked og jeg skal svarer på dine spørgsmål.

Skrevet
NysgerrigNy skrev, for 19 minutter siden:

Hvor seriøst er dette?

Jeg har været med til et par GB og faktisk to gange til Nexsu’s events. Sidst var vi 18 om 2 piger på 90 minutter. Tro mig alle være kørt helt ud og pigerne var stadig på.

Når man er til GB, så har du mulighed for at tømme Jr helt for sperm, samt så giver du hende en ordentlig omgang, da de lang de fleste tilfælde elsker hård sex.

Skrevet
  • Author
P123 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har været med til et par GB og faktisk to gange til Nexsu’s events. Sidst var vi 18 om 2 piger på 90 minutter. Tro mig alle være kørt helt ud og pigerne var stadig på.

Når man er til GB, så har du mulighed for at tømme Jr helt for sperm, samt så giver du hende en ordentlig omgang, da de lang de fleste tilfælde elsker hård sex.

Fornøjelse at ha dig med der . Pigerne tænker stadig på det og smiler ;)

Min veninde her tænder også på hård sex at blive gennem kneppet. Dog er antallet af mænd her nok nærmere 6-10

Skrevet
Nexuskbh skrev, for 32 minutter siden:

Fornøjelse at ha dig med der . Pigerne tænker stadig på det og smiler ;)

Min veninde her tænder også på hård sex at blive gennem kneppet. Dog er antallet af mænd her nok nærmere 6-10

Håber at kunne deltage med til eventet.

Men håber på at der bliver lavet en med M i nærmeste fremtid. Måske en ny med 2 piger.

Skrevet

Nexus er uden tvivl den bedste gb arrangør i DK. Super erfaren og har 100% styr på begivenheden - Altid.

Har deltaget i rigtige mange setups med ham gennem tiderne. Altid topklasse.

Skrevet

Det fremgår jo tydeligt af annoncen at prisen den er 1300 kr for 90 minutter.
Det eneste der lige mangler, det er en information om at der max deltager mellem 6 og 10 mand.

Med en historik for tilfredse deltagere i tidligere arrangementer af Nexuskkbh, så synes jeg egentlig ikke der er andet tilbage end at afgøre om man selv gerne vil deltage eller ikke.

Negativ respons kan ingen bruge til noget.
I andres sted ville jeg klart vælge at deltage, det er et som jeg ser det godt tilbud til prisen med en meget attraktiv kvindelig deltager.

Måske det ville være fornuftigt at skrive på forhånd, om analsex udgør en mulighed eller ikke, med eller uden tillæg.
Hvis svaret er klart nej, er det en nyttig information om arrangementet.

Skriv gerne udførlige anmeldelser af jeres deltagelse, det er omtale og anmeldelser i forum på EG der vedligeholder muligheden for at vi kan opnå gentagende nye tilbud om gangbang eller sexparty.
Motivet er også økonomisk bag disse tilbud, jo flere deltagere, des større omsætning des større er chancen for at pigerne har lyst til at gentage en succes.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Skrevet

Det er hverken dyrt eller noget mistænkeligt over det. Nexus har arrangeret GB for mig og han er seriøs og erfaren.

Har aldrig oplevet nogle skændes om at komme til under et gb

Hvis man ikke har lyst til at dele en kvinde, er gb nok bare ikke det man skal deltage i

Hvorfor ødelægge opslaget med det negativitet

Redigeret af Pink Peach

Skrevet

Rejsenetværk.

Ja NU står der 90 min for 1300 kr. Meeeeen for 22 timer siden da opslaget kom, stod der intet om længden (tid) på det her event 👍 heller ikke på annoncelight. Det er så efterfølgende blevet rettet, men kun på annoncelight, Derfor står det også kun på annoncelight.

Redigeret af Per larsen10
Rettelser

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

Måske det ville være fornuftigt at skrive på forhånd, om analsex udgør en mulighed eller ikke

Nu står der i annoncen: “ingen anal”, så det er nok ikke en mulighed.

Skrevet
Pink Peach skrev, for 5 timer siden:

Det er hverken dyrt eller noget mistænkeligt over det. Nexus har arrangeret GB for mig og han er seriøs og erfaren.

Har aldrig oplevet nogle skændes om at komme til under et gb

Hvis man ikke har lyst til at dele en kvinde, er gb nok bare ikke det man skal deltage i

Hvorfor ødelægge opslaget med det negativitet

Mit spørgsmål var ikke ment til at være negativt - jeg kendte ikke til hvor seriøst det var (det er tydeligvis meget seriøst) og der kan jo kun være måske 2'ish fyre sådann rigtigt på en pige af gangen, så hvis der var rigigt mange mænd og de ikke ville give plads så var det bare noget jeg ville høre holdningen til. Det tyder heller ikke på at være et problem overhovedet.

Så ingen negativitet, bare nysgerrig.

Skrevet
NysgerrigNy skrev, for 4 timer siden:

Mit spørgsmål var ikke ment til at være negativt - jeg kendte ikke til hvor seriøst det var (det er tydeligvis meget seriøst) og der kan jo kun være måske 2'ish fyre sådann rigtigt på en pige af gangen, så hvis der var rigigt mange mænd og de ikke ville give plads så var det bare noget jeg ville høre holdningen til. Det tyder heller ikke på at være et problem overhovedet.

Så ingen negativitet, bare nysgerrig.

Med al respekt du hedder Nyognysgerrig og NY det er det meget tydeligt at du er du ved ikke meget om gang bangs der er drevne kvinder der kan holde tre mænd eller fire til fem mænd igang på samme tid så du mangler erfaring ift. at komme med dine konklusioner.

Derudover spammer du unødvendigt den her tråd med dine spørgsmål prøv at søg på en af de mange tråde med spørgsmål om gang bangs eller lav en ny tråd selv hvor du styrer din nysgerrighed det er lidt støj i den her.

Derudover er jeg enig i at 1300 kr. ikke er dyrt

Skrevet
NysgerrigNy skrev, for 13 timer siden:

og der kan jo kun være måske 2'ish fyre sådann rigtigt på en pige af gangen

Der kan være en i røven (hvis hun tilbyder anal), en i fissen, en i munden, en i venstre hånd, en i højre hånd..

kan du kneppe uafbrudt i 1,5 time uden at komme eller miste pusten? Det er de færreste mænd der kan det. Alle trænger naturligt til pauser og trækker sig lidt, mens andre kommer til. Nogle nyder synet mere end de deltager.

Redigeret af Pink Peach

Skrevet
NysgerrigNy skrev, den 30.7.2026 at 22:23:

Hvor seriøst er dette?

I denne tråd kan du læse om min første oplevelse med et betalings GB.

Mange af dine bekymringer/fordomme er ret forståelige, men jeg kan ærligt sige at du vil blive positivt overrasket over hvor hensynsfulde især de erfarne GB deltagere er ☺️

https://www.eroguide.dk/forum/topic/216360-%E2%9D%A4%EF%B8%8Fkbh-fr%C3%A6kt-sommer-gangbang-med-l%C3%A6kre-lucy-tirsdag-d-21-juli-fra-800-kr%E2%9D%A4%EF%B8%8F/

Skrevet
  • Author

Hov

Er denne flyttet til afholdt gb? . For så er det forkert

Eller måske jeg har oprettet den forkert . Nogen der kan hjælpe ?

Skrevet
  • Author

@denerfarne @Refresh

Det ser ud til den stadig ikke er flyttet

Måske forvirringen opstår at der er 2 forskellige piger på forskellige tidspunkter men samme dag

Kan I hjælpe

Skrevet
Nexuskbh skrev, for 2 minutter siden:

Det ser ud til den stadig ikke er flyttet

@Refresh Havde flyttet den, men af en eller anden årsag er den igen flyttet til allerede afholdt.

Nexuskbh skrev, for 2 minutter siden:

Måske forvirringen opstår at der er 2 forskellige piger på forskellige tidspunkter men samme dag

Det burde ikke være grund, ifølge @Administrator bliver den først automatisk flyttet dagen efter afholdes, og hvis annoncen er slået op 2 gang.Tror det er baseret på dato i overskriften. AI tror måske at det er samme annonce

Redigeret af Swarley

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.