Hop til indhold

Når sex ikke er eksklusivt

Featured Replies

Skrevet

Jeg ser privat en kvinde der også undertiden knalder med en anden mand. Hun er åben og transparent- og jeg kan af en eller anden grund godt håndtere det. Endnu da 😄

Jer der er glædespiger/sælger sex, hvordan er det for jeres mænd/kærester at I flere gange dagligt har sex med andre mænd? Hvordan tackler de det?

Skrevet

Min ex kone var GP i 6 år og jeg tændte meget på det, så for mit vedkommende var det ikke et spørgsmål om at takle det 🙂 med det vil jeg bare sige, at hvis du ikke rigtig er sikker på om du kan takle det, ja så tror jeg ikke du vil kunne holde til det i længden 😔

Skrevet

Min kone sugardatede da jeg mødte hende (det var sådan jeg mødte hende).

Det at hun så en hel del andre, synkront med at hun så mig, er noget der stadigt kan genere mig… tanken om at jeg sikkert har en hulbror eller to herinde… syntes jeg ikke just er frækt, så min konklusion er at jeg ikke kan være i det, syntes det er sejt at der er nogen der kan.

Nu var det pigerne der blev spurgt, håber mit lille indspark er ok :)

Skrevet

Min mand tænder helt ekstremt på, at jeg har sex med fremmede mænd.

Inden jeg startede som GP inviterede vi også andre mænd, kvinder og par ind i vores forhold, ligesom vi også kom i swingerklubber.

Den ægte GP leg var en fælles fantasi, som vi så for 1 1/2 års tid siden, tog os mod til at udleve. Jeg er GP’er på hobbyplan og udlever den kun et par gange om måneden, men det tror jeg egentlig også gør, at hver gæst får særlig opmærksomhed, nærvær og intimitet, hvilket jo godt kunne give anledning til jalousi. Men måske også fordi intet foregår i det skjulte og vi kan tale helt åbent om besøgene - og ja, han elsker da lige at give mig lidt aftercare, når han kommer hjem efter at en gæst er gået, så giver det ikke anledning til usikkerhed eller jalousi. På en eller anden måde, bliver det lidt til en ting, som vi stadig er sammen om og giver liv til vores forhold

Skrevet
Taboo skrev, for 32 minutter siden:

På en eller anden måde, bliver det lidt til en ting, som vi stadig er sammen om og giver liv til vores forhold

Der er meget i det du skriver jeg genkender fra vores forhold, men lige det sidste her ramte noget helt specielt.

Vi har en kvinde fra branchen der besøger os hjemme til virkelig lækre møder og en gang kørte jeg hende så på vagt på bordel dagen efter, hvor hun sagde at hun ville ønske at det havde været omvendt, fordi hun ikke havde lyst til at gå ud af vores energi fra aftenen før.

Jeg spurgte om hun havde lyst til at jeg gik med ind og startede hendes vagt op med en lækker orgasme og det ville hun rigtig gerne.

I stedet for at føles som om at hun blev "taget fra os" til sin vagt, så føltes det som om at hendes vagt var en fortsættelse af vores leg.

Det var helt vidunderligt, så det har vi gjort siden og planlægger nu aktivt efter at hun har vagt næste dag 🥰

Skrevet

Hvor er I seje. Stor respekt for at I udlever jeres lystfulde fantasier.

Det tænder mig i den grad at læse jeres små beretninger.

Redigeret af Skandb.M.

Skrevet

Jeg stod selv i situationen, lige fr min skilsmisse, for mange år siden.
Min kone tog en elsker.
Det var ikke den seksuelle utroskab - eller, om man vil, den ikke eksklusive sex, der var værst.
Det var andre ting, der gik helt galt - og det er ting jeg tror man skal være meget opmærksom på hvis man vælger et ikke-monogamt forhold.

Men jeg er selv en følsom a-romantiker, og dermed ikke 'af gemyt' monogam.
Jeg tror også sagtens jeg kunne leve i et etisk ikke-monogsmt parforhold, men det ville nok være bedst hvis vi var ikke-samboende.
Jeg tror ikke jeg havde været egnet til et fuldstændig monogamt forhold.
Lidt ligesom @Refresh så har mine besøg hos GP'er givet mig en føling med hvordan sex og følelsesliv spiller sammen for mig.
Det har egentlig bekræftet mig i min fornemmelse af, at en slags 'friends-with-benefits' forhold uden monogame forpligtelser havde været optimalt for mig.
Jeg fik dog aldrig muligheden for at prøve det 'ude i virkeligheden'

Skrevet

Jeg levede jo i et monogamt forhold i 50 år. Fra jeg var 16 til jeg var 66 år havde je en kæreste, senere kone og forholdet var monogamt. Først efter ar have lever i “cølibat” de sidste ca 15 år valgte jeg at begynde at besøge GP’r.

Jeg opfattede det aldrig som et problem. Vi havde det godt og vi lavede stort set alt sammen og vi nød det. Kærlighed og venskab er stærk lim og vi havde begge gode jobs og karrierer, som også fyldte godt. Hus, god økonomi og dejlige børn.

Først da min kone blev syg og langsomt men sikkert ringere og ringere oplevede vi egentlig modgang i livet og til sidst brød jeg eksklusivitets aftalen om man så må sige.

Vi er stadig gift og bor sammen omend min kone nu er visiteret til plejehjem.

Har man det rette partner og ikke overvældende sexdrive parret med at man ikke ligner Casanova, er det ikke så svært at være monogam.

Skrevet

Undskyld men baseret på mange indlæg skrever di sidste mange år her og på lignede sites, så har de fleste faktisk rigtigt svært ved at håndtere en kæreste som gp. Men det er korrekt og der rent faktisk findes en mindre gruppe der kan håndtere det, herunder også en gruppe der simpelt hen tænder på det

Skrevet
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

Undskyld men baseret på mange indlæg skrever di sidste mange år her og på lignede sites, så har de fleste faktisk rigtigt svært ved at håndtere en kæreste som gp. Men det er korrekt og der rent faktisk findes en mindre gruppe der kan håndtere det, herunder også en gruppe der simpelt hen tænder på det

Ja, sexualiteten har de mest overraskende veje.

Skrevet
Taboo skrev, den 30.7.2026 at 18:02:

Min mand tænder helt ekstremt på, at jeg har sex med fremmede mænd.

Jeg har besøgt den skønne Taboo og hendes mand, dvs ham har jeg kun hilst på.

Vel ankommet til deres skønne hus blev jeg modtaget af dem begge, vi havde en hyggelig snak og det virkede helt naturligt at Taboo og jeg gik ind i legerummet, mens han blev i stuen, døren stod på klem dels tror jeg at han gerne ville lytte med, men vi havde også en aftale om at han kunne deltage hvis jeg blev klar til det, det blev jeg ikke. Taboo og jeg havde en dejlig omgang sex hvor der både var høje nydelses lyde og lyden af ubegrænset sex.

Efter et bad havde vi alle tre igen en hyggelig snak, hvor det var tydeligt at Taboos mand ikke havde et problem med at jeg lige havde haft sex med hende, og hans naturlige både at være tilstede fik mig til at føle at det var helt i orden og naturligt.

Skrevet
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Ja, sexualiteten har de mest overraskende veje.

Lige dét kink (hvis man kan kalde det dét) er ikke nødvendigvis så overraskende.
Jeg har selv en 'rem af huden', så jeg blev nysgerrig ..
Der er faktisk en ret plausibel forklaring ... men det er en lidt længere historie ..

Skrevet
LystTilSM skrev, for 12 timer siden:

Jeg har besøgt den skønne Taboo og hendes mand, dvs ham har jeg kun hilst på.

Vel ankommet til deres skønne hus blev jeg modtaget af dem begge, vi havde en hyggelig snak og det virkede helt naturligt at Taboo og jeg gik ind i legerummet, mens han blev i stuen, døren stod på klem dels tror jeg at han gerne ville lytte med, men vi havde også en aftale om at han kunne deltage hvis jeg blev klar til det, det blev jeg ikke. Taboo og jeg havde en dejlig omgang sex hvor der både var høje nydelses lyde og lyden af ubegrænset sex.

Efter et bad havde vi alle tre igen en hyggelig snak, hvor det var tydeligt at Taboos mand ikke havde et problem med at jeg lige havde haft sex med hende, og hans naturlige både at være tilstede fik mig til at føle at det var helt i orden og naturligt.

Tak for den søde kommentar og fine beskrivelse af vores møde ❤️ Det var et super frækt og dejligt møde, og helt specielt, at min mand sad klar til at deltage, hvis lysten opstod. Og faktisk endnu mere frækt, at han ikke fik lov 😈 Det sker faktisk ikke så tit at han er hjemme , når jeg har gæster. Det sker kun, hvis gæsten ønsker det og synes det er frækt. Så det var også en speciel oplevelse for os begge og håber da at du kigger forbi næste gang, du er i det jyske 😈

Skrevet
Taboo skrev, for 32 minutter siden:

Så det var også en speciel oplevelse for os begge og håber da at du kigger forbi næste gang, du er i det jyske 😈

Det er kun logistik, som er årsag til, at jeg ikke har besøgt dig siden 🥰

Skrevet
LystTilSM skrev, for 7 timer siden:

Det er kun logistik, som er årsag til, at jeg ikke har besøgt dig siden 🥰

Helt enig - Taboo bor alt for langt væk 🫣❤️

• 3 weeks later...
Skrevet

Nu er jeg en kvinde, ik... men jeg tændte ret meget på at se min eks forfører og have sex med en anden kvinde 🫠🔥

Det så bare godt ud! Vidste jo hvordan det føltes at være modtageren, og det var bare så frækt altså 🤭🥰

.. Har svært ved at forestille mig at have en kæreste imens jeg sugardater, selv når der ikke indgår sex.. Min erfaring er at når først en mand er vild med dig og har fået følelser, så skal du også være hans! 😅.. og det er da okay.. ❤️

Skrevet
Aarhus_pigen skrev, for 4 timer siden:

Min erfaring er at når først en mand er vild med dig og har fået følelser, så skal du også være hans! 😅.. og det er da okay.. ❤️

Ikke nødvendigvis. Mange mænd tænder på at deres bedre halvdel har sex med andre. Både i privaten men også i branchen.

Plus at mange mænd godt er klar over at det er et stykke arbejde som så meget andet der bidrager til de faste udgifter. Mere er der ikke i det.

Der er selvfølgelig også den jaloux type men hvem orker den slags.

Skrevet
Frodige Ida skrev, for 42 minutter siden:

Plus at mange mænd godt er klar over at det er et stykke arbejde som så meget andet der bidrager til de faste udgifter. Mere er der ikke i det.

Ja, det er et stykke arbejde, der for dit vedkommende bidrager til de faste udgifter, og mere er der ikke i det.

Og dog: Der kan af og til opstå tættere sympatibaserede relationer imellem kunde og GP. Jeg har selv oplevet et par af slagsen.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.