Hop til indhold

Overført scenarie fordi jeg er nysgerrig

Featured Replies

Skrevet

Jeg er simpelthen nødt til at få stillet min nysgerrighed.. Så her er egentlig et helt enkelt opstillet forsøg💁‍♀️.. Mest fordi jeg gerne vil have flest mulige svar så spørger jeg lige i en helt ny tråd i stedet for som jeg har gjort i nogle tråde🤪..

Du vil gerne på en date med en kvinde du har kigget en del på.. Du skriver til et nummer du har fået på hende fra en af hendes veninder men opdager hurtigt at det faktisk ikke er kvinden selv du skriver med men en mand der har kendt kvinden i ganske kort tid..

Hvad gør du🤷🏼‍♀️.?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Hvad gør du🤷🏼‍♀️.?

Det må jo være forkert nummer 😀 Så jeg ber’ veninden checke, om det er det rigtige nummer. Hvis det er det rigtige nummer, opgiver jeg hende og prøver at finde en anden 😊

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er simpelthen nødt til at få stillet min nysgerrighed.. Så her er egentlig et helt enkelt opstillet forsøg💁‍♀️.. Mest fordi jeg gerne vil have flest mulige svar så spørger jeg lige i en helt ny tråd i stedet for som jeg har gjort i nogle tråde🤪..

Du vil gerne på en date med en kvinde du har kigget en del på.. Du skriver til et nummer du har fået på hende fra en af hendes veninder men opdager hurtigt at det faktisk ikke er kvinden selv du skriver med men en mand der har kendt kvinden i ganske kort tid..

Hvad gør du🤷🏼‍♀️.?

Fuck @JenniferRomantica - jeg troede, det var dig 😆

Ellers var jeg sprunget fra for længe siden ...

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 7 minutter siden:

Hvad gør du🤷🏼‍♀️.?

Hmmm, er det noget du selv har været ude i?

Skrevet

Nu er det jo en tænkt situation og måske vil man reagere og svare på en anden måde hvis det skete rigtigt?

Min første tanke e, at jeg vil beklagede, men jeg var under det indtryk, at kvinde var single, så de må begge have undskyld min påtrængende.

Min næste tanke er, har veninde med vilje givet mig nummeret til kvindes ny ven for at skabe splid mellem dem? Enten fordi veninden er bange for at miste sin alle best veninde til en mand, eller er hun selv lun på manden og ved at skabe splid mellem dem, selv få en mulighed for at score ham?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Du skriver til et nummer du har fået på hende fra en af hendes veninder...

Det må være et trickspørgsmål, dels fordi ingen på min alder bruger SMS mere, og dels fordi, hvis hun ikke selv har givet mig nummeret, så ville jeg aldrig skrive til det. 😂

Uanset, så ville manden få min interesse til at dale betydeligt, og så ville jeg nok bare opgive. Måske spørge en fælles veninde om manden, men hvis hun siger, at det er en flirt, så er der ingen grund til at bruge mere tid på det.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Adskillige aspekter af det setup ville dræbe min interesse øjeblikkeligt - ville stoppe al kontakt omgående.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 42 minutter siden:

Er der reelt tale om en problematik i forhold til en date, eller vi ude i en lettere omformulering af en problemstilling fra en anden tråd?

Skrevet
  • Author
Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden:

Er der reelt tale om en problematik i forhold til en date, eller vi ude i en lettere omformulering af en problemstilling fra en anden tråd?

En lettere omformulering.. Dog kan jeg ikke se hvad det skulle ændre☺️..

Det kan undre mig at noget der ville vække røde flag alle andre steder om det så var en Tinder date kan være ganske acceptabelt i en købssituation når nu købet er præcis lige så intimt som hvis det var en date eller bootycall😅..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Hvilken af kvinderne har kendt manden i kort tid. Den kvinde din fiktive mand vil i kontakt med for en date eller den kvinde din fiktive mand har fået telefon nummeret af?

Redigeret af Jyskmand22

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 18 minutter siden:

Det kan undre mig at noget der ville vække røde flag alle andre steder om det så var en Tinder date kan være ganske acceptabelt i en købssituation når nu købet er præcis lige så intimt som hvis det var en date eller bootycall😅..

Tror det ville vække lige så store røde flag hvis situationen opstod ved en købssituation, at finde ud af at det ikke er kvinden selv jeg skriver med, men en mand der har kendt kvinden i ganske kort tid..

Givetvis, har jeg da ringet til bordeller og snakket med telefon-damen; som jeg godtager er ansat til formålet på pigens opfordring. Eller en kæreste til en privat/diskret aftale, hvor han overtager kort telefonen.. Men at finde ud af jeg skriver med hendes pimp, uagtet længden af tid han har kendt hende, er lige så diskvalificerende som i dit opsatte scenarie.

Der er forskel på om hele snakken til et besøg foregår uden 'min udkårnes' viden, og på at en betroet ven lige overtager logistikken mens hun netter sig.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Hvad gør du🤷🏼‍♀️.?

Jeg dropper den date. I stedet skriver jeg til Romantica og laver en aftale med en ny pige jeg så i deres annonce, lad os kalde hende Jannie 😇
Jeg møder op og hilser på Jannie som virker sød og lige noget for mig. Nogle minutter inde i samtalen undrer det mig at vi taler lidt forbi hinanden, i forhold til de ting vi aftalte pr. besked...

Jannie indrømmer at det ikke er hende jeg havde skrevet med inden mødet, men i stedet hendes telefondame. Jeg tænker "WTF!" sidder der virkelig en og styrer slagets gang, og laver aftaler på pigernes vegne? "Jeg troede vi var alene" siger jeg til Jannie, som smiler sødt og lidt overbærende. 😊

-"Og hun skal også have penge for det?" gentager jeg, da Jannie fortalte hvordan det fungerer her på stedet. Jannie undskylder og forklarer det med at hun er ny her, og at telefondamen nok havde misforstået beskeden med mine ønsker til mødet.

Det bliver for meget for mig, og jeg vælger at aflyse aftalen, for det her vil jeg ikke være med til. 😅🤗

(Til de udenforstående kan mit indlæg her virker noget underligt, dem som har læst den tråd som ansporede Jennifer til denne tråd, vil nok forstå ironien fra mig)🤭

Redigeret af Den erfarne
Tilføjelse

Skrevet

Det afhænger selvfølgelig af alle mulige detaljer i historien. Men i det rigtige scenarie ville jeg synes, at det var frækt nok at skrive med manden om, hvordan hans kvinde skulle kneppes.

Skrevet
  • Author

Sååå du ville fravælge daten og besøget @Den erfarne☺️.? Hvis du opdager det ikke er kvinden selv du har lavet aftalen med.?

Bare sådan en forbrugeroplysning så besøger politiet to gange årligt de danske klinikker så der ikke er kvinder imod deres egen vilje eller nogen der snupper halvdelen af indtægten💪.. Godt Jannie valgte at arbejde sådan et sted☺️💃..

Skrevet
  • Author
Jyskmand22 skrev, for 55 minutter siden:

Hvilken af kvinderne har kendt manden i kort tid. Den kvinde din fiktive mand vil i kontakt med for en date eller den kvinde din fiktive mand har fået telefon nummeret af?

Veninden kender du ikke og manden kender du heller ikke.. Så du kender absolut ingen af parterne.. Man kunne også sige du er stødt på nummeret i en toiletboks på en bar hvor der står “skriv for kontakt til liderlige Linda” og når du så har skrevet så finder du ud af det er Ivan fra Rusland der kender Linda der helt sikkert gerne vil mødes med dig🤪..

Jeg prøvede bare at neddrosle det for at give det bare en smule chance for at bare en ville skrive at det er helt okay at lave en aftale med en fremmed mand omkring en kvinde man gerne vil ses med..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg prøvede bare at neddrosle det for at give det bare en smule chance for at bare en ville skrive at det er helt okay at lave en aftale med en fremmed mand omkring en kvinde man gerne vil ses med..

Det var der vist en, der skrev - men det er det ikke...

Skrevet

JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Jeg spøger altid om faderens velsignelse, inden jeg går på date med hans guld.... 😎

Redigeret af Jobbe
grammatik

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.