Hop til indhold

Jennifer eller Kastanje

Featured Replies

Skrevet

Godaften

Mit næste gp besøg bliver enten Jennifer eller Kastanje og jeg glæder mig som et barn inden juleaften. Jeg vil dog først høre hvem I vil anbefale af de to, og om nogen kan fortælle om de evt ved om forskelle og ligheder mellem dem? Der er billeder af Jennifers ansigt men ikke af Kastanje. Er hun flot/lækker??

https://annoncelight.dk/showad/343021

https://annoncelight.dk/showad/413410

Skrevet

Jeg har besøgt begge to. Ville vælge Jennifer til en hver tid. Hun er betydelig mere på og frækkere..har dog kun besøgt Jennifer 2 gange og kastanje 1 gang men hende besøger jeg aldrig igen.

Skrevet

Altså jeg kender kun Jennifer fra når hun har besøgt djævløen.

Udfra annoncerne, skal du nok også gøre op med dig selv, hvilket type sex du ønsker at opsøge. Kastanje' annonce virker lidt mere kink præget. Hvor Jennifer er lidt mere fløde sex med Marvin Gaye på anlægget. Og det er kun ment positivt.

Skrevet
McLovin skrev, for 36 minutter siden:

Altså jeg kender kun Jennifer fra når hun har besøgt djævløen.

Hvordan skal det forstås? Har du besøgt hende eller ej? Eller har du mødt hende til fredagsbar???

Skrevet
Refresh skrev, for 16 minutter siden:

Hvordan skal det forstås? Har du besøgt hende eller ej? Eller har du mødt hende til fredagsbar???

Besøgt. På trods af dårligt ordvalg, troede jeg musik referencen afslørede mig.

Og bare rolig, du har ikke stødt ind i mig til fredagsbaren.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.