Hop til indhold

Ekstra ydelser hos GP'er

Featured Replies

Skrevet

@Refresh vi behøver ikke være/blive om noget som helst;-) Du har selv nævnt om din erfaring med gp/købesex -i en tråd. Men med 2 besøg om ugen kan det jo hurtig blive til noget -medmindre det er de samme du besøger...

Det skader ikke at være en smule naiv -når man går på besøg -det har altid gavnet mig, og jeg har fået meget info den vej;-) (til info bruger ts "naiv" i sin start) Jeg skriver i forhold til emnet i tråden -ikke generelt -langt de fleste besøg er da helt fine;-) Det er også, om hvordan man vælger, at reagere/ikke reagere på "ekstra ydelser" -det kan jo afhænge af mange ting/humør/kemi/manglende kemi...

• Svar 96
  • Visninger 6.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• SiaUngQ
    SiaUngQ

Jeg har anal som tillægsydelse - og helt ærligt, så er det en tillægsydelse fordi jeg rimelig hurtigt opdagede at man kunne tjene ekstra på det 🤑 Anal er det eneste jeg har som tillægsydelse. Så rest

• Da jeg startede tog jeg ekstra for forskellige ydelser som fx anal, rimming og fist. Men for mig fjernede det en del af intensiteten og nærværet at skulle holde styr på, hvad der var bestilt fremfor b

• Profitoptimering. Man kan veje både for og imod, på den ene side kan du få noget relativt billigt, men skal du have det du virkelig vil have bliver det hurtigt bekosteligt. For mig personligt er det

Skrevet

Hvis en GP har mange tillæg bliver hun fra valgt. At der er et eller to tillæg for særligt specielle ting, som for eksempel Taboo nævner er ok.

Tillæg opfatter jeg også som om GPen egentlig ikke har lyst til den aktuelle ting og så har jeg heller ikke lyst til det.

Skrevet

Jeg sætter prisen efter tid og hårdhedsgrad. Der er så nogle flere ting/redskaber med jo hårdere det bliver, men det ser jeg ikke rigtig på samme måde som ekstra ydelser.

jeg tager ikke ekstra for anal, fordi jeg rigtig godt kan lide anal og fordi jeg ved en del undværer hvis det koster ekstra.

Jeg har aldrig forstået dem der skriver til mig og tror de kan få det til det halve hvis de nøjes med throatfuck og undlader anal. Det sgu da mere hårdt hvis det kun er det ene hul det går udover, hvorfor skulle det være billigere 🤣

Facial havde jeg på et tidspunkt som tillægsydelse for 100,- hvis man valgte min ultra quicky på 10 min og det er alene fordi det tager mere tid at fjerne og se pæn ud igen og så ville ideen med ultra quicky ryge.

Men jeg kan bedst lide at lave pakker hvor alt er inkluderet, så flyder sexen også mere naturligt.

Skrevet

Jeg synes det er lidt træls at man skal betale extra for ydelser der hører med til hvad jeg vil kalde almindelig sex og som ikke betyder extra arbejde for pigen. Fx rimming, kys, bj uden, cob. Hvis ydelsen tilbydes burde den være includerer i GFE/FP efter min mening.

Anal og golden shower, som kræver forberedelse og oprydning bør naturligvis koste ekstra.

Nå, men det bestemmer pigerne, vi købere bestemmer kun hvem vi vil købe hos og så må man jo indordne sig, hvis det er “nødvendigt”.

Skrevet
JenniferRomantica skrev, den 26.7.2026 at 14:29:

Den eneste ydelse jeg tager ekstra penge for er vaginal fisting☺️.. Det er fysisk krævende imens det udføres og bagefter kræver det noget tid med knibeøvelser så jeg ikke føler jeg snyder den næste gæst🫣😂😂.. Så jeg er som regel “out of commission” en times tid eller to efter🤪..

Og så det som om at dem der tænder på det VIRKELIG tænder på det så det kræver også jeg har hovedet med og fuld fokus så der ikke sker “overilet” ting🤪..

Jeg elsker vaginal fisting og får de vildeste orgasmer af det. Så helt modsat dig @JenniferRomantica så oplever jeg at være meget strammere efter jeg er blevet fistet. Det har flere af mine faste gæster også opdaget og skynder sig at kneppe mig lige efter de har fistet mig, hvor det hele føles mere stramt 😅

Skrevet
Taboo skrev, for 4 minutter siden:

Jeg elsker vaginal fisting og får de vildeste orgasmer af det. Så helt modsat dig @JenniferRomantica så oplever jeg at være meget strammere efter jeg er blevet fistet. Det har flere af mine faste gæster også opdaget og skynder sig at kneppe mig lige efter de har fistet mig, hvor det hele føles mere stramt 😅

De fleste knalder også mig lige bagefter🤷🏼‍♀️.. Har altid tænkt de bare godt kunne lide “bevægelsesfriheden”😂😂😂..

Havde en fast der kom og han havde et talent.. Tror faktisk mere end et par gange at han har knaldet mig imens hånden var oppe eller “spillet pik” inde i mig agtig🤣.. Det lyder klamt når det sådan udpenslet😝🤣.. Eller i hvertfald klammere end det føltes🤩🤤..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

Jeg tror ærligt talt mest, det handler om profit. Jeg synes, man ser, at mange piger har hævet priserne ret markant de senere år, samtidig med at der kommer flere og flere ekstra ydelser på ting, som tidligere var inkluderet i prisen.

Jeg oplever også, at nogle er blevet mere sarte og har fået flere “klinke nykker”, hvor der skal betales ekstra for selv de mest almindelige ting. Jeg kan sagtens forstå ekstra betaling for ydelser som anal, fisting og PSE, fordi de er mere krævende. Men at tage ekstra for kys, fingering og lignende synes jeg personligt er helt ude af proportioner. For mig virker det mere som et forsøg på at maksimere indtjeningen end som reelle ekstra ydelser.

Redigeret af MissMelanie

Skrevet
MissMelanie skrev, for 57 minutter siden:

For mig virker det mere som et forsøg på at maksimere indtjeningen end som reelle ekstra ydelser.

Det er en vis lighed mellem de billige GP og lavpris flyselskaber, når først det hele er lagt sammen er det ikke så meget billigere og man står tilbage med irritation over at de små beløb som bliver langt til

Skrevet
MissMelanie skrev, 1 time siden:

Jeg oplever også, at nogle er blevet mere sarte og har fået flere “klinke nykker”, hvor der skal betales ekstra for selv de mest almindelige ting. Jeg kan sagtens forstå ekstra betaling for ydelser som anal, fisting og PSE, fordi de er mere krævende. Men at tage ekstra for kys, fingering og lignende synes jeg personligt er helt ude af proportioner. For mig virker det mere som et forsøg på at maksimere indtjeningen end som reelle ekstra ydelser.

enig!

Inden for den branche jeg arbejder i til hverdag er der over de seneste 10-12 år stille og roligt indsneget sig nye betalingsmodeller hvor, hvad der tidiligere blev opfattet som en enkeltstående samlet ydelse, nu er splittet op i 5-10 delydelser, der i 95% af alle tilfælde tilkøbes af kunden fordi andet ikke giver mening. Og ja, rigtigt gættet, 5-10 delydelser koster så 50-100% mere end den oprindelige samlede ydelse. Denne type betalingsmodeller er nu så udvidet med at man i stedet at opgøre en pris X pr år nu opgør pris Y pr måned, og ja, rigtigt gættet igen: Y * 12 >> X.

Jeg er defor helt på linje med bemærkning fra @LystTilSM - masser af delydelser = 0 besøg fra mig.

Skrevet
LystTilSM skrev, for 2 timer siden:

Det er en vis lighed mellem de billige GP og lavpris flyselskaber, når først det hele er lagt sammen er det ikke så meget billigere og man står tilbage med irritation over at de små beløb som bliver langt til

Det giver jeg dig faktisk helt ret i. Tidligere oplevede jeg næsten kun den tendens hos de billigere piger, hvor grundprisen så lav ud, men alt muligt kostede ekstra. Nu synes jeg desværre også, at man ser den udvikling hos de dyrere piger. Der kommer flere og flere tillæg på ydelser, som før var en naturlig del af besøget, og så ender den samlede pris med at blive markant højere end først antaget. Det synes jeg er en ærgerlig udvikling.🫶🏼

Skrevet

Jeg var fo nyligt på et besøg hos en pige hvor der kun var en pris, og så var alt ellers tilladt (og der var næsten ikke noget hun ikke var til).

Hendes mulige maksimale indtjening er nok lavere end andres, men hun scorer nok 2000 rigtigt mange gange, mens andre får 2500-3000 en gang imellem.

Taboo skrev, den 24.7.2026 at 22:41:

Så jeg ændrede det til en lidt højere time pris, hvor der eneste jeg tager ekstra for, er urinsex for det efterlader altid en hel del rengøring og vasketøj 😅

Man kan gøre det i brusenichen og tage bad sammen bagefter. Det kan være ret intenst. Jeg mødte på et tidspunkt en pige der brugte et liggeunderlag, så manden ikke skulle ligge på de kolde fliser.

SiaUngQ skrev, den 26.7.2026 at 11:35:

Hvis alle gæster ønskede anal, ville jeg få en smule ondt i måsen 🤭

Men det er faktisk ikke så ofte igen. Nok maks 2 gange på en vagt og ikke hver vagt😇

Og så er det bare virkelig skønt at dyrke anal sammen med dig. Sorry, ville bare lige sige det.

Skrevet
Refresh skrev, den 24.7.2026 at 10:08:

Bortset fra i Amsterdams red light district, hvor det er kotumen at scamme, så har jeg simpelthen aldrig oplevet det du beskriver der!

her kan jeg blot konstatere, at jeg har samme erfrainger som @Møffe og @Borende X giver udtryk for, sjovt nok ad et par få (nej, det er ikke normalen) omgange på helt gennemsnitlig Thai klinikker - pludselig kostede pussy licking eller fingering ekstra.

Redigeret af enjoyvinter

Skrevet
enjoyvinter skrev, for 16 minutter siden:

her kan jeg blot konstatere, at jeg har samme erfrainger som @Møffe og @Borende X giver udtryk for, sjovt nok ad et par få (nej, det er ikke normalen) omgange på helt gennemsnitlig Thai klinikker - pludselig kostede pussy licking eller fingering ekstra.

Du kommer ind midt i en lille meningsudveksling 😉

Jeg er udmærket klar over at det findes, men i en anden tråd var Møffe ret nedladende overfor os der oplever at der også findes noget andet ☺️

Skrevet

Jeg stod helt af, da en GP ville have 200 for, at jeg kunne slikke hende. Det er fint med ekstra ydelser på visse ting, men, det er bedre at lade vær’ med at tilbyde anal, hvis man tager 1000kr for det.

Skrevet
Refresh skrev, for 4 timer siden:

Du kommer ind midt i en lille meningsudveksling

Sagt med et kærligt glimt i øjet 😉: Tænker din statement og context ( dit citat fra @Møffe ) har behov for et fodbold VAR eftersyn 😉. Efterlod det indtryk at ikke-annoncerde ekstra services aldrig forekom. Når det så er sagt, kan jeg fint forstå din melding ifht. dialogen med @Møffe .

Skrevet
Refresh skrev, for 11 timer siden:

Du kommer ind midt i en lille meningsudveksling 😉

Jeg er udmærket klar over at det findes, men i en anden tråd var Møffe ret nedladende overfor os der oplever at der også findes noget andet

På den måde du skrev var det ret enegyldigt -som om du satte spørgsmålstegn ved det andre/jeg skrev -og nu er du pludselig "udmærket klare over at det findes"/"findes noget andet"

Det er ret enerverende, at du skriver du har ret begrænset erfaring med købesex/gp/thai i en tråd -også pludselig ved alt, hvad det foregår/ikke foregår (i en anden tråd) For så nu igen, at åbne op for det "findes noget andet" -selv om du ikke selv har oplevet det kan det godt være sandt/sket;-)

I thaiverden kan alt ske -du kan aldrig vide, og fordi du har fået det 1 el. 2 gange -kan 3. gang være helt modsat, og du kan få ingenting for dobbelt betaling... Dagsformen svinger for nogen rigtig meget -men du kan selv gøre meget ved, at lytte, lave lidt sjov -ikke tag det hele så seriøst -selv om du ikke i første omgang ser ud til, at få det du har bestilt -kan du måske få noget endnu bedre -som du slet ikke havde forstillet dig;-) Har du først fået en thai til, at grine -så kan alt ske...

Thaier er meget forskellige indbyrdes, og i forhold til dansker -og deres tankegang kører på en helt andet level end os. Det finder man ud af med tiden, hvis man tager sig tid til det... Jeg skriver med de bedste intentioner, og ikke for at være nedladende!

Redigeret af Møffe
fejl

Skrevet

Jeg faldt lige over en annonce hvor standart prisen for en time er 3000 kr og så tager hun 800 for oral uden og 1200 kr for at få finger🫣.. Det var alligevel vildt..

Men gå den så gå den som man siger💃🤪..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

Jeg faldt lige over en annonce hvor standart prisen for en time er 3000 kr og så tager hun 800 for oral uden og 1200 kr for at få finger🫣.. Det var alligevel vildt..

Hahaha Jennifer 😂😂 Jeg dør lidt over den prisopdeling 🙈 Altså 3000 for tiden og så ekstra for fingrene 😂😂 Jeg havde nok også lige skulle synke den en ekstra gang. Men ja… gå den så gå den 😭😂❤️ Du er simpelthen så sød ❤️

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 31 minutter siden:

Link 🙏

Skrevet

Da jeg for maaaaange år siden startede i branchen der havde jeg menukort med div priser for alt, det fandt jeg ud af var noget skrammel da jeg hele tiden skulle være obs på hvad gæsten havde købt. Derved forsvandt min focus lidt på gæsten.

Sidenhen blev alt includeret i den tid jeg har med gæsten udover COF.

Alting bliver sjover/frækker når der er fri leg for begge parter.

Skrevet
TheVoice skrev, for 10 minutter siden:

Det interessante er nok ikke hendes prisliste, men nok snarere hvor langt der imellem hver gæst der vil betale de priser 🙂

Hun har nu ellers mange anmeldelser☺️.. Virkelig gode henvendelser..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Hun har nu ellers mange anmeldelser☺️.. Virkelig gode henvendelser..

Tja........ måske handler det om

1) At nogle gæster tænder lidt på at kunne føle sig lidt eksklusiv til de priser.

2) At stort set alt kan lade sige gøre, hvis bar man betaler

Skrevet

Jeg har aldrig haft ekstra ydelser. Men nu hvor jeg snart vender tilbage, vil jeg prøve mig lidt frem med anal sex og så tage 500 kr. ekstra for det. Jeg bruger jo naturligvis ekstra tid på at forberede mig og gøre mig klar.

Indtil nu har jeg kun gjort det i private rammer, hvor det altid har været pivfrækt og ekstra lækkert.

Men ja, så kommer der nok en enkelt ekstra ydelse i min annonce.

Men helt seriøst, så magter jeg ellers ikke at bruge tid på at skrever og aftale alt i mikroskopiske lille detalje og skulle regne ud hvad personer så skal betale og huske på, hvad den enkelte person gerne vil opleve når man mødes.

AmmaRose🌹🌹🌹

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.