Hop til indhold

ekstra ydelser hos GP'er

Featured Replies

Skrevet

@Refresh vi behøver ikke være/blive om noget som helst;-) Du har selv nævnt om din erfaring med gp/købesex -i en tråd. Men med 2 besøg om ugen kan det jo hurtig blive til noget -medmindre det er de samme du besøger...

Det skader ikke at være en smule naiv -når man går på besøg -det har altid gavnet mig, og jeg har fået meget info den vej;-) (til info bruger ts "naiv" i sin start) Jeg skriver i forhold til emnet i tråden -ikke generelt -langt de fleste besøg er da helt fine;-) Det er også, om hvordan man vælger, at reagere/ikke reagere på "ekstra ydelser" -det kan jo afhænge af mange ting/humør/kemi/manglende kemi...

Skrevet

Hvis en GP har mange tillæg bliver hun fra valgt. At der er et eller to tillæg for særligt specielle ting, som for eksempel Taboo nævner er ok.

Tillæg opfatter jeg også som om GPen egentlig ikke har lyst til den aktuelle ting og så har jeg heller ikke lyst til det.

Skrevet

Jeg sætter prisen efter tid og hårdhedsgrad. Der er så nogle flere ting/redskaber med jo hårdere det bliver, men det ser jeg ikke rigtig på samme måde som ekstra ydelser.

jeg tager ikke ekstra for anal, fordi jeg rigtig godt kan lide anal og fordi jeg ved en del undværer hvis det koster ekstra.

Jeg har aldrig forstået dem der skriver til mig og tror de kan få det til det halve hvis de nøjes med throatfuck og undlader anal. Det sgu da mere hårdt hvis det kun er det ene hul det går udover, hvorfor skulle det være billigere 🤣

Facial havde jeg på et tidspunkt som tillægsydelse for 100,- hvis man valgte min ultra quicky på 10 min og det er alene fordi det tager mere tid at fjerne og se pæn ud igen og så ville ideen med ultra quicky ryge.

Men jeg kan bedst lide at lave pakker hvor alt er inkluderet, så flyder sexen også mere naturligt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.