Hop til indhold

Når der er bagmænd

Featured Replies

Skrevet

Man skal nok være naiv - eller virkelighedsfornægter - hvis ikke man ved at der er bagmænd bag mange af de udenlandske GP’ere. Ikke mindst bag de meget unge og smukke øst-piger på Nympho. Det ligefrem fremgår direkte af en af de seneste anmeldelser.

Men hvor er moralen og etikken henne, når vi ved det, burde vide det, eller i hvert fald har en fornemmelse af st det er tilfældet? Og når man så samtidigt ved at nogle, i de væste tilfælde, bliver lokket til Danmark med helt andre forudsætninger, mens andre er kommet hertil, vidende hvad de skal lave, men på helt andre vilkår end de er lovet. Kan vi som kunder så tillade os at vende det blinde øje til, og alligevel stikke den ind?

Skrevet
Cornell skrev, for 8 minutter siden:

Kan vi som kunder så tillade os at vende det blinde øje til, og alligevel stikke den ind?

Alle kunder er jo ikke ens og har ikke samme moralkodeks. Nogen er ligeglade, nogen har slet ikke overvejet problematikken, og så er der nogen, som ikke ønsker at besøge dem, da de ønsker, at der skal være en frivillighed og et reelt valg bag hendes accept af et givent besøg.

Skrevet

Det er et emne, som dukker op en gang imellem herinde.

Jeg kan godt følge @Cornell tanker. Hvis jeg påstår, at alle de udenlandske piger er "handlet", så får jeg tæv herinde, men hvad vil det sige, at være handlet?

Hvis jeg lejer et værelse ud til en pige og kræver 50% af omsætningen i leje er hun så handlet? Tja når en broder herinde besøger hende og lægger 1000 kr, så skal jeg have de 500 og ud af resten skal pigen betale for annoncer, kondomer mm. Hvis hun der ud over betaler noget til ham eller hende, som hjalp hende til Danmark, så er der ikke mange gryn tilbage.

Jeg genså lige udsendelsen

https://nyheder.tv2.dk/samfund/2024-04-19-han-tjener-store-summer-paa-prostituerede-og-afsloerer-sig-selv-paa-kamera

Det er ulovligt i danmark at være alfons og tage pigens penge, men det er ikke ulovligt, at leje hende et hus (skur) til 30.000 om måneden.

Jeg er bange for at denne verden er meget mere beskidt end vi som kunder ønsker at se :)

Skrevet
anmelder skrev, for 30 minutter siden:

Det er ulovligt i danmark at være alfons og tage pigens penge, men det er ikke ulovligt, at leje hende et hus (skur) til 30.000 om måneden.

Nej det er ikke lovligt, hvis du ved at hun driver bordel. Man vil i høj grad se på prisniveauet, hvis loven bliver fulgt.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.