Hop til indhold

Når der er bagmænd

Featured Replies

Skrevet
Slowman skrev, for 4 timer siden:

Tjo…. Men afkriminalisering vil jo også betyde regnskaber, moms, skat, forsikringer osv. Jeg tænker at en 1/2 time hos en sød, helt lovlig dansk pige kommer op i tæt på dobbelt pris af hvad det koster i dag. 2-2500 kr

Og så vil der jo være endnu bedre konkurence vilkår for ulovlige pigers forretning.

Det er dælme en svær debat😅

Vi skal stadig lige være enige om at udgiften vi piger betaler er en enkel udgift og ikke pr gæst.. Skat kunne sagtens betales uden at priserne behøver at stige i den grad som man kunne frygte..

Skrevet

Med bordel mener jeg ikke Pussy Galores og lignende steder. Der er værelser i hovedstadsområdet hvor jeg mener at den aktuelle rufferi lovgivning ikke overholdes. Vi må aldrig acceptere som samfund at piger bliver udnyttet.

Hoteller har daglig rengøring og ofte 24/7 service og ofte også andre services. De har ansatte. Og det er ikke kældere med fælles køkken og bad.

På et bordel (altså bare et almindeligt værelse hvor der arbejder en pige) kan pigen ankomme til et beskidt værelse og skal starte med at gøre rent og vaske sengetøj og håndklæder. Måske skulle pigen før hende egentlig have gjort det før hun forlod værelset men hvis hun ikke gjorde det så gider ejeren ikke komme og gøre det. Hver dag skal hun gøre rent, ikke kun på værelset men også fællesarealer. Hvis de andre piger ikke gør rent efter sig så skal pigen også gøre rent efter de andre (hvis hun ikke vil have at der er beskidt). Hvorfor skal hun så betale det samme som for et hotelværelse? Hun får jo ingen service og det er ikke ligefrem et hotel.

Hotellerne begår ikke skattesvig. De skriver ikke 200 kroner per dag til Skat og 1000 kroner til pigen.

Jeg er enig i at branchen burde afkriminaliseres mere. Det må være en fordel for pigerne hvis der er flere tilbud de kan vælge at benytte sig af. Hvis der er flere tilbud så vil pigerne jo nok vælge de bedste tilbud?

Hvad der ville være en rimelig husleje ved jeg ikke med sikkerhed. Når jeg regner på det så tror jeg på at jeg ville kunne få det til at løbe rundt for mindre end 1000 kroner om dagen per pige for en tarvelig kælder. Vel at mærke hvis jeg ikke skal blive tyk og fed men det bare er en ekstra indtægt.

Skrevet
latinas4ever skrev, for 6 minutter siden:

Med bordel mener jeg ikke Pussy Galores og lignende steder. Der er værelser i hovedstadsområdet hvor jeg mener at den aktuelle rufferi lovgivning ikke overholdes. Vi må aldrig acceptere som samfund at piger bliver udnyttet.

ok, godt du lige afklarer det... I min optik er PG og SG præcis bordeller og det andet nok mere privat, diskret...

Skrevet

Jeg synes godt nok det er foruroligende at der lige nu i en tråd omkring en meget populær pige skrives som om der er en person - en mand - der styrer pigernes telefoner😬.. Hvad fulan er det for noget😅.? Kalder sexkøbere det for selvstændige.?

Jeg ville ikke afsporer.. Men jeg mener at den der “selfiebande” blev afsløret som nogle ubehagelige typer overfor pigerne og jeg synes det virker som om den her gruppe er på vej henimod noget af det samme med selfies og eroguide bekræftelser osv gad vide om det er de samme bagmænd😝..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Kalder sexkøbere det for selvstændige

Nej, der er vist for meget manager over det. Hun er jo ikke handlet, men det lyder til, at der er gribbe, der tjener på hende - det er no-go i min verden.

Og hun tager måske ikke selv beslutning om, hvem hun lukker ind?

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Vi skal stadig lige være enige om at udgiften vi piger betaler er en enkel udgift og ikke pr gæst.. Skat kunne sagtens betales uden at priserne behøver at stige i den grad som man kunne frygte..

Skat, regnskab, revision, administration, lokaler ( der lever op til arbejdsmiljøloven) ansatte, arbejdsgiver eller fagfor3ning, sygesikring, forsikringer og beklædning. Det løber op, men det kunne jo være interessant at få et svar på.

Skrevet

Det er sjovt, som en banal diskution kan stikke i alle mulige retninger med forskellige vinkler.

Når man begynder, at rode turister ind i ligningen, så er det noget rod. Hvis en turist kommer til Danmark og bor på et hotel til 1000 kr om dagen, så er det da ok. Det betaler jeg også for et værelse i udlandet. Når vi taler bolig, så taler vi om faldefærdige rønner, som bliver leget ud til pigerne. Vi taler om værksted i Herlev eller Vanløse, hvor der hverken er 24/7 roomservice eller daglig rengøring :)

Når vi taler piger, så taler vi ikke om stærke piger, men om de 18-19-20 årige piger østfra, som kommer til Danmark og så kun taler deres modersmål. DE er på en eller anden måde blevet hjulpet og skal betale for den ydelse, samtidig med at de betaler formuer for et værelse/hus af bekymrende standard og måske også en provision til mama som passer telefonerne. Det er dem, som jeg er bekymret for og ikke turisterne...

Skrevet

Tja…. Jeg taler om mere voksne piger. Piger der siger de er 25 år og op og som har ret ok lokaler i eller tæt på Odense.

Det viser bare er denne debat er vanskelig. Præmisserne må jo lige være på plads før debatten kan føres på ordentlig vis.

De helt unge piger du taler om har jeg ikke kendskab til. Men det har du? Eller er det formodninger og andenhåndsinfo eller?

Redigeret af Slowman

Skrevet
  • Author

Personligt har jeg det ok med at piger selv vælger at betale en høj husleje - det er deres helt frie valg. Men når der er bagmænd bagved, der sørger for planlægning, booking, annoncering mv., så lyser mine alarmklokker og jeg springer over… For der er vitterligt mange piger, som bliver udnytte på skammeligeste vis. Her er lidt friske eksempler, hvor der heldigvis var en konsekvens:

https://www.sn.dk/art6438264/danmark/112/to-kvinder-doemmes-for-at-rekruttere-25-thailandske-kvinder-til-prostitution/

https://www.bt.dk/krimi/ukrainsk-duo-mistaenkt-for-at-menneskehandle-kvinde-i-koebenhavn

https://nyheder.tv2.dk/live/kort-nyt/70-aarig-mand-doemt-for-rufferi-paa-fem-adresser?entry=5aae1a81-6ec4-457d-95d7-4d0c15d9fc7d

https://ekstrabladet.dk/krimi/bordel-i-airbnb-boliger/10881532

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes godt nok det er foruroligende at der lige nu i en tråd omkring en meget populær pige skrives som om der er en person - en mand - der styrer pigernes telefoner😬.. Hvad fulan er det for noget😅.? Kalder sexkøbere det for selvstændige.?

Jeg ville ikke afsporer.. Men jeg mener at den der “selfiebande” blev afsløret som nogle ubehagelige typer overfor pigerne og jeg synes det virker som om den her gruppe er på vej henimod noget af det samme med selfies og eroguide bekræftelser osv gad vide om det er de samme bagmænd😝..

Mener også at huske at bagmændene blev anholdt. De piger vi ser nu, minder dog 1-til-1 om dem der var dengang; alder, udseende, annonceopsætning, hjemland og hjælp til kommunikationen. Måske de er kommet ud igen, eller har givet guldkornene videre…

Skrevet
Cornell skrev, 1 time siden:

Mener også at huske at bagmændene blev anholdt. De piger vi ser nu, minder dog 1-til-1 om dem der var dengang; alder, udseende, annonceopsætning, hjemland og hjælp til kommunikationen. Måske de er kommet ud igen, eller har givet guldkornene videre…

At nogen blev snuppet behøver ikke betyde alle blev taget😅💁‍♀️..

Skrevet

Hej med jer,

Angående afkriminalisering!!

Hvis i rejser , ca. lige så langt syd for ækvator , som Danmark ligger nord for .

Så kommer i til et et land , hvor jeg bor , nemlig New Zealand , her vedtog man ,

loven i 2003 om afkriminalisering af prostitution.

Vi har nu her, Down Under gennem mange år set at det virker , på alle parameter ,

som i diskuterer. Der er betydelig mere kontrol med erhvervet.

1. Bedre sikkerhed: Sexarbejdere tør bedre kontakte politiet og anmelde vold eller overgreb, fordi de ikke længere frygter at blive straffet for at bryde loven. [1]

2. Sundhed og arbejdsmiljø: Lovgivningen sikrer, at arbejdspladser (som fx bordeller) skal overholde sundhedsregler, og arbejdere har rettigheder på linje med andre lønmodtagere. [1, 2]

3. Ingen stigning i branchen: Officielle evalueringer viser, at afkriminaliseringen ikke har ført til en eksplosion i antallet af sexarbejdere eller tiltrukket international menneskehandel i det omfang, kritikerne frygtede. [1, 2]

4. Mindre gadesex: Da sexarbejdere lovligt kan arbejde indendørs eller i små kollektiver, er gadesexarbejdet faldet.

Skrevet
tronheim skrev, for 29 minutter siden:

New Zealand , her vedtog man ,

loven i 2003 om afkriminalisering af prostitution.

Tak for at bidrage med denne relevante sammenligning.

Som du kan se også i denne tråd, er der nogen, som frygter, at priserne for sexkøb vil skyde i vejret, hvis der afkriminaliseres i Danmark. Hvad skete der i New Zealand på det punkt i årene omkring 2003, ved du det?

Skrevet
tronheim skrev, for 33 minutter siden:

Vi har nu her, Down Under gennem mange år set at det virker , på alle parameter

Ved du om der bliver betalt skat og det hele eller bliver der set igennem fingre med det?

Skrevet
tronheim skrev, for 42 minutter siden:

loven i 2003 om afkriminalisering af prostitutio

Vi har nu her, Down Under gennem mange år set at det virker , på alle parameter ,

dejligt hvis det virker.

Hvordan har priserne udviklet sig og har det så afskaffet illegal prostitution - skattefri prostitution og alfonser? Eller er der alfonser som tjener mange penge og betaler de skat?

Redigeret af Slowman

Skrevet

Af hvad jeg kan Google mig frem til så steg prisen på klinikkerne en smule fordi de lagde dvs gebyrer osv til licenser over på gæsterne.. De selvstændige piger holde dog deres priser nede..

Jeg synes dog sammenligningen er svær for et af problemerne i New Zealand var bagmænd der udnyttede pigerne så da pigerne ikke længere skulle betale 50% af deres indtægt til en pimp så kunne de nemt betale skat uden at pålægge gæsterne en ekstra udgift.. Mange danske piger har ikke en bagmand eller en kæmpe stor udgift pr vagt der magisk forsvinder ved en total afkriminalisering så noget af udgiften til Skat vil nok ramme gæsterne🤷🏼‍♀️.. Så det der hvor vi alle skal vurderer hvor lille en “indtægt” pr time vi hver især kan accepterer💁‍♀️..

Det kunne nok være en ide i sådan nogle tilfælde at revurderer det man tilbyder.. Da jeg arbejdede i saunaen accepterede jeg fint at min indtægt pr time var 1200 (er liiidt usikker men mener det var der omkring den lå når huset havde taget sin del) fordi halvdelen af tiden var med jacuzzi og sauna og bare generel hygge og resten af tiden var anderledes når man havde brugt en halv time uden presset om “hvornår starter den sjove del” for både jeg selv og gæsten☺️.. Eller lignende hvor man ikke bare knalder løs i en hel time.. Selvom sex er sjovt og dejligt og skide fedt så er det også fysisk krævende og det kræver en enorm mængde energi at læse den anden person og forsøge at dække de behov seksuelt..

Jeg ved ikke om saunaklubben bare var et magisk sted der ikke kan opstår igen men der var ingen gæster generte, alle ventede i samme rum på deres tur imens de drak en øl sammen.. Jeg vil påstår at mere end 50% af gæsterne forlængede deres første time og jeg synes vi næsten altid havde noget at lave i hvertfald da huset tog imod kortbetaling.. Det faldt klart da den mulighed forsvandt.. Det sjældent man render rundt med flere 1000 kr på lommen en fre-lør nat og det svært at hæve mange penge i dagens Danmark.. En total afkriminalisering vil selvfølgelig gøre muligheden for kortbetaling nemmere💁‍♀️.. Så måske😝.. Who knows..

Skrevet

Jeg tror bare , du skal tage en ferie ikke til Spanien eller tyrkiet , kom her, og se hvad verden også er i dag .

Sorry , men verden er stor , og DK i dag er meget lille , vi var engang folk der rejste ud i verden og var velkommen hvor vi kom ,!!

Den tid er slut hvis du ikke geberder dig ordentlig i forhold til kulturen du beøger , så glem hvor du kom fra DK

Sorry men sandt

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.