Hop til indhold

Når der er bagmænd

Featured Replies

Skrevet
Slowman skrev, for 5 minutter siden:

Tjo…. Men afkriminalisering vil jo også betyde regnskaber, moms, skat, forsikringer osv. Jeg tænker at en 1/2 time hos en sød, helt lovlig dansk pige kommer op i tæt på dobbelt pris af hvad det koster i dag. 2-2500 kr

Og så vil der jo være endnu bedre konkurence vilkår for ulovlige pigers forretning.

Det er dælme en svær debat😅

Jeg skrev yderligere og ikke total 😉

Men ja det er lidt kompliceret. Men med renere linjer vil nogle af omkostningerne blive mindre og kvinderne ville få adgang til sygedagpenge o.lign. det skal de jo pt. dække ud af indtjeningen. Så jeg tror ikke det er helt så grelt.

Desuden vil politiet langt nemmere kunne skille tingene ad og lukke de steder der ikke har styr på tingene, hvor det meste i dag får lov til at gå under radaren.

Og hvis frugt og grønt kan være momsfrit, så kan sex også 🤣🤣🤣

Skrevet
Slowman skrev, for 4 timer siden:

Tjo…. Men afkriminalisering vil jo også betyde regnskaber, moms, skat, forsikringer osv. Jeg tænker at en 1/2 time hos en sød, helt lovlig dansk pige kommer op i tæt på dobbelt pris af hvad det koster i dag. 2-2500 kr

Og så vil der jo være endnu bedre konkurence vilkår for ulovlige pigers forretning.

Det er dælme en svær debat😅

Vi skal stadig lige være enige om at udgiften vi piger betaler er en enkel udgift og ikke pr gæst.. Skat kunne sagtens betales uden at priserne behøver at stige i den grad som man kunne frygte..

Skrevet

Med bordel mener jeg ikke Pussy Galores og lignende steder. Der er værelser i hovedstadsområdet hvor jeg mener at den aktuelle rufferi lovgivning ikke overholdes. Vi må aldrig acceptere som samfund at piger bliver udnyttet.

Hoteller har daglig rengøring og ofte 24/7 service og ofte også andre services. De har ansatte. Og det er ikke kældere med fælles køkken og bad.

På et bordel (altså bare et almindeligt værelse hvor der arbejder en pige) kan pigen ankomme til et beskidt værelse og skal starte med at gøre rent og vaske sengetøj og håndklæder. Måske skulle pigen før hende egentlig have gjort det før hun forlod værelset men hvis hun ikke gjorde det så gider ejeren ikke komme og gøre det. Hver dag skal hun gøre rent, ikke kun på værelset men også fællesarealer. Hvis de andre piger ikke gør rent efter sig så skal pigen også gøre rent efter de andre (hvis hun ikke vil have at der er beskidt). Hvorfor skal hun så betale det samme som for et hotelværelse? Hun får jo ingen service og det er ikke ligefrem et hotel.

Hotellerne begår ikke skattesvig. De skriver ikke 200 kroner per dag til Skat og 1000 kroner til pigen.

Jeg er enig i at branchen burde afkriminaliseres mere. Det må være en fordel for pigerne hvis der er flere tilbud de kan vælge at benytte sig af. Hvis der er flere tilbud så vil pigerne jo nok vælge de bedste tilbud?

Hvad der ville være en rimelig husleje ved jeg ikke med sikkerhed. Når jeg regner på det så tror jeg på at jeg ville kunne få det til at løbe rundt for mindre end 1000 kroner om dagen per pige for en tarvelig kælder. Vel at mærke hvis jeg ikke skal blive tyk og fed men det bare er en ekstra indtægt.

Skrevet
latinas4ever skrev, for 6 minutter siden:

Med bordel mener jeg ikke Pussy Galores og lignende steder. Der er værelser i hovedstadsområdet hvor jeg mener at den aktuelle rufferi lovgivning ikke overholdes. Vi må aldrig acceptere som samfund at piger bliver udnyttet.

ok, godt du lige afklarer det... I min optik er PG og SG præcis bordeller og det andet nok mere privat, diskret...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.