nylonlover 616 Skrevet 27. Maj, 2014 (edited) Ironman Du er ung, Det bliver meget bedre når du bliver ældre. Det kan nærmest bevæge sig fra "ørkenvandring" som 20 årig til "vælge og vrage" som 35 årig. Men til den tid er der nok en der har valgt dig. Har kun lidt erfaring på datingsider, men har observeret flg. Mht. breve er det "mængden" der gør det det på datingsider, lav et velformuleret standardbrev ikke alt for langt langt. Så skal du ikke skriv helt fra bunden hver gang. Endelig ikke for smart. Hvis der er noget du synes lyder særligt godt i brevet, så slet det. Tilret det til den du skriver til, så det bliver personligt. Fx. "Jeg skriver til dig fordi jeg elsker buttede piger". Overvej at skrive til nogle der måske ikke er så attraktive eller ikke har billede De får ikke så mange breve. Kig på dig selv, er du en 7 ud af 10 så skalaen så skriv til dem der svarer til dig. Forvent kontakt en ud af ca. 30-50 gange. Hvis du kun går efter de slanke piger med langt lyst hår, er der mange om buddet. Prøv at se om der ikke også er andre typer du er interesseret i. Lad være med at skrive en masse specifikt om hvad du synes og ønsker, Men skriv at du gerne vil mødes til lidt kaffe, hygge, rødvin. Vær positiv, snak om "det skønne forår" osv. GIv indtryk af styr på tingene, job, planer, lovlydig. Giv indtryk af at du er helt afslappet omkring sex. Men vær også parat til at tage skridtet hvis muligheden åbner sig. Dvs. der skal sex på bordet ret hurtigt. Ikke for mange sexløse dates. Så falder du i "venne" fælden. Lad være med at gå på sider som scor og andre der fokuserer på sex. De piger, der er der er nogle hardcore piger, der har været der i årevis og tænder bare på den gentagne bekræftelse, men som sjældent gider noget IRL. Ofte nogen, der har et helt galt selvbillede, idet de tror, at de mange savlende liderlige mænd, er udtryk for at de selv er meget attraktive. Det samme diverse chatsider som fx. Superchat. Redigeret 27. Maj, 2014 af nylonlover 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 28. Maj, 2014 Det er da helt vildt kompliceret i forhold til virkeligheden? Der er pigerne langt mindre komplicerede? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martyren 1200 Skrevet 28. Maj, 2014 Hmmmm ...... Men helt ærligt, jeg har mødt et par piger fra scor som har berettet om hvilke virkelig utiltalende breve de får fra rigtig rigtig mange desperate mænd. Det forsvarer naturligvis ikke disse flabede profiltekster, men hold da op for en desperation mange mænds adfærd viser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest thaihaj Skrevet 28. Maj, 2014 Jeg plejer at skrive: Millionær med kæmpe pik søger. Den giver altid pote. I hvert fald indtil de opdager at jeg ikke ejer en krone og at min pik er lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder 182 Skrevet 28. Maj, 2014 Min opskrift som giver et vist udbytte er at få en smule kontakt, ved lidt positiv tilbagemelding, er det bare med at gå i gang med det hårde arbejde. Chat chat chat chat chat chat. Kvinder elsker opmærksomhed. Snak så lidt om sex som muligt, men heller ikke undgå det, være lidt humoristisk uden det tager overhånd, og så chat chat chat chat. Altså snakke trusserne af tøserne det gamle gode trick. Eller rettere lad dem skrive lange smøre, hvor du bare giver et par linjer for at smøre deres tastatur. Det giver pote, men hårdt arbejde er det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. Maj, 2014 hvad tror I man scorer mest på: humor, penge, store pikke ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Maj, 2014 Hey, jeg har også prøvet og har haft gode oplevelser med det.. En blev faktisk et forholds agtigt i et år smil... Når det så er sagt, så stod der TYDELIGT i min profil, hvad jeg IKKE søgte og hvad jeg søgte og alligevel fik jeg rigtigt mange breve fra helt (og langt fra) modsat mine ønsker og " krav"... Mange søde og velskrevende breve, men også mange klamme og useriøse... Pik billeder er bare no go!!! Lige som i branchen her ( faktisk ikke den store forskel...) mange useriøse og dumme henvendelser fra mænd der tydeligvis ikke havde læst ens profil tekst men kun kigget billeder... Må sige ang de skønne unge mennesker; ved godt at nogen opføre sig sådan, men både mine egne og begge deres store omgangs kreds snakker bestemt IKKE grimt til nogen som helst piger!!! Og da slet ikke til os forældre, så det tror jeg nu handler meget om hvilke " områder" / bekendtskaber man kender til og færdes i... Jeg kalder det børnehjems snak og derned mener jeg, at det er kun i mit job som pædagog med anbragte børn og unge jeg høre den snak/ tone. Det er bestemt ikke ved mine eller veninders børn/ unge det forekommer eller er ok!! Jeg må indrømme jeg selv har skrevet til en enkelt eller to om de seriøst mente jeg fortjente det billede/ brev... Men de var altså udenfor pædagogisk rækkevidde!!! Selv om man som kvinde har frække billeder på betyder det jo ikke man ( læs jeg) ønsker klamme og nedladende og dumme bemærkninger.. Useriøst sted til tider men gode ( nok meste for os kvinder ja) muligheder for gode og frække oplevelser og ja venskaber smil... Og skal jeg sige tillykke sisse ( Blinkende smileys)... Stort knus Line Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 28. Maj, 2014 Ja, det er helt vanvittigt. Har selv prøvet det. Godt nok for en del år siden, men mekanismerne synes ikke at have undergået forandring. Et godt råd: Søg hjælp hos Fickenstein. Han høstede altid blomsten fra alle datingsider, så det er en erfaren herre, der er værd at lytte til, og som forstår at give kvalificeret vejledning. PS: Det kan ikke udelukkes, at en vis ironi er anvendt i de sidste par linier! Nå du er også på datingsiderne! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sugar Daddy 4 Skrevet 28. Maj, 2014 hvad tror I man scorer mest på: humor, penge, store pikke ? Money Talks Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Maj, 2014 Nå du er også på datingsiderne! Du er allerede afsløret, Fickenstein. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Smuk Enlig Mor Skrevet 28. Maj, 2014 hvad tror I man scorer mest på: humor, penge, store pikke ? Humor..! - Eller så scorer man i hvert fald mig... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2014 Hmmmm ...... Men helt ærligt, jeg har mødt et par piger fra scor som har berettet om hvilke virkelig utiltalende breve de får fra rigtig rigtig mange desperate mænd. Det forsvarer naturligvis ikke disse flabede profiltekster, men hold da op for en desperation mange mænds adfærd viser. Men tænker folk overhovedet ret meget over hvad de skriver i det første brev ? Det er jo nemt lige at fyre et eller andet af, og med copy paste kan man hurtigt få skrevet til 40 på 1 dag... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 28. Maj, 2014 Mon jeg kan score med følgende tekst: Jeg er en ung fyr på 125 år, flot udseende, flad og veltrimmet mave, velpolstret pengepung, BMW, Mercedes og 1-værelses lejlighed. Jeg søger ung og flot og lækker 18 - 20 års dansk pige til intime stunder flere gange om ugen i mit slot. Den må da give meget respons! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Maj, 2014 Mon jeg kan score med følgende tekst: Jeg er en ung fyr på 125 år, flot udseende, flad og veltrimmet mave, velpolstret pengepung, BMW, Mercedes og 1-værelses lejlighed. Jeg søger ung og flot og lækker 18 - 20 års dansk pige til intime stunder flere gange om ugen i mit slot. Den må da give meget respons! Vi får se! Jeg har nemlig en lignende liggende på mit skrivebord her på St. Kødlyst. Blot er "BMW og Mercedes" erstattet af "Rullestol de Luxe" :grin: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 28. Maj, 2014 Ja men kære Borende X. Du kan da altid jorde mig. Du kunne jo være min tip oldefar. Mon din rullestol er selvkørende: osse kaldet en "spasserjeep"? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 28. Maj, 2014 hvad tror I man scorer mest på: humor, penge, store pikke ? Humor er nr.1 her. Gerne sort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2014 Humor er nr.1 her. Gerne sort Så ingen faktura ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sunny the best Skrevet 28. Maj, 2014 Så ingen faktura ?? Nope :p Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2014 Nope Zlatans osse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 28. Maj, 2014 (edited) Ja men kære Borende X. Du kan da altid jorde mig. Du kunne jo være min tip oldefar. Mon din rullestol er selvkørende: osse kaldet en "spasserjeep"? :D Det er den model med terrængående dæk. Altså med masser af gummi :P Redigeret 28. Maj, 2014 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 28. Maj, 2014 :D Det er den model med terrængående dæk. Altså med masser af gummi :P med riller til terræn uden riller til formel1 style med glidecreme til driftiing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle 1122 Skrevet 28. Maj, 2014 Ja ja ja. Humor af klasse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ironman Skrevet 28. Maj, 2014 Det vildeste jeg har prøvet var en pige som svar til en kort men høflig og sød beskedskrev: BILLEDE?! Hun havde ikke engang selv et billede.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 28. Maj, 2014 Så ingen faktura ?? Hey er du Peter Belli. Eller er det bare tobakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Maj, 2014 hvad tror I man scorer mest på: humor, penge, store pikke ? Helt klar penge. Specielt hvis manden evner at gøre det på en så særdeles elegant måde, at kvinderne er overvældet over, at hun nærmest skulle hale det ud af manden. Herefter har hun travlt med at fortælle veninderne, at manden er helt nede på jorden, samt at han aldrig kunne finde på at prale eller vise det, for at tiltrække kvinder. Og til spørgsmålet "Jamen betød det med pengene noget, vil hun typisk svarer "Nej, Jeg tiltrækkes bare sådan af beslutningsdygtige mænd med høj intelligens og dyb viden. Og gør det i grunden noget ? Næ, hvorfor skulle det egentligt være så slemt. I et kurtiserings forløb bruger manden jo de styrker han har, og gøres det elegant, så virker det jo. Og slutteligt kærligheden bliver vel ikke mere uægte af, at en mand også tjener en skilling. Det er vel ikke så meget anderledes end at humor bestemt også har sin effekt, og mange vil måske sige at dette middel er stærkere end penge. Jeg vil så blot mene, at langtidsvirkningen af humor er nogenlunde den samme, som kortvarigt kan opnås, når gitaren trækkes frem ved lejrbålet. En flot stor pik, kan sikkert også trække lidt sneglespor i trussen, specielt hvis det aldrig er blevet afprøvet. Personligt vil jeg så mene, at man ikke behøver at græde snot, hvis man har en alm. pik, et alm job, og ens vittigheder som regel ender med at man har glemt pointen. Jeg vil mene at taler vi bredt, så falder kvinder for en helhed, hvor de tre nævnte ting ikke vurderes som turn-0ff, til gengæld vægtes de nok heller ikke så højt som nogen mænd render og tror (specielt dem der ikke scorer ret meget) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg