Hop til indhold

Opsøgende salg…

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Jeg kan simpelthen ikke fatte, at det er så stort et problem, at en pimp/manager/alfons/modbydelig bagmand/find selv på andre betegnelser foreslår en pige til en kunde…

Jeg skulle da aldrig have skrevet det jeg skrev i min anmeldelse af Kris, havde jeg vidst at det ville afstedkomme sådan en debat om handlede piger og hvad ved jeg 😬

Fald nu ned allesammen for pokker da. Jeg er så sikker, som man kan være som almindelig kunde, på at hverken Kris eller andre fra samme gruppe er her mod deres vilje. Jeg er også ret sikker på at de har kunder nok. At Kris så tilsyneladende har rigtig rigtig mange kunder, er nok fordi hun er fantastisk 🤩

Jeg vil betragte mig selv som rimeligt erfaren inden for besøg af GP’ere og jeg tror aldrig jeg har oplevet en pige kun få positive reviews. Og jo ikke bare positive, nej overdrevet positive. Så mod deres vilje? Handlet? Modbydelig pimp? Nej det tror jeg sgu ikke…

• Svar 165
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Lady Cherie
    Lady Cherie

Jamen stakkel dig, Slowman Jeg vil da gerne give dig et slagtilbud....kun for dig...fordi du er sådan en fantastisk fyr (find selv på resten af superlativerne) Ubegrænset pisk og anden form for mishan

• ToxicWaste
    ToxicWaste

Du fremstår ret umoden og barnlig med kommentarer som denne. Og hvis vi skal tale om, hvad der egentlig er klamt: Hvis ikke en kvinde er i denne branche 100% af egen fri vilje, eller hun ikke 100% har

• Pink Peach
    Pink Peach

Der var ikke noget der sagde at alle udenlandske/pimpet/unge piger er her pga tvang. Men sandsynligheden er langt større. Og selvom det ikke er tvang, er sandsynligheden for at de er her af økonomisk

Skrevet
dhnmdst skrev, for 55 minutter siden:

Jeg kan simpelthen ikke fatte, at det er så stort et problem, at en pimp/manager/alfons/modbydelig bagmand/find selv på andre betegnelser foreslår en pige til en kunde…

Det store problem er, at du slet ikke selv kan se problemet.

Redigeret af ToxicWaste

Skrevet

Jeg tror jeg nu fandt den anden pige.. Jeg har anmeldt dem begge til center for menneskehandel og så må de tage den derfra.. Jeg kan ikke have det på min samvittighed at der sidder i hvertfald to unge piger og sælges af en bagmand eller bare at sandsynligheden er der..

Jeg fortryder stadig den dag i dag at jeg ikke reagerede da jeg så faresignalerne ved den anden gruppe piger.. At jeg bare hoppede på folks præmisser med at pigen var sød og dejlig og Mr. Pimp egentlig bare hjalp med værelser osv..

Skrevet

@dhnmdst du forstår simpelthen ikke at det er det faktum at der er en “pimp/manager/alfons/modbydelig bagmand/find selv på andre betegnelser” og ikke det faktum at han sælger dig en anden pige end du først skrev på der er problemet😅🤷🏼‍♀️.?

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden:

@dhnmdst du forstår simpelthen ikke at det er det faktum at der er en “pimp/manager/alfons/modbydelig bagmand/find selv på andre betegnelser” og ikke det faktum at han sælger dig en anden pige end du først skrev på der er problemet😅🤷🏼‍♀️.?

"Mod dumhed kæmper selv luderne forgæves!" 😜

Skrevet

Jeg forstår heller ikke hvorfor hans anden 18 årige pige der ikke har fået suuuuper gode anmeldelser skal være billigere end guldfuglen med 16 anmeldelser🫣.. Så hun må ikke få de gæster der henvender sig til hende OG så skal hun også være billigere😅..

Skrevet
  • Author
køb dansk skrev, for 8 minutter siden:

"Mod dumhed kæmper selv luderne forgæves!" 😜

Lige over @køb dansk 🤣

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

Jeg tror jeg nu fandt den anden pige.. Jeg har anmeldt dem begge til center for menneskehandel og så må de tage den derfra..

Tal om at spilde folks tid 👎

De er jo for helvede ikke udsat for menneskehandel…

Det er alle som har besøgt Kris jo enige om tør jeg godt at sige uden at have spurgt dem…

Men du vil måske have nogle konkurrenter væk fra markedet i håb om mere arbejde til dig selv 🤣

Skrevet
dhnmdst skrev, for 4 minutter siden:

Tal om at spilde folks tid 👎

De er jo for helvede ikke udsat for menneskehandel…

Det er alle som har besøgt Kris jo enige om tør jeg godt at sige uden at have spurgt dem…

Men du vil måske have nogle konkurrenter væk fra markedet i håb om mere arbejde til dig selv 🤣

Men så opdager politiet jo nok det og så der ingen skade sket.. Modsat den anden vej så ville det skade begge piger voldsomt hvis der faktisk er noget galt☺️.. Den anden pige i kartellet har jo i hvertfald ikke fået lige så strålende anmeldelser😅..

Der var spøjst nok også rigtig mange der selv efter artiklerne om “Petite Elizabeth” stadig ikke forstod at de ikke opdagede noget som helst da de besøgte hende..

Gæster til de 18 årige udenlandske kvinder er på ingen måder interesseret i mig så det ville da være dumt.. Så skulle jeg nok nærmere jagte dem væk fra kvinder på min egen alder og egne mål🤪..

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
dhnmdst skrev, for 10 timer siden:

Jeg vil betragte mig selv som rimeligt erfaren inden for besøg af GP’ere

At du er erfaren, gør jo ikke dine handlinger mere rigtige - tværtimod har du måske lullet dig selv lidt i søvn mht. moral og samvittighed?

dhnmdst skrev, for 10 timer siden:

Så mod deres vilje? Handlet? Modbydelig pimp? Nej det tror jeg sgu ikke…

Allerede ved den mindste mistanke om urent trav, er der andre, der ville vælge ikke at besøge vedkommende. Der vælger du så anderledes.

Skrevet

@ToxicWaste Mr. Pimp kender jo @dhnmdst præferencer og han er så heldig nu at blive præsenteret for pigerne når de knap nok er landet i Danmark så jeg tror ikke han nogensinde vil føle at det er forkert at der sidder en dude et sted og sælger to 18 årige piger til sex☺️..

Det her er en ud af de to anmeldelser den anden udenlandske pige har fået:

Sød pige, lignede billederne
Ringe lejlighed
Ikke den bedste service
Leverede dog det lovede ...

Sikke en fremragende anmeldelse hvor velviljen strømmer ud af pigen..

Skrevet
dhnmdst skrev, for 11 timer siden:

OK så. Men du ser et problem hvis en independent pige foreslår sig selv??

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 54 minutter siden:

@ToxicWasteMr. Pimp knows@dhnmdstpreferences and he is lucky enough to be introduced to the girls when they have barely landed in Denmark so I don't think he will ever feel that it is wrong that there is a dude sitting somewhere selling two 18 year old girls for sex ☺️ ..

This is one of the two reviews the other foreign girl has received:

Cute girl, looked like the pictures
Poor apartment
Not the best service
However, delivered what was promised...

What an excellent review where goodwill flows from the girl..

@JenniferRomantica

Dear Jennifer, good afternoon! I am sorry that increased competition has hit your wallet so hard and that you have so little to do with your time that you sit on a client forum discussing your woes, other girls, and their assistants; nevertheless, I will join this discussion and provide a detailed explanation, since individuals with the intellect of a penguin can, unfortunately, mislead more experienced and sensible people.

I’ll start, perhaps, with the industry’s fundamentals: the difference between pimping, human trafficking, and management.

If you had studied hard in school instead of having sex with your classmates in the restrooms during law class, you would likely know what the crime category "human trafficking" entails. Let me spell it out for you: it consists of a combination of offenses:

- Recruitment.

- Coercion.

- Threats.

- Deprivation of liberty.

As for pimping in the classic sense—which does not exist in the realm of online services but rather in brothels and salons—it involves a service that simultaneously protects and exploits women belonging to the so-called "salon group."

As for the modern form of assistance to sex workers, it is known as "management": the manager helps the women with client communication, accommodation, logistics, and day-to-day challenges. The manager, in turn, is an assistant and collaborator to the woman, not an employer.

Let me spell it out for the dim-witted: Some women find it easier to pay someone else for a service to make their own lives easier. Or, according to your moronic logic, if you go to a salon for hair extensions, the hairdresser is exploiting you—after all, you could have done it yourself, right?

You ought to reconsider your behavior and the public statements you make, because the fact that—unlike other women—you failed to effectively organize your life and work in this industry is entirely your own shortcoming and a sign of your stupidity.

Focus on self-improvement and self-realization, hit the gym, visit a beautician, and get some great photos taken for your work—and I am certain your clients will find you. You may threat off whoever you want, with your venomous forum posts, but it is obvious to me that you are nothing more than a pathetic, unrefined woman.

Sincerely, "Mr. Pimp"

Redigeret af kunnskapssøker

Skrevet

Kære Mr. Pimp aka @kunnskapssøker

Nu kender du jo ikke min forretning☺️.. Så behøver jeg vel egentlig ikke svarer på resten.. Jeg forstår dog ikke person angrebet.. Det kunne klæde dig at holde dig til de piger du styrers forretning og ikke blande dig i andre pigers🤪.. Jeg mindes ikke at have bedt dig “manege” mig eller min forretning men det håber jeg da de piger har..

Faktisk har jeg såååå lidt at lave at jeg kun behøver arbejde 5 dage i måneden i modsætning til “dine piger” der er på 14 timer om dagen hver dag💁‍♀️☺️..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Dear Mr. Pimp aka@knowledgeseeker

Now you don't know my business ☺️ .. Then I guess I don't really need to answer the rest.. I don't understand the personal attack though.. It would suit you to stick to the business of the girls you manage and not interfere in other girls' 🤪 ..

I don’t know where you saw a personal attack against you; rather, I simply offered a brief interpretation of your behavior and statements. You seem deeply frustrated by the lack—or total absence—of your own work, which is why you resort to irrational attempts to undermine the work of others.

Skrevet

You mask your greed and self-righteousness with noble-sounding intentions regarding the fight against human trafficking, all while failing to grasp the true nature of this offense. You insult young women and demean them with your posts. You also respond aggressively to any user who disagrees with your simplistic views.

Skrevet

@kunnskapssøker her i Danmark er det langt fra normalt at en eller anden dude sidder på afstand og styrer en flok unge piger.. Det er hvad jeg påpeger.. Jeg angriber hverken “dine piger” eller deres arbejde☺️.. Så jeg forstår ikke dine råd og vejledning.. Den er ikke blevet bedt om.. Er det fordi skoen trykker et eller andet sted og noget har ramt dig.?

Du kalder mig blandt andet for en patetisk uraffineret kvinde.. Jeg ved ikke hvad du definerer som et personangreb😂🤣.? Igen.. Trykker skoen siden du synker helt derned😜.?

Skrevet
  • Author
JenniferRomantica skrev, for 15 minutter siden:

Så du så mit cvr nummer😜😂.?

Ja selvfølgelig

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Dear Mr. Pimp aka@knowledgeseeker

Now you don't know my business ☺️ .. Then I guess I don't really need to answer the rest.. I don't understand the personal attack though.. It would suit you to stick to the business of the girls you manage and not interfere in other girls' 🤪 ..

JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

@knowledgeseekerHere in Denmark it is far from normal that some dude sits at a distance and controls a bunch of young girls.. That's what I'm pointing out.. I'm not attacking "your girls" or their work ☺️ .. So I don't understand your advice and guidance.. It hasn't been asked for.. Is it because the shoe is pressing somewhere and something has hit you.?

Among other things, you call me a pathetic unrefined woman.. I don't know what you define as a personal attack 😂 🤣 .?

Definitely, it's not a personal attack but my personal thoughts about your personality.

And I don't know, what you consider as "normal" or "not normal" — but each person has the right to choose how to run their own business.

But it seems you fail to grasp what I am writing—which is hardly surprising, given your primitiveness.

Skrevet
  • Author
TVR 2 skrev, for 8 minutter siden:

For hvad, egentlig?

Jeg har mistanke om at noget ikke er helt okay

Skrevet
  • Author
TVR 2 skrev, for 58 minutter siden:

OK så. Men du ser et problem hvis en independent pige foreslår sig selv??

Jeg magter ikke endnu engang, at forklare hvad jeg ser som problemet ift Dieve…du må selv se, hvad du kan konkludere ud fra det allerede skrevne…

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.