Hop til indhold

Opsøgende salg…

Featured Replies

Skrevet
MichellinMan skrev, for 1 minut siden:

Det her lød meget sarkastisk. Sarkasme brugt på denne måde er netop latterliggørende. Hvis du ikke mente det sarkastisk, så beklager jeg. Men det lød altså sådan 🤷‍♂️

Det var bestemt ikke nedladende ment.. Jeg skrev faktisk en tilføjelse som jeg slettede for at det ikke skulle opfattes sådan..

Men slettede det fordi det måske bare virkede endnu mere nedladende😅😂.. Og tænkte så længe jeg undgik at bruge ordene “synd for dig” så gik det forhåbentligt deraf “nederen”🫣..

Jeg tror det er svært for os der ikke ser den store forbrydelse at forstår lige præcis hvad det er beskeden har gjort men jeg vil virkelig gerne forsøge☺️..

Redigeret af JenniferRomantica

• Svar 165
  • Visninger 8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Lady Cherie
    Lady Cherie

Jamen stakkel dig, Slowman Jeg vil da gerne give dig et slagtilbud....kun for dig...fordi du er sådan en fantastisk fyr (find selv på resten af superlativerne) Ubegrænset pisk og anden form for mishan

• ToxicWaste
    ToxicWaste

Du fremstår ret umoden og barnlig med kommentarer som denne. Og hvis vi skal tale om, hvad der egentlig er klamt: Hvis ikke en kvinde er i denne branche 100% af egen fri vilje, eller hun ikke 100% har

• Pink Peach
    Pink Peach

Der var ikke noget der sagde at alle udenlandske/pimpet/unge piger er her pga tvang. Men sandsynligheden er langt større. Og selvom det ikke er tvang, er sandsynligheden for at de er her af økonomisk

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 44 minutter siden:

Måske når der sidder en pimp og highjacker gæster til en pige så oplever de andre stilstand🫣..

Forestil dig en telefondame der lige sender gæster der skriver på dig videre til en anden pige😂😂.. På et tidspunkt skulle du nok mærke det..

Næste del er bare fordi jeg ikke gider lave to indlæg så det ikke til dit citat😋🫶..

Jeg finder det også spøjst at lige præcis den ting som især bliver rost ved den “forbrydende” pige nu pludselig er noget en helt ny pige på bare 18 år tilbyder selvom det er en rimelig “ekstra” ydelse for rigtig mange kvinder der har været i branchen i mange år..

Okay, det kender jeg ikke lige til har hverken pimps eller telefondamer, men det lyder da som ret unfair konkurrence :(

Men så har det vel heller ikke så meget med ferie at gøre, men unfair metoder

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 48 minutter siden:

Jeg finder det også spøjst at lige præcis den ting som især bliver rost ved den “forbrydende” pige nu pludselig er noget en helt ny pige på bare 18 år tilbyder selvom det er en rimelig “ekstra” ydelse for rigtig mange kvinder der har været i branchen i mange år..

Nu da vi kom til forståelse på det andet punkt, vil du så ikke lige være sød at forklare det her? For jeg forstår det faktisk ikke 😬

Den forbrydende pige = Dieve? Den ting, der især bliver rost = rimming? Og her stod jeg så af...

Skrevet
Pink Peach skrev, for 4 minutter siden:

Okay, det kender jeg ikke lige til har hverken pimps eller telefondamer, men det lyder da som ret unfair konkurrence :(

Men så har det vel heller ikke så meget med ferie at gøre, men unfair metoder

Jeg tror ikke pigen i tråden anvender samme “telefonmand” men selv styrer sin telefon.. Men de piger hun har som nærmeste konkurrenter (kun fordi hun selv nævner dem i andre tråde) bliver mange af dem “styret” eller hjulpet af den samme mand.. Der er en anmeldelse af en helt ny pige hvor en bruger skrev herinde at han egentlig havde skrevet på en anden pige men fik besked tilbage med at de havde en anden pige til ham som ikke engang var reklameret i landet endnu.. Jeg tænker fordi de havde opdaget hans præferencer og velvilje til at skrive positive anmeldelser☺️..

Skrevet
MichellinMan skrev, for 7 minutter siden:

Nu da vi kom til forståelse på det andet punkt, vil du så ikke lige være sød at forklare det her? For jeg forstår det faktisk ikke 😬

Den forbrydende pige = Dieve? Den ting, der især bliver rost = rimming? Og her stod jeg så af...

Jamen jeg tror alle godt ved at der er en yderst populær pige der er kommet til landet som har fået 16 anmeldelser på bare et par uger.. Det er lidt den pige mit udsagn bygger på.. Den unge pige tilbød ikke rimming for et par dage siden såvidt jeg ved i hvertfald (jeg har ærligt ikke tjekket hver dag men holder da lidt øje med hun ikke pludselig bliver solgt billigere eller udvider arbejdstiderne der i forvejen er voldsomme) men nu tilbyder hun det🤷🏼‍♀️.. Efter alt den ros af Dieves evner ud i den kategori virker det bare mærkeligt især fordi hun liiiiidt har haft smidt den unge pige under bussen i forhold til hendes opgivne alder🫣.. Og det virker for mig mærkeligt fordi det i flere tråde bliver oplyst til at være rimelig svært at finde pige der tilbyder det den vej..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Jeg tror det er svært for os der ikke ser den store forbrydelse at forstår lige præcis hvad det er beskeden har gjort men jeg vil virkelig gerne forsøge☺️..

Jamen, jeg forsøger gerne.. så kortfattet som muligt 😬 Det er ikke hvad den har gjort.. men hvad jeg frygter den kunne gøre.

1: Beskeden i sig selv generede mig ikke. Den gav mig dog mindre lyst til at besøge pigen, end jeg havde i forvejen. Den gav mig dårlige vibes. Ikke i forhold til hendes evner eller ægthed (som jeg aldrig har betvivlet), bare i forhold til at vi slet ikke klikker / har kemi.

2: Jeg ønsker ikke, at denne form for beskeder skal blive den nye trend, så alle piger gør det, for så bliver det bare spam. Derfor synes jeg ikke, at disse debattråde skulle tegne et billede af, at alle vi mænd synes beskederne er herlige og bare gerne vil have flere. For det ville være et forkert billede. Nogle ønsker dem, andre gør ikke.

Det var så kort jeg ku gøre det 😅

Redigeret af MichellinMan

Skrevet

Det der er sjove og paradoksale her, er at gruppen af de unge piger som dhmdstd foretrækker, også tilbyder at udføre rimming, en ydelse han har skrevet at han finder ekstremt frastødende.

Redigeret af Detektiven
Retteren

Skrevet

@JenniferRomantica

JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Jamen jeg tror alle godt ved at der er en yderst populær pige der er kommet til landet som har fået 16 anmeldelser på bare et par uger..

....

Jeg er med, tak. Men du skrev også "selvom det er en rimelig “ekstra” ydelse for rigtig mange kvinder". Den 18-årige tager jo også netop 500,- for det som ekstra-ydelse, hvorimod Dieve er den, der har det inkluderet (og de har samme timepris).

Det er ikke de mest udbredte ydelse, nej, men der er altså stadig en del andre piger, der tilbyder det på Nympho.

Hvis du har holdt øje med hendes priser, så har du vel også opdaget, at hun faktisk har hævet sine priser siden hun ankom?

Skrevet

@MichellinMan ja jeg har opdaget at Mr. Pimp fandt ud af hun kunne lave gode penge☺️.. Det gjorde mig bestemt super glad.. Mere hvis jeg var sikker på alle pengene gik til hende selv.. Men det tvivler jeg stærkt på😶.. Det samme med den nye ekstra ydelse..

Og så havde @Detektiven også en god pointe i at det egentlig er noget der blevet set som klamt af en bruger der ellers virker til at være super glad for den pågældende pige..

Dobbeltmoralen er til at føle på☺️..

Skrevet

@JenniferRomantica Tja.. hun virker altså som en der godt kan tænke selv, taler fint engelsk, man kan tilføje extras face to face, når man møder hende, og hun tager imod cash såeh 🤷‍♂️ Jeg tvivler slet ikke på, at der er ulykkelige tilfælde derude, men måske man ikke skal være al for skråsikker om folk man ikke har mødt. Der er jo, som du selv siger, masser af gode anmeldelser og ikke én, der har haft skyggen af dårlig fornemmelse.

Skrevet
MichellinMan skrev, for 2 minutter siden:

@JenniferRomantica Tja.. hun virker altså som en der godt kan tænke selv

For nogle år siden var der en ung pige i Danmark det hed “Elisabeth petite Girl” eller sådan noget.. Hun havde fantastiske anmeldelser.. Denne artikel handler om den pige: https://kobenhavnliv.dk/kobenhavn/tvang-20-aarig-kvinde-til-at-prostituere-sig-i-koebenhavn-da-hun-hoerte-deres-krav-besvimede-hun

Jeg har ikke selv købt mig adgang men overskriften virker ikke ligefrem beroligende🧐..

I tråden omhandlende artiklen er der linket til de gode anmeldelser også..

Fandt en anden artikel man kan læse:

https://www.dr.dk/nyheder/indland/ukrainsk-kvinde-blev-dopet-og-tvunget-til-prostitution-i-danmark

Den blev egentlig bare fundet i bunden af de gode anmeldelser hvor pigen TYDELIGT var vild med det hun lavede🤫..

Skrevet
MichellinMan skrev, for 43 minutter siden:

Tja.. hun virker altså som en der godt kan tænke selv, taler fint engelsk, man kan tilføje extras face to face, når man møder hende, og hun tager imod cash såeh 🤷‍♂️

Det er ikke en garanti, at hun taler engelsk - og at hun tager imod penge selv, er heller ingen garanti for at hun ikke skal betale dem videre...... Det er derimod slet ikke suspekt at hun som 18 årig kommer til Danmark heeeelt independently, installerer sig i Nordhavn eller Sydhavn, ansætter en telefonmand (som naturligvis ikke er hendes alfons) og lader ham styre butikken så hun selv kan koncentrere sig om at slikke anus på mænd der tænder på purunge piger. Eller noget.

Skrevet

@TVR 2 især lige den der med “som en der kan tænke selv” er provokerende for det insinuerer at det mest er kvinder der ikke kan tænke selv der bliver fanget i sådan noget lort😶.. Selvom jeg er sikker på det ikke er det han mente☺️..

Jeg er ærligt noget nysgerrig på hvor mange pigers telefoner den der bagmand styrer🧐..

Skrevet

Er der ikke en der har den pimps nr der kan anmelde ham så der kan blive kigget nærmere på om pigerne gør det frivilligt?

det vil altid være min holdning at man skal holde sig langt væk fra de helt unge piger. Det er de færreste piger i den alder der oprigtigt har lyst til at sælge sig selv og forstår konsekvensen af det.

Det samme med piger der har pimps.

Altså så sætter man sgu ens liderlighed over andres menneskers (kvinders) liv. Vær bedre end det.

Skrevet

@TVR 2 Der er ingen garantier for noget som helst! Heller ikke for, at hun kun er 18 😉 Og der var heller ingen, der sagde at hun var kommet hertil uden hjælp.

@JenniferRomantica For det første handler det jo ikke om at tænke selv 😉 men snarere om, at hun virker kvik, kløgtig, klog, whatever. Men jo, jeg mener faktisk, at sådanne mennesker er mindre tilbøjelige til at havne i noget lort, rent statistisk, fordi de vil være bedre til at gennemskue det. Og jeg mener også, at sådanne mennesker vil have bedre muligheder for at rode sig ud af det igen. Det kan jeg ikke se noget provokerende i. Det er bare statistik (altså et gæt om det). Jeg siger ikke, at det er nogens egen skyld. Og jeg siger ikke, at de ikke også kan blive narret.

JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Den blev egentlig bare fundet i bunden af de gode anmeldelser hvor pigen TYDELIGT var vild med det hun lavede🤫

Er det det, du kalder udelukkende gode anmeldelser? Og så hiver du en en anmeldelse op, skrevet af en bruger der stadig i dag kun har 3 indlæg, og hvor der i tråden står at "Hun stod så og græd derude sendte sms". Der var alarmklokker fra dag fra folk, der besøgte hende. Det er altså noget helt andet.

Skrevet
Pink Peach skrev, for 9 minutter siden:

Er der ikke en der har den pimps nr der kan anmelde ham så der kan blive kigget nærmere på om pigerne gør det frivilligt?

Det er vist bare at kigge efter baltiske piger på 18-20 år......

MichellinMan skrev, for 26 minutter siden:

Der er ingen garantier for noget som helst! Heller ikke for, at hun kun er 18 😉 Og der var heller ingen, der sagde at hun var kommet hertil uden hjælp.

Og heller ingen garanti for at hun rent faktisk ér 18. Nu er kommet hertil vel det mindste af det. Det er mere dét at der lader til at være pimps involveret - og det er jo ulovligt. Uanset om hun så er handlet eller ej

Redigeret af TVR 2

Skrevet

@JenniferRomantica Jeg udtrykte mig ikke klart.. Det er den pige, der er her nu, der her "udelukkende gode anmeldelser" og ingen alarmklokker fra nogen, der har besøgt hende. Det samme kan man ikke sige om hende fra 2023. Jeg siger bare, at billedet er et helt andet. I det øjeblik jeg ser bare én etableret bruger sige, at de har set tegn på, at der er noget galt, så er jeg 100% på din vogn her.

@TVR 2 Jeg har en ide om, hvor grænsen mellem telefondame og pimp går. Vi aner ikke, på hvilken side af den grænse, vi er her. Nogen gætter baseret på, at hun er ung. Andre gætter baseret på at have mødt hende.

Men altså.. vi er langt off topic. Lav en tråd om de pimps i stedet.

Skrevet

Jeg forstår bare ikke at man ikke ser det som “noget galt” når der sidder en mand og sælger forskellige piger🤷🏼‍♀️.. Men der er vi bare helt grundlæggende forskellige tror jeg @MichellinMan☺️..

Jeg lavede faktisk en tråd for at finde ud af om det var helt normalt at man som mand møder op ved en kvinde for at have sex selvom man kun har snakket med en fremmed mand😅..

Jeg har virkelig lyst til at få en kammerat til at skrive til “pigen” for at hører hvor mange piger han har tilrådighed men jeg tror heller ikke det er noget man skal virke for nysgerrig på🫣..

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Jeg forstår bare ikke at man ikke ser det som “noget galt” når der sidder en mand og sælger forskellige piger🤷🏼‍♀️..

Som du, er jeg heller ikke fan af at blive skudt noget i skoene, så:

JenniferRomantica skrev, den 29.7.2026 at 12:44:

Det må du meget gerne påpege et sted hvor jeg..

.. har sagt at der ikke er "noget galt" i det.

Skrevet

Jeg gik ud fra du mente det var helt okay @MichellinMan eftersom du skrev at “det øjeblik en bruger herinde fortæller der er ugler i mosen så du 100% på min vogn” men det ikke virker som om du er det😅.. På trods igen af at en etableret bruger har skrevet direkte at det er en mand man skriver med💁‍♀️..

Skrevet

Misforstår du mig med vilje? Og hvis du citerer med "", så lad venligst være med at ændre mit ordvalg, harmløst eller ej.

Jeg har kun udtalt mig om, hvorvidt jeg har mistanke til at den 18-årige er her frivilligt, og det gælder også det med "din vogn". Det generelle fænomen og den pågældende henvisning til en anden pige har jeg slet ikke udtalt mig om, så jeg bryder mig ikke om din indirekte anklage.

Skrevet

Jeg havde ikke lige tiden til at gå tilbage og citerer ordret så jeg tog egentlig bare det jeg havde tolket.. Beklager hvis jeg ikke fangede det grundlæggende i det..

Det jo også den 18 årige hvor det er en mand man skriver med for at booke tid🤷🏼‍♀️.. Så jeg ved ikke lige hvad du mener med henvisning til en anden pige😅.. Nu spørger jeg for gud forbyde jeg skulle misforstår noget🤪..

Skrevet

Jeg tror ikke, at den pågældende 18-årige er handlet eller gør noget mod sin vilje, baseret på at have mødt hende.

Jeg synes ikke at en telefonpasser skal "fratage" en pige en kunde.

Det er to forskellige emner, det første er en konkret pige, det andet er et princip. Jeg har kun udtalt mig om det første, og så skød du mig en grim holdning i skoene på det andet. Så selvom jeg egentlig havde tænkt mig at stoppe diskussionen, syntes jeg ikke det skulle være sidste ord.

Skrevet

Jeg tolker nok forkert @MichellinMan.. Det beklager jeg og det er nok heller ej den rette tråd til den debat☺️.. Jeg har ikke på noget tidspunkt haft til hensigt at virke hverken nedladende eller skyde dig noget i skoene.. Måske ting bare nemt misforståes på skrift💁‍♀️..

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.